ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

EFI ႐ွင္းတမ္း.. Efi ဆိုင္ကယ္နည္းစနစ္ ႐ွင္းတမ္း

EFI ႐ွင္းတမ္း

injector

အင္ဂ်က္တာ၌ ေသာ့ဖြင့္သည္ႏွင့္ 12.45+ 

အင္ဂ်က္တာ ေဆာ့ကဒ္မတပ္မွီ Ecuမွေမာင္းေသာ အနဳပ္ႀကိဳးတြင္ Ecuမွ12.75V-  ခဏတာႀကိဳတင္၍ေပးသြင္းထားပါသည္

အင္ဂ်က္တာ ေဆာ့ကဒ္တပ္လိုက္သည္ႏွငိ့တစ္ၿပိဳင္နက္
အင္ဂ်က္တာ+12.45Vသည္အင္ဂ်က္တာကိြဳင္ႀကိဳးမွ
တစ္ဖက္ အနဳပ္ႀကိဳးသို႔ျဖတ္စီး၍ Ecuအား အင္ဂ်က္တာ၌ အေပါင္းဗို႔လ္ ေရာက္႐ွိေနေၾကာင္း
သတင္းပို႔ ပါသည္
ထိုသ္​့ု သတင္​း​ေပးပို႔ခ်က္​ရမွသာ Ecuမွ ပန္​႔အား အလုပ္​လုပ္​ခိုင္​း​ေစသည္​
ထိုသတင္​း​ေပးပို႔ခွက္​မရ႐ွိလ်ွင္​Ecuမွ ပန္​႔အညး အလုပ္​​ေပးမလုပ္​ခိုင္​းပါ ဤသို႔

သတင္းပို႔ခ်က္ရသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္Ecuမွ ႀကိဳတင္ေပးထားေသာ -Vအား ျပန္လည္႐ုပ္သိမ္းၿပီး
Startဆြဲေသာအခါ၌ Ecuမွ အင္ဂ်က္တာအားစက္စတင္နိုးစရန္အတြက္အႏႉပ္
9Vေပး၍ ခိုင္းေစေပးပါသည္

စက္ႏိုးသြားသည္ႏွင့္9Vအားျပန္လည္ေလ်ွာ့ခ်၍ slow
ကိုပံုမွန္ျပန္က်ေစၿပီး လီဗာ အစ အလယ္ အဆံုး
ဆီအနဲအမ်ား ခ်ိန္ၿပီး ေပးႏိုင္ရန္ Ecuမွ
Tp sensor၏သတင္းေပးပို႔ခ်က္အလိုက္Ecu၏ၫႊန္ၾကားမႉအတိုင္း
0.28V မွစ၍ 5Vဝန္းက်င္အထိ V အားျဖည္းျဖည္းခ်င္း ျမႇင့္တင္ၿပီး အင္ဂ်က္တာအား
ခိုင္းေစပါသည္.....

Tp sensor မည္သို႔ သတင္းပို႔သနည္းကို သိ႐ွိရန္အတြက္ Tp sensor ၏ အလုပ္လုပ္ပံုကို
သိ႐ွိထားရန္လိုအပ္ပါသည္

Tp sensor အလုပ္လုပ္ပံုမွာ

""Tp sensor""

Tpဆင္ဆာတြင္ အဝင္ႏွစ္လိုင္း အထြက္တစ္လိုင္း႐ွိပါသည္

Tpဆင္ဆာအဝင္လိုင္း +..-...အား Ecuမွ5V+-
ႀကိဳေပးထားပါသည္

Tpဆင္ဆာ အထြက္လိုင္းအား Ecuမွ 4.42-V
ဝန္းက်င္ သတ္မွတ္ခ်က္ေပးထားၿပီးျဖစ္သည္

ထိုသတ္မွတ္ခ်က္သည္ လီဗာဆြဲမထားေသာအေနအထားဟု Ecuမွ သတ္မွတ္ထားႀပီး ျဖစ္သည္

လီဗာစဆြဲသည္ႏွင့္ Ecuမွ လီဗာခ်အေနအထား သတ္မွတ္ထားေသာ 4.42Vအား လီဗာအနဲအမ်ားအလိုက္4.42Vမွ0.54Vအထိ
နဲနဲခ်င္းေလ်ွာ့ခ်၍Ecuအား လီဗာ ဘယ္ေရြ႔ဘယ္မ်ွ
ဆြဲေနေၾကာင္း သတင္းေပးပို႔ေပးပါသည္
Vအမ်ားမွအနဲသို႔​ေျပာင္​းျပန္​သတ္​မွတ္​​ေသာဘီးသည္​
အ​ေတာ္​႐ွားပါသည္​

