ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

လွ်ပ္​စစ္​ အ​ေမးအ​ေျဖမ်ား (အပိုင္​း - ၅)

မဂၤလာပါခင္​ဗ်ာ။

လွ်ပ္​စစ္​နွင္​့ပတ္​သတ္​​ေသာ အ​ေမးအ​ေျဖမ်ား (အပိုင္​း - ၅)

200, Governor ဆိုတာဘာလဲ ?
- Engine Speed ကို Measure လုပ္ကာ Engine သို႔ Correct Amount Of Fuel ရရွိေစရန္
Automatically Control လုပ္ေပးေသာ Device ျဖစ္သည္။

201, Governor အမ်ိဳးအစားမ်ားကို ေျပာျပပါ။
1. Mechanical Governor
2. Hydraulic Governor
3. Electronic Governor
4. Inertial Governor
- G/E တြင္ Droop Speed Governor ကို Over Speed Trip ႏွင့္တြဲသုံးသည္။
- M/E တြင္ Constant Speed Governor ကို Over Speed Trip ႏွင့္တြဲသုံးသည္။

202, G/E တြင္ Droop Speed Governor ကိုသုံးရေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ေျပာျပပါ။
- Load Sharing လုပ္၍ရေစရန္ ျဖစ္သည္။
- Constsnt Speed Governor ( Isochronous Governor ) သည္ Constant Speed ကိုသာရေစ
ေသာေၾကာင့္ Load Sharing လုပ္၍ မရႏိုင္ပါ။

203, Droop ဆိုတာဘာလဲ ?
- No Load မွ Full Load သို႔ေျပာင္းသြားေသာအခါ Speed အနည္းငယ္ Deviation ျဖစ္သြားျခင္း (သို႔)
Speed အနည္းငယ္ ေျပာင္းသြားျခင္းကို ဆိုလိုသည္။

204, Hunting ဆိုတာဘာလဲ ?
- Engine Load ေျပာင္းသြားေသာအခါ Governor Under Control (သို႔) Over Control ျဖစ္သြားျခင္းကို
ဆိုလိုသည္။
- Under Control (သို႔) Over Control ေၾကာင့္ Too Much Increase (သို႔) Decrease Fuel Supply
ျဖစ္ေပၚကာ Engine Spwwd Fluctuation ျဖစ္သြားမည္။

205, Sensitivity ဆိုတာဘာလဲ ?
- Narrow Limit အတြင္း Engine Speed ကိုထိန္းသိမ္းနိုင္ေသာ စြမ္းရည္ျဖစ္သည္။
- Sensitivity ျမင့္မားျခင္းသည္ Hunting ကို ပိုမိုျဖစ္ေပၚေစနိုင္ျပီး Stability ကို က်ဆင္းေစသည္။
206, Sability ဆိုတာဘာလဲ ?
- Governor Speed Range တစ္ခုအတြင္း တည္ျငိမ္မႈ စြမ္းရည္ျဖစ္သည္။
- Stability ျမင့္မားျခင္းသည္ Hunting ကိုေလ်ာ့နည္းေစသည္။

207, Over Speed Governor အေၾကာင္းေျပာျပပါ။
- 10% Above Normal Speed သို႔ေရက္ေသာအခါ Engine သို႔ေပးေနေသာ Fuel ကို Cut – Off လုပ္ျပီး၊
5% Below Normal Speed သို႔ေရာက္ေသာ အခါ Fuel ကို Cut – In ျပန္လုပ္ေပးေသာ Governor
အမ်ိဳးအစားျဖစ္သည္။

208, Governor Maintenance ဘာေတြလုပ္မလဲ ?
1. Oil Level ကိုပုံမွန္ စစ္ေဆးမည္။
2. Running Hour ျပည့္ေသာအခါ Governor Oil အသစ္လဲေပးမည္။
3. Link မ်ားႏွင့္ Joint မ်ားကို Grease ထိုးေပးမည္။
4. Oil Passage ကို Cleaning လုပ္ေပးမည္။

