ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားတုိင္းတြင္ပါဝင္ေသာ အျမန္ႏႈန္းတိုင္းမီတာ

ကားတုိင္းတြင္ပါဝင္ေသာ အျမန္ႏႈန္းတိုင္းမီတာ
ကားတုိင္းတြင္ပါဝင္ေသာ အျမန္ႏႈန္းတိုင္းမီတာ (Speedometer) google

ကားဒတ္ခ်္ဘုတ္ တစ္ခုတြင္ 
ယာဥ္ေမာင္းသူ အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ မီတာဒိုင္ခြက္
 တိုင္းတာေရးဂိတ္ (Gauges) မ်ားႏွင့္ 
အာ႐ံုခံဆင္ဆာ မ်ား တပ္ဆင္ထားသည္။

ထုိကိရိယာ မ်ား (Devices) သည္ ယာဥ္ေမာင္းသူ အား 
ကားတစ္စီး၏အေျခအေနမ်ား ကုိသိရွိေစႏုိင္ၿပီး 
အႏၲရာယ္ကင္းေ၀း ေရးအတြက္လည္း 
အေထာက္အကူျပဳ ေပးသည္။

ေခတ္ေဟာင္းကားမ်ား၏ ဒတ္ခ်္ဘုတ္တြင္ 
မီတာဒိုင္ခြက္ ကိရိယာမ်ား ႐ိုးရွင္းလြန္းေသာ္လည္း 
ယေန႔ ေခတ္ေပၚကားမ်ား၏ ဒတ္ခ်္ ဘုတ္တြင္
 ေနာက္ဆံုးေပၚဒိုင္ခြက္ မီတာ၊ ဆင္ဆာ၊ ခလုတ္ႏွင့္
 ေမာ္နီတာ Screen မ်ားတပ္ဆင္ထားသည္။


သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္ေသာ ကားေမာင္းသူမ်ားသိထားသင့္သည့္ ကားအင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းရသည့္ အေၾကာင္း တစ္ေစ့တစ္ေစာင္း ***

