ပါ၀ါစတီယာရင္စနစ္ခ်ိဳ႕ယြင္းလွ်င္ လုပ္ေဆာင္သင့္သည့္အခ်က္မ်ား
⚡⚡⚡⚡⚡
🚨 ကားေမာင္းႏွင္းသည့္အခါတြင္ မိမိကား၏ စတီယာရင္ခ်ိဳ႕ယြင္းေနပါက လုပ္ေဆာင္ရမည့္ အခ်က္(၇) ခ်က္ကို တင္ျပေပးလုိက္ပါသည္။
👉 ၁။လွည့္လိုက္တုိင္းနားစြင့္ထားပါ
🔧ယာဥ္ေမာင္းသူက စတီယာရင္ကို လွည့္လိုက္သည့္ အခ်ိန္တြင္
• စူးရွရွည္လ်ားေသာ ျမည္သံ၊
• ညည္းတြားသံမ်ိဳးႏွင့္
• စီခနဲက်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ အသံျမည္လာပါက ကား၏ စတီယာရင္စနစ္တြင္ ျပသနာရွိေနၿပီျဖစ္သည္။
* ထုိသုိ႔ျဖစ္ျခင္းမွာ စနစ္အတြင္းတြင္ရွိေသာ ပန္႕(pump)က အရည္အေပၚ သက္ေရာက္တဲ့ဖိအား က်ဆင္းေနျခင္းျဖစ္သည္။
👉 ၂။အလြတ္လွည့္ၾကည့္ပါ
🔨 စတီယာရင္ဘီးကုိ အလြတ္လွည့္ၾကည့္ရင္း သတိထားၾကည့္ရမည္ျဖစ္ၿပီး ပုံမွန္ဆုိလွ်င္ စတီယာရင္ကို အားမစိုက္ဘဲ အနည္းငယ္လွည့္သည္နွင့္ ကားကုိလိုခ်င္သည့္ဘက္ကို ေကြ႕ပတ္ၿပီးလွည့္ႏုိင္ပါသည္။
• စတီယာရင္ကို လိုသည္ထက္ပိုၿပီး အားစိုက္လွည့္ေနရပါက ကား၏ ပါ၀ါစတီယာရင္ခၽြတ္ယြင္းေနျပီျဖစ္သည္။
👉 ၃။ယုိစိမ့္ေနတာရွိလား
🚀 ပါ၀ါဆီယုိစိမ့့္ျခင္းရွိမရွိ အျမဲစစ္ေဆးသင့္ပါသည္။
• ကားကုိအခ်ိန္အေတာ္ၾကာရပ္ထားၿပီးတုိင္း ယာဥ္၏ ေအာက္ဘက္တြင္ အရည္ယုိစိမ့္တာမ်ိဳးရွိမရွိ စစ္ေဆးရမည္ျဖစ္သည္။
• ယုိစိမ့္သည့္ အစက္အေပါက္မွာ ပန္းေရာင္သို႔မဟုတ္ အနီေရာင္ျဖစ္ေနပါက ပါ၀ါစတီယာရင္စနစ္အတြင္းတြင္ ပါ၀ါဆီယိုစိမ့္ျခင္းျဖစ္သည္။
• ထုိသုိ႔ျဖစ္မျဖစ္ အလြယ္တကူသိရွိလိုပါက အဲ့သည့္ေနရာတြင္ စကၠဴျဖဴ သို႕မဟုတ္ အျဖဴေရာင္ကတ္ထူျပားတစ္ခ်ပ္ကို ထားရွိရပါမည္။
• အျဖဴေရာင္ကတ္ထူျပားမွ က်လာသည့္အရည္၏ အေရာင္ကုိ အလြယ္တကူ သိရွိေစမည္ျဖစ္သည္။
👉 ၄။သတိေပးပါ
🚀မိမိကား၏ ပါ၀ါစတီယာရင္စနစ္ ခၽြတ္ယြင္း ေနပါက အျခားယာဥ္ေမာင္းသူကို သတိေပး ရပါမည္။
• ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေမာင္းႏွင္သည့္အခါ မိမိကား၏ ပါ၀ါစတီယာရင္ခၽြတ္ယြင္းေနပါက ပထမဆုံးျဖစ္လာေသာ ေၾကာက္စိတ္ေၾကာင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္မွားယြင္းၿပီး ယာဥ္အႏၱရာယ္ႏွင့္ ၾကဳံေတြ႕ႏိုင္ပါသည္။
