ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​းအပိုင္​း( 4 )

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း
              အပိုင္​း( 4 )

XVIII. ​ေခ်ာဆီဖိအား က်ဆင္​းျခင္​း
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီပိုက္​လိုင္​း အတြင္​း(သို႔)အျပင္​၌ ယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. Engine ၏အတြင္​း(သို႔)အျပင္​တြင္​ ​ေခ်ာဆီယိုစိမ္​႔​ေနေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအ​ေပါက္​မ်ား ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ​ေခ်ာဆီအဝင္​လိုင္​း ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. ​ေခ်ာဆီဖိအား ထိန္​းညႇိ valve ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ရာသီဥတုႏွင္​့မကိုက္​ညီ​ေသာ ​ေခ်ာဆီအမ်ိဳးအစားအား သံုးစဲြထား​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. အ​ေအး​ေပးအရည္​ မလံု​ေလာက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)​ေရ pump ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Thermostat ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေရပိုက္​အဆက္​မ်ား ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) belt
    ႀကိဳး ​ေလ်ာ႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ​ေရလိုင္​းမ်ား ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. ​ေခ်ာဆီ cooler ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Heat exchanger အတြင္​းပိုင္​း ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​​ေၾကာင္​့
g. ​ေရလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. ​ေရလိုင္​းအျပင္​ဖက္​တြင္​ ​ေပါက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. အ​ေအး​ေပး​ေရ ​ေလ်ာ႔နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. Radiator ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating & maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Gasket ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. bearing clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Main bearing ပ်က္​စီ​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)Connecting bearing ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
XIX. အ​ေအး​ေပး ​ေရအပူခ်ိန္​နိမ္​႔က်ျခင္​း
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. Thermostat ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engး အား သာမန္​စက္​လည္​ႏႈန္​းျဖင္​့အခ်ိန္​ၾကာျမင္​့စြာ​ေမာင္​းႏွင္​ထားေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
XX. အ​ေအး​ေပး ​ေရအပူခ်ိန္​မ်ားလြန္​း​ေနျခင္​း
*( Air system ) တြင္​
a. Exhaust back pressure မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. အ​ေအး​ေပးအရည္​ မလံု​ေလာက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ေရ pump ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Thermostat ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေရပိုက္​အဆက္​မ်ား ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) belt ႀကိဳး ​ေလ်ာ႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ​ေရလိုင္​းမ်ား ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Heat exchanger အတြင္​းပိုင္​း ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​​ေၾကာင္​့
f. ​ေရလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ​ေရလိုင္​းအျပင္​ဖက္​တြင္​ ​ေပါက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. အ​ေအး​ေပး​ေရ ​ေလ်ာ႔နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. Radiator ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operation & maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine အျပင္​ပိုင္​းတြင္​ ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
XXI. ​ေခ်ာဆီအပူခ်ိန္​ ျမင္​့လြန္​း​ေနျခင္​း
*( Lubricating system ) တြင္​
a. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီ level မ်ားလြန္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင့္​
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. အ​ေအး​ေပးအရည္​ မလံု​ေလာက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)ေရ pump ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Thermostat ပ်က္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေရပိုက္​အဆက္​မ်ား ျပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) belt ႀကိဳး ​ေလ်ာ႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. ​ေရလိုင္​းမ်ား ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Heat exchanger အတြင္​းပိုင္​း ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​​ေၾကာင္​့
f. ​ေရလိုင္​းထဲတြင္​ ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. ​ေရလိုင္​းအျပင္​ဖက္​တြင္​ ​ေပါက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. အ​ေအး​ေပး​ေရ ​ေလ်ာ႔နဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. ​ေခ်ာဆီ cooler ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
j. radiator ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating&maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine အျပင္​ပိုင္​းတြင္​ ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
XXII. Piston , liner ႏွင္​့  rings မ်ားပြန္​းစားျခင္​း
*( Air system ) တြင္​
a. Air cleaner ႏွင္​့ engine အၾကား ​ေလယိုစိမ္​႔​ေသာေၾကာင္​့
b. မသင္​့​ေလ်ာ္​​ေသာ starter ကို သံုးစြဲ​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔)ျပင္​ပ​ေလထုအပူခ်ိန္​ မ​ေကာင္​းမြန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) တြင္​
a. Cylinder oil control ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီအ​ေပါက္​မ်ား ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအဝင္​လိုင္​း ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. ရာသီဥတုႏွင္​့မကိုက္​ညီ​ေသာ ​ေခ်ာဆီအမ်ိဳးအစားအား သံုးစဲြထား​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating & maintenance ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအသစ္​လဲလွယ္​ရန္​ လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. piston ring က်ိဳး​ေန ပဲ႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. piston မ်ားပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ၊ liner မ်ား အစင္​းရာ အျခစ္​ရာ ထင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
ဆက္​လက္​ ​ေဖာ္​ျပ​ေပးပါမည္​။
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​
Credit
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာ

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html