ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Turbocharger ပါတဲ႔ သင္​့ Engး မွာဒီလကၡဏာ​ေတြ ​ေဖာ္​ျပလာၿပီဆိုရင္ သင့္engး ၏ turbocharger ကို စစ္​​ေဆးၾကည္​့ဖို႔ သတိရၾကပါ။

Turbocharger ပါတဲ႔ သင္​့ Engး မွာဒီလကၡဏာ​ေတြ ​ေဖာ္​ျပလာၿပီဆိုရင္ သင့္engး ၏ turbocharger ကို စစ္​​ေဆးၾကည္​့ဖို႔ သတိရၾကပါ။

၁။   Engine running hot(engး​ေမာင္​းႏွင္​​ေနစဥ္​engးtemperature ျမင္​့တက္​လာျခင္​း)

၂။    Poor transient response
(engးအား RPM တင္​​ေနစဥ္​ေသာ္​၄င္​း၊ load တင္​​ေနစဥ္​ေသာ္​၄င္​း engး ၏စြမ္​းရည္​က်ဆင္​းလာျခင္​း)

၃။    Smoke (မီးခိုးမ်ား အလြန္​အမင္​းထြက္​​ေပၚလာျခင္​း)

၄။    Engine lacks power (engး power က်ဆင္​းလာ ျခင္​း)

၅။    Black exhaust smoke (exhaust မွ မီးခိုးမဲမ်ားထြက္​ေပၚလာျခင္​း)

၆။    Blue exhaust smoke (exhaust မွ မီးခိုးအျပာ​ေရာင္​ မ်ားထြက္​​ေပၚလာျခင္​း)

၇။     High oil consumption (fuel oil(သို႔) lube oil ဆီစားမ်ားလာျခင္​း)

၈။     Turbocharger noisy (turbocharger မွ ဆူညံသံမ်ားထြက္​​ေပၚလာျခင္​း)

၉။ Cyclic sound from the turbocharger ( turbocharger ပတ္​ပတ္​လည္​မွ အသံမ်ားထြက္​​ေပၚလာျခင္​း)

၁၀။   Oil leak from the compressor seal (compressor ဘက္​ျခမ္​း seal မွ ဆီယိုစိမ္​႔ထြက္​လာျခင္​း)

၁၁။   Oil leak from the turbine seal(turbine ဘက္​ျခမ္​း seal မွဆီယိုစိမ္​႔ထြက္​လာျခင္​း)

စတဲ႔လကၡဏာ​ေတြ ​ေဖာ္​ျပလာ​ေနၿပီဆိုရင္​ turbocharger ကိုလည္​းစစ္​​ေဆးၾကည္​့ဖို႔ သတိျပဳမိႏိုင္​ၾကပါ​ေစ။အျခား​ေသာအ​ေၾကာင္​းအခ်က္​မ်ား​ေၾကာင္​့လည္​း ျဖစ္​ႏိုင္​ပါတယ္​၊ဒီ​ေနရာမွာက​ေတာ႔ turbocharger အ​ေၾကာင္​းတင္​ျပခ်င္​လို႔ သီးသန္​႔ ​ေျပာရျခင္​းပါ။

Turbocharger မွာ-

-Air cleaner နဲ႔တြဲဆက္​ထားတဲ႔ဘက္​အျခမ္​းကို compressor side လို႔​ေခၚပါတယ္​၊

-Exhaust manifold နဲ႔တြဲဆက္​ထားတဲ႔ဖက္​အျခမ္​းကို turbine side လို႔​ေခၚပါတယ္​။

Turbocharger မ်ား ပ်က္​စီးရသည္​့ 90% ခန္​႔သည္​ ​ေအာက္​ပါအခ်က္​မ်ား​ေၾကာင္​့ျဖစ္​ပါသည္​။

*ျပင္​ပမွ အျခားအစိတ္​အပိုင္​းမ်ား turbineႏွင္​့ compressor ဘက္​ျခမ္​းသို႔ဝင္​​​ေရာက္​လာ​ေသာ​ေၾကာင္​့

*ညစ္​​ေပ​ေသာ ​ေခ်ာဆီႏွင္​့ အျခားအရာမ်ား​ေရာ​ေႏွာပါဝင္​​ေသာ​ေခ်ာဆီ(ဥပမာ ​ေရ၊ ဒီဇယ္​)​ေၾကာင္​့

*​ေခ်ာဆီ​ေရာက္​႐ွိမႈ မလံု​ေလာက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့(ဥပမာ-​ေခ်ာဆီဖိအား၊filter system ၊ engးႏိႈးျခင္​း/ရပ္​ျခင္​းနည္​းစနစ္​မမွန္​​လ်င္​)

*engး၏ exhaust အပူခ်ိန္​ျမင္​့မားလြန္​းျခင္​း​ေၾကာင္​့(ဆီပန္​းသြင္​းမႈစနစ္​မမွန္​ကန္​ ခ်ိဳ႕ယြင္​းလ်င္​)စသည္​့အခ်က္​မ်ားသည္​ turbocharger ပ်က္​စီးရျခင္​း၏ အ​ေျခခံအ​ေၾကာင္​းအရင္​းအခ်က္​မ်ား ျဖစ္​သည္​။
       
ပညာ႐ွင္​အားလံုးအား​ေလးစားလ်က္​

Credit
  ​ေအာင္​ျမင္​သူ - ဆားဗစ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာ

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html