ေတာင္ေပၚလမ္းတို ့ႏွင့္ Guard rail ကို
ဘယ္ေနရာေတြ ေဆာင္ရြက္မလဲ
= = = = = =
လမ္းအေကြ ့ရဲ ့ဗဟိုခြာအား(Centrifugal Force)
ေၾကာင့္ေျမျပန္ ့ေဒသလမ္းေတြမွာ ယာဥ္အႏၲရာယ္ျဖစ္
ေလ ့ရွိသလို လမ္းအေကြ ့ရဲ ့ဗဟိုခ်ဥ္းအား(Centripetal
Force) ေၾကာင့္ ေတာင္ေပၚေဒသ လမ္းေကြ ့ေတြမွာ
ယာဥ္ႀကီးနဲ ့တြဲကားေတြ လမ္းေကြ ့အတြင္းဘက္ လဲက်
တတ္ပါတယ္။
ေတာင္ေပၚေဒသေတြ လမ္းအဆင္းေကြ ့ေတြမွာ
အရွိန္ မထိန္းနိ ုင္တာေၾကာင့္ ဆြဲအေကြ ့မွာ အရွိန္လြန္
ျခင္းႏွင့္ဗဟိုခြာအားဒဏ္ ေပါင္းခံရျပီး ယာဥ္ေခ်ာက္ထဲ
ထိုးက်တာေတြ ၊ အတက္မွာလမ္းေကြ ့အေရာက္ အရွိန္
ေလ်ွာ ့ခ်လိုက္ရတာေၾကာင့္ ဂီယာမနိ ုင္ေတာ ့ဘဲ ေနာက္
ျပန္လိမ္ ့ျပီး ေခ်ာက္ထဲက်တာေတြ စတဲ ့အႏၲရာယ္ ႀကံဳ
ေတြ ့ရတတ္ပါတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ေတာင္ေပၚေဒသလမ္းေတြမွာ -
Guard rail ကိုဘယ္လိုေနရာမ်ဳိးေတြမွာ ေဆာင္ရြက္သင့္
သလဲ ေဆြးေႏြးလိုပါတယ္။
ေတာင္ေပၚေဒသလမ္းေတြမွာ ယာဥ္တစ္စီးအေနနဲ့
ေတာင္ကမာၻးရံအျခမ္းက သြားရတာနဲ ့စာရင္ ေခ်ာက္
ႏွ ုတ္ခမ္းဘက္အျခမ္းက သြားရတဲ ့ယာဥ္ကအႏၲရာယ္
ပိုႀကီးေလ ့ရွိတယ္။ေတာင္ေပၚလမ္းရဲ ့အေကြ ့တစ္ခုမွာ
ေတာင္ကမာၻးရံက သြားေနတဲ ့ယာဥ္ရဲ ့လက္ဝဲဘက္မွာ
ရွိသည္ျဖစ္ေစ၊ လက္ယာဘက္မွာ ရွိသည္ျဖစ္ေစ ေခ်ာက္
ကမ္းပါးဘက္အျခမ္းကပဲ အႏၲရာယ္ျဖစ္နိ ုင္မွ ု ပိုေလ ့ရွ္ိပါ
တယ္။
ေနာက္ - ျမန္မာနိ ုင္ငံက လက္ယာကပ္ေမာင္းစနစ္
ျဖစ္၍ ေတာင္ေပၚလမ္းမွာ ဘယ္ေကြ (့လက္ဝဲဘက္ေကြ ့)
က အႏၲရာယ္ႀကီးမားျပီး၊ ညာေကြ ့က သိသာစြာ အႏၲရာယ္
နည္းပါတယ္။
လမ္းေကြ ့တစ္ခုအေရာက္မွာ ေခ်ာက္ကမ္းပါးဘက္
ယာဥ္ေၾကာက အဆင္းျဖစ္ျပီး အရွိန္မထိန္းနိ ုင္ခဲ ့ရင္ ဇြတ္
ဆြဲေကြ ့မွာျဖစ္၍ လမ္းေကြ ့ဗဟိုကို ေက်ာ္လြန္ျပီး ညာ
ဘက္ေစာင္းကာ တိမ္းေမွာက္ေခ်ာက္ထဲက်မယ့္ အႏၲရာယ္ ရွိသလို ၊ အတက္မွာျဖစ္ခဲ ့ရင္(အဓိက ယာဥ္
ႀကီးေတြ)ဂီယာမနိ ုင္ဘဲျပန္က်ရင္ လမ္းေကြ ့ဗဟိုဝင္ကာစ
ေနရာဆီ ျပန္လိွမ့္ျပီးက်မယ့္အႏၲရာယ္ရွိပါတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ အတက္ျဖစ္ေစ၊ အဆင္းျဖစ္ေစ
