ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

small scooter class သို႕ Crank အတြက္ Oil supply railမလိုေသာအင္ဂ်င္

small scooter class သို႕ Crank အတြက္ Oil supply railမလိုေသာအင္ဂ်င္

စာေတြမေရးတာလဲႀကာ ေရးျဖစ္မယ့္အေႀကာင္းကလဲမတိုက္ဆိုင္( အလုပ္ရႈပ္ မလွည့္အားတာလဲပါတာေပါ့) တာနဲ႕စာေတြမေရးရတာႀကာေပါ့။ ဒီေန႕
အမွတ္လြဲေကာင္းလြဲနိုင္တဲ႕အေႀကာင္းေလးတစ္ခု
ေလာက္စ ႀကည့္ႀကမလားလို႕။ လြယ္တယ္ဒါေပမယ့္သတိမထားမိတာေလးေတြ ေပါ့ဗ်ာ။
ျမန္မာျပည္မွာ ေအာ္တို ဂီယာ( cvt transmittion )ေလးေတြအစီးမ်ားလာႀကေတာ့
ေျပာျပခ်င္တာလဲတပံုႀကီးျဖစ္လာတာေပါ့ဗ်ာ။
ပထမဆံုး စကူတာလို႕ေျပာတိုင္း EFI ႀကီးကိုေျပးမျမင္မိဖို႕ပါပဲ။ EFI အေႀကာင္းဆိုတာထက္ အင္ဂ်င္ဖြဲ႕စည္းပံုအရ အေသးကေနအႀကီးထိ စကူတာႀကီးေတြအထိ အင္ဂ်င္ရဲ႕အေႀကာင္းကိုပဲ အဓိက ေျပာျပေပးမွာပါ။
ကရိုင္းအတြက္ ပန္႔မပါတဲ႕ အင္ဂ်င္စနစ္တစ္ခု
တိတိပပေျပာရရင္ စကူတာ အင္ဂ်င္ေလးအမ်ားစု
ေပါ့ေလ။ ဇါတ္လမ္းက စပီဗ်။ဒီေနရာမွာအင္ဂ်င္ဝိုင္ရဲ႕ အခန္းကို ခဏ ေနာက္ေႀကာင္းျပန္ႀကရေအာင္
အင္ဂ်င္ဝိုင္ဟာ အလုပ္နွစ္မ်ိဳးကိုအဓိကလုပ္ေဆာင္ပါတယ္။ ပထမတစ္ခ်က္က ေခ်ာဆီအျဖစ္ပါ ဒုတိယ
ေတာ့အပူသယ္ေဆာင္တဲ႕အရည္အျဖစ္ပါ။ ေအာ္တိုအေသးေတြကိုရည္ညႊန္းတာျဖစ္ပီးေတာ့ suzuki burgman 400/600နဲ႕  yamaha Tmax 500 အပါအဝင္ Kawaski T300  နဲ႕ honda ရဲ႕ forza 400လို အင္ဂ်င္ parallel twin စကူတာ
အင္ဂ်င္ႀကီးေတြကိုေတာ့မရည္ညႊန္းပါဘူး။
ဘာလို႕ဆိုေတာ ့ ဘြတ္တိုက္/ဘယ္ရင္ တိုက္ေတြျဖစ္တဲ႕အတြက္ oil railက သီးျခားပါရွိလာလို႕ပါ။ mopad လို႕ေခၚတဲ႕ အေသးစားစကူတာေလးေတြကိုတကယ္က ကမၻာစစ္အတြင္းမွာထဲက အီတလီbrand ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဂ်မနီbrand ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ထုတ္ခဲ့တာပါ။ ခုလက္ရွိစီးေနတဲ႕ စကူတာေလး
