DCT (Dual-Clutch Transmission) စနစ္
♊♊♊♊♊
♊♊♊♊♊
♊ DCT စနစ္ကို
■ Manual ပံုစံ၊
■ ေအာ္တိုပံုစံ ႏွစ္မ်ဳိးစလံုးသံုးႏုိင္ၿပီး ဂီယာခ်ိန္းမယ့္ ပြိဳင့္ေတြကို ေမာင္းႏွင္သူစိတ္ႀကိဳက္ ခ်ိန္ဆႏိုင္သလို ကြန္ပ်ဴတာကလည္း ခ်ိန္ဆေပးပါတယ္။
■ Manual ပံုစံ၊
■ ေအာ္တိုပံုစံ ႏွစ္မ်ဳိးစလံုးသံုးႏုိင္ၿပီး ဂီယာခ်ိန္းမယ့္ ပြိဳင့္ေတြကို ေမာင္းႏွင္သူစိတ္ႀကိဳက္ ခ်ိန္ဆႏိုင္သလို ကြန္ပ်ဴတာကလည္း ခ်ိန္ဆေပးပါတယ္။
♎ CVT နည္းတူ DCT ေတြက ဂီယာေျပာင္း လဲမႈကို ေခ်ာေမြ႕ျမန္ဆန္မႈရွိရွိ ျပဳလုပ္ေပးႏုိင္ၿပီး တည္ေဆာက္ထားပံု ရႈပ္ေထြးတာေၾကာင့္
ၿပိဳင္ကားနဲ႔
အဆင့္ျမင့္၊ စြမ္း ေဆာင္ရည္ျမင့္ကား
အမ်ားစုမွာပဲ DCT ဂီယာစနစ္ကို ေတြ႕ရေလ့ရွိတယ္။
ၿပိဳင္ကားနဲ႔
အဆင့္ျမင့္၊ စြမ္း ေဆာင္ရည္ျမင့္ကား
အမ်ားစုမွာပဲ DCT ဂီယာစနစ္ကို ေတြ႕ရေလ့ရွိတယ္။
♓ Tesla Model S လို လွ်ပ္စစ္ကားေတြမွာေတာ့ သူတို႔သဘာဝနဲ႔ကိုက္ညီတဲ့ ဂီယာတစ္ခ်က္စနစ္ (Sigle-speed Transmission) ကို သံုးထားပါတယ္။
♓လွ်ပ္စစ္ကားေတြမွာ လက္ရွိသံုးေနတဲ့ Single-speed Transmission စနစ္လို တျခားဂီယာစနစ္ ေတြလည္း ရွိေနပါေသးတယ္
ဒီေလာက္ဆိုရင္ လက္ရွိအသံုးျပဳေနၾကတဲ့ ဂီယာစနစ္ေတြအေၾကာင္း အနည္းငယ္ သိသြားေလာက္ပါၿပီ။
☺လက္ရွိ ရန္ကုန္လို
ကားၾကပ္တဲ့ၿမိဳ႕ေတြမွာ အဆင္ေျပေစမယ့္ CVT ဂီယာစနစ္ကို အႀကိဳက္ေတြ႕သူမ်ားပါတယ္။
ကားၾကပ္တဲ့ၿမိဳ႕ေတြမွာ အဆင္ေျပေစမယ့္ CVT ဂီယာစနစ္ကို အႀကိဳက္ေတြ႕သူမ်ားပါတယ္။
ကားခ်စ္သူ
Credit》》
MV Tech