ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း အပိုင္​း( 3 )

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း
                 အပိုင္​း( 3 )

( 13 ). Lever တင္​​ေသာ္​လည္​း စက္​လည္​ႏႈန္​း နိမ္​႔​ေနျခင္​း
* (Fuel system) တြင္​
a. fuel return line ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​း ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Injector O ring ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Idle spring တပ္​ဆင္​ထားပံု မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 14 ). Engine ရပ္​တန္​႔သြားျခင္​း
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီအဝင္​/အထြက္​လိုင္​း ပိတ္​ထားမိ​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီအရည္​အ​ေသြးမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​းအတြင္​း ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. အတြင္​း/အျပင္​တြင္​ ဆီယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Fuel pump driven shaft ကဳ်ိ း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. governor weight တံုး အ​ေနအထား မမွန္​ကန္​​ေသာေၾကာင္​့
h. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i.  ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 15 ). Governor မတည္​ၿငိမ္​ျခင္​း
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီလိုင္​းအတြင္​း ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. governor weight တံုး အ​ေနအထား မမွန္​ကန္​​ေသာေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 16 ). Crankcase ထဲတြင္​ အနည္​အႏွစ္​မ်ားျဖစ္​​ေနျခင္​း
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီအရည္​အ​ေသြးမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. အတြင္​း/အျပင္​တြင္​ ဆီယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter မ်ား ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) တြင္​
a. Thermostat ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine အတြင္​းပိုင္​းတြင္​ ​ေရယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. အ​ေအး​ေပး​ေရ အပူခ်ိန္​နိမ္​႔က်​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ​ေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီ အသစ္​လဲလွယ္​ရန္​ လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 17 ). ​ေခ်ာဆီအတြင္​း ​ေရာ​ေႏွာျခင္​း(သို႔) ​ေခ်ာဆီ အရည္​အ​​ေသြးနိမ္​႔က်လာျခင္​း
* (Fuel system) တြင္​
a. Injector(nozzle) cup (သို႔) body ကဲြ​ေန​ေသာေၾကာင္​့
b. Injector O ring seal ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Injector(nozzle) ဆီအဝင္​လိုင္​းႏွင္​့ return line ​ေခ်ာင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engine အတြင္​း/အျပင္​တြင္​ ဆီယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector(nozzle) cup ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. Cylinder oil control ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) တြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ cooler ႏွင္​့ ​ေရလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. cooling system ထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) cooling system အတြင္​းပိုင္​းတြင္​ ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine အ​ေအး​ေပး​ေရ ပမာဏ ​ေလ်ာ႔နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့  (သို႔)radiator ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. အ​ေအး​ေပး​ေရ အပူခ်ိန္​နိမ္​႔က်​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*(Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. oil filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b.Engine အား Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
ဆက္​လက္​ ​ေဖာ္​ျပ​ေပးပါမည္​။
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​
Credit
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာ

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html