ကိုယ့္ေရွ ႔က ကား Dead Stop
နင္းခ်င္ နင္းမယ္/ မနင္းခ်င္ မနင္းဘူး
အဲဒါက သူ႔ ကိစၥ။ ကိုယ္နဲ႔ မဆိုင္ဘူး။
ကိုယ္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ကိစၥကဘာလဲ ဆိုေတာ့
Safe Distance အတြက္
တစ္ကြက္ခ်န္ လိုက္နင္းဖို႔ဘဲ။
ဟိုက္ေဝးမွာလဲ ဒီလိုဘဲ။
သူ ၁၅၀ နင္းသြားလို႔ ကိုယ္လဲ
အားက်မခံ ၁၅၀ လိုက္နင္းခ်င္သပဆို
လိုက္သာ နင္းပစ္လိုက္။ အင္း………
ခုနေျပာသလို ကိုယ့္အတြက္ေတာ့ ခ်န္ထား။
ဘရိတ္မီးေတြ ကၽြမ္းေနတဲ့ကားေတြ ရိွေသးတယ္
ခ်န္တယ္ ဆိုရာမွာလဲ Braking Distance
တစ္ခုထဲသာ မကပဲ Thinking Distance ကိုပါ
ထည့္ေပါင္းထားရပါတယ္။
အဲဒီေကာင္ ထည့္မပါင္းထားရင္ေတာ့
ကိုယ့္ေသတြင္း ကိုယ္တူးလိုက္သလိုဘဲ။
Speed မ်ားေလေလ Thinking Time နဲေလေလ
ေသတြင္း နက္ေလေလ။ အဲဒါ ေဖာ္ျမဴလာ ။
ဒါေတာင္ သူမ်ားေတြ ႏိုင္ငံေတြမွာလို
SNOWY ROAD တို႔ ICEY ROAD တို႔
ရႈပ္ရႈပ္ယွက္ယွက္ ထည့္တြက္စရာ မလိုဘူး။
Thinking Distance ေခၚတဲ႔ Reaction ကို
မေလးစားမိလို႔ လမ္းေပၚမွာတင္ ဘဝတစ္ပါး
ကူးေျပာင္းသြားခဲ႔ရသူေတြဟာ လက္ေတြ႔ သင္ခန္းစာ။
ၿမိဳ ႔တြင္းမွာ ရွင္ေလာင္းလွည့္သလုိ ေမာင္းေနခ်ိန္
ကိုယ့္ေရွ ႔က လက္ညွဴိး တစ္ေခ်ာင္း လာေထာင္
မွာစိုးလို႔ ေရွ ႔ကားကို အတင္းကပ္ထားတာ
အလြန္ဆံုး လူလယ္ေကာင္ ျငင္းရ ခံုရ စကားမ်ားၾက
အလြန္ဆံုး ပိုက္ဆံေလ်ာ္ လိုက္ရရံု ေပါ့ဗ်ာ။
အဲ…… ဟိုက္ေဝး မွာေတာ့ သြားမလုပ္နဲ႔
ျငင္းေန ခုံေနခ်ိန္ေတာင္ မရလိုက္ပဲ တစ္ခါထဲ ႔
အသက္ကိုပါ ေလ်ာ္လိုက္ၾကရတယ္။
သူ႔ ေနာက္က ကပ္လိုက္ေနလို႔
သူ႔ အီးနံ႔ လိုက္ရွဴ ေနရတာက လဲြလို႔
ဘာမွ အက်ဳိး မရွိပါဘူး။
ေနခ်င္ ေနခဲ႔လိုက္ / ေက်ာ္လို႔ ရရင္ ေက်ာ္ပစ္လိုက္ ။
ေနလဲ မေနခ်င္ဘူး / ေက်ာ္လဲ မေက်ာ္ႏိုင္ဘူး ဆိုရင္ေတာ့
" THINK SAFE DISTANCE "
Credit.. online
No comments:
Post a Comment