ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

AIR COMPRESSOR အေၾကာင္း အေသးစိတ္ ႐ွင္လင္းျခင္း

AIR COMPRESSOR ဆိုတာ.......

ျပင္ပေလထုထဲက ေလ ကို ေလွာင္အိုးတစ္ခုထဲမွာ ဖိသိပ္သိုေလွာင္တဲ ့ ေနရာေတြမွာ အသံုးျပဳၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို ့ရဲ ့ျပင္ပေလထုဆိုတာဟာ နိုက္ထရိုဂ်င္(NITROGEN) 78% ၊ ေအာက္စီဂ်င္(OXYGEN) 21% ၊ အျခားရွားပါးဓာတ္ေငြ ့အေရာ 1% ပါဝင္ဖြဲ ့စည္းထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလို ေလကို ဖိသိပ္တဲ ့နည္းေတြ အမ်ားရွိရွိပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကြန္ပရက္ဆာ တည္ေဆာက္ပံုေတြဟာလည္း အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာအားျဖင့္.....
PISTON-TYPE
DIAPHGRAM-TYPE
WING-TYPE
ROTRARY-TYPE
SCREW-TYPE
VANE-TYPE
စတဲ ့ အမ်ဳိးအစားေတြျဖစ္ပါတယ္။
SCREW-TYPE အေၾကာင္းကိုပဲ အဓိကေျပာပါမယ္။
SCREW COMPRESSOR ကိုစက္ရံုအလုပ္ရံုေတြ၊ ဓာတ္သတၳဳတူးေဖာ္ေရးလုပ္ငန္းေတြ၊
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းေတြ၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ျပဳျပင္ေဆးေၾကာေရးအလုပ္ရံုေတြ၊ ေဆးရံုေဆးခန္းေတြ စသည္ျဖင့္နယ္ပယ္က်ယ္ျပန္ ့ပါတယ္။
ဒီလိုနယ္ပယ္က်ယ္ျပန္ ့ေပမယ့္ ကြန္ပရက္ဆာရဲ ့ အဓိကလုပ္ငန္းစဥ္ကေတာ ့ ျပင္ပေလကို ေလွာင္အိုးတစ္ခုထဲသို ့ မိမိတို ့ လိုအပ္တဲ ့ေလဖိအား
တစ္ခုေရာက္ေအာင္ ဖိသိပ္သိုေလွာင္ျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။
ကြန္ပရက္ဆာ တစ္လံုးအသံုးလိုၿပီဆိုတာနဲ ့့ မျဖစ္မေနစဥ္းစားရမယ့္အခ်က္နွစ္ခ်က္ရွိပါတယ္။
၁။ ေလထြက္ပမာဏ
ကြန္ပရက္ဆာေတြမွာ တစ္မိနစ္လည္ပတ္အားဘယ္ေလာက္ေပးရင္ တစ္မိနစ္ကို ေလဘယ္ေလာက္ထြက္မယ္တိုတာရွိပါတယ္။
ဒီေလထြက္ပမာဏဆိုတာကို ယူနစ္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ ့ေရးသားၾကပါတယ္။
liter/sec(တစ္စကၠန္ ့မွာ ေလဘယ္ေလာက္လီတာထြက္တယ္ဆိုတာျဖစ္ပါတယ္)
m3/min(တစ္မိနစ္မွာ ေလဘယ္ေလာက္ ကုဗမီတာ ထြက္တယ္ဆိုတာျဖစ္ပါတယ္)
၂။ ေလဖိအား
ေလအိုးထဲကို ေလဖိအားဘယ္ေလာက္အထိဖိထည့္ေပးနိုင္တယ္ဆိုတဲ ့အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။
ေလဖိအားကို တိုင္းတာသတ္မွတ္ၾကတဲ ့ ယူနစ္အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိပါတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း SI စနစ္မွာ အသံုးမ်ားတာက
Mpa(mega pascal), Kpa(kilo-pascal), kg/cm2 , စတဲ ့ယူနစ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။
ျပည္တြင္းမွာေတာ ့ psi (pound per square inches) ယူနစ္ကို အသံုးမ်ားၾကပါတယ္။ ယူနစ္ကိုလိုသလို တြက္ခ်က္ေျပာင္းလဲနိုင္ပါတယ္။
ထုတ္လုပ္တဲ ့စက္ရံုမ်ားကေတာ ့ SI system ကိုသာ အသံုးျပဳၾကတာမ်ားပါတယ္။
Pressure unit အေၾကာင္းအေသးစိပ္ေလ့လာဖို ့ ေအာက္က link မွာ ေလ ့လာနိုင္ပါတယ္။
https://www.facebook.com/gdmyanmarmdy/photos/a.361915457597336.1073741829.361493777639504/362403950881820/?type=3&theater
#တည္ေဆာက္ပံုနွင့္ အလုပ္လုပ္ပံု
တည္ေဆာက္ပံု၊ အလုပ္လုပ္ပံု အေနနဲ ့ေျပာရရင္.....
