ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားကို အဲကြနး္ဖြင့္ၿပီး ေမာင္းႏွင္သည့္အခါ သတိထားသည့္ အခ်က္မ်ား

ကားကို အဲကြနး္ဖြင့္ၿပီး ေမာင္းႏွင္သည့္အခါ 
သတိထားသည့္ အခ်က္မ်ား


အဲကြန္းဖြင့္ထားခ်ိန္တြင္ အဲကြန္းက အင္ဂ်င္ပါဝါကုိ ယူသံုးထားသျဖင့္ ကားသည္ အဲကြန္းပိတ္ထားခ်ိန္ကဲ့သို႔ မသြက္ေတာ့ပဲ ကားအထေႏွးေနသျဖင့္ သတိထားၿပီး ေမာင္းႏွင္ရန္လိုအပ္ပါသည္။
ေနပူထဲတြင္ ကားထား၍ ကားထဲတြင္ ပူေနခ်ိန္ စက္ႏႈိးၿပီး အဲကြန္းသံုးကာ ကားထြက္မည္ဆိုလွ်င္ ကားမထြက္ခင္ အဲကြန္းကို အျမင့္ဆံုးတြင္ ထားေပးကာ ေလပူမ်ား အျပင္ထြက္ႏုိင္ရန္ 
မွန္ခ်ၿပီး အပူမ်ားကို မႈတ္ေပးသင့္ပါသည္။

ထုိကဲ့သို႔ ေလအမႈတ္တြင္ လူေပၚတည့္တည့္မက်ေရာက္ေစရန္ လႊဲေပးထားရပါမည္ျဖစ္ၿပီး အေအးဆံုးျဖင့္ မႈတ္ေနခ်ိန္တြင္ အဲကြန္းေကာင္းလွ်င္ မႈတ္ေနသည့္ ေလ၏ အပူခ်ိန္က ၂ ဒီဂရီ စဲလ္စီးယပ္စ္သာ
ရွိပါသည္။

အေရျပားကို ဒုကၡေပးတက္ၿပီး အထူးသျဖင့္ မ်က္ႏွာလုိ ႏုနယ္ေသာ ေနရာမ်ိဳးကို အေအးတုိက္ရိုက္မက်ေရာက္သင့္ေပ။
ယာဥ္တြင္းကို ေအးေအာင္ျပဳထားျခင္းမွာလည္း အလြန္အကြၽံမျဖစ္သင့္ေပ။

ျပင္ပအပူခ်ိန္ႏွင့္ အလြန္ကြာေနလွ်င္ ကားေပၚမွ ဆင္းသည့္အခါ၊ ျပန္တက္သည့္အခါ အပူခ်ိန္အေျပာင္းအလဲႀကီးမားသည့္အျပင္ ျဗဳန္းစားႀကီး ေျပာင္းလဲျခင္းကို လူ႕ကိုယ္ခႏၶာက ခံႏုိင္ရည္မရွိျခင္းေၾကာင့္
ဆဲလ္မ်ား ပ်က္ယြင္းေစသည္။
အဲကြန္းအတြက္ ေလကိုရယူျခင္းတြင္ ယာဥ္တြင္းမွ ရယူျခင္းႏွင့္၊ ယာဥ္ျပင္ပမွ ရယူျခင္းဟူ၍ ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါသည္။
ျပင္ပေလကိုသာ သံုးသင့္ေသာ္လည္း အနံ႕မသက္မေကာင္းျခင္း၊ ေလထုညစ္ညမ္းေနျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေနပါက ယာဥ္တြင္းမွ ေလကိုသာ သံုးသင့္ပါသည္။
ျပင္ပေလကို သံုးရသည့္အေၾကာင္းအရင္းမွာ ကား၏ ေလထုသည္ေသးသည့္အတြက္ အသက္ရွဴထုတ္ထားေသာ ေလမ်ားသာ မ်ားသြားတက္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
ရွဴလုိက္ေသာေလထဲတြင္ ေအာက္ဆီဂ်င္နည္းပါးလွ်င္ ယာဥ္ေမာင္း၏ ဦးေႏွာက္ အလုပ္လုပ္ျခင္းမွာ ပံုမွန္မျဖစ္ႏုိင္သည့္အတြက္ အဆံုးအျဖတ္မ်ား မွားတက္သျဖင့္ အႏၱရာယ္ကို ဖိတ္ေခၚရာ ေရာက္ပါသည္။

အဲကြန္းကို တစ္ပတ္တစ္ခါ ဖြင့္သံုးေပးသင့္ပါသည္။ ဂတ္စ္ႏွင့္တကြ စက္ကိရိယာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားက အလုပ္မလုပ္ရတာၾကာလွ်င္ က်ပ္သြားတက္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ တစ္ပတ္ကို တစ္ခါ၊ တစ္ခါကို ၅ မိနစ္ဆက္တိုက္ အနည္းဆံုး သံုးေပးထားရပါသည္။

