၁။ ကားႏွစ္စီး၏ ဘက္ထရီ ရွိရာဘက္ အဓိကထား၍ ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ရပ္ပါ။
၂။ ဘက္ထရီအိုးမွ အဖိုငုတ္ဆိုရင္ အေပါင္းလကၡဏာ(+)နဲ႔ အနီေရာင္ပါ။ အမငုတ္ဆိုရင္ အႏႈတ္လကၡဏာ(-)နဲ႔ အနက္ေရာင္ပါ။
၃။ပုံထဲမွ နံပါတ္စဥ္အတိုင္း
1. ဘက္ထရီ ေထာက္ႀကိဳး (Jumper Cable) အဖိုႀကိဳး အနီကို အားကုန္ေနတဲ့ဘက္ထရီအိုးရဲ႕ အဖိုငုတ္ (+)မွာ အရင္တပ္ဆင္ပါ။
2. အဖိုႀကိဳး အနီရဲ႕ ေနာက္တစ္ဖက္ကို အားျပည့္ေနတဲ့ဘက္ထရီက အဖိုငုတ္ (+)မွာ ခ်ိတ္ဆက္ပါ။
3. အမႀကိဳး အနက္ကို အားျပည့္ေနတဲ့ ဘက္ထရီရဲ႕ အမငုတ္ (-) မွာ အရင္တပ္ဆင္ပါ။
4. အမႀကိဳး အနက္ရဲ႕ေနာက္တစ္ဖက္ကို ကားအင္ဂ်င္သို႔ ေဘာ္ဒီကို ခ်ိတ္ဆက္လိုက္ပါ။
၄။ ဘက္ထရီ အားရွိတဲ့ကားကို အရင္ စက္ႏႈိးၿပီး ထားပါ။ ၿပီးမွ ဘက္ထရီ အားမရွိတဲ့ ကားကို စက္ႏႈိးပါ။
၅။ ႏိုးရလို႔ ေထာက္ႀကိဳးျဖဳတ္ရင္ စခ်ိတ္တာနဲ႔ ေျပာင္းျပန္ အတိုင္း ျပန္ျဖဳတ္ပါ။
4. အားမရွိတဲ့ကားမွ အနက္ႀကိဳးကို အရင္ျဖဳတ္ပါ။
3. ပီးရင္ အားရွိတဲ့ကားမွ အနက္ႀကိဳးကိုျဖဳတ္ပါ။
2. အားရွိတဲ့ကားမွ အနီႀကိဳးကိုအရင္ျဖဳတ္ပါ။
1.ၿပီးမွ အားမရွိတဲ့ကားမွ အနီႀကိဳးကိုျဖဳတ္ပါ။
*သတိျပဳရန္*
ကားတစီးဘက္မွ ဘက္ထရီ ( + ) ( – ) ႀကိဳး ၂ခုစလုံး ကို အရင္မျဖဳတ္ပါနဲ႔။ ေရွာ့႐ိုက္သလို ျဖစ္တတ္၍ အဆင့္အတိုင္း ျဖဳတ္တာက ပိုေကာင္းပါတယ္။
ကားတစီးဘက္မွ ဘက္ထရီ ( + ) ( – ) ႀကိဳး ၂ခုစလုံး ကို အရင္မျဖဳတ္ပါနဲ႔။ ေရွာ့႐ိုက္သလို ျဖစ္တတ္၍ အဆင့္အတိုင္း ျဖဳတ္တာက ပိုေကာင္းပါတယ္။
Credit – Original Uploader
Goodluck