၁။ ေမာင္းနွင္တဲ ့ေမာ္တာတစ္လံုးပါပါတယ္။
induction motor အမ်ိဳးအစားေတြအသံုးျပဳတာမ်ားပါတယ္။ single phase motor/ three phase motor အမ်ဳိးမ်ဳိးျဖစ္နိုင္ပါတယ္။
အရြယ္အစားအေပၚမူတည္ၿပီး လုပ္ငန္းသံုးေတြမွာ three phase motor ေတြသာအသံုးမ်ားၾကပါတယ္။
၂။ စခရူကြန္ပရက္ဆာတစ္လံုးပါပါတယ္။
ေလထြက္ပမာဏနဲ ့အရြယ္အစားအေပၚမူတည္ၿပီး screw compressor တစ္ခုပါဝင္ပါတယ္။ pulley-type (or) combine အမ်ဳိးအစားတစ္ခုခုျဖစ္နိုင္ပါတယ္။
၃။ ေလစစ္နဲ ့ အဝင္ဗားတစ္ခုစီပါပါတယ္။
ေလစစ္ကေတာ ့ ကြန္ပရက္ဆာက ျပင္ပေလကိုဆြဲစုပ္ယူတဲ ့အခါ မလိုလားအပ္တဲ ့ဖုန္ေတြအမွုန္ေတြမပါေအာင္စစ္ေပးတဲ ့ ပစၥည္းျဖစ္ပါတယ္။
မ်ားေသာအားျဖင့္ စကၠဴေလစစ္ျဖစ္ပါတယ္။ အခါအားေလ်ာ္စြာ ေလမႈတ္သန္ ့ရွင္းေပးရပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ေလအဝင္ဗားျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဗားကို ကြန္ပရက္ဆာေလအဝင္ေပါက္မွာ တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ ေလဖိအားကိုအာရံုခံၿပီး အဖြင့္အပိတ္လုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဗားအလုပ္လုပ္တဲ ့အေျခအေနအေပၚမူတည္ၿပီး ကြန္ပရက္ဆာဟာ ျပင္ပေလကို စုပ္တယ္၊မစုပ္ဘူးစသည္ျဖင့္ အလုပ္လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။
၄။ ေခ်ာဆီနဲ ့ေလကိုခြဲထုတ္ေပးတဲ ့ oil separator unit တစ္ခုပါပါတယ္။
စခရူကြန္ပရက္ဆာဟာ ျပင္ပေလကိုဆြဲယူဖိသိပ္တဲ ့အခါ ေလနဲ ့ေခ်ာဆီကို အတြဲလိုက္ဖိပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ စခရူကြန္ပရက္ဆာရဲ ့အထြက္မွာ
ေလနဲ ့ေခ်ာဆီဟာ ေရာစပ္လ်က္ ဖိအားျပင္းစြာရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ ့ဒီေလနဲ ့ေခ်ာဆီအေရာဟာ oil separator ထဲမွာ တစ္ခုခ်င္းစီခြဲထုတ္ခံရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ခြဲၿပီးတာနဲ ့ အေအးခံတဲ ့ cooling unit ဆီကို ကိုယ္ပိုင္လမ္းေၾကာင္းတစ္ခုစီနဲ ့ ဝင္ေရာက္အေအးခံရမွာျဖစ္ပါတယ္။
၅။ ေခ်ာဆီနဲ ့ေလကို အေအးခံေပးတဲ ့ cooling unit တစ္ခုပါပါတယ္။
oil separator ကေနထြက္လာတဲ ့ ေလနဲ ့ေခ်ာဆီဟာ သူ ့လမ္းေၾကာင္းနဲ ့သူ cooling unit ထဲကို ဝင္ေရာက္လာပါတယ္။
cooling unit ဆိုတာဟာ ကားအင္ဂ်င္ေရတိုင္ကီနဲ ့အလားတူတည္ေဆာက္ပံုမ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။ အထက္ေအာက္ေဒါင္လိုက္ ပိုက္လိုင္းေတြပါပါတယ္။
ပိုက္လိုင္းေတြရဲ ့ၾကားမွာ ျပင္ပေလနဲ ့ အပူဖလွယ္မႈေကာင္းေစဖို ့ ေလအေတာင္ေလးေတြ ေခြထည့္ၿပီးတပ္ဆင္ထားပါတယ္။