စက္ကိရိယာက်ပ္ျခင္း၊ ဂက္စ္စီးဆင္းလည္ပတ္မႈလမ္းေၾကာင္းတြင္ ပိတ္ဆို႔မႈ ရွိေနျခင္းမ်ားေၾကာင့္ အဲကြနး္ကို ဖြင့္ထားခ်ိန္တြင္ အင္ဂ်င္ပါဝါကို ပိုမိုရယူသံုးစြဲရပါသည္။
ကားေမာင္းရျခင္း ပိုခက္သြားေစသည့္အျပင္ အင္ဂ်င္က ရုန္းရလြန္းအားႀကီးျခင္းေၾကာင့္ ပူတက္လာတတ္ပါသည္။
အဲကြန္ေလထဲတြင္ ဂက္စ္ပါလာသည္ဟု သံသယရွိလွ်င္ ဆက္ဖြင့္မထားဘဲ ကားအဲကြန္းျပင္ဆိုင္တြင္ သြားျပၿပီး စစ္ေဆးမႈ ခံယူရပါမည္။

ဖုန္မႈန္႔မ်ားစစ္ေပးေသာ ေလစစ္ဆန္ခါပါလွ်င္ မွန္မွန္ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေပးပါ။
ေလေအးစက္အတြက္ သံုးစြဲေသာ ဂက္စ္သည္ ဖရီယြန္ (Freon) ျဖစ္ၿပီး ေရွးယခင္က သံုးစြဲၾကေသာ ဖရီယြန္အမ်ိဳးအစားက ေမာ္လီက်ဴးအရြယ္အစားႀကီးမားသျဖင့္ အပူေျပာင္းေပးရသည္မွာ လြယ္ကူပါသည္။
သို႔ေသာ္ ကမ႓ာ႔ေလထု၏ အိုဇံုးအလႊာကို ထိခုိက္ေစသည့္အတြက္ တားျမစ္ထားေသာေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ ဖရီယြန္တစ္မ်ိဳးကို ေျပာင္းလဲသံုးစြဲခဲ့ၾကရပါသည္။
Co
ထုိအမ်ိဳးအစားက ေမာ္လီက်ဴးအရြယ္ေသးသျဖင့္ အပူေျပာင္းေပးျခင္း ခက္သည့္အတြက္ ကြန္ဒင္ဆာတြင္ စီးဆင္းေသာ လမ္းေၾကာင္းကို ေသးေပးလိုက္ၾကရၿပီး ဆီႏွင့္ ဂက္စ္တုိ႔ကို တြဲလႊတ္ထားပါသည္။
ထုိေၾကာင့္ ယိုစိမ့္သည့္ေနရာရွိလွ်င္ ဆီပါ ယိုစိမ့္သည့္ ေနရာတစ္ဝိုက္တြင္ ကြက္ၿပီး က်န္ခဲ့ပါသည္။
ထုိေၾကာင့္ ဆီကြက္ေတြ႕လွ်င္ ယိုစိမ့္မႈရွိသည့္ လကၡဏာျဖစ္ၿပီး တျခားယိုစိမ့္ေလ့ရွိတက္ေသာ ေနရာမာ်းမွာ ပိုက္္ဆက္ေနရာမ်ား၊ ဘားမ်ား၊ ဆီးလ္မ်ား ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔အျပင္ ျပင္ပမွ ေလအသစ္ရယူသည့္ အေပါက္ထဲ သစ္ရြက္ေျခာက္အစအနမ်ား ေရာက္ရွိကာ ေလရယူမႈ အဟန္႔အတား ျပဳတတ္သည္ကို သတိျပဳရပါမည္။
ကားအဲကြန္းတြင္ အသံုးျပဳထားေသာ ကလပ္က လွ်င္စစ္သံလုိက္ကလပ္ အမ်ိဳးအစားျဖစ္ပါသည္။
အဲကြန္းဖြင့္ေသာ ခလုတ္ႏွိပ္လုိက္သည့္အခါ လွ်ပ္စစ္သံလုိက္စက္ကြင္း ျဖစ္ေပၚၿပီး ကလပ္က တြယ္ၿငိေပးလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

အဲကြန္း ကြန္ပရက္ဆာကို ေခတၱနားရန္လိုလွ်င္ အဲကြနး္တြင္ပါေသာ သာမိုစတက္မွ ရပ္ခုိင္းသည့္အခါ၊ ရပ္ေနရာမွ ျပန္လည္ခုိင္းသည့္အခါမ်ားတြင္လည္း သံလုိက္စက္ကြင္းႏွင့္ တြယ္ၿငိခုိင္း၊ ခြာခုိင္းပါသည္။

အဲကြနး္ခလုတ္ကိုႏွိပ္ၿပီး ပိတ္လုိက္ခ်ိန္တြင္လည္း အလားတူ ကလပ္ကို ျပန္ခြာေပးပါသည္။
ထိုကဲ့သို႕ တြဲသည့္အခါတြဲ၊ ခြာသည့္အခါခြာျခင္းေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ပါဝါအသံုးျပဳမႈ အတက္အက် ရွိေနတက္ပါသည္
ကားကသြက္လုိက္ ေႏွးလုိက္ျဖစ္တတ္သျဖင့္ အဲကြန္းဖြင့္ထားသည့္အခ်ိန္ ကားေမာင္းလွ်င္ သတိထားရန္ လုိအပ္ပါသည္။


Credit automobile
Source:ဒိုေဂ်ဆန္း



Co


lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html