ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​းအပိုင္​း( 5 )

Diesel Engine တလံုးအားျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​း
    အပိုင္​း( 5 )

( 23 ). Bearings မ်ားႏွင္​့ journals မ်ား ပြန္​းစားျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
a. Air claner ႏွင္​့ engine အၾကား ​ေလယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. မသင္​့​ေလ်ာ္​​ေသာ starter ကို သံုးစြဲ​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) ျပင္​ပ​ေလထုအပူခ်ိန္​ မ​ေကာင္​းမြန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီအ​ေပါက္​မ်ား ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအဝင္​လိုင္​း ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔) အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. ရာသီဥတုႏွင္​့မကိုက္​ညီ​ေသာ ​ေခ်ာဆီအမ်ိဳးအစားအား သံုးစဲြထား​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating & maintenance practices ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအသစ္​လဲလွယ္​ရန္​ လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. bearings clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Crankshaft end clearance မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Main bearing က်ယ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Main bearing (သို႔) connecting rod bearing ပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Engine ႏွင္​့တြဲဆက္​ထား​ေသာ gear-box (သို႔) Generator ခ်ိန္​သားမမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့( alignment out ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့)
*******************************************
( 24 ). valves မ်ားႏွင္​့ valve guides မ်ားပြန္​းစားျခင္​း
*( Air system ) ပိုင္​းတြင္​
a. Air cleaner ႏွင္​့ engine အၾကား ​ေလယိုစိမ္​႔​ေန​ေသာေၾကာင္​့
*( Lubricating system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီအ​ေပါက္​မ်ား ပိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. ​ေခ်ာဆီအဝင္​လိုင္​း ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. crankcase ထဲတြင္​ ​ေခ်ာဆီမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)အျပင္​သို႔ ယိုဖိတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Operating & maintenance practices ) ပိုင္​းတြင္​
a. ​ေခ်ာဆီ filter ညစ္​ပတ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ​ေခ်ာဆီအသစ္​လဲလွယ္​ရန္​ လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Valves timing ႏွင္​့ ဆီ timing မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 25 ). ဆီ​ေခါက္​သံ ၾကားျခင္​း (​ေပါက္​ကဲြသံ ဆူညံျခင္​း)
*( Air system ) တြင္​
a. မသင္​့​ေလ်ာ္​​ေသာ starter ကို သံုးစြဲ​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) ျပင္​ပ​ေလထုအပူခ်ိန္​ မ​ေကာင္​းမြန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. ဆီအရည္​အ​ေသြးမ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. ဆီလိုင္​းအတြင္​း ​ေလခို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Injector(nozzle) cup (သို႔) body ကဲြ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Cooling system ) ပိုင္​းတြင္​
a. အ​ေအး​ေပး​ေရ အပူခ်ိန္​နိမ္​႔က်​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*(Operating and maintenance practises ) ပိုင္​းတြင္​
a. Engine ဝန္​ပိ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. valve timing ႏွင္​့ဆီ timing မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Injector(Nozzle) ခ်ိန္​ညႇိရန္​လိုအပ္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 26 ) စက္​မႈ​ေခါက္​သံ ၾကားရျခင္​း(mechanical knock)
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Vibration damper (သို႔) flywheel balance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. piston ring ပ်က္​စီ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. bearing clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Crankshaft end clearance မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e.main bearing bore alignment မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
g. Main bearing (သို႔) connecting rod bearingပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
h. Timing gear မ်ားမွ gear အသြားမ်ား ပဲ႔​ေန(သို႔)က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
i. Engine အထိုင္​ bolt ႏွင္​့ head bolt မ်ား ​ေခ်ာင္​​ေနေသာ​ေၾကာင္​့
j. piston မ်ားပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ၊ liner မ်ား အစင္​းရာ အျခစ္​ရာ ထင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
k. push rod (သို႔) cam က်ိဳး​ေန / ​ေကာက္​​ေန​ေသာေၾကာင္​့
*******************************************
( 27 ). Timing gear မ်ားထံမွညည္​းသံ ထြက္​​ေပၚျခင္​း
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. bearing clearance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. Crankshaft end clearance မ်ား​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Timing gear မ်ားမွ gear အသြားမ်ား ပဲ႔​ေန(သို႔)က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. Engine ႏွင္​့တြဲဆက္​ထား​ေသာ gear-box (သို႔)Generator ခ်ိန္​သားမမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့( alignment out ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့)
*******************************************
( 28 ). Engine တုန္​ခါမႈလြန္​ကဲျခင္​း
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Vibration damper (သို႔) flywheel balance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b.mainbearingbore ...alignment မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. Engine ႏွင္​့တြဲဆက္​ထား​ေသာ gear-box (သို႔) Generator ခ်ိန္​သားမမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့( alignment out ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့)
e. Engine အထိုင္​ bolt ႏွင္​့ head bolt မ်ား ​ေခ်ာင္​​​ေနေသာ​ေၾကာင္​့
*******************************************
( 29 ). ဆူညံသံမ်ား ထြက္​​ေပၚျခင္​း
*( Fuel system ) ပိုင္​းတြင္​
a. pump ဆီပန္​းသြင္​းမႈပမာဏ မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. Vibration damper (သို႔) flywheel balance မမွန္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
b. valve ဟာ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ (သို႔) valve ခ်ိန္​ညႇိပံု မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. Timing gear မ်ားမွ gear အသြားမ်ား ပဲ႔​ေန(သို႔) က်ိဳး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
d. valve timing ႏွင္​့ဆီ timing မမွန္​ေသာ​ေၾကာင္​့
e. piston မ်ားပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ၊ liner မ်ား အစင္​းရာ အျခစ္​ရာ ထင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
f. . push rod (သို႔) cam က်ိဳး​ေန / ​ေကာက္​​ေန​ေသာေၾကာင္​့
*******************************************
( 30 ).Crankcase pressure အလြန္​အမင္​းမ်ား​ေနျခင္​း
*( Mechanical adjustment or repair ) ပိုင္​းတြင္​
a. piston ring ပ်က္​စးီ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့(သို႔)က်ိဳး​ေန​ေသာေၾကာင္​့
b. Engine Overhaul ျပဳလုပ္​ရန္​လို​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
c. piston မ်ားပ်က္​စီး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ၊ liner မ်ား အစင္​းရာ အျခစ္​ရာ ထင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့
ဤတြင္​ Diesel Engine တလံုးအား ျပစ္​ခ်က္​႐ွာ​ေဖြျခင္​းၿပီးဆံုးပါၿပီ။
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​
Credit
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္ဂ်င္​နီယာ

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html