ဖိအားဒဏ္ခံနိုင္မႈမွာေတာ ့ ကားေရတိုင္ကီထက္အဆမ်ားစြာပိုပါတယ္။
cooling unit ထဲကိုဝင္လာတဲ ့ ေလနဲ ့ေခ်ာဆီကို အျမန္ေအးသြားေစဖို ့အတြက္ ပန္ကာတစ္လံုးနဲ ့ေလမႈတ္အေအးေပးတဲ ့စနစ္တစ္ခုနဲ ့အတူတြဲဆက္ထားပါတယ္။
အဲ ့ဒီေလေအးပန္ကာကို ေမာ္တာတစ္လံုးနဲ ့ေမာင္းနွင္ၿပီး ဖြင့္ျခင္းပိတ္ျခင္းကို control unit မွတဆင့္ အပူခ်ိန္အာရံုခံစနစ္မ်ားကိုျဖတ္ၿပီး ထိန္းခ်ဳပ္ေမာင္းနွင္ပါတယ္။
cooling unit ကထြက္လာတဲ ့ေလအသန္ ့ကေတာ ့ ျပင္ပေလေလွာင္အိုးေတြဆီကိုသြားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေလအိုးအထြက္ကမွတဆင့္
ေလေအးစက္ကိုျဖတ္ၿပီး အသံုးခ်ပစၥည္းေတြဘက္ကိုသြားပါတယ္။ ေလအိုးနဲ ့အသံုးခ်ပစၥည္းေတြၾကားမွာ ေလစစ္ဗူးေတြလိုသလိုခံၿပီး သံုးဖို ့လည္းလိုပါေသးတယ္။
ဒါမွသာ ေရေငြ ့နဲ ့အမႈန္ကင္းစင္တဲ ့သန္ ့စင္ေျခာက္ေသြ ့ေသာေလရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။
၆။ ေခ်ာဆီစစ္တစ္ခုပါပါတယ္။
cooling unit ထဲကထြက္လာတဲ ့ ေခ်ာဆီေတြဟာ ေနာက္တစ္ႀကိမ္အသံုးခ်ခံဖို ့ ကြန္ပရက္ဆာထဲကိုျပန္ဝင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
အဲ ့ဒါေၾကာင့္ လုပ္ငန္းစဥ္တစ္ခါၿပီးတိုင္း ေခ်ာဆီစစ္ကိုျဖတ္ၿပီးမွသာ ကြန္ပရက္ဆာဆီကိုသြားေစပါတယ္။ ေခ်ာဆီအသန္ ့ျဖစ္ေအာင္လုပ္ၿပီးမွ ေနာက္တစ္ႀကိမ္
အသံုးခ်တာျဖစ္ပါတယ္။ ေခ်ာဆီစစ္ကေတာ ့ သာမန္အားျဖင့္ နာရီ(၅၀၀)ျပည့္တိုင္းတစ္ခါအသစ္လဲဖို ့လိုပါတယ္။
၇။ စက္တစ္ခုလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ေမာင္းနွင္ဖို ့ control unit တစ္ခုပါဝင္ပါတယ္။
control unit အေနနဲ ့ MAM Series ေတြကိုအသံုးျပဳထားပါတယ္။
MAM-860
MAM-880
MAM-890
MAM-6080 စတဲ ့ေမာ္ဒယ္ေတြအသံုးမ်ားပါတယ္။
ဒီ controller ေတြကို အသံုးခ် ပရိုဂရမ္ထည့္သြင္းထားၿပီး ဘာသာစကားနွစ္မ်ဳိးနဲ ့ အသံုးျပဳနိုင္ပါတယ္။
english နဲ ့chinese ဒီနွစ္မ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။
သက္ဆိုင္ရာအမ်ိဳးအစားအလိုက္ အသံုးျပဳပံု PDF စာအုပ္ေတြကို GOOGLE မွာအလြယ္တကူ ရယူနိုင္ပါတယ္။
ေဖာ္ျပပါေမာ္ဒယ္ေတြအတြက္ စာအုပ္လိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို ့ က်င္းလံုျမန္မာ FACEBOOK CHATBOX မွာ ေတာင္းယူနိုင္ပါတယ္။
ထိန္းခ်ဳပ္မႈေတြကိုခ်ေရးရင္ အေတာ္က်ယ္ျပန္ ့ပါတယ္။ အျကမ္းအားျဖင့္ အဓိကလုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို ခ်ျပပါမယ္။
၁။ ေမာ္တာကိုထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း
