SR ႏွိုးနည္း
ေျပာျပမယ္ ေျပာျပမယ္နဲ႔ မေျပာျဖစ္ေသးဘူး။
ခုမနက္မွ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ဖုန္းဆက္ၿပီး သူSR ေလး တစ္စီး၀ယ္တာ ႏွိုးမရလို႔၊ေျခေထာက္ေတြလည္း နာလွၿပီ ဆိုလို႔ ခ်က္ခ်င္းေရးရတယ္။
SR က ကစ္နဲ႔ပဲ သီးသန္႔လာေပမယ့္ ႏွိုးရလြယ္ေအာင္ လုပ္ေပးထားၿပီးသားပါ။
ကစ္ကိုလည္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး နင္းလို႔ရေအာင္ လုပ္ေပးထားပါတယ္။
4 stroke ဆိုေတာ့ အထဲက piston က compression stroke နဲ႔ ၾကံဳေနရင္ ခင္ဗ်ားတို႔ ဘယ္လိုမွ မနင္းႏိုင္ေတာ့ဘူး။SR က အဲ့ဒါကို ေျပလည္ေအာင္ ေျဖရွင္းေပးထားပါတယ္။
ပထမဆံုးႏွိုးမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ဘက္လက္ကိုင္ရဲ႕ ကလပ္ကိုင္းေအာက္မွာ ေမာင္းတံ အတိေလး တစ္ေခ်ာင္း ထပ္ပါ ပါေသးတယ္။Decompression lever လို႔ ေခၚပါတယ္။သူ႔ကို ဆဲြထားရင္ အိပ္ေဇာဗားကို ဖိထားတာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ထဲမွာ compression မရွိေတာ့ပဲ အလြတ္လည္ေနမွာပါ။
ကူဘိုတာ အင္ဂ်င္ေတြနဲ႔ နီးစပ္တဲ့ လူေတြဆို ပိုသေဘာေပါက္မွာပါ။ျမန္မာေတြကေတာ့ ဗားလစ္ လို႔ေခၚတယ္။
Valve lift=အင္ဂ်င္ထဲက Valve ကို Lift လုပ္ေပးထားတာပါ!
အဲ့အခ်ိန္ ကစ္နင္းရင္ တအားေပါ့ပါတယ္။ကစ္ဘယ္ေလာက္နင္းနင္း အင္ဂ်င္လည္း ႏိုးမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ဗားလစ္ကို ဆဲြၿပီး ကစ္နင္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ လုပ္ရမွာက မွန္ေပါက္ကို ေခ်ာင္းရပါမယ္။SR အင္ဂ်င္ေတြရဲ႕ ညာဘက္ အေပၚ မွာ မွန္ေပါက္ကေလးပါပါတယ္။Kick Indicator လို႔လည္း စာေရးထားပါတယ္။အဲ့ မွန္ေပါက္ကေလးထဲမွာ Cam marker ေလးက ကစ္နင္းတိုင္း Camshaft နဲ႔ အတူလိုက္လည္ေနပါတယ္။
ဒီေတာ့ မွန္ေပါက္နားကို သူေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ဆို ျဖဴျဖဴေျပာင္ေျပာင္ေလး ျမင္ရၿပီး သူ တျခားဘက္ေရာက္ေနရင္ ေမွာင္ေနမွာပါ။
ခုဏ ဗားလစ္ဆဲြၿပီး ကစ္ကို ေပါ့ေပါ့ေလးနင္းရင္းနဲ႔ အဲ့ေကာင္ kick indicator ေလးကို မွန္ေပါက္ေရာက္ေအာင္ ေခၚယူရမွာပါ။သူ႔ကို မွန္ေပါက္မွာ ျမင္ၿပီဆိုရင္ ဗားလစ္ကိုလည္း လႊတ္လိုက္ေတာ့
Kick ကိုလည္း ထိပ္ဆံုးအထိယူၿပီး ေသေသခ်ာခ်ာ နင္းခ်လိုက္ပါ။ေပါ့ေပါ့ပါးပါး သက္သက္သာသာနဲ႔ အင္ဂ်င္ လည္သြားၿပီး စက္ႏိုးလာပါလိမ့္မယ္။
SR ရဲ႕ အမ်ိဳးတူ Honda ရဲ႕ CB400 ss က်ေတာ့ ကစ္တံနဲ႔ ဗားလစ္ကို ခ်ိတ္ေပးထားၿပီး ကစ္အစမွာ ဗားလစ္ဆဲြထားေအာင္ ကစ္ဆံုးခါနီးမွာ ဗားလစ္ ျပန္လႊတ္ေအာင္ ခ်ိန္ေပးထားပါတယ္။၂၀၀၅ ေနာက္ပိုင္းက် starter ပါလာေတာ့ ေအးေဆး ျဖစ္သြားတာေပါ့။
ကဲ အားလံုးပဲ မိမိ SR ေလးေတြကို သက္သက္သာသာ ႏွိုးႏိုင္ၾကပါေစ။
Credit..to
Myo Zaw Oo
No comments:
Post a Comment