ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားအမ်ိဳးအစားနဲ႔ကိုက္ညီစြာ တြက္ခ်က္ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ တာယာအရြယ္အစား နဲ႔ ေလေပါင္ခ်ိန္

ကားအမ်ိဳးအစားနဲ႔ကိုက္ညီစြာ
တြက္ခ်က္ထုတ္လုပ္ထားတဲ့
တာယာအရြယ္အစား နဲ႔
ေလေပါင္ခ်ိန္ကို ထိုကားရဲ႕
တံခါးေဘာင္ တစ္ေနရာမွာ
ေဖၚျပထား႐ွိပါတယ္။

တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ကိုယ္ႏွစ္သက္ရာ
ဘီး size ကို ေျပာင္းသံုးၾကသည္။
ေကာင္းက်ိဳးေတာ့မသိေပမယ့္
ဆိုးက်ိဳးေတြေတာ့႐ွိေနပါသည္။ 
ဥပမာ ---
ကားထုတ္လုပ္သူ ရည္ၫႊန္းထားတဲ့
Size ထက္ တစ္ဆင့္ပိုႀကီးတဲ့ဘီးကို
ေျပာင္းတပ္ထားပါက ---
ေျမျပန္႔အ႐ွိန္ျပင္းေမာင္းရာတြင္
လက္ကိုင္ ထိန္းသိမ္းမႈ မေကာင္းျခင္း။
ေတာင္တက္လမ္းတြင္ ကားကို
ဆဲြထားသလို ေလးလံေနတတ္ျခင္း။
ေတာင္ဆင္းလမ္းတြင္ Low ဂီယာျဖင့္
အ႐ွိန္သတ္ခ်ိန္ ခ်က္ျခင္း ဝပ္က် မသြားျခင္း။
ဘယ္/ညာ လက္ကိုင္ အခ်ိဳးမေကာင္းျခင္း။
စသည့္ အားနည္းခ်က္မ်ား ႐ွိပါသည္။

တာယာသား အထူ/အပါး
(Profile  or  Sidewall)
လမ္းသား ႏွင့္ ေဂြ အၾကား႐ွိေနသည့္
တာယာသား ျဖစ္သည္။
ကားအမ်ိဳးအစား ႏွင့္ လမ္းသား
အေနအထားအလိုက္ သင့္ေလ်ာ္ရာ
ကိုသာ သံုးရသည္ ။

High Profile (အထူ) ကို
လမ္းၾကမ္းေမာင္း Off-Road ကား
မ်ားအတြက္ သဲ /ရႊ႕ံ / ေက်ာက္တံုး
လမ္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳၾကသည္ ။
အ႐ွိန္ျပင္းေမာင္းစဥ္ ဘီးပြင့္ပါက
ဟန္ခ်က္ပ်က္မႈ ႀကီးမား၍
တိမ္းေမွာက္လြယ္သည္ ။
အျမန္လမ္းေပၚ SURF ကားမ်ားမွ
သင္ခန္းစာမ်ားစြာ ေပးခဲ့ၾကသည္။

Low Profile (အပါး)
မွန္ျပင္ညီကဲ့သို႔ လမ္းမ်ားတြင္သာ
ေမာင္းႏွင္ရေသာ Sport ကားမ်ား
တြင္ အသံုးျပဳသည္။ ခ်ိဳင့္ခြက္ထူေသာ
လမ္းမ်ားတြင္ သံုးလ်င္ Alloy ေဂြသားမ်ား
က်ိဳးပဲ့ အက္ကဲြတတ္သည္။
အ႐ွိန္ျပင္း ဘီးပြင့္ပါက ဟန္ခ်က္ပ်က္မႈ
နည္းပါး၍ တိမ္းေမွာက္ခဲသည္။

Normal Profile (ပံုမွန္)
Luxury / Saloon / Sedan
စသည့္ကားမ်ားတြင္ သံုးသည္။

Credit.. Bluish Cloud

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html