Diesel Engine တလံုးအားျပစ္ခ်က္႐ွာေဖြျခင္း
အပိုင္း( 3 )
အပိုင္း( 3 )
( 13 ). Lever တင္ေသာ္လည္း စက္လည္ႏႈန္း နိမ္႔ေနျခင္း
* (Fuel system) တြင္
a. fuel return line ပိတ္ေနေသာေၾကာင့္
b. ဆီလိုင္းထဲတြင္ ေလခိုေနေသာေၾကာင့္
c. ဆီလိုင္း ပိတ္ေနေသာေၾကာင့္
d. Injector O ring ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
e. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္ လိုေနေသာေၾကာင့္
f. Idle spring တပ္ဆင္ထားပံု မမွန္ေသာေၾကာင့္
g. ဆီ pump မွ ဆီေပးသြင္းမႈပမာဏ မမွန္ေသာေၾကာင့္
b. ဆီလိုင္းထဲတြင္ ေလခိုေနေသာေၾကာင့္
c. ဆီလိုင္း ပိတ္ေနေသာေၾကာင့္
d. Injector O ring ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
e. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္ လိုေနေသာေၾကာင့္
f. Idle spring တပ္ဆင္ထားပံု မမွန္ေသာေၾကာင့္
g. ဆီ pump မွ ဆီေပးသြင္းမႈပမာဏ မမွန္ေသာေၾကာင့္
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္းတြင္
a. Gasket ျပတ္ေနေသာေၾကာင့္
*******************************************
( 14 ). Engine ရပ္တန္႔သြားျခင္း
*( Fuel system ) ပိုင္းတြင္
a. ဆီအဝင္/အထြက္လိုင္း ပိတ္ထားမိေသာေၾကာင့္
b. ဆီအရည္အေသြးမေကာင္းေသာေၾကာင့္
c. ဆီလိုင္းအတြင္း ေလခိုေနေသာေၾကာင့္
d. အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
e. Fuel pump driven shaft ကဳ်ိ းေနေသာေၾကာင့္
f. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္လိုေနေသာေၾကာင့္
g. governor weight တံုး အေနအထား မမွန္ကန္ေသာေၾကာင့္
h. ဆီထဲတြင္ ေရပါေနေသာေၾကာင့္
i. ဆီ pump မွ ဆီေပးသြင္းမႈပမာဏ မမွန္ေသာေၾကာင့္
a. ဆီအဝင္/အထြက္လိုင္း ပိတ္ထားမိေသာေၾကာင့္
b. ဆီအရည္အေသြးမေကာင္းေသာေၾကာင့္
c. ဆီလိုင္းအတြင္း ေလခိုေနေသာေၾကာင့္
d. အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
e. Fuel pump driven shaft ကဳ်ိ းေနေသာေၾကာင့္
f. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္လိုေနေသာေၾကာင့္
g. governor weight တံုး အေနအထား မမွန္ကန္ေသာေၾကာင့္
h. ဆီထဲတြင္ ေရပါေနေသာေၾကာင့္
i. ဆီ pump မွ ဆီေပးသြင္းမႈပမာဏ မမွန္ေသာေၾကာင့္
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္းတြင္
a. Gasket ျပတ္ေနေသာေၾကာင့္
*******************************************
( 15 ). Governor မတည္ၿငိမ္ျခင္း
*( Fuel system ) ပိုင္းတြင္
a. ဆီလိုင္းအတြင္း ေလခိုေနေသာေၾကာင့္
b. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္ လိုေနေသာေၾကာင့္
c. governor weight တံုး အေနအထား မမွန္ကန္ေသာေၾကာင့္
b. Lever ခ်ိတ္ဆက္တံမေကာင္းေသာေၾကာင့္(သို႔) ခ်ိန္ညႇိရန္ လိုေနေသာေၾကာင့္
c. governor weight တံုး အေနအထား မမွန္ကန္ေသာေၾကာင့္
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္းတြင္
a. Gasket ျပတ္ေနေသာေၾကာင့္
*******************************************
( 16 ). Crankcase ထဲတြင္ အနည္အႏွစ္မ်ားျဖစ္ေနျခင္း
*( Fuel system ) ပိုင္းတြင္
a. ဆီအရည္အေသြးမေကာင္းေသာေၾကာင့္
b. အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
b. အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
*( Lubricating system ) တြင္
a. ေခ်ာဆီ filter မ်ား ညစ္ပတ္ေနေသာေၾကာင့္
*( Cooling system ) တြင္
a. Thermostat ပ်က္ေနေသာေၾကာင့္