209,  Flow Meter ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳး ရွိသလဲ ?
1. Venturi Tube
2. Orifice Plate
3. Magnetic Flow Meter ဟူ၍သုံးမ်ိဳးရွိသည္။

210, M/E F.O Temp; မွန္ မမွန္ ဘယ္လိုသိနိုင္မလဲ ?
1. Viscometer ကိုာကည့္ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း
2. M/E F.O Inlet Thermometer ကို ၾကည့္ျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း သိနိုင္သည္။

211, Viscotherm Unit ( Viscometer ) အေၾကာင္းေျပျပပါ။
- Heater အတြက္ F.O ကို Small Gear Pump ျဖင့္စုပ္ယူကာ Viscometer ၏ Capillary Tube
သို႔ျဖတ္ေစသည္။
- Capillary Tube ၏ အတြင္းႏွင့္ အျပင္ Pressure Differential ကို D.P Cell ျဖင့္ Measure လုပ္သည္။
- Differential Pressure သည္ Oil Viscosity ႏွင့္ တိုက္ရိုက္ အခ်ိဳးက်သည္။
- D.P Cell မွထြက္လာေသာ Signal ကို Set Value ျဖင့္ Compare လုပ္ျပီး Deviation ျဖစ္ခ့ဲပါက Heater
သို႔သြားေသာ Steam Control Valve ကို Adjust လုပ္ေပးသည္။
( Viscosity ကို Automatically Measure and Automatically Control လုပ္ေပးသည္။ )

212, Viscometer ထားရျခင္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ကဘယလဲ ? ( Purpose Of Viscometer ? )
- Correct Atomization ျဖစ္ေစရန္
- Complete Combustion ျဖစ္ေစရန္ ။

213, M/E Auto Slow Down ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းမ်ားကို ေျပာျပပါ။
1. L.O High Temp; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
2. Exhaust Gas High Temp; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
3. Jacket Water High Temp; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
4. Piston Cooling High Temp; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
5. Thrust Bearing L.O Low Press; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
6. Control Air Low Press; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
7. Scavenge Air High Temp; ျဖစ္ေသာေၾကာင့္

214, M/E Shut Down ျဖစ္ေစတ့ဲ အေၾကာင္းမ်ားကို ေျပျပပါ။
1. Overspeed Trip
2. Jacket Water Low Pressure Trip
3. L.O Low Pressure Trip
4. Cam – Shaft L.O Low Pressure Trip
5. Spring Air Low Pressure Trip
6. Piston Cooling Low Pressure Trip
7. Thrust Bearing High Temp; Trip
8. Main Bearing High Temp; Trip
9. Manual Emergency Trip

215, M/E Reversing လုပ္၍ မရေသာအေၾကာင္းကို ေျပာျပပါ။
1. Fuel Control Handel သည္ Correct Position တြင္မရွိေသာေၾကာင့္
2. M/E ၏ Speed သည္ Reversing လုပ္၍မရေသာနိုင္ေသာ Speed သို႔မေရာက္ေသးေသာေၾကာင့္
3. Main Air Bottle Valve ပိတ္ထားမိေသာေၾကာင့္
4. Air Line System ရွိ Valve မ်ား Stick ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္
5. Control Air Pressure အလြန္က်ေနေသာေၾကာင့္
6. Starting Air Pressure အလြန္က်ေနေသာေၾကာင့္

216, M/E Safety Devices မ်ားကို ေျပျပပါ။
1. Cylinder Head Relief v/v
2. Starting Air Relief v/v
3. Starting Air Line Flame Trap
4. Scavenge Space Relief v/v
5. Oil Mist Detector
6. Crankcase Relief v/v
7. Rotational Gear Interlock
8. Safety Trips

