ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

မီးသမားအတု... စစ္ေဆးမွတ္တမ္း

မီးသမားအတု
***********

ဒီေန႔ညေနလဲ က်ေနာ္ အိမ္တစ္အိမ္ကို မီးသြား
စစ္ဖို႔ကို ဆရာက က်ေနာ့ကို ခိုင္းထားပါတယ္။
အိမ္က တိုက္ခန္းတစ္ခန္းပါ။ ကိုယ့္ဆရာတို႔
သိတဲ့ အတိုင္းပဲ ဒါမ်ဳိး fault ႐ွာမယ္ဆို က်ေနာ္
ကအရမ္းႀကိဳက္။ ေနာက္ၿပီးတစ္ေယာက္တည္း
လာရတယ္ဆိုေတာ့ ရင္ဘတ္ကို ေကာ့ေနတာ
ေပါ့ဗ်ာ။ ဆရာနဲ႔ႏွစ္ေယာက္ လာတဲ့ အခ်ိန္ဆို
ဆရာ့ေနာက္က hand tools အိတ္ေလးလြယ္
ၿပီး ကုပ္ကုပ္ ကုပ္ကုပ္နဲ႔ လာရတာ။ ခုေတာ့ က်ေနာ္
တစ္ေယာက္တည္း ဆိုေတာ့ က်ေနာ့ပုံစံကို
ကိုယ့္ဆရာတို႔ျမင္မိေရာေပါ့။

ေရာက္ၿပီဆိုရင္ ျဖစ္တဲ့ပုံစံကို အိမ္႐ွင္အား အရင္
ေမးရတာေပါ့။ တစ္ျခား ေဘးအခန္းက မီးေတြက ပုံမွန္ လင္းလင္းခ်င္းခ်င္း လာေပမယ့္ သူ႔အ
ခန္းက မီးေတြအားလုးံက မိွန္မိွန္ေလးပဲ လာလို႔ပါ။ ေနာက္ၿပီးသူတို႔တိုက္က ကိုယ္ပိုင္ ထရမ္
စေဖာ္မာနဲ႔ဆိုေတာ့ မီးအားက် ဖို႔ကလဲ ျဖစ္ကို
မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။

ဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း အိမ္က load ေတြအကုန္လုးံ
ကိုအရင္ပိတ္ၿပီး DB က 2pole မွာမီတာနဲ႔ စမ္း
ၾကည့္ေတာ့ 220 အျပည့္လာပါတယ္။ မီးလုးံ
တစ္လုးံလဲဖြင့္လိုက္ေရာ မီးကမိွန္မိွန္ပဲလာပါ
တယ္။ ဗို႔က 40 ပဲျပပါေတာ့တယ္။ မီးပိတ္လိုက္
ရင္ 220 ဖြင့္လိုက္ရင္ 40 ဆိုေတာ့ က်ေနာ့စိတ္ထဲမွာ 2 pole ကမေကာင္းဘူးထင္တာေပါ့။
အရင္အိမ္တစ္အ္ိမ္တုန္းကလဲ 2pole contact
ေတြဂ်ီးကပ္ၿပီး ခုလိုျဖစ္ဖူးတာ ၾကဳံဖူးထားေတာ့
2p ေၾကာင့္လိုပဲစိတ္ကထင္ပါတယ္။ အိမ္႐ွင္ကို
လည္း 2p မေကာင္းဘူးအကို လို႔ေျပာၿပီး က်
ေနာ္ 2p ကိုေက်ာ္ၿပီး elcb နဲ႔ အရင္အတိုင္း
မီးဖြင့္ မီးပိတ္နဲ႔ မီတာနဲ႔စမ္းတာ elcb ကလဲ 2p
လိုပဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္က အိမ္႐ွင္ကုိ elcb လဲမ
ေကာင္းဘူးေပါ့။