ဒတ္ခ်္ဘုတ္ေပၚတြင္သာမက ကားစတီယာရင္ ကြင္းေပၚ၌ပင္ ခလုတ္ေပါင္းမ်ားစြာ တပ္ဆင္ထားသည္။
ညပုိင္းတြင္ LED ေရာင္စံုမီး မ်ားျဖင့္ ဒီဇုိင္းဆင္ထားသည္မွာ ကား အတြင္းပုိင္း အျပင္အဆင္ကုိ ပုိမိုခန္႔ ညားလွေပေစေသာ ေခတ္မီစတုိင္ျဖစ္ သည္။
ကားတစ္စီး ေရြ႔လ်ားေနေသာ အျမန္ႏႈန္းကုိသိရွိရန္ အျမန္ႏႈန္းတိုင္း မီတာ (Speedometer) ကိုၾကည့္ရသည္။
အျမန္ႏႈန္း (Speed) ဆိုသည္ မွာ တစ္စကၠန္႔အခ်ိန္အတြင္း ေရြ႔လ်ား ေနေသာ ခရီးတာအကြာအေ၀းကုိ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။
႐ူပေဗဒပညာမွ Motion အေၾကာင္း ေလ့လာရာတြင္ Speed သည္ အခ်ိန္တစ္ယူနစ္ အတြင္း ေရြ႔လ်ားႏႈန္းျဖစ္သည္။
အေျခခံယူနစ္မွာ 1 ft/sec ႏွင့္ 1cm/sec ကိုသံုးသည္။ ေမာ္ေတာ္ကား၊ ရထား၊ ေလယာဥ္တို႔၏ Speed ကို ေဖာ္ျပရာတြင္ mph (mile per hour) ႏွင့္ km/h (kilometer/hour) ယူနစ္ ပံုစံ (၂) မ်ဳိးကုိသံုးသည္။
mph သည္ ၿဗိတိသွ်ယူနစ္ျဖစ္ ၿပီး လူအမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးကြၽမ္း၀င္ၿပီး ေသာ အသံုးအႏႈန္းျဖစ္သည္။
ေလ တိုက္ႏႈန္းကုိလည္း တစ္နာရီမိုင္ မည္မွ်ႏႈန္းျဖင့္ ျပင္းအားရွိသည္ကုိ ေဖာ္ျပေလ့ရွိသည္။ ကီလိုမီတာမွာ ႏုိင္ငံတကာသံုး ယူနစ္ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း (Highway)တြင္ ကီလို (၁၀၀) (100 km/hr)ႏႈန္းထက္ ပို၍မေမာင္းရဟု သက္ဆိုင္ရာက သတ္မွတ္ထားသည္။အႏၲရာယ္ျဖစ္မည္စိုး၍ အျမန္ ႏႈန္း သတ္မွတ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။
ေရဒါ Speed Camera ျဖင့္တုိင္းတာ ၍ သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ပုိ၍ ေမာင္းေသာ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ားကုိ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႔က အေရးယူေန သည္။
ေမာ္ေတာ္ကားတစ္စီးေမာင္း ႏွင္ေနစဥ္ အျမန္ႏႈန္းမည္မွ်ျဖင့္ ေရြ႔လ်ားေနသည္ကုိ သိရွိရန္ယာဥ္ ေမာင္းသည့္ Speedometer ကို အသံုးျပဳရသည္။ Speedometer ကုိ ၾကည့္၍ ေဘးအႏၲရာယ္မျဖစ္ေအာင္
ထိန္းသိမ္းေမာင္းႏွင္ရသည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ပညာ သမုိင္း တြင္ အျမန္ႏႈန္းတုိင္း မီတာ (Speedometer) ကို ပထမဆံုးတီ ထြင္ခဲ့သူမွာ ဂ်ာမန္အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးျဖစ္ေသာ Otto Schulzeဆိုသူ ျဖစ္သည္။
ပထမဆံုး လက္ေတြ႔က် ေသာ Speedometer ကို ဂ်ာမန္ Sieman ကုမၸဏီက Otto Schuze Autometer (OSA) အမည္ျဖင့္ (၁၉၂၃) ခုႏွစ္က ထုတ္လုပ္ခဲ့သည္။
ထုိဒီဇုိင္းပံုစံကုိ မေျပာင္းလဲဘဲႏွစ္ (၆၀) တုိင္ေအာင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တြင္ တပ္ဆင္အသံုးျပဳခဲ့သည္။
အျမန္ႏႈန္းတိုင္း မီတာ (Speedometer) တြင္ အီလက္ထရြန္ နစ္အျမန္ႏႈန္းတုိင္းမီတာ (Electronic Speedometer) ႏွင့္ Mechanical Speedometer ဟူ၍ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စားရွိသည္။
ေရွးဦးေပၚထြက္ခဲ့ေသာ ျမန္ ႏႈန္းတုိင္းမီတာမွာ Mechanical Speedometer ျဖစ္သည္။ အီလက္ ထရြန္နစ္ ျမန္ႏႈန္းတုိင္း မီတာမွာ (၁၉၉၃) ခုႏွစ္ေနာက္ပုိင္းမွ တီထြင္ ႏုိင္ခဲ့သည္။
Mechanical Speedometer အလုပ္လုပ္ပံု
အျမန္ႏႈန္းတိုင္း မီတာအလုပ္ လုပ္ေနေသာအေျခခံ သေဘာတရား မွာမ်ားစြာ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္း ေသာအရာျဖစ္ပါသည္။

