ဘို႔တ္ (bolt)ေတြ နပ္ (nut)ေတြကို
လိုအပ္သေလာက္သာ စနစ္တက်
ၾကပ္ရင္ စိတ္ခ်ရပါတယ္။
အထူးသျဖင့္ Stud bolt လိုမ်ဳိးေတြ
အရစ္နာ / ျပဳန္းသြားတတ္ပါတယ္။
ဘီး Lug nut ေတြ အင္ဂ်င္ Plug
အထိုင္အရစ္ေတြ စသည္ျဖင့္ေပါ့။
Plug အထိုင္ရစ္ ျပဳန္းသြားလို႔
အလြန္ ဒုကၡေတြ႕ခဲ့ၾကဖူးပါတယ္။
တစ္ခ်ဳိ႕ ေလထိုးကြ်တ္ဖာဆိုင္ေတြမွာ
နံျပားသာသာ ဘီးေလးကို ပိုက္ေတြစြပ္
လူတစ္ကိုယ္လံုး တက္ခုန္ ၾကပ္ၾကတယ္။
နယ္ဘက္ေတြမွာ အဆိုးဆံုးပါပဲ။
သံုးထားတဲ့ နပ္ ေကာက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့
တစ္လဲြ ျဖစ္ေနတတ္ေသးတယ္။
Stud bolt ေတြနာ ေဂြနပ္ေပါက္ေတြ
ၿပဲထြက္ တတ္ပါတယ္။
အဓိက အေရးႀကီးတာက ကိုယ့္ကား
ေဂြ ဒစ္စဝွီး (disc wheel) နဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့
nut အမ်ဳိးအစား နဲ႔ နပ္ အားလံုးကို
ညီညီမွ်မွ် ၾကပ္ထားရင္ မိန္းကေလး
အားနဲ႔ ၾကပ္ထားရင္ေတာင္ျပဳတ္မထြက္
ေအာင္ ဖန္တီးထားတဲ့ နပ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။
ဟိုက္ေဝးနယ္ထြက္ရင္လဲ ၂လံုးေလာက္
အပိုေဆာင္ထားသင့္ပါတယ္။
အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ ေလအားသံုးတဲ့
Pressure Torque Wrench ေတြပဲ
အသံုးျပဳလာၾကပါၿပီ။ အား (Torque) ကို
လိုအပ္သလို ခ်ိန္ထားလို႔ ရပါတယ္။
Writer by
Bluish Cloud
ဘို့တ် (bolt)တွေ နပ် (nut)တွေကို
လိုအပ်သလောက်သာ စနစ်တကျ
ကြပ်ရင် စိတ်ချရပါတယ်။
အထူးသဖြင့် Stud bolt လိုမျိုးတွေ
အရစ်နာ / ပြုန်းသွားတတ်ပါတယ်။
ဘီး Lug nut တွေ အင်ဂျင် Plug
အထိုင်အရစ်တွေ စသည်ဖြင့်ပေါ့။
Plug အထိုင်ရစ် ပြုန်းသွားလို့
အလွန် ဒုက္ခတွေ့ခဲ့ကြဖူးပါတယ်။
တစ်ချို့ လေထိုးကျွတ်ဖာဆိုင်တွေမှာ
နံပြားသာသာ ဘီးလေးကို ပိုက်တွေစွပ်
လူတစ်ကိုယ်လုံး တက်ခုန် ကြပ်ကြတယ်။
နယ်ဘက်တွေမှာ အဆိုးဆုံးပါပဲ။
သုံးထားတဲ့ နပ် ကောက်ကြည့်လိုက်တော့
တစ်လွဲ ဖြစ်နေတတ်သေးတယ်။
Stud bolt တွေနာ ဂွေနပ်ပေါက်တွေ
ပြဲထွက် တတ်ပါတယ်။
အဓိက အရေးကြီးတာက ကိုယ့်ကား
ဂွေ ဒစ်စဝှီး (disc wheel) နဲ့ ကိုက်ညီတဲ့
nut အမျိုးအစား နဲ့ နပ် အားလုံးကို
ညီညီမျှမျှ ကြပ်ထားရင် မိန်းကလေး
အားနဲ့ ကြပ်ထားရင်တောင်ပြုတ်မထွက်
အောင် ဖန်တီးထားတဲ့ နပ်တွေဖြစ်ပါတယ်။
ဟိုက်ဝေးနယ်ထွက်ရင်လဲ ၂လုံးလောက်
အပိုဆောင်ထားသင့်ပါတယ်။
အခုနောက်ပိုင်းတော့ လေအားသုံးတဲ့
Pressure Torque Wrench တွေပဲ
အသုံးပြုလာကြပါပြီ။ အား (Torque) ကို
လိုအပ်သလို ချိန်ထားလို့ ရပါတယ်။
Writer by
Bluish Cloud
No comments:
Post a Comment