ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားဘရိတ္စနစ္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာ ၁၀ ခ်က္--- ယာဥ္ေမာင္းသူေတြအေနနဲ႔ မိမိကားရဲ႕ ဘရိတ္စနစ္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာေတြကို သိရွိထားဖို႔ ျဖစ္ပါ တယ္။

ကားဘရိတ္စနစ္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာ ၁၀ ခ်က္
===========================


ယာဥ္ေမာင္းသူေတြအေနနဲ႔ မိမိကားရဲ႕ ဘရိတ္စနစ္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ ျပႆနာေတြကို သိရွိထားဖို႔ ျဖစ္ပါ တယ္။
(၁)ဘရိတ္နင္းတဲ့အခါ တစ္ဖက္ဆြဲသြားတာ
**********************************
ကားကို တစ္နာရီ ၂၀ မိုင္ႏႈန္း အထက္ ေမာင္းႏွင္ရင္း ရပ္တန္႔ဖို႔ ဘရိတ္နင္းလိုက္တဲ့အခါ ကားဘီးေတြက အျခား ဦးတည္ရာဘက္ကို ဆြဲသြားတာမ်ိဳးပါ။ ဘရိတ္ရဲ႕ သက္ေရာက္မႈက ကားကို ဆန္႔က်င္ဘက္ အရပ္ဆီ ဆြဲသြားေစတာ ျဖစ္တယ္။ အဲဒါ က ဘရိတ္ရဲ႕ ဟိုက္ဒေရာလစ္စနစ္မွာ ျပႆနာရွိေနၿပီဆိုတာ သတိေပးလိုက္တာပါ။
(၂)ဘရိတ္လိုင္းေတြရဲ႕ ျပႆနာ
**********************
ရပ္တန္႔ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဘရိတ္ကို ျပင္း ျပင္းထန္ထန္ဖိနင္းေနရၿပီဆိုရင္ ဘရိတ္ လိုင္း (brake lines)ေတြ ပိတ္ဆို႔ေနတာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘရိတ္ လိုင္းေတြကို စစ္ေဆးၿပီး ပ်က္စီးတာ၊ က်ိဳး ပဲ့တာေတြကို ခ်က္ခ်င္းအသစ္လဲလွယ္ရပါမယ္။
(၃)ပါကင္ဘရိတ္ျပႆနာ
******************
ပါကင္ဘရိတ္ကို လက္နဲ႔ ဆြဲေပမဲ့ ယာဥ္က ရပ္တန္႔မသြားဘဲ လိမ့္ေနမယ္ဆို ရင္ ပါကင္ဘရိတ္ခ်ိဳ႕ယြင္းေနတာပါ။ ဘ ရိတ္စနစ္ရဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ႀကိဳး (cable) ျပတ္ေတာက္သြားတာ ဒါမွမဟုတ္ ဒရမ္(drum)၊ ဒစ္ (disk) ဘရိတ္စနစ္ေတြက မွန္မွန္ကန္ကန္ အလုပ္မလုပ္တာ ျဖစ္ တယ္။
ေနာက္တစ္ခ်က္က မာစတာဆလင္ ဒါ (master cylinder)
                        ********************************
ဘရိတ္စနစ္နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မႈ အပိုင္းေတြမွာ ျပႆနာ ရွိေန တာပါ။ မာစတာ ဆလင္ဒါက ဘရိတ္စနစ္ နဲ႔ ဟိုက္ဒေရာလစ္ အ ရည္ ဖိ အား ကို ေထာက္ပံ့ေပးပါတယ္။ ဘရိတ္႐ွဴး၊ ပက္ဒ္ (pads)၊ ဒရမ္နဲ႔ ေရာ့တာ (rotors) စတဲ့ အ စိတ္အပိုင္းေတြကို မာစတာဆလင္ဒါနဲ႔ စနစ္တစ္ခု အေနနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္လႈပ္ရွားေစ ပါတယ္။ ဘရိတ္စနစ္အတြင္းမွာ လည္ပတ္ ေနတဲ့ ဘရိတ္ဆီအေနအထားကိုလည္း စစ္ေဆးဖို႔ လိုပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ မာစတာ ဆလင္ဒါရဲ႕ ပတ္လည္ဧရိယာဝန္းက်င္မွာ ဘရိတ္ဆီယိုစိမ့္မႈ ရွိမရွိ စစ္ေဆးရ ပါမယ္။ ယိုစိမ့္မႈေတြက ဘရိတ္ဆီ ထိန္းသိမ္းတဲ့ စနစ္ခြ်တ္ယြင္းတာ၊ ဆီလ္ (seals) ေတြ ပ်က္စီးတာေၾကာင့္ပါ။ အဲဒါက မာစတာဆလင္ဒါရဲ႕ ပံ့ပိုးေပးတဲ့ ဖိအားကို ေလ်ာ့က်ေစတာေၾကာင့္ ဘရိတ္စနစ္ကို အက်ိဳးရွိရွိ အသံုးမျပဳႏိုင္တာပါ။