ေမာ္တာအထမွာ star connection နဲ ့ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္လည္ၿပီး delta connection ကိုေျပာင္းေစမယ္။
ေမာ္တာကို ေလဖိအားဘယ္ေလာက္ Mpa မွာ စလည္မယ္၊ ဘယ္ေလာက္ Mpa မွာ load free ျဖစ္ေစမယ္။
phase degree လြဲေနရင္ ေမာ္တာကိုလည္ခြင့္မေပးဘူး။ alarm ျပေပးမယ္။ phase wire သံုးပင္ရဲ ့ အဝင္ဗို ့အားက factory parameter မွာသတ္မွတ္ထားတဲ့ တန္ဖိုးေအာက္
ေရာက္ေနရင္(သို ့)မ်ားေနရင္ ေမာ္တာကိုလည္ခြင့္မေပးဘူး။ သာမန္အားျဖင့္ over volt=460v, under volt=320v သတ္မွတ္ထားတတ္ပါတယ္။
သတ္မွတ္ထားတဲ ့ unload pressure မွာ ေလထုတ္မသံုးပဲထားရင္ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္မွာ ေမာ္တာကိုရပ္ေစမလဲ။ စတာေတြျဖစ္ပါတယ္။
၂။ ေလပန္ကာေမာ္တာကိုထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း
စခရူကြန္ပရက္ဆာကထြက္လာတဲ ့ ေလနဲ ့ေခ်ာဆီအေရာဟာ ဖိအားျမင့္ အေျခအေနရဲ ့ေအာက္မွာ အပူခ်ိန္ျမင့္မားစြာရွိပါမယ္။ colling unit ထဲကိုျဖတ္ရင္းနဲ ့အပူခ်ိန္ဟာ
နည္းနည္းခ်င္းတိုးလာပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေလပန္ကာတစ္ခုနဲ ့မႈတ္ၿပီး အေအးခံရတာျဖစ္ပါတယ္။
အဲ ့ဒီေတာ ့ ဒီေလပန္ကာကို ဘယ္လိုအခ်ိန္မွာလည္ေစမလဲ သတ္မွတ္ေပးၿပီးအလုပ္လုပ္ေစပါတယ္။
MAMcontroller ေတြမွာ မ်ားေသာအားျဖင့္ ေလပန္ကာကို  85 degree C အပူခ်ိန္မွာ လည္ေစၿပီး 75 degree C မွာရပ္ေစဖို ့ ခ်ိန္ထားတတ္ပါတယ္။
ဒီတန္ဖိုးကို မိမိတို ့လိုသလို ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္လို ့လည္းရပါတယ္။ သက္ဆိုင္ရာ CONTROLLER ရဲ  ့PASSWORD ေတာ ့လိုပါလိမ့္မယ္။
၃။ ေခ်ာဆီသက္တမ္းကိုထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း
မိမိတို ့အသံုးျပဳထားတဲ ့ေခ်ာဆီကို အခ်ိန္ဘယ္နွစ္နာရီ အသံုးျပဳမယ္ဆိုတာကိုလည္း ႀကိဳတင္သတ္မွတ္ေပးထားလို ့ရပါတယ္။
ေခ်ာဆီအမ်ဳိးအစားေတာ ့ မွန္မွန္ကန္ကန္ေရြးခ်ယ္အသံုးျပဳဖို ့လိုပါတယ္။ ေတြတဲ ့ေခ်ာဆီေကာက္ထည့္ရင္ ဆံုးရွံုးမႈတန္ဖိုးႀကီးမားပါလိမ့္မယ္။
CONTROLLER ဟာ ေခ်ာဆီအမ်ဳိးအစား မွန္ျခင္း၊ မွားျခင္းကိုေတာ ့ ကာကြယ္ေပးနိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ေခ်ာဆီအမ်ဳိးအစားက VICOSITY GRADE-46(ASTM-D445)(40 DEGREE C-CTS) အမ်ိဳးအစားကို အသံုးျပဳဖို ့ အႀကံျပဳပါတယ္။
မူရင္းစက္ရံုထြက္ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြမွာေတာ ့ နာရီ ၅၀၀ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည့္တာနဲ ့ ALARM ျမည္ၿပီး စက္တစ္ခုလံုး SHUT DOWN ျဖစ္ပါတယ္။
