ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ACBဆိုတာ ဘာလဲ (၂) ပါဝင္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းမ်ား (၃) ACB အလုပ္လုပ္ပုံ (၄) Auxiliary Terminal မ်ား အစရွိတဲ့

ACB
(၁) ACB ဆိုတာ ဘာလဲ
(၂) ပါဝင္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းမ်ား
(၃) ACB အလုပ္လုပ္ပုံ
(၄) Auxiliary Terminal မ်ား
အစရွိတဲ့ ေခါင္းစဥ္မ်ားနဲ႔ ေျပာျပသြားပါမယ္။

(၁) ACB ဆိုတာ ဘာလဲ
Live conductor တစ္ခုနဲ႔ Load ဒါမွမဟုတ္ တစ္ျခား Live conductor တစ္ခုတို႔ဟာ Make လို႔ေခၚတဲ့ ထိေနယင္လည္း ျပႆနာမရွိပါဘူး။ Break လို႔ေခၚတဲ့ ကြာေနယင္လည္းျပႆနာမရွိပါဘူး။ Make နဲ႔ Break ၾကားက မထိတထိ အေျခအေနက အရမ္း အေရးႀကီးပါတယ္။ အဲဒီအေနအထားမွာ Arcing ဆိုတဲ့ မီးပြားေတြက သံထည္ေတြကိုေတာင္ အရည္ေပ်ာ္ေစတာပါ။ Current နည္းခ်ိန္မွာ မသိသာေပမဲ့ Ampere ရာ၊ေထာင္ခ်ီတဲ့ အေနအထားမွာ ထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ခက္ပါတယ္။ Breaker ဖြင့္ခ်ိန္၊ပိတ္ခ်ိန္ေတြမွာျဖစ္တတ္တဲ့ အဲဒီ Arcing ကို ထိန္းခ်ဳပ္ၿငိမ္းသတ္ေပးတဲ့ၾကားခံ ( Arc quenching medium ) အမ်ိဳး အစားေပၚမူတည္ၿပီး Circuit Breaker အမ်ိဳးအစား ခြဲရယင္
- Air Circuit Breaker (ACB)
- Vacuum Circuit Breaker (VCB)
- Gas Circuit Breaker (GCB)
- Oil Circuit Breaker (OCB)
ဆိုၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။
အခု ACB အေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ သေဘၤာေတြရဲ Main Switch Board မွာဆိုယင္ ACB က အေရးႀကီးတဲ့ safety device တစ္ခုပါ။ ACB ကို Transformer, Generator, Tie breaker နဲ႔ တစ္ျခား power မ်ားတဲ့ Device ေတြမွာ သုံးပါတယ္။

(၂) ပါဝင္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းမ်ား
ACB မွာ ပါတဲ့ အဓိက အစိတ္အပိုင္းေတြကေတာ့ Fix contact, Moving contact, Arcing Chamber / Arc Chute, Spring, Manual Spring Charging Mechanism, Spring Charging Motor, Open coil, Close Coil, UVT/UVR coil, CT, Trip Control နဲ႔ Auxiliary Contact ေတြပါဘဲ။