(၄)ဘရိတ္ပက္ဒ္ျပႆနာ
******************
ဘရိတ္နင္းလိုက္တဲ့အခါ တကြ်ီကြ်ီ ျမည္သံၾကားရရင္ေတာ့ ကားရဲ႕ ဘရိတ္ပက္ဒ္ (brake pads) အသစ္လဲဖို႔ လိုအပ္ ေနတာပါ။ ဘရိတ္နင္းတဲ့အခါ တုန္ခါတာ ကလည္း ဘရိတ္ပက္ဒ္ခ်ိဳ႕ယြင္းလို႔ပါပဲ။
(၅)ဘရိတ္အသံုးျပဳတဲ့အခါ အသံျမည္တာ
*******************************
ေမာင္းႏွင္ရင္း ဘရိတ္ကို နင္းလိုက္တဲ့ အခါ ပံုမွန္အတိုင္း ရပ္တန္႔တာမ်ိဳး ရွိမရွိ ဂ႐ုျပဳစစ္ေဆးတာမ်ိဳး ျပဳလုပ္သင့္ပါတယ္။ အဲသည္အခ်ိန္မွာ ဘရိတ္စနစ္ေတြဆီက ျပင္းထန္တဲ့ တဂ်စ္ဂ်စ္ ျမည္သံ ဒါမွမဟုတ္ တကြ်ီကြ်ီျမည္သံေတြ ၾကားရရင္ေတာ့ ဘရိတ္စနစ္မွာ ျပႆနာ ရွိေနၿပီဆိုတာ ညႊန္ျပေနတာပါ။
(၆)ဘရိတ္ဆီ ေလ်ာ့နည္းတာ
**********************
ဘရိတ္ကို ပံုမွန္ဖိနင္းလိုက္တဲ့ အခါ ပစၥတင္ (piston) ရဲ႕ တြန္းအားနဲ႔ ေရာ့ တာ (rotor)ကို တစ္ဖန္ပံုမွန္လႈပ္ရွားႏိုင္ဖို႔ ဘရိတ္ဆီကို ပိုမိုဆြဲယူရပါတယ္။ ဘရိတ္ ဆီ လိုအပ္တာထက္ ေလ်ာ့နည္းေနတာက   ဘရိတ္စနစ္မွာ ျပႆနာ တစ္ခုပါပဲ။ ဘ ရိတ္ဆီက သတ္မွတ္တဲ့ ပမာဏျပည့္မီဖို႔ လိုအပ္သလို သတ္မွတ္တဲ့ အရည္အေသြး ျပည့္ဝဖို႔လည္း လိုအပ္တယ္။
(၇) Brake power boost unit ျပႆနာ
*********************************
ကားရဲ႕ brake power boost unit ခြ်တ္ယြင္းတာကလည္း ဘရိတ္ကို ပံုမွန္ ထက္ ပိုၿပီး ဖိနင္းရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘရိတ္ကို ပံုမွန္ထက္ဖိနင္းရတဲ့ ျပႆနာ က brake power boost unit ကို စစ္ေဆး ဖို႔လည္း လိုအပ္တယ္။
(၈) ဘရိတ္ဆီေတြ ညစ္ညမ္းလို႔
************************
ဘရိတ္ကို ပံုမွန္ထက္ ဖိနင္းေနရၿပီဆို ရင္ ဘရိတ္ဆီ ညစ္ညမ္းတာမ်ားလာတာ ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္။
(၉) Vacuum System ျပႆနာ
**************************
Vacuum System မွာ ျပႆနာ ရွိေန ရင္လည္း ဘရိတ္စနစ္ခြ်တ္ယြင္းပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ရပ္တန္႔တဲ့အခါ ဘရိတ္ကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ဖိနင္းရပါတယ္။
(၁၀) ကားရဲ႕ ဘရိတ္ဒစ္ခြ်တ္ယြင္းတာ
*****************************
ဘရိတ္ကို အသံုးျပဳတဲ့အခါ တစ္ဖက္ ဆြဲသြားတာ၊ တုန္ခါတာေတြက ဘရိတ္ဒစ္ (brake discs) ခြ်တ္ယြင္းတာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒစ္ဘရိတ္ေတြကို စစ္ေဆးၿပီး တစ္ခုျဖစ္ေစ၊ အားလံုးျဖစ္ေစ ပ်က္စီးမႈအလိုက္ အသစ္ လဲလွယ္ရပါမယ္။


#ကိုဂ်က္​
@ရဲ ႏုိင္ ထြန္း
#credit#ေအာင္ထြန္းဦး




lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html