CONTROLLER မွာ သတိေပးခ်က္စာသားအျဖစ္ OIL LIFE END ဆိုတဲ ့စာလံုးေပၚေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေရးေပၚအေျခအေနမွာ အဲ ့ဒီသတ္မွတ္ခ်က္ နာရီ ၅၀၀ ကို
(000) သုညသံုးလံုးေျပာင္းၿပီး လုပ္ငန္းဆက္လုပ္နိုင္ပါတယ္။ ေျပာင္းလဲဖို ့အတြက္ PASSWORD ေတာ ့လိုပါမယ္။ အေရးေပၚလုပ္ငန္းၿပီးတာနဲ ့ ေခ်ာဆီအသစ္လဲဖို ့ေတာ ့ အထူးဂရုျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ေခ်ာဆီ အသစ္လဲလွယ္ၿပီးတာနဲ ့ ေခ်ာဆီသက္တမ္းကို ထပ္မံသတ္မွတ္ေပးဖို ့လိုပါတယ္။
၄။ ေလဖိအားကိုထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း
စခရူကြန္ပရက္ဆာရဲ  ့အထြက္ေလဖိုအားကို လိုသလိုခ်ိန္ညွိနိုင္ပါတယ္။ စက္ရဲ ့ေမာ္ဒယ္အလိုက္ အျမင့္ဆံုးခြင့္ျပဳ ဖိအားထက္ပိုခ်ိန္ခ်င္လို ့ေတာ ့မရပါဘူး။
စက္ရဲ  ့အျမင့္ဆံုးခြင့္ျပဳဖိအားဆိုတာ ေမာ္ဒယ္တစ္ခုနဲ ့တစ္ခုေတာ ့တူမွာမဟုတ္ပါဘူး။
အလုပ္လုပ္ပံု သေဘာတရားအရ ကြန္ပရက္ဆာဟာ အျမင့္ဆံုးသတ္မွတ္ေလဖိအားကိုေရာက္တဲ ့အခါ ေမာ္တာကို LOAD FREE ျဖစ္ေစပါတယ္။
ေမာ္တာကေတာ ့ရပ္သြားမွာမဟုတ္ပါ။
အဲ ့ဒီအျမင့္ဆံုး ေလဖိအားကို UNLOAD PRESSURE လိုေခၚပါတယ္။ ယူနစ္အေနနဲ ့ Mpa(mage pascal)ကိုအမ်ားဆံုးအသံုးျပဳပါတယ္။
ေလထုတ္သံုးၿပီဆိုတာနဲ ့ ေလဖိအားဟာ အျမင့္ဆံုးအမွတ္ကေန တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလ်ာ ့က်လာပါမယ္။ သတ္မွတ္ထားတဲ ့ ဖိအားတစ္ခုအေရာက္မွာ
ေမာ္တာဟာ ဝန္ဆြဲ(load) အေနအထားကိုျပန္ေရာက္ပါမယ္။ အဲ ့ဒီေမာ္တာစၿပီးဝန္ရုန္းတဲ ့သတ္မွတ္ဖိအားကို LOAD PRESSURE လို ့ေခၚပါတယ္။
ေမာ္တာဟာ LOAD PRESSURE နဲ ့ UNLOAD PRESSURE အၾကားမွာ အလုပ္လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တဲ ့အခ်ိန္ေတြမွာ LOAD FREE အေနအထားသာရွိပါမယ္။
CONTROLLER ေတြမွာ မ်ားေသာအားျဖင့္ LOAD PRESSURE ဟာ 0.65Mpa ျဖစ္ၿပီး UNLOAD PRESSURE ကေတာ ့ 0.8Mpa သတ္မွတ္ထားေလ ့ရွိပါတယ္။
အားလံုးအတူတူေတာ ့မဟုတ္ပါ။ ေမာ္ဒယ္နဲ ့ အမွတ္တံဆိပ္အေပၚမူတည္ၿပီး ကြဲလြဲနိုင္ပါတယ္။
၅။ အဝင္လွ်ပ္စစ္မီးအားကိုထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း
အဝင္ဗို ့အားအနည္းအမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္မယ္။ သတ္မွတ္ထားတဲ ့အတိုင္းပံုမွန္မဟုတ္ရင္ရပ္ေစမယ္။
အဝင္လွ်ပ္စစ္ရဲ  ့ PHASE DEGREE(U/V/W) ေနရာမွန္ျခင္း၊ မမွန္ျခင္းေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္မယ္။ ေနရာလြဲေနရင္ရပ္ေစမယ္။