(၃) ACB အလုပ္လုပ္ပုံ
Break ဖြင့္၊ပိတ္ လုပ္တဲ့အခါ Moving contact ကို Spring ရဲ႕ ျပင္းထန္လွတဲ့ တြန္းအားသုံး ေရြ႕ေစၿပီး Fixed Contact နဲ႔ အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာ ထိေတြ႕ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွ Arcing ကို သက္သာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေသးစိတ္ေျပာရယင္ေတာ့ Main Contact နဲ႔ Arcing Contact ဆိုၿပီး ႏွစ္ခုရွိပါတယ္။ Breaker ကို Close လုပ္ယင္ Arcing contact က အယင္ထိၿပီး Main Contact က ေနာက္မွ လိုက္ထိတာပါ။ Open မွာလည္း Main contact က အယင္ခြာၿပီး Arcing contact က ေနာက္မွ ခြာပါတယ္။ အဲဒီ Arcing contact ႏွစ္ခုထိတဲ့ေနရာ တစ္စုံစီကို Arcing chamber (သို႔) Arc chute တစ္ခုစီနဲ႔ isolate လုပ္ထားပါတယ္။ Chamber တစ္ခုခ်င္းစီမွာ Arc splitter ဆိုၿပီး ၾကားေလးေတြ ျခားထားပါေသးတယ္။
Spring ကို Manual Charge လုပ္ဖို႔ လက္ကိုင္ေလးေတြရွိပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ACB ေတြမွာေတာ့ Charging motor ပါေလ့ရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ model ေတြမွာေတာ့ မပါဘူးေပါ့။ Control line မွာ power ရွိတာနဲ႔ Charging motor က အလိုအေလ်ာက္လည္ၿပီး spring ကို ဆြဲတင္လိုက္မွာပါ။ Spring တင္းအားျပည့္ယင္ limit switch က ျဖတ္ၿပီး motor ရပ္သြားေစပါတယ္။ spring status display မွာ charged လို႔ျပေနပါလိမ့္မယ္။ Breaker ကို close လုပ္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီေပါ့။
Breaker ကို Open / Close လုပ္တာ နည္းႏွစ္နည္းရွိပါတယ္။ Electrical နဲ႔ mechanical နည္းႏွစ္မ်ိဳးပါ။ Mechanical ကေတာ့ ACB မွာရွိတဲ့ push button ျဖစ္ၿပီး  electrical ကေတာ့ open coil / close coil ကို သုံးၿပီး operate လုပ္တာပါ။
ACB ထုတ္လုပ္သူေပၚမူတည္ၿပီး close coil ကို Latch Release Coil (LRC), XF, YC စသျဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေခၚပါတယ္။ Open coil ကိုလည္း Shunt Trip Device (SHT), MX, YO စသျဖင့္ နံမည္ေတြ ေပးထားတတ္ပါတယ္။ Open လုပ္ထားလွ်င္ Breaker Status indicator မွာ "0" (သို႔) "OFF" (သို႔) "OPEN" ဆိုတာျပေနပါမယ္။
Close လုပ္ထားလွ်င္ Breaker Status indicator မွာ "1" (သို႔) "ON" (သို႔) "CLOSE" ဆိုတာျပေနပါမယ္။
ထားပါေတာ့ အခု breaker ကို Close လုပ္လိုက္ပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ close အေနအထားမွာ ထိန္းထားဖို႔ (latching) အတြက္ Under Voltage Trip (UVT) / Under Voltage Release (UVR) coil က energize ျဖစ္ေနဖို႔ လိုပါတယ္။   မဟုတ္ယင္ breaker ျပန္ျပဳတ္က်မွာပါ။ UVT ရဲ႕ supply ကို အျပင္ တစ္ေနရာက ေပးထားၿပီး circuit loop ထဲမွာ interlock contact ေတြ series ဆက္ထားတတ္ပါတယ္။ Interlock တစ္ခုခု ပြင့္ေနယင္ျဖစ္ေစ supply voltage နည္း/မရွိယင္ျဖစ္ေစ UVT energize မျဖစ္တဲ့ အတြက္ ACB close လုပ္လို႔ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ACB close မရတဲ့ ျပႆနာ အမ်ားစုဟာ UVT circuit ေၾကာင့္ ျဖစ္ေလ့ရွိပါတယ္။
ACB close ျဖစ္ေနတဲ့ အခါ phase ရဲ႕ current ကို CT မွတစ္ဆင့္ sense လုပ္ၿပီး trip control ကို input ေပးပါတယ္။ Trip control ကို Over Current Release(OCR) လို႔လည္း ေခၚပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ ACB ေတြမွာ internal control ျဖစ္ၿပီး တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ သီးျခား unit တစ္ခုအေနနဲ႔ တပ္ထားတတ္ပါတယ္။ ဥပမာ - Merlin Gerin / Schneider ACB ေတြမွာ Trip control အျဖစ္ သီးျခား unit ျဖစ္တဲ့ Micrologic Controller ေတြကို တပ္ထားပါတယ္။ အဲဒီ trip control ရဲ႕ setting အရ current က သတ္မွတ္တဲ့ အခ်ိန္ထက္ေက်ာ္ယင္ ACB ကို trip လုပ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ Trip ျဖစ္သြားယင္ trip indicator ျပေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ Breaker ျပန္မတင္ခင္ reset လုပ္ေပးရပါတယ္။