b. Engine အတြင္းပိုင္းတြင္ ေရယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
c. အေအးေပးေရ အပူခ်ိန္နိမ္႔က်ေနေသာေၾကာင့္
b. Engine အတြင္းပိုင္းတြင္ ေရယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
c. အေအးေပးေရ အပူခ်ိန္နိမ္႔က်ေနေသာေၾကာင့္
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္းတြင္
a. Engး အား သာမန္စက္လည္ႏႈန္းျဖင့္အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာေမာင္းႏွင္ထားေသာေၾကာင့္
b. ေခ်ာဆီ အသစ္လဲလွယ္ရန္ လိုအပ္ေနေသာေၾကာင့္
b. ေခ်ာဆီ အသစ္လဲလွယ္ရန္ လိုအပ္ေနေသာေၾကာင့္
*******************************************
( 17 ). ေခ်ာဆီအတြင္း ေရာေႏွာျခင္း(သို႔) ေခ်ာဆီ အရည္အေသြးနိမ္႔က်လာျခင္း
* (Fuel system) တြင္
* (Fuel system) တြင္
a. Injector(nozzle) cup (သို႔) body ကဲြေနေသာေၾကာင့္
b. Injector O ring seal ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
c. Injector(nozzle) ဆီအဝင္လိုင္းႏွင့္ return line ေခ်ာင္ေနေသာေၾကာင့္
d. Engine အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
e. Injector(nozzle) cup ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
b. Injector O ring seal ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
c. Injector(nozzle) ဆီအဝင္လိုင္းႏွင့္ return line ေခ်ာင္ေနေသာေၾကာင့္
d. Engine အတြင္း/အျပင္တြင္ ဆီယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
e. Injector(nozzle) cup ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
*( Lubricating system ) တြင္
a. Cylinder oil control ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္
*( Cooling system ) တြင္
a. ေခ်ာဆီ cooler ႏွင့္ ေရလိုင္းပိတ္ဆို႔ေနေသာေၾကာင့္
b. cooling system ထဲတြင္ ေလခိုေနေသာေၾကာင့္(သို႔) cooling system အတြင္းပိုင္းတြင္ ယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
c. Engine အေအးေပးေရ ပမာဏ ေလ်ာ႔နဲေနေသာေၾကာင့္ (သို႔)radiator ညစ္ပတ္ေနေသာေၾကာင့္
d. အေအးေပးေရ အပူခ်ိန္နိမ္႔က်ေနေသာေၾကာင့္
b. cooling system ထဲတြင္ ေလခိုေနေသာေၾကာင့္(သို႔) cooling system အတြင္းပိုင္းတြင္ ယိုစိမ္႔ေနေသာေၾကာင့္
c. Engine အေအးေပးေရ ပမာဏ ေလ်ာ႔နဲေနေသာေၾကာင့္ (သို႔)radiator ညစ္ပတ္ေနေသာေၾကာင့္
d. အေအးေပးေရ အပူခ်ိန္နိမ္႔က်ေနေသာေၾကာင့္
*(Operating and maintenance practises ) ပိုင္းတြင္
a. oil filter ညစ္ပတ္ေနေသာေၾကာင့္
b. Engး အား သာမန္စက္လည္ႏႈန္းျဖင့္အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာေမာင္းႏွင္ထားေသာေၾကာင့္
a. oil filter ညစ္ပတ္ေနေသာေၾကာင့္
b. Engး အား သာမန္စက္လည္ႏႈန္းျဖင့္အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာေမာင္းႏွင္ထားေသာေၾကာင့္
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္းတြင္
a. Gasket ျပတ္ေနေသာေၾကာင့္
b.Engine အား Overhaul ျပဳလုပ္ရန္လိုေနေသာေၾကာင့္
a. Gasket ျပတ္ေနေသာေၾကာင့္
b.Engine အား Overhaul ျပဳလုပ္ရန္လိုေနေသာေၾကာင့္
*****************************
ဆက္လက္ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။
ဆက္လက္ ေဖာ္ျပေပးပါမည္။
ပညာ႐ွင္အားလံုးအားေလးစားလ်က္
Credit
ေအာင္ျမင္သူ - ဆားဗစ္ အင္ဂ်င္နီယာ
ေအာင္ျမင္သူ - ဆားဗစ္ အင္ဂ်င္နီယာ