ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

EFI အေၾကာင္းအရင္းႏွင့္ EFI စနစ္ ပံုစံမ်ား News

EFI အေၾကာင္းအရင္းႏွင့္ EFI စနစ္ ပံုစံမ်ား
News

EFI အေၾကာင္းအရင္းႏွင့္ EFI စနစ္ ပံုစံမ်ား
google
အင္ဂ်င္၏ လည္ပတ္ႏႈန္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚမူတည္၍ မွန္ကန္ေသာေလႏွင့္ ေလာင္စာဆီ အေရာအေႏွာအခ်ိဳးကို ဆလင္ဒါ အတြင္းသို႔ ျဖည့္သြင္းေပးေသာ စနစ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါသည္။

၎တုိ႔မွာ ကာဘရိုက္တာစနစ္ (Carburetor System) ႏွင့္ EIF System (Electronic Fuel Injection System) တုိ႔ျဖစ္ပါသည္။ ထိုနည္းစနစ္ႏွစ္မ်ိဳးမွ တစ္မ်ိဳးကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားတြင္ အသံုးျပဳပါသည္။

ထုိစနစ္ႏွစ္မ်ိဳးလံုးသည္ စလင္ဒါအတြင္းသို႔ဝင္ေသာ ေလ၏ထုထည္ကုိ တိုင္းတာသည္။ ဝင္ေရာက္ေသာ ေလထုထည္ေျပာင္းလဲမႈသည္ Throttle Valve ဖြင့္ပိတ္မႈအနည္းအမ်ားႏွင့္ အင္ဂ်င္လည္ပတ္ႏႈန္း

အနည္းအမ်ားေပၚမူတည္၍ ေျပာင္းလဲသည္။ ထုိစနစ္ႏွစ္မ်ိဳးလံုးသည္ ဝင္ေရာက္လာေသာ ေလထုထည္ႏွင့္ကိုက္ညီမည့္ ေလာင္စာဆီပမာဏကို ေလထုထည္ပမာဏ အနညး္အမ်ားအေပၚမူတည္၍
ျဖည့္သြင္းေပးသည္

ေရွးယခင္ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္မ်ားတြင္ အမ်ားဆံုးအသံုးျပဳခဲ့ေသာ ကာဘရိုက္တာမာ်း၏ တည္ေဆာက္ပံုမွာ လြန္စြာရုိးရွင္းသည္။ ယခုအခါ အိပ္ေဇာေငြ႔သန္႔စင္ေစႏုိင္ရန္၊ ဆီစားႏႈန္း ပိုမိုသက္သာေစႏုိင္ရန္

ေမာင္းႏွင္ရာ၌ ပုိမိုလြယ္ကူေစႏိုင္ရန္စေသာ လုိအပ္ခ်က္ေတာင္းဆုိမႈမ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္ရန္အတြက္ ကာဘရိုက္တာတြင္ ပိုမိုရႈပ္ေထြးေသာ နည္းစနစ္မာ်း၊ ပစၥည္းကိရိယာမာ်းကုိ တပ္ဆင္အသံုးျပဳလာရသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ကာဘရိုက္တာေနရာတြင္ EFI စနစ္အစားထိုး အသံုးျပဳလာသည္။ EFI စနစ္သည္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေမာင္းႏွင္မႈပံုစံကိုလိုက္၍ တိက်ေသခ်ာေသာ ေလာင္စာဆီႏွင့္ ေလအေရာအေႏွာ

အခ်ိဳးရရွိေစရန္ ေလာင္စာဆီကို လွၽပ္စစ္နည္းပညာျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ပန္းသြင္းေပးေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။

ကာဘရိုက္တာႏွင့္ EFI တုိ႔၏ လုပ္ေဆာင္မႈ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ အတူတူပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ၎တို႔၏ ဝင္လာေသာ ေလထုထည္ကို အာရံုခံတုိင္းတာမႈစနစ္ႏွင့္ ေလာင္စာဆီေပးပို႔မႈစနစ္တုိ႔မွာ ကြဲျပားပါသည္။

ထို႔အျပင္ အင္ဂ်င္အတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္ေသာ ေလထုထည္ပမာဏကို အာရံုခံတုိင္းတာပံုနည္းစနစ္အရ EFI စနစ္တြင္ ပံုစံႏွစ္မ်ိဳးကြဲျပားပါသည္။

၁။ D-EFI (Manifold Pressure Control Type) (အဝင္ေလဖိအားတုိင္းတာမႈပံုစံ)

၎စနစ္တြင္ throttle ႏွင့္ Intake valve အၾကားရွိ Intake Manifold တြင္ျဖစ္ေပၚေသာ ေလဟာနည္ဖိအားကိုတုိင္းတာ၍ ေလ၏ သိပ္သည္ျခငး္မွတဆင့္ ေလ၏ ထုထည္ကို အာရံုခံတုိင္းတာသည္။

D-EFI စနစ္ကို အခ်ိဳ႕ေသာ TCCS အင္ဂ်င္မာ်းတြင္ အသံုးျပဳသည္။

D-EFI ဆိုသည္မွာ BOSCH ကုမၸဏီ၏ အမွတ္အသားသေကၤတျဖစ္ေသာ D-Jetronic ကို ကိုယ္စားျပဳသည္။ ၎ D-Jetronic ဆိုေသာ စကားလံုးသည္ ဂ်ာမန္ဘာသာစကားျဖစ္ၿပီး D သည္ (Druck) ဖိအားျဖစ္၍

Jetronic သည္္ Injection (အရည္ပန္းသြင္းျခင္း) အဓိပၸါယ္ျဖစ္သည္။

၂။ L-EFI (Air-Flow Control Type) (ေလစီးဆင္းႏႈန္းတုိင္းတာမႈပံုစံ)

၎ပံုစံတြင္ Intake Manifold အတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္ေသာ ေလပမာဏကို Air Flow Meter (ေလစီးဆင္းမႈ တုိင္းတာေသာ ကိရိယာျဖင့္) တုိက္ရိုက္တုိင္းတာသည္။ L-EFI စနစ္ကို တုိယိုတာ၏ Analog Circuit Type

EFI အင္ဂ်င္မ်ားႏွင့္ TCCS အင္ဂ်င္တြင္ အသံုးျပဳသည္။

L-EFI သည္ L-Jetronic ဆိုေသာ ဂ်ာမန္ စကားလုံးကို ရည္ညႊန္းျခင္းျဖစ္သည္။ L ဟူေသာ စာလံုးမွာ ဂ်ာမန္ဘာသာျဖင့္ "LUFT” ဟူေသာ စကားလံုးကို ကိုယ္စားျပဳၿပီး Air (ေလ) ဟု အဓိပါၸယ္ရသည္။

Writer by
Source: EFI အင္ဂ်င္ ကြန္ပ်ဴတာထိန္းခ်ဳပ္စနစ္

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html