ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကုရ္အာန္ဘာသာျပန္မ်ား

MMSY Online Library မွ
တင္​ထား​ေသာ အစၥလာမ္​​ေရးရာ ဆိုရာ 


 က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုရ္အာန္
ျမန္မာဘာသာျပန္စာအုပ္ ႏွင့္ Android App  မ်ားကို

အလိုရိွသူမ်ားပါ ဖတ္ရႈ႕ အသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္

အမွန္​တရား အစစ္​တခုကို
ကိုယ္​တိုင္​ကိုယ္​က် ​ေလ့လာလိုသူ​ေတြအတြက္​
ျပန္​လည္​ ေဖာ္ျပအပ္ပါတယ္။

--------------------------------
က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ Android Application

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mmsy.quran
--------------------------------
က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ Web Application

--------------------------------

က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္မ်ား 


------------------------------------------

ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္၏ အဌကထာက်မ္း - ပထမအတြဲ
ဘာသာျပန္္ဆိုသူ-  သုခမိန္ ဟာဂ်ီ ဦးလူ


--------------------------------


ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္၏ အဌကထာက်မ္း - ဒုတိယတြဲ
ဘာသာျပန္္ဆိုသူ-  သုခမိန္ ဟာဂ်ီ ဦးလူ



.--------------------------------


က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္
 ( ၂ အုပ္တြဲ with Bookmarks)
ဘာသာျပန္ဆိုသူ-
 ေမာင္လာနာ အလႅာမဟ္ ဃာဇီ မုဟမၼဒ္ဟာရွင္(မ္)  ႏွင့္ အဖြဲ႕


--------------------------------


ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္၏ အလင္းျပက်မ္း (အေစာင္ ၁ - အေစာင္ ၃၀)
ဘာသာျပန္ဆိုသူ- ေမာင္လာနာ အလႅာမဟ္ ဃာဇီ မုဟမၼဒ္ဟာရွင္(မ္)  ႏွင့္ အဖြဲ႕



.--------------------------------

က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္
ဘာသာျပန္ဆိုသူ- သီရိပ်ံခ်ီ ဦးဘစိန္


.--------------------------------


က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ (စတုတၳအၾကိမ္)
ဘာသာျပန္္ဆိုသူ-(ေမာ္လာနာ ကာရီ ဟာရွင္မ္ တင္ျမင့္)




Credit... mmsy online library




lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html