ကားတာယာ ဘီးမ်ား ေရြ႔လ်ားေနေသာ အေႏွး / အျမန္ႏႈန္းကုိ မည္ကဲ့သုိ႔တုိင္းတာ ထားသနည္း။ ဂီယာေဘာက္မွ ထြက္ လာေသာေနာက္ပုိင္း Drive Shaft လည္ပတ္ႏႈန္းသည္ ကားဘီးမ်ားေရြ႔ လ်ားႏႈန္းႏွင့္
တိုက္႐ိုက္ဆက္စပ္ေနသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ဂီယာေဘာက္ အထြက္၀င္႐ိုး၏ လည္ပတ္မႈကုိ ဂီယာအလိမ္သြားတစ္ခုခံ၍ Cable ႀကိဳးျဖင့္ ဆက္သြယ္ယူသည္။
Cable ႀကိဳးသည္ ေကြးႏုိင္ဆန္႔ ႏိုင္ေသာ သံမဏိႀကိဳးျဖစ္၍ ႀကိဳးကာ ဘာထဲတြင္လိုအပ္သလို အလိုက္သင့္ လည္ပတ္ႏုိင္စြမ္းရွိသည္။
ထုိႀကိဳးကုိ Flexible Cable ႀကိဳးဟုေခၚသည္။ ဂီယာေဘာက္၀င္႐ိုးမွ သြယ္တန္းယူ လာေသာ Cable ႀကိဳး၏အျခားတစ္ ဖက္စြန္းသည္ အျမန္ႏႈန္းတိုင္းမီတာ အံုသုိ႔ လာေရာက္ဆက္သြယ္ထားသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ကားစက္ႏိုး၍ ေမာင္းသြားတုိင္း ဂီယာေဘာက္၀င္႐ိုး လည္ပတ္ႏႈန္းသည္ Cable ႀကိဳးမွ တစ္ဆင့္မီတာအံုရွိ ခြက္ပံုသ႑ာန္ရွိ ေသာ သံလိုက္တံုးကုိလည္ပတ္ေစသည္။
ထုိသံလုိက္တံုးကုိ Speed Cup ဟုေခၚသည္။ ဤေနရာတြင္ လွ်ပ္စစ္သံလိုက္ (Electromagnetism) ဥေပဒသ သေဘာတရားကုိ အသံုးခ်ထားသည္။
လည္ပတ္ေနေသာ သံလိုက္တံုးပတ္၀န္းက်င္တြင္ သံလိုက္စက္ ကြင္းတစ္ခုျဖစ္ေပၚလာၿပီး လွ်ပ္စီးေၾကာင္း Current တစ္ခုပါျဖစ္ေပၚလာသည္။
ျမန္ႏႈန္းတုိင္း မီတာတြင္ ဂီယာေဘာက္မွလာေသာ Cable ႀကိဳးလည္၍ Speed Cup လည္သည္။ Speed Cup လည္၍ သံလိုက္ စက္ကြင္း ျဖစ္ေပၚသည္။
ကားအေရြ႔ ႏႈန္းေျပာင္းလဲတိုင္း၊ Cable ႀကိဳး လည္ပတ္မႈလည္း အေႏွး / အျမန္ ေျပာင္းေနသည္။
Speed Cup လည္ပတ္မႈ အတက္ / အက်ျဖစ္၍ သံလိုက္စက္ ကြင္းျပင္းအားလည္း အတက္အက် ေျပာင္းလဲေနသည္။
ျမန္ႏႈန္းတုိင္း မီတာဒိုင္ခြက္တြင္ အႏုစိတ္ပတ္ေခြ ထားေသာ ကြိဳင္ကုိ Hair Spring ဟု ေခၚသည္။
Hair Spring ၏ ၀င္႐ိုး တိုင္တြင္ Pointer လက္တံက ဒိုင္ခြက္ေပၚတြင္ေရးမွတ္ထားေသာ အျမန္ႏႈန္းသေကၤတမ်ားကုိၫႊန္ျပႏုိင္သည္။
ဂီယာေဘာက္ Drive Shaft မွ လာေသာ Cable ႀကိဳးလည္ပတ္မႈ ေၾကာင့္ Speed Cup လိုက္လည္ၿပီး လည္ေနေသာ သံလိုက္ျဖစ္ေစသည္။ လည္ပတ္ေနေသာ သံလိုက္စက္ကြင္း ေၾကာင့္ Eddy-Current ျဖစ္ေပၚ
သည္။
Eddy-Current ပမာဏ အနည္းအမ်ားသည္ ကားတာယာဘီး လည္ပတ္မႈ (သို႔မဟုတ္) ကား အျမန္ႏႈန္း ေျပာင္းလဲေနျခင္းႏွင့္ တုိက္႐ိုက္ အခ်ဳိးက်သည္။
Eddy-Current ေၾကာင့္ Pointer အရင္းတြင္ရွိေသာ Fine wire coil တြင္ သံလုိက္တြန္းအား ျဖစ္လာၿပီး ကားတစ္စီး၏ေရြ႔လ်ားေန ေသာအျမန္ႏႈန္း (Speed) ကို ႏိႈင္းရ ပံံုစံျဖင့္ေဖာ္ျပေပးသည္။