(၄) Auxiliary Terminal မ်ား
မ်ားေသာအားျဖင့္ ACB အေပၚဘက္တြင္ terminal block ေလးေတြ ပါေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒီ terminal ေလးေတြက ACB နဲ႔ အျပင္ switch board / control circuit ေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ေပးတာပါ။ ပါေလ့ရွိတဲ့ terminal ေတြကေတာ့
- Open / close status auxiliary contact (multiple)
- Open coil terminal
- Close coil terminal
- UVT coil terminal
- UVT status contact
- trip status contact
- remote reset coil terminal
- charging motor terminal
- control power supply terminal
- Earth wire terminal
- Rack in position contacts
စသျဖင့္ Terminal အမ်ိဳးမ်ိဳး ပါေလ့ရွိပါတယ္။
ACB Model အလိုက္ Terminal မ်ား ကြဲျပားႏိုင္ပါတယ္။

ဒီတစ္ခါ ဒီေခါင္းစဥ္ခြဲေလးေတြ ေျပာျပပါမယ္။
(၁) Setting
(၂) Draw out and Insertion
(၃) Testing and  Maintenance
(၄) ACB Control Circuit နမူနာ
(၅) ACB တင္လို႔မရယင္ ဘာလုပ္မလဲ

(၁) Setting
အဓိကက်တဲ့ current Setting ၃ ခုကေတာ့
- Long delay time trip current (Ir )
- Short delay time trip current (Isd) နဲ႔
- Instantaneous trip current (Ii)
ေတြပါဘဲ။

Long Delay Time Trip (အလြယ္ Long Trip လို႔ေခၚၾကပါတယ္။) ကေတာ့ သိပ္မမ်ားေပမဲ့ သတ္မွတ္ current ထက္ ပိုဆြဲေနယင္ အခ်ိန္တစ္ခုမွာ ျဖတ္ေပးလိုက္တာပါ။ Set Current ထက္ ပမာဏ နည္းနည္းဘဲ ေက်ာ္ယင္ အခ်ိန္ၾကာမွ ျဖတ္ေပးၿပီး မ်ားမ်ားေက်ာ္ယင္ေတာ့ အခ်ိန္တို အတြင္း ျဖတ္ေပးမွာပါ။ ပုံမွာၾကည့္ယင္ Current က Ir ေက်ာ္တာနဲ႔ (time Vs current ) slope ေစာင္းၿပီး ဆင္းလာတာ။ Isd ထက္ နိမ့္တဲ့ current ေတြဘဲ Long Trip အတြက္ သက္ေရာက္ပါတယ္။
Short Delay Time Trip (Short Trip) ကေတာ့ Current အမ်ားႀကီး စီးဝင္လာယင္ အခ်ိန္တိုတိုနဲ႔ ျဖတ္ေပးတာပါ။ Short circuit အတြက္ရည္ရြယ္တာပါ။ millisecond ေလာက္ဘဲ delay ရွိတတ္ပါတယ္။
Instantaneous Trip ကေတာ့ အရမ္းျမင့္တဲ့ current မွာ ခ်က္ခ်င္း ျဖတ္ေပးတာပါ။ (<50ms)

ေနာက္ Earth fault current (Ig) လည္း ACB အမ်ားစုမွာ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။
Maker နဲ႔ Model ေပၚမူတည္ၿပီး တစ္ခ်ိဳ႕ setting မပါတတ္သလို တစ္ခ်ိဳ႕ မွာ feature အပိုပါတတ္ပါတယ္။ setting လုပ္ပုံလည္း တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု မတူၾကပါဘူး။ Manual ၾကည့္ၿပီး set လုပ္ယင္ မခက္ပါဘူး။ အခု နမူနာ ၃ ခုေလာက္ set လုပ္ပုံျပထားပါတယ္။

(က) Merlin Gerin (Schneider) ရဲ႕ Micrologic Trip unit မွာ Ir ကို set လုပ္ယင္ Rated current (In ) ရဲ႕ multiplier ကိုဘဲ ေရြးေပးရပါတယ္။
In =2000 A
Multiplier = 0.7
Ir = 0.7 x 2000= 1400 A

Isd ကိုေတာ့ Ir ရဲ႕ multiplier နဲ႔ set လုပ္ရပါတယ္။
Multiplier = 2
Isd = 2 x Ir = 2800 A

Ii ကိုေတာ့ In ရဲ႕ multiplier နဲ႔ set လုပ္ရပါတယ္။
Multiplier = 3
Ii = 3 x 2000 = 6000 A