ေတြနဲ႕ မရိုးမကြဲနည္းပညာပါပဲ။ ထုပ္လုပ္ရလြယ္ကူ
တယ္ အေပါ့သံုးနိုင္တယ္ ဆီစားသက္သာေစတယ္
စသည္ျဖင့္ေပါ့ေလ။ ( ဒီေနရာမွာ ျငင္းခ်က္ထုတ္နိုင္ပါတယ္။ ဂီယာေဘာက္စ္နဲ႕ 50cc ဟာ ေအာ္တို50cc
ေလာက္အရုန္းမသန္ပါဘူး။ CVT လို႕ေခၚတဲ႕
ဘတ္ႀကိဳးစနစ္နဲ႕ သြားတာျဖစ္ပီးေတာ့ ဂါဗနာစနစ္
နွစ္ဆင့္မွာလိုတဲ႕အပါတ္ရည္ကိုညွစ္ထုတ္သြားတာမို႕
ေအာ္တို 50ကပိုအရုန္းသန္ပါတယ္။
ဤကားစကားခ်ပ္)ဒါဆို စကူတာေလးေတြရဲ႕
ထုတ္လုပ္မူစားရိတ္ကိုဘာေတြက ေလွ်ာ့ခ်နိုင္သလဲ?။ ပထမတစ္ခ်က္က လမ္းနဲ႕ျပားျပားဝပ္ေနတဲ႕ Under bone ဖရိန္ပါ။ alloy သတၲဳဖရိန္ေတြလာတတ္ပီး
ေတာ့ အနည္းစုပါ zuma 50cc လိုအနည္းအက်ဥ္းမွာပဲ ပါတတ္တာပါ။under bone ဖရိန္ဟာ ေပါ့ပါးပီးဆိုဒ္ေသးငယ္တဲ႕ သံပိုက္ကိုသံုးနိုင္တယ္။
ေနာက္တစ္ခုက ပါဝင္ပစၥည္းေတြပါ။ အပိုဆာဒါး
ေလးပင္ေစမယ့္ အရာမွန္သမွ် ျဖဳတ္ခ်လိုက္ပီးေတာ့
စကိတ္ဘုတ္နီးပါး အေထရာထဲမဟုတ္ေတာင္ အတူတူလိုလို လိုက္တုပနိုင္ပါေသးတယ္။အေပါ့စား စီးဆိုင္ကယ္အျဖစ္နဲ႕အသက္သြင္းလာတာပါ။
မလိုတာေတြေလွ်ာ့ခ်ရင္းနဲ႕ ခုေျပာမယ့္ အေရးႀကီးဆံုး အပိုင္းေတြလဲ မပါလာေတာ့တာပါ။ပံုမွန္အားျဖင့္
ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ ကရိုင္းေတြမွာ ဆီဝင္ေပါက္
အနည္းဆံုး တစ္လိုင္းေတာ့ထည့္ေပးရပါတယ္။
ကရိုင္းမွာကြန္နတင္းဟာ ဖိထည့္ရတဲ႕ စနစ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ရင္ျပားေလးေတြနဲ႕ သံုးတဲ႕စနစ္ပဲျဖစ္ျဖစ္
အပါတ္ရည္နဲ႕အပူကိုဒါရိုက္ဒါဏ္ခံရတဲ႕အမ်ိဳးမို႕
အင္ဂ်င္တိုင္းမွာကြန္နတင္းအတြက္ဆီလိုင္းသပ္သပ္ထည့္လာေပးပါတယ္။ကြန္နတင္းဟာဖိထည့္ရတဲ႕