တစ္ခါထပ္ၿပီး 2p ေရာ elcb ေရာေက်ာ္ၿပီး
1p ေတြနဲ႔ထပ္စမ္းတာ အရင္လိုပဲ ဆိုေတာ့
က်ေနာ္မ်က္လုးံျပဴ းရပါၿပီ။ ဘေရကာေတြ
မေကာင္းဘူးဆိုရင္လည္း တစ္လုးံတစ္ေလသာ
ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အားလုးံမကာင္းဘူးဆိုတာ
မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္ မၾကံတတ္ေတာ့ပါ
ဘူး။ အိမ္႐ွင္ရဲ႕ အထင္ေသးမႈကို စခံရၿပီဆိုရင္
ေကာ့ေနတဲ့
က်ေနာ္ရင္ဘတ္ေတြလဲကုးံ ကုန္တာေပါ့ဗ်ာ။

ထုးံစံအတိုင္း ဆရာ့စီကို ဖုန္းဆက္ၿပီးက်ေနာ္
ေျပာတာေပါ့ဗ်ာ။ ဆရာ က်ေနာ္ေတြ႔တာ
Phase အတု neutral အတု ဆရာ ဆိုၿပီး
ျဖစ္ပုံကိုေျပာျပတာေပါ့။ ေအး phase အတု
Neutral အတုဆိုရင္မင္းကလဲ မီးသမား
အတု လို႔ ဆူပါတယ္။ phase အတု neutral
အတုဆိုတာမ႐ွိဘူးကြ ေအာက္က မီတာေဗာက္
ထဲက သူ႔ဖ်ဴ းအထြက္ကိုသြားစစ္ၾကည့္၊
ဖ်ဴ းအထြက္ႀကိဳးက ညိဳ မဲေနရင္ ျဖတ္ခ် အသစ္ႏႊာ
ၿပီး ျပန္ဂြၽိင္းခဲ့ လို႔ေျပာပါတယ္။

က်ေနာ္ေအာက္ဆင္းၾကည့္ေတာ့ ဆရာေျပာသလို ျဖစ္ေနတာကို ေတြ႔ရတာပါပဲ။ က်ေနာ္လဲ
ျပန္ join ၿပီး အေပၚျပန္တက္။ ၿပီးေတာ့ ခုနက
က်ေနာ္ျဖဳတ္ထားတဲ့ loopin ေတြျပန္တပ္ၿပီးစမ္း
ၾကည့္ေတာ့ အားလုးံgood သြားပါတယ္။

က်ေနာ္လဲဆရာ့စီဖုန္းျပန္ဆက္ရတာေပါ့။
ဖ်ဴ း မွာ ႀကိဳးက လူးစ္ ျဖစ္ၿပီး အပူတအားထြက္ ေတာ့ ေၾကးကတျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကာဗြန္ဘဝေျပာင္း
ေနတာကြ ၊ ေၾကးဓာတ္ကလည္း မကုန္ေသး၊
ကာဗြန္ကလည္း အျပည့္မေျပာင္းေသးတဲ့
အခါမွာ ခုခံမႈတန္ဖိုးတစ္ခုျဖစ္လာၿပီး ဒီလိုျဖစ္
လာတာပဲ၊ ဒီေကာင္ေတြက မီတာနဲ႔စမ္းရင္
မရဘူး ၊ load နဲ႔စမ္းမွ သိရတာ လို႔ေျပာပါတယ္။

အိမ္႐ွင္န႕ ဲဆရာ ဖုန္းေျပာၾကေတာ့ အိမ္႐ွင္က
ေတာ္ေသးတယ္အကိုေရ၊ အကို႔တပည့္လုပ္တာနဲ႔ က်ေနာ္အိမ္က ပစၥည္းေတြ အကုန္လဲရေတာ့မလို႔ ဆိုၿပီး ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ ေျပာေနသံၾကား
ရတာပါပဲ။

အဖြဲ႔ထဲမွာ က်ေနာ္ လည္းို မီးသမားအတုဆိုၿပီး
နာမည္ကိုႀကီးေရာ။

MyatMin ThuyaKyaw

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html