ရာသီႏွင့္ တာယာ
ေမာင္းႏွင္မည့္ လမ္းအေျခအေနႏွင့္ ရာသီဥတုအေျခအေနတို႔အတြက္ အဆင္ေျပေစမည့္ တာယာအမ်ိဳးအမ်ိဳးရွိေနပါသည္။
ကားကုိ ခပ္ျမန္ျမန္ႏွင့္ ေဝါကနဲ ေမာင္းလုိသူမ်ားအတြက္ ေျခာက္ေသြ႔ရာသီ တာယာႏွင့္ သင့္ေတာ္ပါသည္။
ရာဘာ အသားေပ်ာ့သျဖင့္ လမ္းသားကုိ ကုတ္ၿပီး ကားကို ေရွ႕သုိ႔ ဆြဲယူေပးသည္။
*** သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္ေသာ ေနပူၿပီး မိုးရြာခ်လွ်င္ လမ္းမ်ား ေခ်ာ္ရသည့္ အေၾကာင္းအရင္း ***
ေျခာက္ေသြ႔ေသာ လမ္းမ်ားအတြက္သာ သင့္ေတာ္ၿပီး ေရရွိေနလွ်င္ ေခ်ာတက္သျဖင့္ ၎ တာယာမ်ိဳးကို ကားၿပိဳင္ပြဲမွ ၿပိဳင္ကားမ်ားတြင္သာ တပ္ဆင္ၿပီး တယာတြင္ ပန္းမထည့္ထားေပ။
ဥတုသံုးပါးတာယာမ်ိဳးကို ကားမ်ား စက္ရံုမွ ထြက္လာေသာအခါ တပ္ဆင္ေပးလုိက္ေလ့ရွိသည္။
တာရွည္ခံျခင္း၊ ကုတ္အား၊ အသံၿငိမ္ျခင္း၊ ေရစိုလမ္း ေမာင္းႏုိင္ျခင္း စသည့္ အခ်က္မ်ား မွ်တေပးထားၿပီး သက္တမ္းရွည္ႏုိင္ရန္အတြက္ ရာဘာသားအမာကို အသံုးျပဳေလ့ရွိပါသည္။
ထို႔အတြက္ ကုတ္အားအနည္းငယ္က်ဆင္းေသာေၾကာင့္ အျမန္ႏႈန္းတင္သည့္အခါ မဆိုစေလာက္ ေႏွာင့္ေႏွးေစသည္။
အသံၿငိမ္ရန္ႏွင့္ ေရစိုလမ္းေပၚ ေမာင္းႏွင္ႏုိ္င္ရန္ စသည့္အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကုိ မွ်တစြာ ျပဳလုပ္ထားသျဖင့္ ေျခာက္ေသြ႔ရာသီအတြက္ အေကာင္းဆံုးတာယာမဟုတ္သကဲ့သို႔ စိုစြတ္ေသာ ရာသီအတြက္လည္း
အေကာင္းဆံုးတာယာမဟုတ္ေပ။
သို႔ေသာ္ ရာသီမေရြးအသံုးျပဳႏုိင္ပါသည္။
စိုစြတ္ေသာရာသီအတြက္ထုတ္လုပ္ေပးထားေသာ တာယာသည္ ဥတုသံုးပါးတာယာထက္ ရာဘာသားပုိႏုသျဖင့္ လမ္းေပၚမွ ေရကို ပန္းၾကားထဲစုပ္သြင္းၿပီး ေဘးသို႔ ပက္ထုတ္ဖယ္ရွားေပးသည္။
လမ္းသားေပၚ ကုတ္အားပိုေကာင္းေစသည့္အျပင္ အပူစုပ္လြယ္ၿပီး အပူခ်ိန္ျမင့္တက္လြယ္သျဖင့္ ေရေအးေအးေၾကာင့္ အတြင္းမွ ေလမက်ံဳ႕ႏုိင္ေတာ့ေခ်။
ႏွင္းက်ၿပီး ေရခဲေလ့ရွိေသာ ေဆာင္းရာသီမ်ိဳးအတြက္ ရည္ရြယ္ထုတ္လုပ္ထားေသာ တာယာမ်ိဳးလည္း ရွိပါသည္။
ေျမမေရြးတာယာမ်ိဳးကို ခရီးၾကမ္းကားၿပိဳင္ပြဲဝင္သည့္ကားမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ေလ့ရွိသည့္အျပင္ လမ္းမရွိသည့္ ေနရာမ်ိဳးတြင္ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္သည့္ Off-road ကားမ်ိဳးမ်ားတြင္လည္း တပ္ဆင္ေလ့ရွိပါသည္။
လမ္းေကာင္းေပၚေမာင္းႏွင္လွ်င္ တဗ်တ္ဗ်တ္ျဖင့္ အသံျမည္သည့္အျပင္ ပန္းသားအတံုးႀကီးၿပီး ေျမာင္းသားက်ယ္သျဖင့္ လမ္းသားေပၚ ကုတ္အားနညး္ပါသည္။
