ကားဘက္ထရီအားမရွိလုိ႔ စက္ႏႈိး မရရင္ တျခားကားမွ ဘက္ထရီနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ ႏႈိးမယ္
☑ ၁။ ကားႏွစ္စီး၏ ဘက္ထရီ ရွိရာဘက္ အဓိကထား၍ ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ရပ္ပါ။
☑ ၂။ ဘက္ထရီအိုး မွ
အဖိုငုတ္ ဆိုရင္ အေပါင္းလကၡဏာ(+) နဲ႔ အနီေရာင္ပါ။
အမငုတ္ ဆိုရင္ အႏႈတ္လကၡဏာ(-) နဲ႔ အနက္ေရာင္ပါ။
အဖိုငုတ္ ဆိုရင္ အေပါင္းလကၡဏာ(+) နဲ႔ အနီေရာင္ပါ။
အမငုတ္ ဆိုရင္ အႏႈတ္လကၡဏာ(-) နဲ႔ အနက္ေရာင္ပါ။
☑ ၃။ပံုထဲမွ နံပါတ္စဥ္ အတိုင္း
➽ @1. ဘက္ထရီ ေထာက္ျကိုး (Jumper Cable) အဖိုႀကိဳး အနီကို အားကုန္ေနတဲ့ဘက္ထရီအိုး ရဲ႕ အဖိုငုတ္ (+) မွာ အရင္တပ္ဆင္ပါ။
➽ @1. ဘက္ထရီ ေထာက္ျကိုး (Jumper Cable) အဖိုႀကိဳး အနီကို အားကုန္ေနတဲ့ဘက္ထရီအိုး ရဲ႕ အဖိုငုတ္ (+) မွာ အရင္တပ္ဆင္ပါ။
➽ @2. အဖိုႀကိဳး အနီ ရဲ႕ေနာက္တစ္ဖက္ကို အားျပည့္ေနတဲ့ဘက္ထရီက အဖိုငုတ္ (+) မွာ ခ်ိတ္ဆက္ပါ။
➽ @3. အမႀကိဳး အနက္ကို အားျပည့္ေနတဲ့ ဘက္ထရီရဲ႕ အမငုတ္ (-) မွာ အရင္တပ္ဆင္ပါ။
➽ @4. အမႀကိဳး အနက္ ရဲ႕ေနာက္တစ္ဖက္ကို ကား အင္ဂ်င္ သို႕ ေဘာ္ဒီ ကို ခ်ိတ္ဆက္လိုက္ပါ။
☑ ၄။ ဘက္ထရီ အားရွိတဲ့ကားကို အရင္ စက္ႏႈိးၿပီး ထားပါ။
ျပီးမွ ဘက္ထရီ အားမရွိတဲ့ကားကို စက္ႏႈိးပါ။
ျပီးမွ ဘက္ထရီ အားမရွိတဲ့ကားကို စက္ႏႈိးပါ။
☑ ၅။ နိုးရလို႕ ေထာက္ျကိုးျဖဳတ္ရင္
စ ခ်ိတ္တာနဲ႔ ေျပာင္းျပန္ အတိုင္းျပန္ျဖဳတ္ပါ။
စ ခ်ိတ္တာနဲ႔ ေျပာင္းျပန္ အတိုင္းျပန္ျဖဳတ္ပါ။
➽ @4. အားမရွိတဲ႔ကားမွ အနက္ျကိုး ကိုအရင္ျဖဳတ္ပါ။
➽ @3. ပီးရင္ အားရွိတဲ႔ကားမွ အနက္ျကိုး ကိုျဖဳတ္ပါ။
➽ @2. အားရွိတဲ႔ကားမွ အနီႀကိဳး ကိုအရင္ျဖဳတ္ပါ။
➽ @1. ပီးမွ အားမရွိတဲ႔ကားမွ အနီၿကိုး ကိုျဖဳတ္ပါ။
သတိျပဳရန္
ကားတစီးဘက္ မွ ဘက္ထရီ ( + ) ( - ) ျကိုး ၂ခုစလံုး ကို အရင္မျဖဳတ္ပါနဲ႔
ေရွာ့ရိုက္သလို ျဖစ္တတ္၍ အဆင့္အတိုင္း ျဖဳတ္က ပိုေကာင္းပါတယ္
ကားတစီးဘက္ မွ ဘက္ထရီ ( + ) ( - ) ျကိုး ၂ခုစလံုး ကို အရင္မျဖဳတ္ပါနဲ႔
ေရွာ့ရိုက္သလို ျဖစ္တတ္၍ အဆင့္အတိုင္း ျဖဳတ္က ပိုေကာင္းပါတယ္
Credit
ကားခ်စ္သူ
Credit》》
photo:internet