4wd (ဖိုးဝွီး) ကို ဘယ္လို အသံုးျပဳမလဲ?
〽〽〽〽〽
〽〽〽〽〽
"H2"
(ျမန္ႏႉန္းျမင့္ အေနအထား ၂ဘီး ယက္)
(ျမန္ႏႉန္းျမင့္ အေနအထား ၂ဘီး ယက္)
ေသြ႕ေျခာက္ေသာ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ပုံမွန္ေမာင္းႏွင္ရန္။
"H4"
(ျမန္ႏႉန္းျမင့္ အေနအထား ၄ဘီး ယက္)
စိုစြတ္ေသာ၊ ႏွင္းက် ေသာ၊ရြံ႕ေခ်ာေသာ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ပုံမွန္ေမာင္းႏွင္ရန္။
(ဒီလမ္း မ်ားကို "H2" ထက္ "H4" ႏွင့္ ေမာင္းလၽွင္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ လံုျခံဳသည္။)
(ျမန္ႏႉန္းျမင့္ အေနအထား ၄ဘီး ယက္)
စိုစြတ္ေသာ၊ ႏွင္းက် ေသာ၊ရြံ႕ေခ်ာေသာ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ပုံမွန္ေမာင္းႏွင္ရန္။
(ဒီလမ္း မ်ားကို "H2" ထက္ "H4" ႏွင့္ ေမာင္းလၽွင္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ လံုျခံဳသည္။)
"N "
(ၾကားေနအေနအထား)
(ၾကားေနအေနအထား)
ဖရီးျဖစ္ေနပါမယ္။ ဘယ္ဂီယာ ထည့္ထည့္ မသြားပါ။
"L4" (ျမန္ႏႉန္းနိမ့္ အေနအထား ၄ဘီး ယက္)
¤ သဲေတာထဲ၊ ႐ႊံ႕ေတာထဲ၊ဗြမ္းတန္းမ်ားတြင္သံုး။
¤ ခက္ခဲေသာ ၊မတ္ေစာက္ေသာ၊
ေတာင္ကုန္း အတက္ အဆင္းမ်ားတြင္သံုးရန္။
¤ ခက္ခဲေသာ ၊မတ္ေစာက္ေသာ၊
ေတာင္ကုန္း အတက္ အဆင္းမ်ားတြင္သံုးရန္။
⚠ဘယ္လိုသံုးမလဲ ⚠
1.ေျခာက္ေသြ႕ေသာ၊မာေက်ာေသာ၊ ပံုမွန္လမ္းမ်ားေပၚတြင္
"H2" ကိုအသုံးျပဳ၍ ေမာင္းႏွင္ပါ။
"H2" ကိုအသုံးျပဳ၍ ေမာင္းႏွင္ပါ။
♓2.4wd ခလုတ္ (သို႔)
ADD (Automatic Disconnecting Differential) အလိုအေလ်ာက္အဆက္အသြယ္ျဖတ္ေတာက္ ေသာ Differential ေမာ္ဒယ္ေတြ
"H2" မွ "H4" ေျပာင္းမယ္ဆိုရင္
▪ ယာဥ္ျမန္ႏႈန္း သည္ 80km ေအာက္ ရွိေနရမယ္။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္
အျမန္ႏႈန္းကိုေလွ်ာ့ခ်ျခင္း သို႔မဟုတ္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ကိုရပ္တန့္ပါ။ ၿပီးမွ
"H2"မွ " H4 "ေျပာင္းပါ။
ADD (Automatic Disconnecting Differential) အလိုအေလ်ာက္အဆက္အသြယ္ျဖတ္ေတာက္ ေသာ Differential ေမာ္ဒယ္ေတြ
"H2" မွ "H4" ေျပာင္းမယ္ဆိုရင္