ကားေရြ႔လ်ား ႏႈန္းျမန္ေလ ဂီယာေဘာက္၀င္႐ိုး လည္ပတ္ႏႈန္း ျမန္မည္။ ထုိအခါ Cable ႀကိဳးလည္ႏႈန္းျမန္၍ Eddy-Current (၀ဲကေတာ့လွ်ပ္စီးေၾကာင္း) ပမာဏလည္းမ်ားလာၿပီး Pointer လက္တံသည္လည္း Hair
Spring ဆြဲ အားကုိ ဆန္႔က်င္၍ အျမန္ႏႈန္းကုိ ၫႊန္ျပေပးသည္။
ကားေရြ႔လ်ားႏႈန္း ေႏွးသြားပါ က Eddy-Current နည္းသြားၿပီး Pointer လက္တံကုိ မူလေနရာသုိ႔ ျပန္ေရာက္သြားေစရန္ Hair Spring က ျပန္ဆြဲေပးသည္။
ဤနည္းျဖင့္ လွ်ပ္စစ္သံလိုက္ သေဘာတရားကုိ အသံုးခ်ၿပီး ကားတစ္စီး၏အျမန္ ႏႈန္းကုိ ႏိႈင္းရေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။
Hair Spring Pointer ႏွင့္ Speed Cup တို႔သည္ ေလထဲတြင္ မည္သည့္ အဆက္အသြယ္မွ်မရွိဘဲ သီးျခား လြတ္လပ္ေနေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ား သာျဖစ္သည္။
Mechanical Speedometer တြင္ Cable ႀကိဳးလည္ပတ္မႈၾကာလာ ပါက ႀကိဳးပ်က္ျခင္း၊ ပြန္းစားျခင္း၊ ပ်က္စီးခြၽတ္ယြင္းတတ္ေသာ ျပႆနာ မ်ားရွိသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ Eddy-Current Speedometer ထက္ပုိ ေကာင္းေသာ အီလက္ထရြန္နစ္ျမန္ ႏႈန္းတိုင္း Speedometer မ်ားကုိ တီထြင္လာၾကသည္။
Electronic Speedometer တြင္ Cable ႀကိဳးကုိ မသံုးေတာ့ဘဲ Vehicle Speed Sensor ကိုသံုးထားသည္။
ဂီယာေဘာက္ Drive Shaft တြင္ အသြားစိတ္မ်ားပါေသာ ဒစ္ျပား ကုိ ဆင္ဆာကဖတ္ျခင္းျဖင့္ Electric Pulse ကို အာ႐ံုခံသည္။
အီလက္ထရြန္နစ္ဆားကတ္မွ လွ်ပ္စစ္ Pulse ျဖစ္ေပၚမူ အေႏွး/အျမန္ကုိ ေရတြက္ မွတ္သားၿပီး ကား၏ေရြ႔လ်ားေနေသာ Speed အျဖစ္ ေျပာင္းလဲယူသည္။
ထုိ႔ေနာက္ LCD Display တြင္ အျမန္ ႏႈန္းကုိ ေဖာ္ျပေပးသည္။ ကားေရြ႔ လ်ားႏႈန္းေျပာင္းလဲတိုင္း Speed Sensor မွ ဖမ္းယူရရွိေသာ လွ်ပ္စစ္ Pulse မ်ား ခုန္ႏႈန္းအေႏွးအျမန္ ျဖစ္မည္။
ထုိလွ်ပ္စစ္ Pulse မ်ား ေျပာင္းလဲမႈကုိ အေျခခံ၍ အီလက္ ထရြန္နစ္ ျမန္ႏႈန္းတိုင္းမီတာတြင္ ေဖာ္ျပေပးနိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။
Speedometer ႏွင့္တြဲဖက္၍ ကားသြားခဲ့ေသာ ခရီးမိုင္ / ကီလိုမီတာ အကြာအေ၀းခရီးတာကုိ Odometer က ေဖာ္ျပသည္။
Odometer ကို ၾကည့္၍ခရီးစဥ္တစ္ခု၏ အကြာ အေ၀းမုိင္ / ကီလိုမီတာကုိ သိႏိုင္ သည္။ ဆီကုန္က်မႈကုိလည္း တြက္ခ်က္ယူႏုိင္သည္။
ဒတ္ခ်္ဘုတ္တြင္ရွိ ေသာ မီတာဒိုင္ခြက္မ်ား၏ အားနည္း ခ်က္မွာ Driver သည္ ကားေမာင္းေန စဥ္တြင္ ေရွ႔တည့္တည့္အေ၀းကိုက္ (၂၀၀ / ၃၀၀) ေလာက္ကုိသာ အာ႐ံု စိုက္၍ၾကည့္သည္။
မီတာဒိုင္ခြက္မ်ား ကုိ ဖတ္ရန္မ်က္လံုးအစံုကုိ ေအာက္ သို႔ဒီဂရီအနည္းငယ္ခ်ဳိးက်ၿပီး တစ္ စကၠန္႔မွ်အခ်ိန္ေပးၿပီး အာ႐ံုစိုက္ၾကည့္ ရသည္။