အမ်ိဳးဆိုရင္ ေဘာတိုက္လာမယ္ ကရိုင္းဝိတ္ျပားထဲကျဖတ္လာတဲ႕အင္ဂ်င္ဝိုင္ဟာကရိုင္းဝိတ္ျပားကအပူကိုသယ္လာမယ္ ကြန္နတင္းေဘာရဲ႕ေျပးလမ္းထဲကို
ဝင္မယ္ေခ်ာမႊတ္မယ္ အပူသယ္မယ္ပီးေတာ့မွာ အျပင္ကိုယိုက်သြားတာပါ။ကြန္နတင္းကိူဘယ္ရင္နဲ႕လာတဲ႕ နွစ္လံုးထိုး ေအာ္တိုအင္ဂ်င္ေတြမွာလဲ ဘယ္ရင္ေတြထဲကိုဆီေရာက္ဖို႕သီးသန္႕ မိန္းဘယ္ရင္ကေန ဆီလိုင္းဟာကြန္နတင္းထဲကိုဝင္ကိုဝင္ေပးရပါတယ္။ tmax 500 ယာမဟာ ေတြ burgman 400/600ေတြဟာအဲ့စနစ္ပါ။ဘီးႀကီးစနစ္ကို CVT တပ္ထားသလိုပါပဲ။ အဲခုနေျပာတဲ႕ စကူတာအေသးေလးေတြမွာ အေပါ့သံုးဖို႕ျဖစ္လာတဲ႕အခါ အင္ဂ်င္ဝိုင္ပန္႕ကိုႀကီးႀကီးသံုးဖို႕ Main filter ကိုသီးသန္႕ေနရာေပးဖို႕ခက္လာတဲ႕အခါ ကရိုင္းထဲကတဆင့္ ကြန္နတင္းအတြက္ ဆီလိုင္းကိုသီးသန္႕ပန္႕ကေန မတြန္းလာေတာ့ပါဘူး။ အဲ့စကူတာ
ေလးေတြမွာ2stoke ကလြဲရင္ အင္ဂ်င္ဝိုင္ပန္႕ပါေပ
မယ့္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ ဟက္ စလစ္ကိုပဲဆီပို႕ဖို႕သီးသန္႔
အလုပ္လုပ္ပါေတာ့တယ္။ ကရိုင္းရဲ႕ ကြန္နတင္းဟာ
ေဘာတိုက္ျဖစ္ပီးေတာ့ဆီဝင္ဖို႕အတြက္ ကရိုင္းဝိတ္တံုးရဲ႕ေဘးမွာ ဆီခံခြက္ကေလး ပါလာပါတယ္။
ကြန္နတင္းရဲ႕ pin ဟာ ေဘးမွာအေပါက္နဲ႕
ဆီဟာခြက္ထဲမွာေမႊ႕ ပီးမွာကြန္နတင္းပင္ရဲ႕ ဆီလိုင္း
တစ္ေလ်ာက္ ကြန္နတင္းထဲကိုဝင္ရပါေလေရာ။ pressure တစ္ခုအေနနဲ႕ ဖိတြန္းတဲ႕စနစ္ထက္ ေတာ့ အားမရတာအမွန္ပဲ။ အဲ့စနစ္ေႀကာင့္ျပသနာျဖစ္လာ
နိုင္မလားလ္ု႕ေစာင့္ႀကည့္ေနရင္းကပဲ ခု ျပသနာျဖစ္လာပါတယ္။ခုေတာ့နဖူးေတြ႕ဒူးေတြ႕ အဲ့ျပသနာေတြပဲရွင္းေနရပါေတာ့တယ္။ 2005-06ေလာက္ကစတဲ႕ suzuki step125ေလးေတြ 2007-08ေလာက္ကစတဲ႕ကလစ္ 110ကာဘရိုက္တာေလးေတြဟာခုခ်ိန္မွာ လမ္းေပၚမျမင္ရေတာ့တာဟာ အဲ့ျပသနာေႀကာင့္
ေႀကကြဲသြားရရွာေတာ့တယ္။ ( ဟြန္ဒါကကိုယ့္ကိုအ