လက္ဝဲဘက္အေကြ ့ေတြ ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ရပါမယ္။
Hairpin ေတြမွာေတာ ့အႏၲရာယ္ရွိမွန္းသိၾကလို ့ယာဥ္
ေမာင္းေတြ အရွိန္ေလ်ွာ ့သတိႀကီးႀကီးထားေလ ့ရွိၾကပါ
တယ္။(ေတာင္ေပၚယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရးအတြက္
ကိုယ္ေတြ ့ေလးမို ့ မ်ွေဝတာပါ။)
ေတာင္ေပၚေဒသမွာ လမ္းက ေတာင္ေၾကာ၊
ေတာင္ခါးပန္းခ်ည္းျဖတ္ရတဲ ့အခါ လမ္းက အေကြ ့ေတြ
ခ်ည္းမို ့ဦးစားေပးေဆာင္ရြက္သင့္တဲ ့ေနရာစဥ္းစားမိလို ့
ပါ။အႏၲရာယ္နည္းတဲ ့ေနရာေတြလည္းရွိတယ္ေလ။
ဥပမာ-လမ္းေကြ ့မွာ လမ္းမ်က္ႏွာျပင္က်ယ္ျပန္ ့
ျခင္း၊ လမ္းေကြ ့ရဲ ့အခ်င္းဝက္မ်ားျခင္း(လမ္းေကြ ့ေျပျခင္း)
ျမင္ကြင္းမကြယ္ျခင္း(Sight Distanceေကာင္းျခင္း)၊
အေကြ ့ရဲ ့အျပင္ဘက္မွာေခ်ာက္ေျပျပစ္ျခင္း(ေျမျပန္ ့ျခင္း)
တို ့ဆိုရင္အႏၲရာယ္ျဖစ္နိ ုင္မွ ုနည္းတာေပါ ့။
ေတာင္ေပၚလမ္းမွာ အေျဖာင့္လမ္းပိုင္းျဖစ္ျပီး
ေခ်ာက္က မတ္ေစာက္မယ္၊ နက္ရွိဳင္းမယ္ဆိုလည္း
မျဖစ္မေနGuard rail ေဆာင္ရြက္ေပးသင့္တာပါပဲ။
လမ္းသမားတို ့အမ်ားအက်ဳိး၊ လမ္းအက်ဳိး
ေကာင္းစြာသယ္ပိုးနိ ုင္ၾကျပီး၊ တရားသျဖင့္ ေအာင္ျမင္
ထြန္းေပါက္ၾကပါေစ။
Cr than tun
Websites .. blogger.. domain ႐ွိသူမ်ားအတြက္ အလြယ္ဆုံးဝင္ေငြ ႐ွာနည္း အေကာင္ ့ ေလ်ာက္ရန္
အေကာင့္ ေလ်ာက္နည္း သိလိုလ်င္..... http://www.maharluthar.gq/2017/09/blogger-websites-domain.html Websites.. blogger.. domain.. မ႐ွိသူမ်ားအတြက္ Online ေငြ႐ွာနည္း သိခ်င္ရင္.. ဒီမွာ သြားၾကည့္ပါ... အလြယ္ဆုံး ONLINE ေငြရွာနည္း ( 2 ) Earn money on http://www.maharluthar.gq/2017/07/online-2-earn-money-online.html ---- အဆင္ေျပၾကပါေစ Like share လုပ္ျခင္းျဖင့္ ကူၾကပါ.. အားေပးမႈကို ေက်းဇူးတက္လ်က္ပါ.. Supporting For international paypal IF YOU WANT TO HELP US, SUPPORT HERE, THANK U FOR YOURS VISTORS...