Trip delay time ႏွစ္ခုရွိပါတယ္။ tsd ကိုေတာ့ တိုက္႐ိုက္ set လုပ္လို႔ရပါတယ္။ tr ကေတာ့ reference ဇယားကို ၾကည့္ၿပီး 6 x Ir တန္ဖိုးနဲ႔ set ရမွာပါ။ ဥပမာ 6 x Ir (8400A) အရ 1 sec set လုပ္ထားယင္ 1.5 x Ir current (2100A) စီးယင္ 25 sec ၾကာမွ trip ျဖစ္ပါမယ္။ ဒါေပမဲ့ 2800A ျဖစ္သြားယင္ေတာ့ tsd မွာ set လုပ္ထားတဲ့ 400 ms နဲ႔ trip ျဖစ္မွာပါ။ 6000A ျဖစ္ယင္ေတာ့ Ii ရဲ႕ trip ျဖစ္တဲ့ ခ်က္ျခင္း (<50 ms) နဲ႔ trip ျဖစ္မွာပါ။

(ခ) ABB PR111 Trip control မွာ ေတာ့ setting ေတြကို dip switch ေလးေတြနဲ႔ လုပ္ပါတယ္။ Ir အတြက္ multiplier ကို dip switch ရဲ႕ pattern အလိုက္ ေရြးၿပီး set လုပ္ရပါတယ္။ ဥပမာ - multiplier 2 ရဖို႔ dip switch ၃ ခုက (Off, On, On) pattern ထားရပါမယ္။
က်န္တဲ့ setting ေတြမွာလည္း သူ႔ reference အတိုင္း ဆီေလ်ာ္တဲ့ pattern ေရြးေပးရပါတယ္။

(ဂ) ABB ရဲ႕ ေနာက္ထြက္တဲ့ PR 122 လို Trip control unit ေတြမွာေတာ့ LCD display ၾကည့္ၿပီး up, down, enter key ေတြနဲ႔ current တန္ဖိုး တိုက္႐ိုက္ set လုပ္ရတာဆိုေတာ့ ပိုလြယ္ပါတယ္။

(၂) Draw out and Insertion
တစ္ခ်ိဳ႕ ABC ေတြမွာ fixed type mounting ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း ACB ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာေတာ့ withdrawable / draw out type ေတြျဖစ္ပါတယ္။ Draw out လုပ္ဖို႔ Handle ေလးေတြ ေပးထားပါတယ္။ Schneider ACB မွာဆိုယင္ handle ကို breaker ရဲ႕ ေအာက္နားေလးမွာ အေပါက္တစ္ခုထဲ ထိုးထည့္ေပးထားပါတယ္။ သုံးခ်င္မွ ဆြဲထုတ္၊ အဆစ္ေလးေတြ ခ်ိဳးၿပီး key အေပါက္မွာထည့္ လွည့္ေပးရပါတယ္။ လက္ဝဲရစ္ဆို (rack out) ACB အျပင္ထြက္လာမွာျဖစ္ၿပီး၊ လက္ယာရစ္ဆို (rack in) ACB အထဲ ဝင္သြားမွာပါ။
အဲဒီ draw out လုပ္တဲ့ အခါမွာ position ၃ ခု ရွိပါတယ္။ Connected, Test နဲ႔  Isolated ဆိုၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ACB ဘယ္ position မွာရွိသလဲဆိုတာ indicator မွာ ျပပါတယ္။
Conn position ဆိုတာက ဆြဲမထုတ္ခင္ ACB က terminal ေတြနဲ႔ bus က conductor ေတြ ထိေနတဲ့ ေနရာပါ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ACB ရဲ႕ main contact ေတြ bus နဲ႔ ထိေန သလို Auxiliary contact ေတြမွာလည္း Connection ရွိပါတယ္။
Test position ကေတာ့ အလယ္ေလာက္မွာပါ။ ACB လွည့္ထုတ္လာယင္ Test position ေရာက္ယင္ "တက္" ဆိုတဲ့ အသံ ၾကားရၿပီး ဆက္လွည့္ မရေတာ့ပါဘူး။ လွည့္တဲ့ handle ေဘးက release ခလုတ္ေလးကို နွိပ္ၿပီးမွ ေနာက္ position တစ္ခုကို ဆက္လွည့္ထုတ္ႏိုင္မွာပါ။ Test position မွာ Main contactor ေတြမထိေတာ့ေပမဲ့ Auxiliary Contact ေတြကေတာ့ switch board နဲ႔ connection ရွိေနတုန္းပါဘဲ။
ေနာက္ဆုံး Isolated အေနအထားမွာ Main contact ေရာ Auxiliary Contact ပါ switch board နဲ႔ connection မရွိေတာ့ပါဘူး။ Breaker ကို လက္နဲ႔ ထပ္ဆြဲထုတ္ၿပီး အျပင္ကို ယူခ်လို႔ရပါၿပီ။ ေလးေတာ့ေလးတယ္။ လူႏွစ္ေယာက္ အတူ မ သင့္ပါတယ္။
Insertion အပိုင္းကေတာ့ draw out နဲ႔ ေျပာင္းျပန္ပါ။ ေထြေထြထူးထူး ေျပာစရာ မရွိပါဘူး။ တစ္ခုသတိထားရမွာက ထည့္လိုက္တဲ့ breaker position က Test ဒါမွမဟုတ္ Conn position မွာ ေသခ်ာမေရာက္ဘဲ ၾကားထဲမွာ ျဖစ္ေနယင္ Mechanical interlock ရွိလို ACB အလုပ္ လုပ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