ႀကံေပးမခန္႕ခဲ့တာလဲ အမွားလို႕ယူဆတာေပါ :)့)
သူ႕နိုင္ငံမွာအဆင္ေျပနိုင္ေပမယ့္ ျမန္မာ့ေျမက စီးပံုနဲ႕ မရိုေသမူေတြမွာ ကရိုင္းေတြဟာမႀကာခဏအသံေတြထြက္ရ က်ိဳးရပဲ႕ရျပသနာေတြတက္လာေတာ့တယ္။
ျပသနာကဘာလဲဆိုရင္ အင္ဂ်င္ဝိုင္ပံုမွန္မလဲတဲ႕
ကိစၥရယ္ ပီးေတာ့ အင္ဂ်င္ဝိုင္ေရြးခ်ယ္မူမွားတဲ႕
ျပသနာရယ္။ air cooledစနစ္နဲ႕ ေအာ္တိုေတြဟာ
ဟိတက္တဲ႕အျခားျပသနာေလးေတြရွိတတ္ပါေသး
တယ္။ အင္ဂ်င္ဟာ ကာဘာေတြရဲ႕ေအာက္မွာရွိေနပီး
ေတာ့ ေလးေအးတာဒါရိုက္ အင္ဂ်င္ကိုမထိေတြ႕
ေစတာပါ။ သံလိုက္အံုဘက္မွာ fun တပ္ထားတယ္
အင္ဂ်င္ကိုေစာင္ျခံဳသလို ေလဝင္လမ္းေတြေပးထားေပမယ့္ ဟိုင္းေဝး ေဝးလာေလေလ ဟိတက္တဲ႕ျပသနာကို မေျဖရွင္းနိုင္ေလေလပဲ။ ေနာက္ပိုင္းဘီးေလးေတြကိုေတာ့ေရတိုင္ကီနဲ႕ လာေပးတာေႀကာင့္အဲ့ျပသနာ
ရွင္းေတာ့သြားပါတယ္။ yamaha က မက္ဂ်က္စတြီ
ေလးရာ အထိ ေဘာတိုက္ကြန္နတင္းနဲ႕ပဲ လာေနပီး
ေတာ့ tmax က်မွ ဘယ္ရင္စနစ္ကို ေျပာင္းသြားတာပါ။ဘီးလဲႀကီးသြားေတာ့ေနရာလဲအပိုထြက္လာပါ
တယ္။ ဘီးေလးေတြမွာေတာ့ pcx 150အထိက
အင္ဂ်င္ဝိုင္လိုင္းဟာကရိုင္းအတြက္ မပါလာခဲ့ပါဘူး။ ကဲ အဲ့မွာစတဲ႕ျပသနာက အင္ဂ်င္ဝိုင္လဲခ်ိန္ပါ။
ေအာ္တိုေတြမွာ ဂီဟာဘီးေတြလို
အင္ဂ်င္ဝိုင္ညစ္ေထးမူ မရွိဘူးလို႕ေျပာနိုင္ေပမယ့္
အပူက ဂီဟာဘီးေတြထက္ နွစ္ဆမက မ်ားနိုင္တာ
ေႀကာင့္အနည္က်လာေစပါတယ္။ဂီယာဘီးေတြဟာ Wet clutch လို႕ေခၚတဲ႕ အင္ဂ်င္ဝိုင္ထဲကလပ္အံုနွစ္ထားတဲ႕အတြက္ကလပ္ျပားရဲ႕ အမႈံအစအနေတြဟာ
အင္ဂ်င္ဝိုင္ကို ပိုပ်စ္လာေစတယ္။ မဲညစ္လာေစပါ
တယ္။ေအာ္တိုမွာ ကလပ္အံုကလပ္ျပားေတြပါမလာတာေႀကာင့္ မညစ္ေထးနိုင္ေပမယ့္ အင္ဂ်ုင္ဝိုင္ရဲ႕
အရည္အေသြးက ညံ့ခဲ့ရင္ အပူမွာ အေငြ႕ပ်ံမႈမ်ားျပားလာပါတယ္။အနယ္က်လာေစတယ္။