217, Alongside လုပ္ဖု႔ိ One Hour Notice ( O.H.N ) တြင္ ဘာလုပ္မလဲ ?
       Before OHN  တြင္ ---
i. Telegraph Test လုပ္မည္။
ii. Communication Test လုပ္မည္။
iii. နာရီ အခ်ိန္တိုက္မည္။
iv. Steering Test လုပ္မည္။ 

218, Critical Speed ဆိုတာဘာလဲ ?
- Crankshaft ၏ Natural Frequency ႏွင့္ Piston ၏ Working Stoke တို႔တစ္ထပ္တည္းက်သြားေသာ
Speed ကိုေခၚသည္။

219, Barr Speed ဆိုတာဘာလဲ ?
- Before ႏွင့္ After Critical Speed ျဖစ္သည္။
- Tachometer တြင္ Critical Speed ရွိေသာေနရာတစ္ဝွိက္ ( Barr Speed ) ကို အနီေရာင္ျဖင့္ အမွတ္အသားျပဳထားေပးသည္။
220, Fixed Installing ဆိုတာဘာလဲ ?
- E/R ႏွင့္ Cargo Hold တြင္ Immerse Fire ျဖစ္ေပၚခ့ဲလ်င္ Remote Control Station မွ မီးျငိမ္းသတ္
ႏိုင္ရန္ အေသတပ္ဆင္ထားေသာ Fire Extinguishing Equipment ျဖစ္သည္။

221, Fire Fighting Fixed Installations မ်ားကို ေျပာျပပါ။
1. Carbon Dioxide ( CO2 ) Flooding System
2. Mechanical Foam
3. Sprinkler System

222, Co2 Flooding System ကို မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ အသုံးျပဳသလဲ ?
- E/R Fire Out Of Control ျဖစ္ေသာအခါ
- C/H အတြင္း မီးေလာင္ေသာအခါ။

223, Co2 Alarm ႏဲ႔ Fire Alarm ကြာျခားခ်က္ကို ေျပာျပပါ။

Co2 Alarm
Continuous Buzzer Alarm
ျဖစ္သည္။
လိေမၼာ္ေရာင္ ျဖစ္သည္။
Co2 Cabinet Door ဖြင့္ေသာအခါ ၊ 3 Way Valve ကို CO2 Line သို႔ေျပာင္းလိုက္ေသာအခါ Alarm ျမည္သည္။
-----
Fire Alarm
Ship Bell (သို႔) Whistle မွ 10 Sec ထက္မနည္းေအာ္သည္။
အနီေရာင္ ျဖစ္သည္။
မီးခိုး​ေၾကာင္​့ Smoke detector's မွ Fire Alarm panel သို႔ အခ်က္​​ေပးၿပီး alarm လာ​ေစသည္​။

224, CO2 Room Inspection လုပ္ျပပါ။
 Emergency Lighting ႏွင့္ အျခားေသာ Lighting မ်ားကိုစစ္ေဆးမည္။
 Exhaust Fan ၊ Ventilation Fan တို႔၏ Condition ကို စစ္ေဆးမည္။
 Bottle မ်ား၏ Overall Condition ၊ Clamps ႏွင့္ Valve မ်ား၏ Condition တို႔ကို စစ္ေဆးမည္။
 Operating Wire ၏ အေျခအေနကို စစ္ေဆးမည္။
 CO2 Alarm ေကာင္း၊ မေကာင္း စမ္းမည္။
 ေသာ့ေနရာမွန္ ရွိ ၊ မရွိ စစ္ေဆးမည္။
 Operating Instructions မ်ားကို စစ္ေဆးမည္။
 Log Book ႏွင့္ Saturday Routine စာအုပ္တြင္ Inspection ကို Record လုပ္မည္။