စခရူကြန္ပရက္ဆာေတြဟာ ေျပာင္းျပန္လည္လို ့မရပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေမာ္တာလည္ပတ္မႈဦးတည္ခ်က္ဟာ အသံုးျပဳတဲ ့အခ်ိန္တိုင္း တသမတ္တည္းရွိဖို ့လိုပါတယ္။
၆။ မွတ္တမ္းအခ်က္အလက္မ်ားကိုကာကြယ္ျခင္း
စက္အသံုးျပဳသူ OPERATOR ရဲ  ့သတ္မွတ္ခ်က္ေတြကို အလြယ္တကူျပင္မရေအာင္ PASSWORD ဂဏန္း ၄လံုးနဲ ့ကာကြယ္ထားပါတယ္။
စက္ရံုအလုပ္ရံုေတြမွာ လူမ်ားၿပီးလက္စံုတတ္ပါတယ္။ သိလိုျပဳျပင္တာအေၾကာင္းမဟုတ္ေပမယ့္၊
မသိပဲခ်ိန္ညွိျပဳျပင္မယ္ဆိုရင္ အဆင္မေျပျဖစ္မႈေတြ၊ ဆံုးရွံုးမႈေတြနဲ ့ေသခ်ာေပါက္ႀကံရမွာျဖစ္ပါတယ္။
controller ရဲ ့ menu မွာ အပိုင္း(၄)ပိုင္းပါဝင္ပါတယ္။
၁။ run parameter
ဒီအထဲမွာေတာ ့ စက္အသံုးျပဳေနစဥ္ စက္ရဲ  ့အေျခအေနအားလံုးကို ျမင္ေနရမွာျဖစ္ပါတယ္။
အသံုးျပဳဗို ့အား၊ အသံုးျပဳလွ်ပ္စီးေၾကာင္း၊ ေလအပူခ်ိန္၊ ေလဖိအား စတာေတါကို အလြယ္တကူၾကည့္နိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
၂။ user parameter
ဒီအပိုင္းထဲမွာကေတာ ့ စက္အသံုးျပဳသူက လိုသလိုဝင္ေရာက္ခ်ိန္ညွိနိုင္ပါတယ္။ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခုလုပ္ဖို ့အတြက္ လ်ွိဳ ့ဝွက္နံပါတ္ password ဂဏန္း(၄)လံုးလိုပါတယ္။
စက္ဝယ္စဥ္အခါကတည္းကေမးျမန္းထားဖို ့လိုပါတယ္။ password မသိရင္ေတာ ့ ခ်ိန္ညွိမႈအပိုင္းေတြအတြက္ ျပႆနာရွိပါတယ္။ 
load pressure, unload pressure, fan start/stop, oil life time စသည္ျဖင့္ လိုသလိုခ်ိန္နိုင္ပါတယ္။ တတ္ကၽြမ္းနားလည္သူနဲ ့တိုင္ပင္ၿပီးမွသာ ခ်ိန္ညွိသင့္ပါတယ္။
ဝယ္စဥ္အခါ စမ္းသပ္ေမာင္းနွင္ကတည္းက မိမိတို ့လိုတဲ ့ အေျခအေနကို ေျပာျပခ်ိန္ညွိတာကပိုစိတ္ခ်ရပါတယ္။
၃။ factory parameter
ဒီအပိုင္းမွာေတာ ့ စက္ရံုက ထည့္ေပးလိုက္တဲ ့အခ်က္အလက္ေတြရွိပါတယ္။ ဒီအထဲကို ဝင္ဖို ့ password သီးသန္ ့တစ္ခုလိုပါတယ္။
မ်ားေသာအားျဖင့္ နည္းပညာပိုင္းကၽြမ္းက်င္မွသာ ဝင္ေရာက္ေျပာင္းလဲသင့္တဲ ့ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအထဲမွာ ခ်ိန္ညွိမႈမွားရင္ ပ်က္စီးဆံုးရွံဳးမႈမ်ားမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ဒီအပိုင္းကေတာ ့ အထူးတားျမစ္ထားတဲ ့အပိုင္းျဖစ္ပါတယ္။
၄။ modified parameter
ဒီအပိုင္းထဲမွာေတာ ့ ကြန္ပရက္ဆာေတြကို တစ္လံုးထက္ပိုၿပီးခ်ိတ္တြဲအသံုးျပဳလိုတဲ ့အခါေတြမွာ အမည္ေပးသတ္မွတ္ဖို ့အပိုင္းေတြပါဝင္ပါတယ္။
master, slave-1, slave-2..... စသည္ျဖင့္ေပါ့။
၈။ အထက္ပါပစၥည္းေတြကို စုစည္းတပ္ဆင္ထားဖို ့ေဘာ္ဒီဖရိန္တစ္ခုပါပါတယ္။