မ်က္စိဆံုမွတ္အကြာအေ၀းကုိ လည္း (Focus) ျပန္ခ်ိန္ရသည္။ တစ္နာရီမိုင္ (၃၀) ႏႈန္းေျပးေနေသာ ကားသည္အခ်ိန္တစ္စကၠန္႔တြင္ (၄၆) ေပခန္႔ေရြ႔လ်ားေနသည္။
Driver ၏ အာ႐ံုသည္ စကၠန္႔ႏွင့္အမွ်အေရးႀကီး သည္။ အခ်ိန္တစ္စကၠန္႔အတြင္း အမွားတစ္ခု ျဖစ္သြားႏုိင္သည္။
ထုိအားနည္းခ်က္မ်ားကုိ ေက်ာ္လႊားႏုိင္ရန္ ယေန႔ေခတ္ေပၚ ကားမ်ားတြင္ Head-up Display နည္းပညာကုိသံုး၍ မီတာဒိုင္ခြက္ မ်ား၏ပံုရိပ္ကုိ ေရွ႔ေလကာမွန္သား ျပင္ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပေပးႏုိင္သည္။
Head-up Display နည္းပညာေၾကာင့္ ကားအျမန္ႏႈန္း (Speed ကိုသာမက အျခားေသာ သတင္းအခ်က္အလက္ မ်ားကုိလည္း driver ၏ ေရွ႔တည့္ တည့္ျမင္ကြင္းတြင္ ေဖာ္ျပေပးႏုိင္သည္။
နည္းပညာေၾကာင့္ ခရီး ေ၀းကားေမာင္းရေသာ ယာဥ္ေမာင္း သည္ မ်က္စိေညာင္း သက္သာၿပီး ပုိမို အဆင္ေျပသည္။
ဒတ္ခ်္ဘုတ္ကုိငံု႔ ၾကည့္မိ၍ ေရွ႔တည့္တည့္ကုိ အာ႐ံု စူးစိုက္မႈလည္း ေလ်ာ့နည္းျခင္းမရွိ ေတာ့ပါ။ နည္းပညာမ်ားတုိးတက္ ဖြံ႔ၿဖိဳးလာျခင္း၏ အသီးအပြင့္မ်ားကုိ ယေန႔ေခတ္ေပၚ ကားေကာင္းမ်ားတြင္ ျမင္ေတြ႔ခံစားႏုိင္ပါၿပီ။
Source:car lover
Read 507 times
Rate this item1 2 3 4 5 (0 votes)
Back To Top
Search Articles
Search
Related Articles
သႀကၤန္ရက္အတြင္း အႏၱရာယ္ကင္းစြာ ေရပက္ခံထြက္ၾကမည္
ႏွစ္သစ္ကို ေပ်ာ္ရြင္စြာ ျဖတ္သန္းရမည့္ အေျခအေနတြင္ ႏွစ္ေဟာင္းက အညစ္အေၾကးေဆးေၾကာရင္း စိတ္ညစ္မႈမ်ား၊ မေမွ်ာ္လင့္ထားေသာ အရာမ်ားလည္း
ကားအားလံုးကို COE စနစ္ျဖင့္ ရန္ကုန္လုိင္စင္ ျပန္လည္ခြင့္ျပဳေပးမည္ (Zawgyi – Unicode)
ကားသစ္၊ ကားေဟာင္းမခြဲျခားဘဲ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍  COE စနစ္ျဖင့္ ရန္ကုန္လုိင္စင္ ျပန္လည္ ခြင့္ျပဳေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း  ကားလုပ္ငန္းရွင္မ်ားမ်ားထံမွ သိရပါသည္။
ကားေလာင္စာဆီေခၽြတာနည္း
ကားေလာင္စာဆီေစ်းႏႈန္းမ်ားအေနျဖင့္ေနာင္တြင္လည္းက်ဆင္းလာႏို္င္မႈမရွိဘဲတစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ပုိမိုတုိးျမွင့္သြားလိမ့္မည္ျဖစ္သည္။
YBS ၏ ယာဥ္လိုင္းေနာက္ထပ္ ေျခာက္လိုင္းကို Wifi Free ထပ္တပ္ေပး
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ယာဥ္လိုင္းေပါင္း ၂၀ ကို တာဝန္ယူ ေျပးဆြဲေနသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး YUPT ကုမၸဏီသည္ ယာဥ္လိုင္းေျခာက္လိုင္းတြင္
ျမန္မာျပည္ေရာက္ Ford 2017 Ranger Double Cab(Zawgyi-Unicode)
၂၀၁၇ မုိဒယ္ Ford Ranger တြင္ XL T ႏွင့္ XL ဆုိသည့္ ဂရိတ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိၿပီး


