ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း (1)

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း (1)


Engine တလံုး ​ေကာင္​းမြန္​စြာ လည္​ပါတ္​​ေမာင္​းႏွင္​ႏိုင္​​ေစရန္​ ​ေအာက္​ပါ အခ်က္​(6)နဲ႔ အ​ေျခခံ သက္​ဆိုင္​​ေနပါတယ္​။ ၄င္​းတို႔မွာ-
1. Air system ပိုင္​း
2. Fuel system ပိုင္​း
3. Lubricating system ပိုင္​း
4. Cooling system ပိုင္​း
5. Operating and maintenance practices ႏွင္​့
6. Mechanical adjustments OR repair ပိုင္​း
စသည္​့အခ်က္​တို႔ႏွင္​့ အဓိက သက္​ဆိုင္​ပါတယ္​။
( 1 )  . Engine အႏိႈးရခက္​ျခင္​း(သို႔)မႏိုးျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​Starter motor မ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ပတ္​ဝန္​းက်င္​ေလထုအပူခ်ိန္​နိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီအဝင္​/အထြက္​လိုင္​း ပိတ္​ထားမိ​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီအရည္​အ​ေသြးမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ဆီလိုင္​းအတြင္​း ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ဆီ return line ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector(nozzle) ဆီ​ေပါက္​မ်ားပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Fuel pump driven shaft ကဳ်ိ း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. Fuel pump မွ gear အသြားမ်ားပဲ႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector(nozzle)ဆီအဝင္​/အထြက္​လိုင္​း​ေခ်ာင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i.Injector(nozzle)body(or) cup ကဲြ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. ဆီထဲတြင္​ ​ေရပါ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustments OR repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင့္​့(သို႔)valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. piston ring က်ိဳ း/ပဲ႔​ေနေသာ​ေၾကာင္​့
c. valve timing ႏွင္​့ဆီ timing မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engး အား Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေနေသာ​ေၾကာင္​့ *******************************************
( 2 ). သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းတြင္​ မီးခိုးမဲ​ေနျခင္​း
  *( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. fuel return line ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. fuel အဝင္​လိုင္​း ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Injector (nozzle)ဆီပန္​း​ေပါက္​ပိတ္​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Injector (nozzle) tip ပ်က္​ဆီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Iniector (nozzle) body  ကြဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) ပိုင္​းတြင္​
a. Cylinder မွ oil control seal ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating&maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့ အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ ​ေမာင္​း​ေန​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Piston ring က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) ပြန္​းစား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Liner (သို႔) piston ပြန္​းစား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) အစင္​းထင္​​ေနေသာ​ေၾကာင္​့ 
e. Nozzle ခ်ိန္​ညႇိရန္​လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
**************************************
( 3 ). သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းတြင္​ မီးခိုးျဖဴ ေနျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
a. Starter motor မ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ေလထုအပူခ်ိန္​နိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေလာင္​စာဆီ အရည္​အ​ေသြး နိမ္​႔​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Injector (nozzle) tip ပ်က္​ဆီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Injector (nozzle) body (သို႔) cup ကြဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. အ​ေအးခံအရည္​ အပူခ်ိန္​နိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating&maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့ အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ ​ေမာင္​း​ေန​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Valve timing ႏွင္​့ ဆီ timing မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Injector (nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လို​အပ္​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 4 ). Engine ၌ ဝန္​မ႐ွိပဲ မီးခိုးအလြန္​အမင္​းထြက္​​ေနျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေလလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Exhaust back pressure မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ပူ​ေသာရာသီဥတုတြင္​ ​ေလ၏ထုထည္​ ပါး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Turocharger မွ compressor ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ
​ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​​
a. fuel return line ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ေလာင္​စာဆီ အရည္​အ​ေသြး နိမ္​႔​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. fuel အဝင္​လိုင္​း ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Injector (nozzle)ဆီပန္​း​ေပါက္​ပိတ္​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Injector (nozzle) tip ပ်က္​ဆီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Injector (nozzle) body (သို႔) cup ကြဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. fuel pump ဆီ​ေပးပို႔ပံု မမွန္​ကန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector (nozzle) ဆီပန္​းပံု မမွန္​ျခင္​း​ေၾကာင္​့
*( Operating&maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့ အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ ​ေမာင္​း​ေန​ ​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. piston ring က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ပြန္​းစား​ေန​ေသာေၾကာင္​့
d. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Valve timing ႏွင္​့ ဆီ timing မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Injector (nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 5 ). ​ေလာင္​စာဆီ အစားမ်ား​ေနျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
  a. ​ေလလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  b. Exhaust back pressure မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  c. Turocharger မွ compressor ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ
​ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
  a. fuel return line ​ေပါက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  b. ဆီအရည္​အ​ေသြး နိမ္​႔က်​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  c. ဆီလိုင္​းပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  d. ဆီပိုက္​လိုင္​း အတြင္​း(သို႔)အျပင္​၌ ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  e. Injector (nozzle)ဆီပမ္​း​ေပါက္​ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Injector (nozzle) tip ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. Injector (nozzle) body ကဲြ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Injector O ring seal ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. fuel pump ဆီ​ေပးပို႔မႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. Injector (nozzle) ဆီပန္​းသြင္​းမႈ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
  *( Lubricating system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ level ပမာဏ မ်ားလြန္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating&maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ​ေပါက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. bearing clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engine ႏွင္​့ gearbox တြဲဆက္​ပံုမမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Valve timing ဆီ timing မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Injector (nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​ လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
( 6 ).  ​ေခ်ာဆီအစားမ်ား​ေနျခင္​း
*( Lubricating system ) ပိုင္​းတြင္​
  a. Engးအတြင္​း​/အျပင္​ေခ်ာဆီလိုင္း​ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  b.Cylinder oil control seal ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  c. ရာသီဥတုႏွင္​့မကိုက္​ညီ​ေသာ ​ေခ်ာဆီသံုးစဲြမိ​ေသာ​ေၾကာင္​့
  d. ​ေခ်ာဆီ level မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
  a. ​အတြင္း​ေ​ရလိုင္​း ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
  a. gasket ​ေပါက္​​္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  b. piston ring က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) ပြန္​းစား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  c. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
  d. piston(သို႔)liner ပြန္​းစား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*****************************
ဆက္​လက္​ ​ေဖာ္​ျပ​ေပးပါမည္​။
Credit..
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာ

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html