ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Main ခုံ DB အဝင္ ဆင္နည္း

epc လာရင္လုပ္မယ့္အပုိင္း
အခုဒီပုံကုိျကည့္လိုက္ပါ။ ဆြဲထားတဲ႔အပုိင္းေပါ့။ ပထမဦးဆုံး fuse ကုိ ဝင္တယ္။ ျပီးရင္ mag contact ကုိဝင္တယ္။ အထြက္ကုိ mcb ကုိထပ္ဝင္တယ္။ ဘာလုိ႔ mcb သုံးတာလဲဆိုေတာ့ safety အတြက္ပါ။ မသုံးခ်င္လည္းမသုံးပါနဲ႔။ ျဖစ္ရင္ေတာ့ ခံရမွာက ကုိယ္တိုင္ပါပဲ။ ဘာလုိ႔ဆိုေတာ့ ဘယ္လုိ အေျခေနမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ မီးစက္မီးနဲ႔ epc သည္ေတြ႕ဆုံခြင့္မရွိပါ။ မရွိေအာင္လည္း လုပ္ထားပါတယ္။ ဟုတ္ျပီ ေနာက္တခုက gen မီးအဝင္ကလည္းအခုလုိမ်ိဳးသုံးထားပါတယ္။ ျကည့္လုိက္ပါ။ ဟုတ္ျပီအခု မီးလာရင္ KM1 ကုိ အလုပ္လုပ္ဖို႔အတြက္ တကယ္မီးလာသလား စစ္မယ္။ ျပီးရင္ မီးစက္ရပ္ေနသလား မီးစက္ KM2' OFF ေနသလားစစ္ပါ့မယ္။ဘာလုိ႔လဲဆိုေတာ့ မီးလာေနရင္ မီးစက္ကရပ္ခိုင္းထားရပါမယ္။ ျပီးရင္ မီးစက္ KM2 OFF ပိတ္ထားရပါမယ္။ KM2 ON ထားရင္ ျပသာနာက EPC မီးက GEN ဆီကုိေရာက္ျပီးေတာ့ ပ်က္စီးနိုင္ပါတယ္။ ဒါကုိလည္း ထပ္ျပီးစစ္ရပါမယ္။ KM2 ပ်က္သြားျပီး EPC မီး မီးစက္ဆီေရာက္မလာေအာင္ KM2 ပ်က္ေနခဲ႔ရင္ R1 AND R2 ON ေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဆိုရင္မီးစက္ကနိုးေနမွာပါ။ မီးလာပါရဲ႕နဲ႔ မီးစက္နိုးေနရင္ေတာ့ KM2 ကုိစစ္သင့္ပါတယ္။ ဟုတ္ျပီ အခုမီးလာျပီ မီးလာတာနဲ႔ ON Delay Timer ဆီ Power ေရာက္ပါ့မယ္။ TMR ဆိုတာပါ။ အဲ႔လုိပဲ တခ်ိန္တည္းတျပဳိင္တည္း AC220 Relay ႏွစ္လုံးအလုပ္လုပ္ပါ့မယ္။ KA1 and KA2 ပါ။ ဟုတ္ျပီ TMR ကုိ 10 Second ထားပါ့မယ္ ။ ျပည့္တာနဲ႔ On ပါ့မယ္။ ဒါဆို TMR NO က NC ျဖစ္ျပီးေတာ့ Power ထြက္လာမယ္။ဝKA1 and KA2 ကုိ ထပ္ျဖတ္မယ္။ ဘာလုိ႔ဆိုေတာ့ KA1 and KA2 က အလုပ္လုပ္ေနျပီမလုိ႕ ။ျပီးရင္ KM2 ကုိ ထပ္ျဖတ္မယ္။ KM2 ကလည္းမီးစက္နိုးေသးေပမယ့္  OFF ေနပါတယ္။ ဘာလု႔ိိလဲဆိုေတာ့ ေနာက္ရက္မွ ဆက္တင္ေပးပါ့မယ္။

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html