ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

မိမိကားမွာ တာဘုိအင္ဂ်င္တပ္ဆင္သင့္သလား မတပ္ဆင္သင့္ဘူးလား

မိမိကားမွာ တာဘုိအင္ဂ်င္တပ္ဆင္သင့္သလား မတပ္ဆင္သင့္ဘူးလား???????????

google
အင္ဂ်င္တစ္လုံး၏ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာ သာရည္ရွိလာေစရန္ (ဝါ) တာဘိုခ်ာဂ်ာ မပါလာေသာ ကားတစ္စီးမွ အင္ဂ်င္ကို တာဘိုခ်ာဂ်ာတပ္ဆင္ရန္ ျဖစ္နိုင္သလားဆိုသည့္ ေမးခြန္းကို

အဦးဆုံး အေျဖထုတ္ထား/မထားမီ စက္မႈပိုင္း အေတာ္အသင့္အေတြ႕အၾကဳံရွိသူမ်ားပင္လၽွင္ တပ္ဆင္ၿပီးခ်ိန္၌ အဆင္မေျပမႈမ်ားျဖင့္ ရလဒ္မ်ိဳးစုံ ၾကဳံေတြ႕ၾကရပါသည္။

အလြယ္ကူဆုံးနည္းမွာ တာဘိုတစ္လုံး၊ သို႔မဟုတ္ ႏွစ္လုံးအထိုင္ပါေသာ အိပ္ေဇာမင္နီဖိုး(မ်ား)ကို ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္လိုက္ရသည္။ (ဥပမာ – ဗြီ အင္ဂ်င္ တစ္လုံးကို ကိုင္ေနသည္ဟုယူဆပါ)

ထို႔ေနာက္ ပိုက္သြယ္တန္းခ်ိတ္ဆက္မႈမ်ားမွာ အင္းတိတ္ႏွင့္ အိပ္ေဇာ ႏွစ္ခုစလုံးအတြက္ အင္ဂ်င္အလုပ္လုပ္သာ႐ုံ အနည္းဆုံး အက်ဥ္းခ်ဳံး ျပဳလုပ္ဆက္သြယ္လိုက္ပါ။

ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးအေနျဖင့္ အင္ဂ်င္ပုံအႀကီးအက်ယ္ ေျပာင္းလဲသြားေစေလာက္ေအာင္ ပါဝါမ်ားအသုံးျပဳလိုက္ရျခင္း မဟုတ္ေပ။

အထူးသီးသန္႔မွာထားသည့္ အင္ဂ်င္မဟုတ္သည့္အတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္မႈမ်ားရနိုင္ရန္ လုပ္ေဆာင္စရာမ်ားလည္း အေသအခ်ာရွိမည္။

ေလႏွင့္ေလာင္စာဆီ အခ်ိဳးႏွင့္ မီးတိုင္မင္(Ignition Timing)ေနရာသစ္သို႔ ျပန္လည္ခ်ိန္ညႇိရန္အတြက္ Engine Control Unit (ECU)ကို ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္ေပလိမ့္မည္။

တာဘိုခ်ာဂ်ာမွ ျမႇင့္တင္ေပးေသာ အစြမ္းအစမ်ားကို သင္ ထိန္းခ်ဳပ္နိုင္မည့္နည္းမွာ အေသအခ်ာ လိုအပ္ေပလိမ့္မည္။

တာဘိုခ်ာဂ်ာမွ သတ္မွတ္ခ်က္ စံအားျဖင့္ ေလဖိအား ေျခာက္ေပါင္မွ ၁ဝေပါင္ (၆ – ၁ဝ စ်င)အထိ ျမႇင့္တင္ေပးလိုက္သည္ကို ဖိအားျမင့္အထိန္း (Boost Controller)ကိုအသုံးျပဳ၍ ဖိအားကို သိသိသာသာ

ပိုျမင့္ေအာင္ (ဆီေကၽြးေနရာတြင္ Throttle Position Sensor ပါေသာ ဖိအားျမင့္အထိန္းျဖစ္သည့္ Boost Controller ျဖစ္ခဲ့မွသာ)ျပဳလုပ္၍ရသျဖင့္ ယင္း ပစၥည္းအစုံပါသည္မ်ားကိုသာ

ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္ရမည္ျဖစ္သည္။

ထိုျပင္ တာဘိုခ်ာဂ်ာမွ ဖိလိုက္ေသာေလသည္ ပူလာသည့္အေလ်ာက္ မီးေခါက္သံမ်ား ထြက္ေပၚလာရန္ လြန္စြာေသခ်ာလွသည္။

ေလသည္ ပူလာသျဖင့္ သိပ္သည္းမႈလည္း ေလ်ာ့က်လာသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေလကို အေအးခံေသာပစၥည္း(စနစ္)တစ္ခု၊ အင္တာကူလာ (Intercooler) လိုအပ္လာျပန္သည္။

အေအးခံၿပီး ေလအမ်ားအျပား မီးေလာင္ေပါက္ကြဲခန္းအတြင္း ေရာက္ရွိလာေသာအခါမွသာ တိုင္မင္ကိုက္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚနိုင္သည္။

အေအးခံၿပီး ေလအမ်ားအျပားရရွိနိုင္ရန္အတြက္ အင္တာကူလာထိုင္ရန္ ေနရာေပးရမႈ၊ ေနရာခ်ထားမႈက ကားပုံသဏၭာန္ကို ေျပာင္းလဲနိုင္သျဖင့္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမည့္အခ်က္ ျဖစ္သည္။

ေလစစ္ကိုျဖတ္လ်က္ ေလရႉသြင္းမႈအတြက္ အင္တာကူလာသို႔ ပို႔ေသာ က်ဴပင္ (ပိုက္လိုင္းမ်ား)လိုင္းမ်ား၊ ထိုမွတစ္ဆင့္ အင္တာကူလာ မွ အဝင္မင္နီဖိုး (Intake Manifold)သို႔ သြယ္တန္းထားေသာ