225, CO2  System Safety Devices မ်ားကို ေျပာျပပါ။
1. Exhaust Fan
2. Cable Operated Safety Valve
3. Relief Valve On Discharge Line Of Cylinders
4. Non – Return Valve / Check Valve / Foot Valve
5. Bursting Disc On  Each Cylinder
6. Manifold Pressure Gauge Pressure Alarm

226, CO2 System တြင္ Maintenance ဘာေတြလုပ္သလဲ ?
- အပတ္စဥ္ Alarm စမ္းမည္။
- ႏွစ္စဥ္ Bottle မ်ားကို Weight ခ်ိန္မည္။ Ultrasonic (or) Radio Active Isotope Detector မ်ားကို
အသုံးျပဳ၍ Level စစ္မည္။
- Pully , Wire, Rope ႏွင့္ Toggle မ်ားကို Cleaning လုပ္မည္။ Lubricate လုပ္မည္။
- ၂ ႏွစ္တစ္ၾကိမ္ CO2 Discharge Line ႏွင့္ Nozzle မ်ားကို Compressed Air ျဖင့္ Line Clear လုပ္မည္။
- Exhaust Fan မ်ားကိုစစ္မည္။
- Room Temp; ကို 60°C ထက္မေက်ာ္ေအာင္ Maintain လုပ္မည္။

227, E/R Fire ကို CO2 လႊတ္၍ မီးျငိမ္းသတ္ျပပါ။
1. Master ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ရယူျပီး C/E ႏွင့္ 2/E မွ လႊတ္ရမည္။
2. CO2 Cabinet Door ဖြင့္ေသာအခါ CO2 Alarm လာျပီး E/R Fans မ်ားရပ္သြားမည္။
3. လူစုမည္။ Head Count လုပ္မည္။
4. တာဝန္ခြဲကာ E/R Manual Ventilation Fan , Fir Damper , Skylight Door ႏွင့္ E/R Doors မ်ားပိတ္မည္။
Fuel TK မ်ား၊ Fuel Pump မ်ားကို Remote Control Station မွ Pneumatic ျဖင့္ပိတ္မည္။
5. ထို႔ေနာက္ လူစုကာ Head Count ျပန္လုပ္မည္။
6. E/R သို႔ သြားေသာ Master Valve ကိုဖြင့္မည္။
7. Pull Handle ကိုဆြဲ၍ Pilot Cylinder ကိုဖြင့္မည္။
8. Pilot Cylinder ပြင့္သြားျပီး ထြက္လာေသာ CO2 Gas မ်ားသည္ Operating Piston ကို ေအာက္သို႔တြန္းခ်
ျခင္းျဖင့္ ယင္းႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ထားေသာ CO2 Cylinder မ်ားပြင့္ကာ E/R သို႔ ေရာက္ရွိသြားမည္။
( Quick Release Cylinder မ်ား၏ 85% ကို 2 Minutes အတြင္း ထုတ္လႊတ္ႏိုင္ရမည္။ )

228, Cargo Hold Fire ကို CO2 လႊတ္၍ မီးျငိမ္းသတ္ျပပါ။
1. Smoke Detecting Cabinet ရွိ Glass Tube မ်ားကို စစ္ေဆးျခင္းျဖင့္ မည္သည့္ Cargo Hold
တြင္ မီးေလာင္ေနေၾကာင္း သိႏိုင္မည္။
2. Fire Alarm ကိုတီးကာ Master သို႔ သတင္းပို႔မည္။
3. ထို Cargo Hold သို႔ CO2  လႊတ္ရန္ Master ဆီမွ ခြင့္ျပဳခ်က္ယူမည္။
4. မီးေလာင္ေနေသာ Cargo Hold ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ 3 – Way v/v ကို CO2 Line သို႔ ေျပာင္းလိုက္်သာအခါ
CO2 Alarm လာမည္။
5. လူစုမည္။ Head Count လုပ္မည္။
6. တာဝန္ခြဲကာ ထို Cargo Hold ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ Blower, Fan, Hatch Cover ႏွင့္ Manhole Door
တို႔ကို ပိတ္မည္။
7. လူစုမည္။ Heat Count ထပ္လုပ္မည္။
8. မီးေလာင္ေနေသာ C/H သို႔လႊတ္မည့္ CO2 Bottle အေရအတြက္ကို တြက္မည္။
- CO2 Room သို႔မဝင္မီ Ventilation Fan ကို ဦးစြာေမာင္းမည္။
- CO2 Room မွ C/H သို႔သြားေသာ Master Stop v/v ကိုဖြင့္မည္။
- CO2 Bottle တစ္လုံးခ်င္းစီကို Manual Release လုပ္မည္။