SEE YOU AGAIN , GOOD LUCK,
ဘယ္ေနရာေတြ ေဆာင္ရြက္မလဲ
= = = = = =
လမ္းအေကြ ့ရဲ ့ဗဟိုခြာအား(Centrifugal Force)
ေၾကာင့္ေျမျပန္ ့ေဒသလမ္းေတြမွာ ယာဥ္အႏၲရာယ္ျဖစ္
ေလ ့ရွိသလို လမ္းအေကြ ့ရဲ ့ဗဟိုခ်ဥ္းအား(Centripetal
Force) ေၾကာင့္ ေတာင္ေပၚေဒသ လမ္းေကြ ့ေတြမွာ
ယာဥ္ႀကီးနဲ ့တြဲကားေတြ လမ္းေကြ ့အတြင္းဘက္ လဲက်
တတ္ပါတယ္။
ေတာင္ေပၚေဒသေတြ လမ္းအဆင္းေကြ ့ေတြမွာ
အရွိန္ မထိန္းနိ ုင္တာေၾကာင့္ ဆြဲအေကြ ့မွာ အရွိန္လြန္
ျခင္းႏွင့္ဗဟိုခြာအားဒဏ္ ေပါင္းခံရျပီး ယာဥ္ေခ်ာက္ထဲ
ထိုးက်တာေတြ ၊ အတက္မွာလမ္းေကြ ့အေရာက္ အရွိန္
ေလ်ွာ ့ခ်လိုက္ရတာေၾကာင့္ ဂီယာမနိ ုင္ေတာ ့ဘဲ ေနာက္
ျပန္လိမ္ ့ျပီး ေခ်ာက္ထဲက်တာေတြ စတဲ ့အႏၲရာယ္ ႀကံဳ
ေတြ ့ရတတ္ပါတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ေတာင္ေပၚေဒသလမ္းေတြမွာ -
Guard rail ကိုဘယ္လိုေနရာမ်ဳိးေတြမွာ ေဆာင္ရြက္သင့္
သလဲ ေဆြးေႏြးလိုပါတယ္။
ေတာင္ေပၚေဒသလမ္းေတြမွာ ယာဥ္တစ္စီးအေနနဲ့
ေတာင္ကမာၻးရံအျခမ္းက သြားရတာနဲ ့စာရင္ ေခ်ာက္
ႏွ ုတ္ခမ္းဘက္အျခမ္းက သြားရတဲ ့ယာဥ္ကအႏၲရာယ္
ပိုႀကီးေလ ့ရွိတယ္။ေတာင္ေပၚလမ္းရဲ ့အေကြ ့တစ္ခုမွာ
ေတာင္ကမာၻးရံက သြားေနတဲ ့ယာဥ္ရဲ ့လက္ဝဲဘက္မွာ
ရွိသည္ျဖစ္ေစ၊ လက္ယာဘက္မွာ ရွိသည္ျဖစ္ေစ ေခ်ာက္
ကမ္းပါးဘက္အျခမ္းကပဲ အႏၲရာယ္ျဖစ္နိ ုင္မွ ု ပိုေလ ့ရွ္ိပါ
တယ္။
ေနာက္ - ျမန္မာနိ ုင္ငံက လက္ယာကပ္ေမာင္းစနစ္
ျဖစ္၍ ေတာင္ေပၚလမ္းမွာ ဘယ္ေကြ (့လက္ဝဲဘက္ေကြ ့)
က အႏၲရာယ္ႀကီးမားျပီး၊ ညာေကြ ့က သိသာစြာ အႏၲရာယ္
နည္းပါတယ္။
လမ္းေကြ ့တစ္ခုအေရာက္မွာ ေခ်ာက္ကမ္းပါးဘက္
ယာဥ္ေၾကာက အဆင္းျဖစ္ျပီး အရွိန္မထိန္းနိ ုင္ခဲ ့ရင္ ဇြတ္
ဆြဲေကြ ့မွာျဖစ္၍ လမ္းေကြ ့ဗဟိုကို ေက်ာ္လြန္ျပီး ညာ
ဘက္ေစာင္းကာ တိမ္းေမွာက္ေခ်ာက္ထဲက်မယ့္ အႏၲရာယ္ ရွိသလို ၊ အတက္မွာျဖစ္ခဲ ့ရင္(အဓိက ယာဥ္
ႀကီးေတြ)ဂီယာမနိ ုင္ဘဲျပန္က်ရင္ လမ္းေကြ ့ဗဟိုဝင္ကာစ
ေနရာဆီ ျပန္လိွမ့္ျပီးက်မယ့္အႏၲရာယ္ရွိပါတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ အတက္ျဖစ္ေစ၊ အဆင္းျဖစ္ေစ