Credit..:
Our Guides
      
Myanmar Automobile Equipment DirectoryMyanmar Marketing Research & Development Co. Ltd.
Address
No. 614, First Floor ( Left ) MaharBandoola Road, Latha Township, Yangon, Myanmar.
Tel : 09 448001662
E-mail : ydg.adv@mmrdpub.com
Copyright © 2016 Myanmar Automobile Equipment Directory. All Rights Reserved.

+::


For international paypal IF YOU WANT TO HELP US, SUPPORT HERE, THANK U FOR YOURS VISTORS...


http://m.me/for.improve.your.heart မဂၤလာပါ ခမ် အခု က်​ေနာ္​ ​ေရးသားထားတဲ့ Website style က ​ေတာ့ တခ်ိန္​တုန္​း ျမန္​မာ​ေတြ အရမ္​ႀကိဳက္​တဲ့ Blogger နည္​းပညာ ျဖစ္​ပါတယ္​ ဒီလို WEB BLOG PAGE တခု ျပဳလုပ္​လိုတယ္​ဆိုရင္​ ဆက္​သြယ္​နိုင္​ပါတယ္​ PH-09969467966 Message Box မွ စကား​ေျပာလိုလ်င္​ ​ေအာက္​ပါလင္​့မွ ဆက္​သြယ္​ပါ SEE YOU AGAIN , GOOD LUCK,

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html