ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း အပိုင္​း(2)

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း
                အပိုင္​း(2)

( 7 ). Engine ႏိႈး၍မရျခင္​း
* (Fuel system) တြင္​
a. ​ေလာင္​စာဆီ အရည္​အ​ေသြးနိမ္​႔က်​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းအတြင္​း ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Injector(nozzle) ဆီ​ေပါက္​မ်ားပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector(nozzle) body(or)cup ကဲြ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. Injector O ring ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector(nozzle) ဆီပန္​းမႈမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. fuel return line ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. Injector(nozzle) cup မ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustments OR repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. valve ဟာ​ေနေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)
valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. piston ring က်ိဳ း/ပဲ႔​ေနေသာ​ေၾကာင္​့
d. Injector(nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
( 8 ). Engine power မရျခင္​း
*(Air system) တြင္​
a. Exhaust back pressure မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေလလိုင္​းပိတ္ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ပူျပင္​း​ေသာရာသီဥတုတြင္​ ​ေလထုထည္​ ပါး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Air cleaner ႏွင္​့ engine အၾကား ​ေလယိုစိမ္​႔ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Turbocharger ၏ compressor ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ
ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) တြင္​
a. ​ေလာင္​စာဆီအရည္​အ​ေသြး နိမ္​႔က်​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. fuel return line ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Engine အတြင္​း/အျပင္​ ဆီလိုင္​းမ်ား ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Injector(nozzle) ​ေပါက္​ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ဆီ pump ၏ gear အသြားပြန္​းစား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector(nozzle) cup ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. Injector(nozzle) cup (သို႔) body ကဲြ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. Injector O ring seal ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
k. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
l. Governor ခ်ိန္​ညႇိထားမႈ နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
m. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့
n. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
o. Injector(nozzle) ဆီပန္​းသြင္​းပံုမ​ေကာင္​း​ေသာေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. ​ေခ်ာဆီပမာဏ မ်ားလြန္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင့္​
*(Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. oil filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ​ေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
c. engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္ေသာ​ေၾကာင္​့
c. piston ring က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ပြန္​းစား​ေန​ေသာေၾကာင္​့
d. bearing clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Engine အား Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. valve timing ႏွင္​့ ဆီ timing မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. liners ႏွင္​့ piston မ်ားတြင္​ အစင္​းရာမ်ား အျခစ္​ရာမ်ားျဖစ္​​ေပၚ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injectos(nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
( 9 ). Governor ၌လိုအပ္​​ေသာစက္​လည္​ႏႈန္​းသို႔ တင္​မရျခင္​း
*( Fuel system ) တြင္​
a. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Governor ခ်ိန္​ညႇိထားမႈ နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector(nozzle) ဆီပန္​းသြင္​းပံုမ​ေကာင္​း​ေသာေၾကာင္​့
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. oil filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Injectos(nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
( 10 ). Engine စက္​လည္​ႏႈန္​း​ေႏွး​ေကြးျခင္​း
*( Fuel system ) တြင္​
a. ဆီလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c.  ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector(nozzle) ဆီပန္​းသြင္​းပံုမ​ေကာင္​း​ေသာေၾကာင္​့
f. ဆီ pump မွ plunger, barrelပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector(nozzle) ဆီပန္​းသြင္​းပံုမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Injectos(nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
( 11 ). Engine ​ေလငတ္​ျခင္​း
*(Air system) တြင္​
a. ​ေလလိုင္​းပိတ္ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ပူျပင္​း​ေသာရာသီဥတုတြင္​ ​ေလထုထည္​ ပါး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Air cleaner ႏွင္​့ engine အၾကား ​ေလယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Turbocharger ၏ compressor ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ
ေၾကာင္​့
*****************************
( 12 ). engine သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​း ပံုမွန္​မဟုတ္​ျခင္​း
*( Fuel system ) တြင္​
a. ​ေလာင္​စာဆီအရည္​အ​ေသြး နိမ္​႔က်​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Lever ခ်ိတ္​ဆက္​တံမ​ေကာင္​း
ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Idle speed setting ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Governor weight တုံုးတပ္ဆင္​ပံုမမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. ဆီ pump မွ ဆီ​ေပးသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
ဆက္​လက္​ ​ေဖာ္​ျပ​ေပးပါမည္​။
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​
Credit
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာ

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html