လက္ဝဲဘက္အေကြ ့ေတြ ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ရပါမယ္။
Hairpin ေတြမွာေတာ ့အႏၲရာယ္ရွိမွန္းသိၾကလို ့ယာဥ္
ေမာင္းေတြ အရွိန္ေလ်ွာ ့သတိႀကီးႀကီးထားေလ ့ရွိၾကပါ
တယ္။(ေတာင္ေပၚယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရးအတြက္
ကိုယ္ေတြ ့ေလးမို ့ မ်ွေဝတာပါ။)
ေတာင္ေပၚေဒသမွာ လမ္းက ေတာင္ေၾကာ၊
ေတာင္ခါးပန္းခ်ည္းျဖတ္ရတဲ ့အခါ လမ္းက အေကြ ့ေတြ
ခ်ည္းမို ့ဦးစားေပးေဆာင္ရြက္သင့္တဲ ့ေနရာစဥ္းစားမိလို ့
ပါ။အႏၲရာယ္နည္းတဲ ့ေနရာေတြလည္းရွိတယ္ေလ။
ဥပမာ-လမ္းေကြ ့မွာ လမ္းမ်က္ႏွာျပင္က်ယ္ျပန္ ့
ျခင္း၊ လမ္းေကြ ့ရဲ ့အခ်င္းဝက္မ်ားျခင္း(လမ္းေကြ ့ေျပျခင္း)
ျမင္ကြင္းမကြယ္ျခင္း(Sight Distanceေကာင္းျခင္း)၊
အေကြ ့ရဲ ့အျပင္ဘက္မွာေခ်ာက္ေျပျပစ္ျခင္း(ေျမျပန္ ့ျခင္း)
တို ့ဆိုရင္အႏၲရာယ္ျဖစ္နိ ုင္မွ ုနည္းတာေပါ ့။
ေတာင္ေပၚလမ္းမွာ အေျဖာင့္လမ္းပိုင္းျဖစ္ျပီး
ေခ်ာက္က မတ္ေစာက္မယ္၊ နက္ရွိဳင္းမယ္ဆိုလည္း
မျဖစ္မေနGuard rail ေဆာင္ရြက္ေပးသင့္တာပါပဲ။
လမ္းသမားတို ့အမ်ားအက်ဳိး၊ လမ္းအက်ဳိး
ေကာင္းစြာသယ္ပိုးနိ ုင္ၾကျပီး၊ တရားသျဖင့္ ေအာင္ျမင္
ထြန္းေပါက္ၾကပါေစ။
Cr than tun
Websites .. blogger.. domain ႐ွိသူမ်ားအတြက္ အလြယ္ဆုံးဝင္ေငြ ႐ွာနည္း အေကာင္ ့ ေလ်ာက္ရန္
အေကာင့္ ေလ်ာက္နည္း သိလိုလ်င္..... http://www.maharluthar.gq/2017/09/blogger-websites-domain.html Websites.. blogger.. domain.. မ႐ွိသူမ်ားအတြက္ Online ေငြ႐ွာနည္း သိခ်င္ရင္.. ဒီမွာ သြားၾကည့္ပါ... အလြယ္ဆုံး ONLINE ေငြရွာနည္း ( 2 ) Earn money on http://www.maharluthar.gq/2017/07/online-2-earn-money-online.html ---- အဆင္ေျပၾကပါေစ Like share လုပ္ျခင္းျဖင့္ ကူၾကပါ.. အားေပးမႈကို ေက်းဇူးတက္လ်က္ပါ.. Supporting For international paypal IF YOU WANT TO HELP US, SUPPORT HERE, THANK U FOR YOURS VISTORS...
SEE YOU AGAIN , GOOD LUCK,
No comments:
Post a Comment