229, Cabin မီးေလာင္ေသာအခါ ဘယ္လို Action ယူမလဲ ?
- Fire Alarm ကိုတီးမည္။

230, Inert Gas ကို ဘယ္လိုထုတ္ယူနိုင္သလဲ ?
1. Inert Gas Generator တြင္ Diesel Oil ကို မီးရွိဳ႕ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း
2. Boiler Fuel Gas ကို Cooling Chamber ( Scrubber ) ထဲတြင္ Washing လုပ္ျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း
ထုတ္ယူနိုင္သည္။

231, Cargo Winch Safety Devices မ်ားကိုေျပာျပပါ။
1. Magnetic Brake
2. Limit Switch ( Bound ထိပ္ႏွင့္ Drum တြင္ရွိသည္။ )
3. Hydraulic Oil High Temp; Alarm and Cut Out
4. Hydraulic Oil TK Low Level Alarm
5. Overload Trip

232, Deck Crane အား Maintenance ဘာေတြလုပ္မလဲ ?
 Brake ႏွင့္ Shoe ကိုစစ္မည္။
 Hoisting And Swinging လုပ္ၾကည့္မည္။
 High Temp Alarm Of Oil စမ္းမည္။
 ဆီ Level စစ္မည္။ Low Level Alarm စမ္းမည္။
 Strainer Choke ျဖစ္ မျဖစ္ စစ္မည္။
 Grease Point မ်ားကို Grease ထိုးမည္။
 Limit Switch စစ္မည္။
 Crane Bolt မ်ားကို Hammer Test လုပ္မည္။
 Gear Tooth မ်ား Wear And Tear ရိ မရွိ စစ္မည္။

233, Deck Hydraulic Pipe ေပါက္ေနေသာအခါ ဘယ္လို Action  ယူမလဲ ?
 သက္ဆိုင္ေသာ Punp ကိုရပ္မည္။ Line v/v မ်ားကိုပိတ္မည္။
 Scupper Plug မ်ားပိတ္မည္။
 ေပါက္ေနေသာ ေနရာေအာက္တြင္ Tray ခံမည္။
 ဆီမျပန္႔ေအာင္ တားမည္။
 Line ကို Drain လုပ္ျပီး ျပဳျပင္မည္။

234, Life Boat Winch Safety Devices ေတြကဘာေတြလဲ ?
1. Mechanical Brake
2. Centrifugal Brake
3. Harbour Safety Pin
4. Limit Switch

235, Centrifugal Braker အေၾကာင္းေျပာျပပါ။
- Life Boat ကို လူအျပည့္ျဖင့္ခ်ေသာအခါ Life Boat ကြဲျခင္းမွ ကာကြယ္ေပးသည္။
- Life Boat ခ်ေသာ Speed ကို 20 – 40 meter / min အတြင္း ထိန္းထားသည္။
- ေရခ်ေသာ Speed သည္ အရမ္းျမန္ေနေသာအခါ Brake ကားသြားျပီး Speed ကိုေလ်ာ့ခ်ေပးသည္။

236, Harbor Safety Pin ကို ဘယ္အခ်ိန္မွာ  ဘယ္ေနရာမွာ တပ္ထားလဲ ?
- In Port ႏွင့္ Rough Sea တြင္ David Alarm ၌ တပ္ဆင္ထားမည္။