▪ ယာဥ္ျမန္ႏႈန္း သည္ 80km ေအာက္ ရွိေနရမယ္။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္
အျမန္ႏႈန္းကိုေလွ်ာ့ခ်ျခင္း သို႔မဟုတ္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ကိုရပ္တန့္ပါ။ ၿပီးမွ
"H2"မွ " H4 "ေျပာင္းပါ။
✳3.Free lock ပါေသာ ေမာ္ဒယ္တြင္
"H4" သို႔မဟုတ္ "L4" အသံုးျပဳ မယ္ဆိုရင္
Free lock ကို ဘီး ၂ဘီး စလံုး
"Lock " ေနရာတြင္ အရင္ထားပါ။
"H4" သို႔မဟုတ္ "L4" အသံုးျပဳ မယ္ဆိုရင္
Free lock ကို ဘီး ၂ဘီး စလံုး
"Lock " ေနရာတြင္ အရင္ထားပါ။
⚡4. "H2" မွ "H4" ေျပာင္းလိုက္တာနဲ႔ ဒိုင္ခြက္မွာ 4wd (ဘီး ၄ဘီး ပံု) အခ်က္ျပမီးလင္း လာပါမယ္။
5. "H4" မွ "L4" (သို႔) "L4" မွ "H4"
ေျပာင္းခ်င္လၽွင္
ေျပာင္းခ်င္လၽွင္
☆ရိုးရိုး ဂီယာဆိုရင္
▪ အရွိန္ေလၽွာ့၍ (8km ေအာက္)
clutch ကို နင္း ကာထည့္ပါ။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္ ယာဥ္ကို ရပ္တန္႔၍ ထည့္ပါ။
▪ အရွိန္ေလၽွာ့၍ (8km ေအာက္)
clutch ကို နင္း ကာထည့္ပါ။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္ ယာဥ္ကို ရပ္တန္႔၍ ထည့္ပါ။
☆ေအာ္တို ဂီယာ ဆိုရင္
▪ အရွိန္ေလၽွာ့၍ (8km ေအာက္)
"N " သို႔ ထား၍ ထည့္ပါ။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္ ယာဥ္ရပ္တန့္၍ ထည့္ပါ။
▪ အရွိန္ေလၽွာ့၍ (8km ေအာက္)
"N " သို႔ ထား၍ ထည့္ပါ။
▪ ေ႐ြ႕ေျပာင္း ရ ခဲယဥ္းေနလွ်င္ ယာဥ္ရပ္တန့္၍ ထည့္ပါ။
"L4" သံုးမယ္ဆိုရင္
♻3RZ-FE (2700i) အင္ဂ်င္ႏွင့္အတူအျမင့္ဆုံးျမန္ႏႈန္း - "L4"
1st ဂီယာ - 16kmh
2nd ဂီယာ - 30kmh
3rd ဂီယာ - 47kmh
4th ဂီယာ - 60kmh
2nd ဂီယာ - 30kmh
3rd ဂီယာ - 47kmh
4th ဂီယာ - 60kmh
♻5L (3000 ဒီဇယ္) အင္ဂ်င္ႏွင့္အတူအျမင့္ဆုံးျမန္ႏႈန္း - "L4"
1st ဂီယာ - 13kmh
2nd ဂီယာ - 22kmh
3rd ဂီယာ - 36kmh
4th ဂီယာ - 52kmh
2nd ဂီယာ - 22kmh
3rd ဂီယာ - 36kmh
4th ဂီယာ - 52kmh
သတိျပဳရန္။ ။ "L4 " ထည့္ထားပီး
အနိမ့္ ဂီယာ ႏွင့္
ခြင့္ျပဳသည့္ အျမန္ႏႉန္း ထက္ ပိုမေမာင္းသင့္ပါ။
အနိမ့္ ဂီယာ ႏွင့္
ခြင့္ျပဳသည့္ အျမန္ႏႉန္း ထက္ ပိုမေမာင္းသင့္ပါ။
Credit
ကားခ်စ္သူ
Credit》》online
ကားခ်စ္သူ
Credit》》online