Motor ပ်က္စီးရျခင္းအေၾကာင္းရင္းမ်ား(2)
2.Mechanical Overload(စက္မႈဆိုင္ရာ ဝန္လြန္ျခင္း)
25hp ႐ွိတဲ့ Load ကို 20hp Motorနဲ႔ ေမာင္းမယ္ဆိုရင္ Motor စလည္ပါမယ္၊ဆက္လည္ပါမယ္။မႏိုင္ဝန္ထမ္းရတာမို႔ Slipက ပံုမွန္ထက္ပိုၿပီး Currentက Ratedထက္ မ်ားပါလိမ့္မယ္။Overloadခံမထားရင္ေတာ့ Motorေလာင္ပါလိမ့္မယ္။
Design Installation မွန္မွန္ကန္ကန္ လုပ္ထားၿပီး
ဝန္နဲ႔အားမ်ွတဲ့အေျခအေနမွာ ႐ွိေနေပမယ့္လည္း
Mechanical Overloadျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အေျခအေန႐ွိပါေသးတယ္။
ဝန္နဲ႔အားမ်ွတဲ့အေျခအေနမွာ ႐ွိေနေပမယ့္လည္း
Mechanical Overloadျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အေျခအေန႐ွိပါေသးတယ္။
-Bearingက Dry ျဖစ္ေနရင္လည္း Loadပိုတိုးေစပါယ္။
Service Factor
ေနာက္တစ္ခ်က္က Service Factorကို
အဓိပၸါယ္ ေကာက္ မလြဲဖို႔လိုပါတယ္။
အဓိပၸါယ္ ေကာက္ မလြဲဖို႔လိုပါတယ္။
Service Factor ဆိုတာ Continuous Overloading Capicity ပါ။သူ႔တန္ဖိုးဟာ Name Plateမွာေရးထားတဲ့ တန္ဖိုး ေတြအတြက္ပဲ မွန္တယ္ဆိုတာကို သိထားရပါမယ္။
10hp Motorတစ္လံုးမွာ သူ႔ရဲ႕ Service Factorတန္ဖိုးက 1.15ေပးထားတယ္ ဆိုပါစို႔။
အဲဒီေမာ္တာကို 11.5hp Loadမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္သံုးလို႔ရပါတယ္။ဒါေပမယ့္Insulationရဲ႕ Rated Temperature ထက္ေတာ့ေက်ာ္သံုးလို႔မရပါဘူး။
ေက်ာ္ရင္ Service Factorတန္ဖိုးေလ်ာ့သြားပါလိမ့္မယ္။
Duty Cycle
Motorတစ္လံုးဟာ မၾကာခဏ Startingလုပ္ရ၊
Plugging လုပ္ရ၊Joggingလုပ္ရလြန္းရင္လည္း
Motorပူလာၿပီး ပ်က္စီးတတ္ပါတယ္။
Plugging လုပ္ရ၊Joggingလုပ္ရလြန္းရင္လည္း
Motorပူလာၿပီး ပ်က္စီးတတ္ပါတယ္။
Voltage Variation ေၾကာင့္Motorပ်က္စီးေစတတ္တဲ့အေၾကာင္းကို အပိုင္း(3)မွာ ဆက္လက္တင္ျပေပးသြားပါ့မယ္ခင္ဗ်ာ။
CedIt to