(၃) Testing and Maintenance
Testing ကို draw out test position မွာ လုပ္ႏိုင္သလို ACB ျဖဳတ္ခ်ၿပီး အျပင္မွာ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ျဖဳတ္ခ်လိုက္ၿပီး Maintenance အယင္လုပ္လိုက္ပါတယ္။ Rack out လုပ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ Spring Charged ျဖစ္ေနခဲ့ယင္လည္း ျပဳတ္က်သြားမွာပါ။ Safety mechanism ေပါ့။
ေအာက္ေရာက္တာနဲ႔ Arc chute အဖုံးေတြဖြင့္ၿပီး Cleaning လုပ္ပါတယ္။ Arc Contact point ေတြ စစ္ၾကည့္ပါတယ္။ Mechanical move ျဖစ္တဲ့ေနရာေတြမွာ လိုအပ္သလို grease နည္းနည္း ထည့္ေပးပါတယ္။ ၿပီးမွ UVT spec ကိုၾကည့္ၿပီး UVT power supply ကို Auto transformer တစ္လုံး ခံၿပီး ေပးပါတယ္။
ေနာက္ Charging Handle သုံးၿပီး Spring charge လုပ္လိုက္ပါတယ္။ Spring Charge လုပ္ထားယင္ Safety  Precaution အေနနဲ႔ Contact ေတြကို သြားမထိဖို႔ သတိထားရပါမယ္။ မေတာ္တဆ ညပ္သြားႏိုင္လို႔ပါ။ ACB front cover မွာရွိတဲ့ Close button ကိုနွိပ္ၿပီး Close လုပ္ၾကည့္ပါတယ္။ ေနာက္ Open button နွိပ္ျပီး Open လုပ္ၾကည့္ပါတယ္။ Close ျပန္လုပ္ထားၿပီး UVT supply voltage ကို တစ္ျဖည္းျဖည္း ေလွ်ာ့ ခ်ေပးပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္မွာ ACB trip ျဖစ္သြားယင္ အဲဒီ voltage ကို မွတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ 60 ~ 80% ေလာက္မွာ UVT trip ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
ေနာက္ L,S,I trip test ေတြ အတြက္ current injection လုပ္ေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ model ေတြအတြက္ secondary current injection ရပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ model ေတြကေတာ့ primary current injection လုပ္ေပးရတတ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး maker အလိုက္ Test kit ေလးေတြ ရွိၾကပါတယ္။ အဲဒီ test kit နဲ႔ ACB ကို connect လုပ္ၿပီး current injection လုပ္လုိက္တာ နဲ႔ trip ျဖစ္ျပီး trip time ကို ဖတ္လို႔ရပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ model ေတြမွာ preferential trip နဲ႔ reverse power trip ကိုပါ test လုပ္လို႔ရပါတယ္။ နမူနာ အေနနဲ႔ test kit တစ္ခ်ို႕ကို ျပထားပါတယ္။