က်လာတဲ႕အနယ္ဟာ ကရိုင္းေဘးကဆီခြက္ကေလးထဲမွာ အရည္ႀကည္စစ္သလို အခဲအဖတ္ေတြအျဖစ္ က်န္ေနတတ္ပါတယ္။အဲ့သည့္မွာအင္ဂ်င္ဟာျပသနာတက္ေတာ့တာပါပဲ။ ပံုမွာႀကည့္ပါ ကြန္နတင္းရဲ႕ pinဟာ ဆီခြက္ရဲ႕တဝက္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ထဲမွာ
ျမဳတ္ထားတာမို႕ ဆီခံခြက္ကေလးမွာ အနည္ေတြ
ဖေယာင္းဂ်ိဳးက်လာတဲ႕အခါကြန္နတင္းထဲကိုဆီမ
ေရာက္ေတာ့ပါဘူး။ကြန္နတင္းဟာက်ပ္သြားမယ္
ဖမ္းလာမယ္ အခန္မသင့္ ပူေနခ်ိန္ဆိုေဖ်ာက္ခနဲ က်ိဳးသြားနိုင္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ဝိုင္ပံုမွန္လဲေပးေနသည့္တိုင္ အင္ဂ်င္ဝိုင္ရဲ႕အရည္ေသြးဟာညံ့ဖ်င္းေနခဲ့ရင္
အနည္က်တဲ႕ျပသနာရွိေနနိုင္တာပါပဲ။အဲ့ေတာ့ဘယ္လိုလုပ္ႀကမလဲ ေအာ္တိုပိုင္ရွင္ေတြေရ အသစ္ကိုဝယ္စီး
ႀကသူေတြအတြက္ ျပသနာမရွိေပမယ့္ second ကိုျပန္ဝယ္စီးႀကတဲ႕အခါ ကရိုင္းေဘးက ဆီခံခြက္ကေလးမွာ အနယ္တဝက္ေက်ာ္ေနပီလား ဘုရားဘုရား အရင္လူ ဆီပံုမွန္လဲရဲ႕လား ဘုရားဘုရား သူ႕ေႀကာင့္ဆီခံခြက္ကေလးမွာ ဂ်ိဳးေတြျပည့္လုနီးပါးျဖစ္ေနခဲ့ရင္
ပုဇြန္ေခါင္းေခ်းစုသလိုပဲ မိတ္ေဆြလက္ထဲအင္ဂ်င္လုပ္ရေတာ့မွာပါ။ ဘယ္လိုေျဖရွင္းႀကမလဲ။ အဲ့ခြက္ကေလးရဲ႕အေရးပါပံုကိုေတာ့သိေလာက္ပီထင္ပါတယ္။ ႀကံဳဖူးတယ္ မေတာ္တဆ ကြန္နတင္းပဲလဲထည့္တဲ႕အခါ Press ဖိတဲ႕ဆိုင္ေတြက ခြက္ကေလးက္ုမလြတ္လို႕ ကေလာ္ထုတ္လိုက္တယ္။ပီးလဲျပီး ျပန္တပ္မရေအာင္ စုတ္ျပတ္သြားလို႕ စရိန္စေပါ့ေတြတြဲပီး ျဖစ္သလို
လုပ္ေပးလိုက္ႀကတာေပါ့။ စက္ဆရာက အင္ဂ်င္လံုးပီး( သူလဲအဲ့အသိအားနည္းလို႕ထင္ပါရဲ႕) နိူးလဲနိူးတစ္နာရီေလာက္မွာကြန္နတင္း ဖမ္းသြားတာကစ္နင္းမရ
ေတာ့ဘူး။
ပံုမွန္ထိန္းသိမ္းဖို႕လိုတဲ႕အထဲမွာ အပ္နဲ႕ထြင္းဖို႕ပုဆိန္နဲ႕မထုခြဲခ်င္ရင္ အဲ့ခြက္ကေလးထဲက အနယ္ဟာ
မိတ္ေဆြအင္ဂ်င္ရဲ႕ dead line ပဲ။ ေသခ်ာတယ္
အခ်ိန္သတ္မွတ္ပီးသားေပါ့ေလ။ ဘယ္လိုသန္႕မလဲ
