ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားရပ္ ျပီးေနာက္ P ထိုးရန္ ဘယ္နည္းလမ္းက ပို ေကာင္းလဲ

ကားရပ္ ျပီးေနာက္ P ထိုးရန္ ဘယ္နည္းလမ္းက ပို ေကာင္းလဲ?

®  P ထိုးျပီးမွ ဟန္းဘရိတ္နင္းရမလား?
®  အဆင္းမွာ P ထိုးတာ ကားလိွမ့္သြား လို႔။
®  ဟန္းဘရိတ္ ဘယ္ခ်ိန္ ဆြဲရမလဲ။
®  P နွင့္ ဟန္းဘရိတ္ ႏွစ္ခုတည္းနွင့္ကပ္ရႈပ္ေနသူမ်ားအတြက္

1.   ပထမဦးဆုံး N (neutral) သို႔ကား ဂီယာတံ ကို ေရႊ႕ပါ။

2.   ဟန္းဘရိတ္ (ကားရပ္နားဘရိတ္)parking brake ကို
      ဆြဲပါ။ေျခနင္း ဆို နင္းပါ။

3.  အဆင့္ 1;2  ၿပီးမွ P (parking)ကို ထိုးပါ။ စက္သတ္ပါ။

®  ဤအဆင့္ သံုးဆင့္ အတိုင္း ျပဳမူလ်ွင္
ွအေကာင္းဆုံးနဲ႕အလုံၿခဳံဆုံး နည္းလမ္းျဖစ္ပါတယ္။

က်ြန္ေတာ့္ ယူဆခ်က္ မဟုတ္ပါ။
နိုင္ငံတကာ စံ အတိုင္း တာျဖစ္ပါေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ရပါတယ္ ခင္ဗ်ား။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
credit>>>>

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html