237, Limit Switch တပ္ထားေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ေျပာျပပါ။
- Life Boat Over Tightening မျဖစ္ေစရန္
- Motor Overload မျဖစ္ေစရန္။

238, SOPEP ပစၥည္းမ်ားကို မည္သည့္ေနရာတြင္ ထားသလဲ။ မည္သည့္ အစၥည္းမ်ားပါသလ ဲ ?
 Bunker Station ႏွင့္အနီးဆုံးေနရာတြင္ ထားရွိသည္။
 SOPEP ပစၥည္းမ်ားမွာ ---
1. Boots
2. Bucket
3. Broom
4. Oil Seal
5. Oil Cushion
6. Oil Scoop
7. Disposable Bag
8. Deep Pan Shovel ( Spark Proof )
9. Oil Spill Dispersant ( OSD )
( 20 Liters x 10 Bucket = 200 Liters )
10. Google
239, Fire Control Plan တြင္ ဘာေတြပါသလဲ ?
- Fire Control Station ၏ တည္ေနရာ
- Fixed Installation မ်ားႏွင့္ အသုံးျပဳပုံ
- Portable Extinguishers မ်ားႏွင့္ FFA တို႔၏ တည္ေနရာ
- Fire Detector ႏွင့္ Alarm မ်ား
- International Shore Connection ၏ တည္ေနရာ
- Emergency Escape မ်ား၏ တည္ေနရာ
- Fire Man Outfits မ်ား၏ ည္ေနရာ
- Ventilation System ႏွင့္ Fire Damper မ်ား၏ တည္ေနရာ
- F.O, L.O Tanks မ်ားအတြက္ Emergency Shut Down တည္ေနရာ။

240, G.A Plan ဆိုတာဘာလဲ ? ဘယ္ေနရာမွာ ရွိသလဲ ? ဘာေတြပါလဲ ?
 General Arrangement Plan ျဖစ္သည္။
 Accommodation ႏွင့္ Alleyway တြင္ရွိသည္။
 G.A Plan တြင္ -
i. သေဘၤာ၏ LOA , LBP ႏွင့္ Breadth
ii. Double Bottom Tanks မ်ား၏ Layout
iii. Bridge ႏွင့္ Accommodation တို႔၏ Layout
iv. Escape Doors, Fire Damper ႏွင့္ Ventilation Fan တို႔၏ တည္ေနရာမ်ား
v. LSA And FFA တို႔၏ တည္ေနရာမ်ားကို ေဖာ္ျပထားသည္။

241, PMS ဆိုတာ ဘာလဲ ?
- Plan Maintenance Schedule

242, SOPEP မွာ ဘာေတြကို ညႊန္ၾကားထားလဲ ?
1. Master (သို႔) In Charge မွ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ရမည့္ တာဝန္မ်ား
2. Oil Spill နည္းေစရန္ Crew မ်ားမွ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ရမည့္ တာဝန္မ်ား
3. Pollution Accident ျဖစ္ေပၚခ့ဲလွ်င္ အေၾကာင္းၾကားရမည့္ Authorized Person
4. Port Authority ႏွင့္ သေဘၤာဝန္ထမ္းမ်ား ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရမည့္ တာဝန္မ်ား
5. 150 GRT ႏွင့္ အထက္ရွိေသာ Oil Tanker မ်ားႏွင့္ 400 GRT ႏွင့္ အထက္ရွိေသာ သေဘၤာမ်ားတြင္
SOPEP ပါရွိရမည္။

243, Docking Plan တြင္ ဘာေတြပါရွိသလဲ ?
1. Frame Spacing , Bulkhead ႏွင့္ Drain Plugs တို႔၏ Location မ်ား
2. သေဘၤာ Dock တင္ေသာအခါ Keel Block, Bilge Block ႏွင့္ Bilge Shore ထားရမည့္ Position မ်ား
ကို ေဖာ္ျပထားသည္။