#ဘီးအမ်ားစုသည္​V
့အနဲ0.28မႇ အမ်ားဆံုး4.42V 4.26V

ထိသတင္ေပးပိဳ့ပါသည္ (စက္မနိဴးမႇီလီဗာဆြဲ​ေသာအ​​ေနအထား)#

တကယ္​တမ့္​းစက္​န္​ူး၍အလုပ္​လုပ္​ခ်ိန္​တြင္​Tp output
သည္​ အမ်ားဆံုး 1.57,V 3.47Vသတ္​မွတ္​၍သတင္​း​ေပးပ္​ု႔ပါသည္​

စက္​န္​ူးၿပီးလီဗာအဆံုးဆြဲ​ေသာအ​ေနအထားႏွင္​့စက္​မႏိူးပဲလီဗာအဆံုးဆြဲ​ေသာအ​ေနအထား Vအခ်က္​ျပ​ေပးပို႔မႉကို
မတူညီပဲသတ္​မွတ္​ထားရျခင္​းမွာ လီဗာ​ေထာက္​​ေနတင္​​ေနခဲ့လ်ွင္​​ေသာ္၄င္​း
လီ​ဗာအကုန္​ဆြဲလ်ွက္​ စက္​ႏိူးမိလ်ွင္​​ေသာ္၄င္​း
လီဗာဆြဲထား​ေၾကာင္​း စက္​​ေပးမႏိုး​ေစရန္​ Ecuအား
ပလပ္​သို႔ မီး​ေပးပို႔မႉရပ္​ဆိုင္​းထားရန္​
သတင္​း​ေပးပ္​ု႔မႉတစ္​ခုအတြက္​ သတ္​မွတ္​ထား​ေသာ
V​ေပးပို႔ရမႉ အ​​ေနအထားသတ္​မွတ္​ခ်က္​တစ္​ခု​ေျကာင္​့ျဖစ္​ပါသည္​

Tpမႇသတင္းေပးပို႔ခ်က္နဲ႔အညီEcuမွ အင္ဂ်က္တာအား
Vအားကို 0.15 Vမွစ၍အမ်ားဆံုး 1.57V 3.47V ဝန္းက်င္အထ​ိ စက္နိဴးထားျပီးလီဗာဆြဲခ်ိန္​​​အတိုးအေလ်ွာ့ျပဳလုပ္ၿပီးecuအားသတင္​းပို႔၍ ecuမွအင္ဂ်က္တာအား ထိန္းခ်ဳပ္ေနပါသည္

ထို႔အတူ အျခားတစ္ဖက္မွာလည္း Ect sensor
မွ စက္ႏိူးသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္0.20V မွ ,0.27Vအျဖစ္ေျပာင့္းလဲ၍ အင္ဂ်င္ေအးေနခ်ိန္စက္သံတက္၍ အင္ဂ်င္အပူျမန္ေစရန္Ecuအား ဆီကိုပိုေကြၽးခိုင္းၿပီး အင္ဂ်င္ပူသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္Ectမွ စက္သံပံုမွန္ျပန္ျဖစ္ေစရန္ 0.94Vအျဖစ္ေျပာင္းလဲ၍
Ecuအားသတင္းပို႔ၿပီး ဆီေပးႏူန္းအားေလ်ွာ့ခ်ခိုင္းၿပီး
အင္ဂ်င္အပူအနည္းအမ်ားအလိုက္Vအတက္အက်ေျပာင္းလဲ၍ Ecuအား ဆီအနဲအမ်ားကို ထိန္းညိွခိုင္းေနပါသည္