ဘယ္လိုလုပ္ရင္ သန္႕နိုင္မလဲ။ မိတ္ေဆြရဲ႕ေအာ္တို
ေလးဟာဝယိထားတာ တစ္နွစ္ေက်ာ္ပီ ဆိုရင္ 
သို႕မဟုတ္ second ကိုျပန္ဝယ္စီးထားတာဆိုရင္ျဖင့္ အဲ့အဓိက အပိုင္းေလးကိုသန္႕ရွင္းဖို႕လိုေနပီေပါ့ေလ။ တတ္နိုင္လို႕ over hall အကုန္ျဖဳတ္ခ် လဲသင့္တာလဲ( oem ေလးနဲ႕) ေခ်းေတြ အနွစ္ေတြေဆးခ် ျပန္လံူး လုပ္နိုင္ရင္ေတာ့အေကာင္းဆံုးေပါ့ဗ်ာ။ မလုပ္နိုင္ရင္ manual လုပ္နိုင္တဲ႕ အရာေလးေတြေတာ့ရွိပါတယ္။ တဆင့္ဆီလုပ္ဖို႕ေတာ့လိုတယ္ေပါ့။
အင္ဂ်င္ခန္းသန္႕ရွင္းေရး ဒါမွမဟုတ္ dead line ေခ်ဖ်ကိတဲ႕စနစ္ေပါ့။ ပထမဆံုး အင္ဂ်င္ကိုပူေအာင္ ဆယ္မိနစ္ေလာက္နိူးထားပါ။ ပူေအာင္နိူးခိုင္းတာက
အင္ဂ်င္ဝိုင္က်ဲေအာင္ပါ။ က်ဲရင္အနယ္အနွစ္ေတြ
သယ္ေဆာင္ရပိုလြယ္ေစပါတယ္။ ခြေဒါက္ေထာက္
အင္ဂ်င္ဝိုငိေဖါက္ပါ။ အကုန္အစင္ျဖစ္ေအာင္
အေပါက္အကုန္ေဖါက္ပါ။ ဆီစစ္ေပါက္ေကာေပါ့
ေလ။ကုန္ပီဆို အေပါက္ေတြျပန္ပိတ္ပါ။ ဓါတ္ဆီ တစ္ပုလင္းကို အင္ဂ်င္ဝိုင္ေပါက္ထဲကိုေလာင္းထည့္ပါ။
အဖးံုပိတ္ပါ ပလပ္ေခါင္းခြ်တ္ပါ။စက္မနိုးေအာင္ပလပ္ေခါင္းခ်ြတ္ရတာပါ။ စတတ္ေမာ္တာနဲ႕ ဆယ္စကၠန္႕ေလာက္ေမႊ႕ပါ။
ဓါတ္ဆီကိုခုနလိုပဲျပန္ေဖါက္ခ်ပါ။ အကုန္ျပန္မက်ပါ။ အနည္းငယ္ကပ္က်န္ေနပါလိမ့္မည္ ျပသနာမရွိပါ။
ဓါတ္ဆီမွာ အမဲေတြ အမူႈံေတြပါလာသလားစစ္ပါ။ မ်ားေနေသးရင္ အေတာ့္ကိုမဲသြားတယ္ဆိုရင္ေနာက္ထပ္ ဓါတ္ဆီတစ္ပုလင္းထည့္ပါ။ သတိျပဳရမွာကဒုတိယအႀကိမ္ စတတ္ေမႊ႕ရင္ ငါးစကၠန္႕ထက္မပိုသင့္ပါ။
ပထမအႀကိမ္မွာအင္ဂ်င္ဝိုင္အႀကြင္းအက်န္ေႀကာင့္ ဆယ့္စကၠန္႕ေမႊ႕နိုင္တာပါ။ အိုေက ထပ္ေဖါက္ခ်ပါ။ အေရာင္မေျပာင္းသေလာက္ရွိလာပါပီ။ အကုန္ေဖါက္ခ်ပါ။ ဒီဇယ္ဆီ တစ္ပုလင္းထည့္ပါ။စတပ္ေမာ္တာျဖင့္ စကၠန္႕နွစ္ဆယ္ခန္႕ ေမႊ႕ပါ။ ပီးရင္ ေဖါက္ခ်ပါ။