(၄) ACB Control Circuit နမူနာ
ေအာက္မွာ ATS circuit မွာသုံးထားတဲ့ ACB ရဲ႕ control drawing ေလးျပထားပါတယ္။ circuit ေလးကုိ အတူ ဖတ္ၾကည့္ပါမယ္။ ပန္းေရာင္ block ႏွစ္ခုက ACB ကို ကိုယ္စားျပဳပါတယ္။ ACB ရဲ႕ internal circuit ကိုလည္း ျပထားေပးပါတယ္။ အခု EVR -EVS မွာ power ရၿပီဆိုေတာ့ ACB ဘယ္လို close လုပ္လဲ ၾကည့္ရေအာင္။ ACB ရဲ႕ Terminal 10-11-12 က Auxiliary Contact တစ္ခုပါ။ အစဆုံးမွာ ACB က open အေနအထားဆိုေတာ့ 10-11 contact ကလည္း open ပါဘဲ။ ဒီေတာ့ E52X နဲ႔ E52XA တို႔ de-energize အေနအထားမွာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ေအာက္က block ရဲ႕  D terminal မွာ power ေရာက္ေနၿပီး charging motor က spring charged ျဖစ္မေနယင္ switch close ျဖစ္ေနေတာ့ charge လုပ္ေပးမွာပါ။
Charged ျဖစ္ၿပီးယင္ Terminal A ကို power ေရာက္တာနဲ႔ LRC ကိုျဖတ္ၿပီး ACB close လုပ္ေပးမွာပါ။ A ေရွ႕က control logic ေတြကေတာ့ ထားလိုက္ပါေတာ့။ UVT energize ျဖစ္မေနယင္လည္း ACB close လုပ္လို႔ မရႏိုင္ပါဘူး။
ACB close ျဖစ္ယင္ E52X energize ျဖစ္သြားၿပီမို႔ charging motor မလည္ႏိုင္ေတာ့ Charge motor switch က close ျဖစ္ေနမွာပါ။ ဒီေတာ့ Py2 က terminal B မွာ power ေရာက္တာနဲ႔ ACB ကို open လုပ္ေပးမွာပါ။

(၅) ACB တင္လို႔မရယင္ ဘာလုပ္မလဲ
1. Spring charged ျဖစ္ေနလား စစ္ပါ။ Charged ျဖစ္မေနယင္ ေမာင္းတံသုံးၿပီး လက္နဲ႔ charge လုပ္ပါ။ (ေနာက္မွ charging motor နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ circuit ျပန္စစ္ပါ။)
2. Draw out type ACB ျဖစ္လွ်င္ Connected position မွာ ေသခ်ာေရာက္မေရာက္ ၾကည့္ပါ။ မေရာက္ယင္ လက္ကိုင္ထည့္ လွည့္ၿပီး ေရာက္ေအာင္ ထားေပးပါ။
3. UVT coil energize ျဖစ္မျဖစ္စစ္ပါ။ UVT coil မွာ voltage ေရာက္၊မေရာက္စစ္ပါ။ UVT spec နဲ႔ ညီတဲ့ voltage ျပည့္၊မျပည့္ တိုင္းၾကည့္ပါ။ UVT coil ေကာင္းမေကာင္း တိုင္းၾကည့္ပါ။
4. Open coil activate ျဖစ္ေနလား ၾကည့္ပါ။ ျဖစ္ေနယင္ circuit တစ္ေလွ်ာက္ ျပန္လိုက္ၿပီး de-energize ျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ။ (တစ္ခါတရံ relay contact ကပ္ေနတတ္ပါတယ္။)
5. ACB ေရွ႕အဖုံးမွာရွိတဲ့ Manual Close ခလုတ္ကို ႏွိပ္ၿပီး ပိတ္ေပးပါ။ (ေနာက္မွ close coil circuit ျပန္စစ္ပါ။)
6. အဲဒါမွ မရယင္ေတာ့ ACB service လုပ္ရပါေတာ့ မယ္။

( မွတ္ခ်က္။  ။Synchronization failure ေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ ACB close မရျခင္းမ်ိဳး ထည့္ မစဥ္းစားထားပါ။)

ACB maker ေတြရဲ႕ မတူတဲ့ နံမည္ေပး တာေတြကုိ စုျပီး ဇယားနဲ႕ ျပထားေပးပါတယ္။
စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ အဆုံးထိ ဖတ္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

cridetłłł  uwinaung

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html