တၿပိဳင္တည္းမွာပဲ O2Sensor မွလည္း
အိပ္ေဇာသို႔ထြက္လာေသာမီးခ္ုးထဲတြင္ ေလမ်ားေနလား
ဆီမ်ားေနလား နည္းေနသလား စသည္မ်ားကိုအာရံုခံ၍
0.01 to. 0.03Vအျဖစ္ ေျပာင္းလဲ၍ေလမ်ားရင္ေလနည္း ဆီမ်ားရင္ဆီနည္း ေပးဖို႔ Ecuအား အကဴအညီေတာင္းခံေနပါသည္

ထို႔အတူ

Map sensor
iat sensor တို့မွလည္း ဝင္လာတဲ့ေလအနည္းအမ်ား
ေလဖိအား ေလအပူခ်ိန္ စသည္မ်ားကို အာရံုခံၿပီး
Vအတက္အက် အေျပာင္းအလဲလုပ္၍ Ecuအားသတင္း
ပို႔ၿပီး ဆီေပးမီးေပကို ခ်ိန္ညိွခိုင္းေနၾကပါသည္

""BAS Sensor#

Bas အလယ္စမွာေသာ႔ဖြင့္တာနဲ႔ အေပါင္း 5V ေရာက္ၿပီးသား
အစြန္တစ္စက အႏူပ္ 13.01ေပးၿပီးသား
ေဆာ့ကဒ္တပ္ၿပီးခ်ိန္မွာအေပါင့္း5Vကို 3.94Vအျဖစ္ေျပာင္းလဲပစ္လိုက္ၿပီ
အဲ့3.94vက ဆိုင္ကယ္ေထာင္ထားခ်ိန္မွာ .59V အျဖစ္ sensorကေျပာင္းလဲေ ပးတယ္ ဒါက္ု အီးစီယူက  ဆိုင္ကယ္မေမွာက္တဲ့အေနအထား
.ို သတ္မွတ္ခ်က္အျဖစ္.59Vကိုမွတ္ယူတယ္
ေမွာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ basက အဝင္အေပါင့း္5Vလိုင္း ခုန .59လိုင္းက္ု ျပန္ၿပီး3.94 အျဖစ္ေျပာင္းလဲပီးအီးစီယူကိုသတင္းပို႔တယ္

ဆိုင္ကယ္လဲတဲ့သတ္မွတ္ခ်က္ဗို႔က 3.94
ဆိုင္ကယ္မလဲေၾကာင္းသတ္မွတ္ခ်က္က .59#####

Pump..........
............................
...........................
..............................
..............................
...............................
........
.................................

Ckp
.................................
..................................
.....................................
....................................
.............
...............

.....

.....
.......

AcG starter
..................
....................
..........

.
................
...........
...............
............
.............
..
............

Idle

...........
...............
..............
.............
.
..MAp
.........

.............
...............
iAT
........
........
.........
......
.
.....
.

အင္ဂ်က္တာႏွင့္အတူ အျခားဆင္ဆာမ်ားတြဲဖက္၍
အျပန္အလွန္ဆက္သြယ္ၿပီး
အလုပ္လုပ္ျခင္းအားထည့္ေရးလ်ွင္ ဖတ္ရတာ ရႉပ္သြားမည္စိုးေသာေၾကာင့္ ထည့္မေရးေသးပါ

မွတ္ခ်က္..ဗို႔မ်ားသည္ ဝန္းက်င္ေတြသာျဖစ္ပါသည္ဘီးအမ်ိုးအမည္ေပၚမူတည္၍ သတ္မွတ္ေပးပို့ထုတ္လႊတ္ေသာ V ို့မ်ားတူညီမည္မဟုတ္ပၚ
အားလံုးသည္ Efiစနစ္အရ သတ္မွတ္ ဗို႔ မ်ားအတြင္းသာ လည္ပတ္ေနၾကပါသည္

လြတ္လပ္စြာသေဘာထားကြဲလြဲႏိုင္သည္

Credit maungmg

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html