• ျဖစ္ေပၚေနသည့္ ေၾကာက္စိတ္အစား အျခားယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား သိရွိႏုိင္ေစရန္ ဟြန္းသံႏွင့္ အခ်က္ျပသတိေပး ရမည္ျဖစ္သည္။
• ထုိ႔မွသာ မိမိကားတြင္ ျပႆနာတစ္ခု ခုျဖစ္ေနၿပီကို သိရွိႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
👉 ၅။လမ္းေဘးကို ေရြ႕လ်ားေစပါ
🔨 ကားကုိလမ္းေဘး သုိ႕ေရြ႕လ်ားေစရပါမည္။
• ပါ၀ါမပါဘဲ ေမာင္းႏွင္းရျခင္းျဖစ္၍ အထူးဂရုျပဳေဆာင္ရြက္ရမည္ျဖစ္သည္။
• စတီယာရင္ကို အားစိုက္ၿပီး လမ္းေဘးကို ေရာက္ေအာင္အတက္ႏုိင္ဆုံးႀကိဳးစားရပါမည္။
👉 ၆။အျမန္ႏႈန္းျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလွ်ာ့ခ်
🔨 ကား၏ အျမန္ႏႈန္းကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ျဖင့္ ရပ္တန္႕ ႏုိင္ရန္ၾကိဳးစား ရမည္ျဖစ္သည္။
• ဘရိတ္ကိုေဆာင့္နင္းျခင္းမ်ိဳးကို ေရွာင္ရွားရပါမည္။
• သို႔မွသာကား၏ ဦးတည္ရာကို ဆန္႕က်င္ဘက္အရပ္ဆီသုိ႕ေရာက္သြားႏုိင္ၿပီး ဘီးေခ်ာ္ထြက္ျခင္းမ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္ကာ မလိုလားအပ္သည့္ ယာဥ္အႏၱရာယ္ျဖစ္ႏုိင္သည့္ အတြက္ အထူး သတိျပဳသင့္ပါသည္။
• ေမာင္းႏွင္ေနစဥ္တြင္ ပါ၀ါစတီယာရင္ အလုပ္မလုပ္ေတာ့ပါက ကားမွာ ပါ၀ါဘရိတ္ရွိပါက ထုိဘရိတ္ အသုံးျပဳသည့္အခါတြင္ မာေခါက္ေခါက္ျဖစ္ေန တတ္ပါသည္။
• အနည္းငယ္သာဖိအားထည့္ၿပီး ေျခနင္းကို ဖိအားေပးရပ္တန္႕ရန္ၾကိဳးစားရပါမည္။
• ဂီယာကုိ အနိမ့္ဆံုးထားၿပီး ဂီယာႏွင့္ ဘရိတ္ကို ညီညြတ္ေအာင္အသုံးျပဳၿပီး ကားကုိ ျဖည္းညွင္းစြာရပ္တန္႕ေစရပါမည္။
👉 ၇။ရပ္တန္႕ၿပီး စက္ျပန္ႏိႈးပါ
🔧 ကားကုိ တည္ျငိမ္ေအာင္ရပ္တန္႕ၿပီး စက္ျပန္ႏႈိုးႏိုင္ပါသည္။
•ပုံမွန္အတိုင္းေမာင္းႏွင္ၿပီး ကားလမ္းႏွင့္ ေ၀းရာကို ကားကုိေရြ႕ျခင္း (သို႕မဟုတ္) အနီးဆုံး ကား၀ပ္ေလွ်ာ့သုိ႕ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ပါသည္။
Credit》》
kumudra journal
No comments:
Post a Comment