ရႊံ႕ေျမတာယာမွာ ေျမမေရြးတာယာအျပင္းစားျဖစ္ၿပီး ရြံ႕ေျမလမ္း၊ သဲေတာလမ္းႏွင့္ ဖုန္သားထူေသာ လမ္းမ်ဳိးအတြက္ သင့္ေလ်ာ္ပါသည္။
သာမန္ အသားမာ လမ္းမ်ိဳးတြင္ ေရစုိေနပါက ေခ်ာ္တတ္ၿပီး ေျမေပ်ာ့တြင္မူ ဘီမေခ်ာ္၊ ပန္းသားကုိ နစ္ဝင္ေစၿပီး ယက္အားေကာင္းေစပါသည္။
တာယာပန္းသား အကြက္ပံုစံမ်ား ရာခ်ီၿပီး ရွိေနေသာ္လည္း လမ္းေပၚတြင္ လိမ့္သည့္အခါ ထိေရာက္မႈရွိရန္အတြက္သက္သက္သာ ပံုစံထုတ္ေလ့မရွိေပ။
တာယာကို ထုတ္လုပ္သည့္အခါ ပန္းသားကိုၾကည့္ၿပီး ဝယ္ခ်င္စိတ္ေပါက္ေအာင္ ပန္းသားမွာ ဆြဲေဆာင္မႈရွိေနေစရန္ ထည့္စဥ္းစားၾကရသည္။
တာယာေကာင္းမ်ား ထုတ္လုပ္ရာတြင္ ကြၽမ္းက်င္သည့္ ယိုကိုဟမတာယာလုပ္ငန္းသည္ အရည္အေသြးေကာင္းေစသည့္ ပန္းသားပံုစံေပၚတြင္ အေျခခံၿပီး အျမင္ေကာင္ေသာ ပံုစံကို ထုတ္လုပ္ရေၾကာင္း
ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားဖူးပါသည္။
ကားတြင္တပ္ဆင္ၿပီးခ်ိန္တြင္ ပန္းကြက္ကို မျမင္သာသျဖင့္ ပန္းကြက္အျမင္လွရန္မွာ အေရးမႀကီးဟု ထင္စရာရွိေပသည္။
ဆုိင္တြင္ တာယာေရြးခ်ယ္သည့္အခါ ပန္းကြက္လွသည့္ တာယာကို အမ်ားဆံုး ေရြးခ်ယ္ေလ့ရွိေၾကာင္း သုေတသနျပဳခ်က္အရ သိရွိခဲ့ရပါသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ၾကည့္ေပ်ာ္ရႈေပ်ာ္ရွိရန္ ထုတ္လုပ္ၾကရာတြင္ အေျခခံမူ သံုးခုရွိပါသည္။
၁။ Unidirectional
ပန္းပံုစံေဖာ္ထားရာတြင္ တစ္ဖက္တည္းသို႔ ဦးတည္ၿပီး ေဖာ္ေပးထားသျဖင့္ လမး္ေျဖာင့္ေျဖာင့္တြင္ အရွိန္တင္လွ်င္ ျမန္ျမန္တက္ေအာင္ ဆြဲေခၚေပးသြားသကဲ့သို႔ ဘရိတ္နင္းလွ်င္ အျမန္ဆံုးရပ္ေအာင္
လုပ္ေပးပါသည္။
ဘက္မွားတပ္မိလွ်င္ ျပႆနာရွိသျဖင့္ ယာဥ္၏ ဝဲဘက္ဘီးတြင္ တပ္ရန္ႏွင့္ ယာဘက္ဘီးတြင္ တပ္ရန္ဟူ၍ ခြဲျခားထုတ္လုပ္သည္။
မ်ားေသာအားျဖင့္ လည္ရမည့္ ဦးတည္ခ်က္ကို ျပသည့္ျမားကို တာယာအသားတြင္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
7195 1 600x467
၂။ Symmetrical
တာယာကို ေထာင္လိုက္ ထက္ျခမ္းခြဲၾကည့္ပါက တစ္ျခမ္းႏွင့္ တစ္ျခမ္း ပန္းသားပံုစံ တူညီေနသည္။
d8ac651e 29c3 4b07 8b0d 77c039a907be 1.b34904f00c76dbb68f32a3e6d5d28dd7
၃။ Asymmetrical
အတြင္းဘက္မွ အျပင္ဘက္သုိ႔ ႀကဲသြားသျဖင့္ ေကြ႕ေကြ႕ေကာက္ေကာက္ေမာင္းႏွင္သည့္အခါ တည္ၿငိမ္မႈႈ ေကာင္းေစေသာ ပန္းပံုစံျဖစ္သည္။
ေျမာင္းသားနက္နက္တစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ေပးထားျခင္းက လမး္ေပၚမွ ေရကုိ ဆြဲသြင္းၿပီး ပက္ထုတ္ရန္ႏွင့္ တာယာအပူခ်ိန္ေလွ်ာ့ရန္အတြက္ ျဖစ္ပါသည္။
Credit to automobile
No comments:
Post a Comment