ပိုက္လိုင္းႀကီးမ်ားျဖစ္သည္။

ပို၍နည္းေသာ ဖိအားအခ်ိဳးအစား(Lower Compression Ratio)ကို လိုအပ္သျဖင့္၊ ယင္းအခ်က္ႏွင့္ ကိုက္ညီမည့္ ပစၥတင္မ်ားကိုလည္း အသုံးျပဳရေပလိမ့္ဦးမည္။

သမားရိုးက် ေလရႉသြင္းေသာကားမွအင္ဂ်င္မ်ားသည္ ေလဖိအားအခ်ိဳးမွာ ၉ း ၁ ၊ သို႔မဟုတ္ ပို၍ ျမင့္သည္လည္း ျဖစ္နိုင္သည့္အတြက္ တာဘိုခ်ာဂ်ာပါ အင္ဂ်င္အတြက္ ၅း၁ ဆိုလၽွင္ သို႔မဟုတ္

ထို႔ေအာက္ နည္းလၽွင္လည္း ေက်နပ္စရာပင္ျဖစ္သည္။

အသစ္ထြက္ရွိလာေသာ (ပါဝါ)ျမင္းေကာင္ေရ ႏွင့္အညီ အပူဒဏ္ႏွင့္ဖိအားမ်ားကိုခံနိုင္သည့္ ပစၥတင္လည္း သင္လိုအပ္ေပလိမ့္မည္။

အေျမာက္အျမား ထုတ္လုပ္ေသာ တာဘိုခ်ာဂ်ာပါသည့္ ကားမ်ား၏ အင္ဂ်င္မ်ားလည္း သြန္းေလာင္းပစၥတင္မ်ားကို အသုံးျပဳေနသည္သာမက သြန္းေလာင္းပစၥတင္မ်ား အသုံးျပဳေနၾကျခင္းသည္ ထုံးစံ၊

လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္မ်ား အေနျဖင့္ လက္ခံေနၾကရသည္။

အပူေပးမႈ၊ ဖိသိပ္မႈ၊ ရိုက္ႏွက္ ပုံစံသြင္းသည့္နည္း (Forged) ျဖင့္ ထုတ္လုပ္ထားေသာပစၥတင္မ်ားက ပိုမိုခိုင္ခံ့သည္မွာလည္း အထင္အရွား ရွိသည္။

ပိုမိုမ်ားျပားစြာ ထြက္ေပၚလာေသာ ပါဝါႏွင့္ သင့္ေတာ္မည့္ ေကာ္လိုက္တင္းေခ်ာင္း(Connecting Rod)မ်ားလည္း လိုအပ္ေပလိမ့္မည္။

သင့္ကားသည္ မင္န်ဴရယ္ဂီယာရိုးရိုး(Manual Gear)ျဖစ္ခဲ့လၽွင္ ပါဝါျဖင့္လိုက္ဖက္ေသာ ကလပ္ျပား၊ ကလပ္အုံမ်ား ေသခ်ာေပါက္ လိုအပ္ေပမည္။

ရိုးရိုး ေလရႉသြင္းေသာ (တာဘိုခ်ာ့၍မဟုတ္)စနစ္ျဖင့္ ေခ်ာေမြ႕စြာ အလုပ္လုပ္ခဲ့ေသာ မိုတာ(အင္ဂ်င္)၏ ကလပ္မ်ားသည္ တာဘိုတပ္ဆင္လိုက္ဆက္သည့္ႏွင့္ လိမ္လွည့္အား(Torque)

ပိုမိုထြက္ရွိလာၿပီျဖစ္ေလရာ (ဝါ) အားမ်ားပိုမို(ျဖည့္စြက္)ထြက္ရွိလာေလရာ ကလပ္ေခ်ာ္သည့္ကိစၥမ်ား ေပၚထြက္လာတတ္သည္။

ေနာက္ဆုံးလိုအပ္ခ်က္အေနျဖင့္ယခင္တပ္ဆင္အသုံးျပဳေနသည္ထက္ ဆိုက္ႀကီးေသာဂီယာ(ေဘာက္ လည္း လိုအပ္လာမည္ျဖစ္သလို ပိုမိုႀကီးေသာ ကေရာင္း ျမဳံ(Differential) အႀကီးစားလည္း

လိုအပ္ေတာင္းဆိုလာမည္ျဖစ္သည္..

ပိုမိုေတာင့္တင္းသည့္၊ ပါဝါပိုမ်ားေသာ အမ်ိဳးအစားတူကား သို႔မဟုတ္ တာဘိုခ်ာဂ်ာပါေသာ ကား ရနိုင္၊ မနိုင္၊ ရွိ၊ မရွိကို ကားထုတ္လုပ္သူ သို႔မဟုတ္ ကားေရာင္းသူမ်ား၊ သို႔မဟုတ္ ကားပြဲစားမ်ားထံ

အေသအခ်ာ ေမးျမန္းစုံစမ္းထားသင့္သည္ မွာ သင့္ကားကို တာဘိုခ်ာဂ်ာ မတပ္ဆင္မီ၊ ကားတစ္စီးကို မဝယ္မီ စဥ္းစားထားရမည့္ အခ်က္ ျဖစ္သည္။

အထက္ပါ အခ်က္မ်ား သင္သိထားလၽွင္ တာဘိုခ်ာဂ်ာသည္ ေနာက္မွ ျဖည့္စြက္ တပ္ သင့္၊ မသင့္ သင္ဆုံးျဖတ္နိုင္ၿပီ ျဖစ္သည္။

Credit
Source:automobile

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html