ဒီသံဖရိန္ထဲမွာ အထက္ကေျပာခဲ ့ပစၥည္းေတြအားလံုးကို သူ့ေနရာနဲ ့သူ စနစ္တက်တပ္ဆင္ထားပါတယ္။
တခ်ိဳ ့ကြန္ပရက္ဆာေတြမွာ ေလေလွာင္အိုးနဲ ့တြဲလွ်က္လာပါတယ္။ တခ်ဳိ ့ကြန္ပရက္ဆာေတြကေတာ ့ ေလေလွာင္အိုးပါဝင္ျခင္းမရွိပါဘူး။ ျပင္ပေလေလွာင္အိုး
တစ္ခုခုနဲ ့တြဲဆက္အသံုးျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္။ မိမိတို ့လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္အလိုက္ ေရြးခ်ယ္နိုင္ပါတယ္။
ေလေလွာင္အိုးတစ္ခုေရြးေတာ ့မယ္ဆိုရင္
၁။ ထုထည္အရြယ္အစား
မ်ားေသာအားျဖင့္ LITER UNIT နဲ ့လာပါတယ္။ CUBIC METER နဲ ့လည္းေရးေလ ့ရွိပါတယ္။
၂။ ခြင့္ျပဳေလဖိအား
ေလဖိအားဘယ္ေလာက္အထိပဲခံနိုင္တယ္ဆိုတဲ ့အေပၚမူတည္ၿပီး ေလအိုးသံသားအထူအပါးေတြကြဲျပားၾကပါတယ္။
ေသခ်ာ စစ္ေဆးေရြးခ်ယ္ဖို ့လိုပ္ပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ Mpa(mega pascal) ယူနစ္နဲ ့ ေရးသားပါတယ္။
၃။ လံုျခံဳေရးပစၥည္းမ်ား
safety valve
သတ္မွတ္ေလဖိအားေက်ာ္ရင္ေလေလွာင္အိုးပြင့္ထြက္တဲ ့ ျပႆနာရွိနိုင္ပါတယ္။
အဲ ့ဒါေၾကာင့္ ေလေလွာင္အိုးရဲ ့အမ်ားခံနိုင္ရည္ေလဖိအားေက်ာ္တာနဲ ့ ေလွာင္အိုးထဲကေလေတြကို အျပင္စြန္ထုတ္ၿပီး ေလအိုးတြင္း ဖိအားကိုက်ေစပါတယ္။
ဒီဗားဟာ ခ်ိန္ညွိထားတဲ ့ စပရင္တစ္ခုအကူအညီနဲ ့ေအာ္တိုအလုပ္လုပ္ပါတယ္။ ေသခ်ာခ်ိန္ညွိထားဖို ့လိုပါတယ္။
safety valve ပါတိုင္းလံုၿခံဳတာေတာ ့မဟုတ္ပါဘူး။ ခ်ိန္ညွိမႈလြဲေနရင္လည္း အလကားပဲဆိုတာသတိခ်ပ္ဖို ့လိုပါတယ္။ အခါအားေလ်ာ္စြာ စစ္ေဆးေနဖို ့လည္းလိုအပ္ပါတယ္။
drain valve
ေလေလွာင္အသံုးျပဳတာနဲ ့အမွ် ေလအိုးထဲမွာ ေငြ ့ရည္ဖြဲ ့မႈျဖစ္ေပၚၿပီး အိုးရဲ ့ေအာက္ေျခမွာ ေရေတြ ရွိပါမယ္။
လုပ္ငန္းအသံုးျပဳၾကာျမင့္ခ်ိန္အေပၚမူတည္ၿပီး ဒီေရေတြကို ေဖာက္ထုတ္ဖို ့လိုအပ္ပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ ဒီေရေတြဟာေလအိုးအတြင္းပိုင္းမွာသံေခ်းတတ္ေစၿပီး
ေလေလွာင္အိုးရဲ  ့ႀကံခိုင္မႈကို သက္တမ္းတိုေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ၇ရက္တစ္ခါ ေဖာက္သင့္တယ္လို ့အႀကံျပဳပါတယ္။
pressure gauge
ေလေလဗာင္အိုးထဲမွာ ေလဖိအားဘယ္ေလာက္ရွိတယ္ဆိုတာကို ျပေပးမယ့္ မီတာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
digital / analog meter ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္နိုင္ပါတယ္။ သူက ဘယ္ေလာက္ေလဖိအားရွိတယ္ဆိုတာကိုသာ ျပသေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။