အင္ဂ်င္ဟာအပူရွိန္က်န္ေနပါေစ။ အင္ဂ်င္ဝိုင္ 10/30ရွာဝယ္ပါ တစ္ဗူးလံုးထည့္ပါ။ ပလပ္တပ္ပါ။ နာရီဝက္ခန္႕စက္နိူးထားပါ မစီးရေသးပါ။ ပီးလွ်င္ခ်က္ခ်င္းအင္ဂ်င္ဝိုင္ေဖါက္ခ်ပါ။ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ အနယ္အနွစ္ေတြပါလာပါလိမ့္မယ္။ အကုန္ေဖါက္ထားပါ အေပါက္ဖြင့္ ဆိုင္ကယ္ကိုဘယ္ညာေစာင္းေပးပါ။
တစ္စက္ခ်င္းက်တာကုန္ပီဆိုလွ်င္ျဖင့္ မိတ္ေဆြ ကရိုင္းထဲက အနယ္ေတြ 80%နီးပါး ေျပာင္စင္သြားပါပီ။ 10/40 synthatic ကိုရေအာင္သံုးပါ။ တံဆိပ္တမ်ိဳးထဲကိုရေအာင္သံုးပါ။ေမာင္းေနရင္း အိတ္ေဇာဝက ဆီမီးခိုးပါလွ်င္ ကာဘရိုက္တာဆိုကာဘရိုက္တာစစ္ပါ။ EFI ဆိုလွ်င္ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားထံျပသပါ။
မန္းေလးဆိုပါက ကိုေဇာ္လင္း နွင့္ ကိုရင္ႀကီး|ရန္ကုန္ဆိုပါလွ်င္ ကိုေအာင္စိုးမိုးနွင့္ ပဲခူးဆိုပါက ကိုရဲေအး ဆရာေအာင္ထံ ျပသ အကူညီေတာင္းခံပါ။
ထိုးလဲခံက်ိတ္လဲခံလိုကိပါ ဆိုင္ကယ္ေကာင္းဖို႕အဓိကပါ။( အဲ့ဆရာမ်ားလက္ယဥ္လြန္းသည္  ဤကားစကားခ်ပ္)။ပံုမွန္ ထိမ္းသိမ္းမူအတြက္ ကီလိုရွစ္ရာျပည့္တိုင္အင္ဂ်င္ဝိုင္လဲေပးပါ။ ေစ်းႀကီးေသာ္လည္း Fully synthatic ကိုရေအာင္ဝယ္သံုးပါ။syntahtic ဟာ အပူခ်ိန္ေျပာင္းလဲမူအေပၚမွာ အပ်စ္ေစးအားမေျပာင္းလဲပဲ အနယ္က်မူလဲကင္းစင္နိုင္ေစလို႕ပါ။ ျမန္မာ့ေရေျမအေနနဲ႕ ကီလိုရွစ္ရာဟာ မိုင္ကုန္ပါပဲ။ 500နဲ႕လဲနိုင္ရင္ သာပီးေကာင္စတာေပါ့ဗ်ာ။

ေအာ္တိုစီးတဲ႕ ကလစ္ကိုကိုတို႕ေရ သမ်ားထက္ထူးရင္ သူမ်ားထက္ပင္ပန္းမယ္ေနာ္။
အားလံုးပဲ အဆင္ေျပေခ်ာေမႊ႕ပီး ဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတျပည့္ဝႀကပါေစ။
ေဆးထိုးလို႕ဆာမ်ားစိတ္မဆိုးႀကပါနက္။

Credit to
ကြ်န္ေတာ္ ရဲရင့္သာေဝပိုင္ပါ။

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html