244, PCS Inspection တြင္ ဘာေတြကို စစ္ေလ့ရွိလဲ ?
1. ORB
2. Safety Equipments မ်ား
3. IOPP Certificat
4. Sewage Treatment Plant
5. Marpol Equipments မ်ား

245, ISM တြင္ ဘာေတြပါသလဲ ?
1. Safety and Environmental Protection ( Safety Of Ship At Sea and Safety Of Personnel )
2. Pollution Prevention ( Marine Environment and Property )
3. Company’s Responsibilities and Authorities
4. Master Responsibilities and Authorities
5. Designated Person ( D.P )

246, STCW ရဲ႕ အရွည္ အဓိပၸါယ္က ဘာလဲ ? သူ႕မွာ Chapter ဘယ္ႏွစ္ခုပါဝင္သလဲ ၊ ဘာေတြလဲ ?
- Standard Of Training Certification And Watch Keeping.
- Chapter အားျဖင့္ 8 ခုပါဝင္သည္။
Chapter 1  -  General Provisions
            2  -  Master And Deck Department
            3  -  Engine Department
            4  -  Radio Communication And Radio Personnel
            5  - Special Training Requirements For Personnel On Certain Type Of Ship
            6  - Emergency Occupational Safety, Medical Care And Survival Functions.
            7  - Alternative Certification
            8  - Watch Keeping

247, A.C.B  ON  မရရင္ ဘာလုပ္မလဲ ?
1. Spring Charge ျဖစ္ေနလား စစ္ပါ။ ျဖစ္မေနရင္ Manual Charge လုပ္ပါ။
2. Draw Out Type A.C.B  ျဖစ္ခ့ဲလ်င္ Connected Point မွာ ေသခ်ာေရာက္ မေရာက္ ၾကည့္ပါ။ မေရာက္လ်င္
လက္ကိုင္ထည့္လွည့္ျပီး ေရာက္ေအာင္ထားပါ။
3. UVT Coil Energize ျဖစ္ မျဖစ္ စစ္ပါ။  UVT Coil မွာ Vtg; ေရာက္ မေရာက္စစ္ပါ။
UVT Spec; နဲ႔ညီေသာ Vtg; ျပည့္ မျပည့္ တိုင္းၾကည့္ပါ။  UVT Coil ေကာင္း မေကာင္းစစ္ပါ။
4. Open Coil Activate ျဖစ္ေနလား စစ္ပါ။ ျဖစ္ေနရင္ Circuit တစ္ေလ်ာက္ ျပန္လိုက္ျပီး De-Endrgize
ျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ Relay Coil ကပ္ေနတတ္သည္။
5. A.C.B  ေရွ႕တြင္ရွိေသာ Manual Close ခလုပ္ကို ႏွိပ္ျပီး ပိတ္ေပးပါ။

248, Pressure Gauge အမ်ိဳးအစား ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိလဲ ?
- Pressure Gauge (၃) မ်ိဳးရွိပါတယ္။
1. Pressure Gauge 
2.  Compound Gauge 
3. Vacuum Gauge
249, Hydrophone Pump  လည္လိုက္ရပ္လိုက္ ခဏခဏ ျဖစ္ေနတာ ဘာ့ေၾကာင့္လဲ ?
 ေရမ်ားျပီး ေလနည္းေနလို႔ပါ။

250, Deck Crane က Hydro Motor ကို ျဖဳတ္ျပီးျပင္မယ္ဆို အေရးၾကီးဆုံးက ဘာလုပ္မလဲ ?
 Deck က Scupper Hole ေတြကိုပိတ္မယ္။ Pollution အတြက္ပါ။ Hydraulic Pump Power ပိတ္ ( Fuses Breaker )ခ်ရမည္။

​ေမတၱာျဖင္​့
T.Y.M.M

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html