က်န္တာကို စက္အသံုးျပဳသူ operator ကသာသံုးသပ္ဆံုးျဖတ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
inlet port/ outlet port
ေလအဝင္အထြက္ပိုက္ နွစ္ေပါက္ပါပါတယ္။ ပိုက္အရြယ္အစားက လိုသလို ေျပာင္းလဲယူနိုင္တာမို ့ ျပႆနာေတာ ့သိပ္မရွိပါ။
ဒါေပမယ့္ ပိုက္အမ်ဳိးအစား၊ ေလသြားႏႈန္းနဲ ့ပိုက္အခ်င္း(flow rate & pipe diameter) မွ်ေျချဖစ္ေအာင္ေတာ ့ တြက္ခ်က္စဥ္းစားဖို ့ေတာ ့လိုပါတယ္။
အထက္ပါအခ်က္မ်ားဟာ screw air compressor ဆိုတာဘာလဲ၊
ဘယ္လိုအလုပ္သလဲ၊
ဘယ္လိုဖြဲ ့စည္းပံုရွိသလဲ၊
ဘယ္လိုကာကြယ္မႈစနစ္ေတြပါသလဲ၊
ဘယ္လိုေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ေတြရွိသလဲ
ေလေလွာင္အိုးဆိုတာဘယ္လိုေရြးရတယ္ဆိုတာကို အမ်ားနားလည္ေအာင္တင္ျပေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို ့ က်င္းလံုျမန္မာ အေနနဲ ့ screw-type air compressor ေတြကို အရြယ္အစားအမ်ဳိးမ်ဳိးတင္သြင္းျဖန္ ့ျဖဴးထားပါတယ္။
အမွတ္တံဆိပ္ေတြအေနနဲ ့
#XINLEI
#XINYA
#JUSHAN
#BDAIR
စတာေတြျဖစ္ပါတယ္။
စခရူကြန္ပရက္ဆာေတြနဲ ့အတူ
ေလအေျခာက္ခံစက္(AIR DRYER)၊
ေလေလွာင္အိုး(AIR STORAGE TANK) ေတြကိုလည္းအရြယ္အမ်ဳိးမ်ဳိးတင္သြင္းျဖန္ ့ျဖဴးထားပါတယ္။
အထက္ပါပစၥည္းမ်ားအတြက္ စစ္မွန္ေသာအပိုပစၥည္း၊ တိက်ေသခ်ာေသာ ျပဳျပင္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကိုလည္း ပံပိုးေပးထားပါတယ္။
အသံုးျပဳလိုၾကတဲ ့မိတ္ေဆြေတြ၊
တဆင့္ျပန္လည္ျဖန္ ့ျဖဴးလိုတဲ ့မိတ္ေဆြေတြအေနနဲ ့ လိုအပ္တဲ ့အခါဆက္သြယ္စံုစမ္းနိုင္ပါတယ္။
မိမိတို ့လိုအပ္တဲ ့ အရြယ္အစားအလိုက္ အႀကံျပဳေရြးခ်ယ္ျခင္းေတြကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ေပးပါမယ္။
တျခားလိုအပ္တဲ ့အရြယ္ႀကီးေတြကိုလည္း မူရင္းစက္ရံုမ်ားမွ ေစ်းႏႈန္းနဲ ့ပစၥည္းအရည္အေသြးမွန္ကန္ေအာင္ေရြးခ်ယ္စီစစ္တင္သြင္းေပးမွာလည္းျဖစ္ပါတယ္။
Credit to
ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္.....
#က်င္းလံုျမန္မာ
#admin
092010672
#က်င္းလံုျမန္မာ-မႏၱေလး
အမွတ္(493)
82 လမ္း၊ 35&36 လမ္းၾကား
မႏၲေလးၿမိဳ႕။
09-5310976
09-952059977
09-962067395
09-962067396
09-962067397
09-962067398
09-962067399
#က်င္းလံုျမန္မာ-ရန္ကုန္
အမွတ္(35&36)
သီရိမြန္လမ္းမႀကီးႏွင့္ ၈ လမ္းေထာင့္
ဘုရင့္ေနာင္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။
01-3682877
09-5140269
09-73047618
09-73047619
Thanks For Your Time!!!

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html