ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားတစ္စီးကို ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရန္ အခ်ိန္ဇယား TOWBIF

ကားတစ္စီးအတြက္ အခ်ိန္ဇယား TOWBIF ဆိုတာ
♓♓♓♓♓

🚨 ကားတစ္စီးကုိ ကိုယ္တုိင္အၿမဲျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္း ခ်င္သူေတြအတြက္ အလြယ္မွတ္သားၿပီး ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္သင့္တာေတြကို အ ဆင့္ဆင့္ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါ တယ္။

🚨 အလြယ္မွတ္သားႏုိင္ဖို႔အတြက္ အဂၤလိပ္လို အတိုေကာက္ အေခၚအေ၀ၚေလးရွိပါတယ္။ အဲသည္အတိုေကာက္ စကားလံုးကေတာ့
  " TOWBIF "
                ျဖစ္ပါတယ္။
T-Tires
O-Oil
W- Windows
B-Brakes
I-Interior
F- Fluids အလြယ္မွတ္သားႏုိင္ပါ တယ္။

🚨 T-Tires (တာယာ)
အေျခခံစစ္ေဆးသင့္တဲ့ အစိတ္အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကားတာယာဆုိတာက တာယာရဲ႕ေလဖိအား၊ တာယာရဲ႕အေျခအေနကုိ ကားမေမာင္းခင္ေန႔စဥ္ စစ္ေဆး ေပးသင့္တဲ့အခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။

✨ ကားတာယာ ေလဖိအားကို ေန႔စဥ္ စစ္ေဆး သင့္တဲ့အျပင္ တာယာရဲ႕ ပန္း၊ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ေတြကိုလည္း အခ်ိန္ရရင္ရသလို အၿမဲစစ္ေဆး ေနသင့္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ တာယာရဲ႕ သက္တမ္း ကိုလည္း စတင္ တပ္ဆင္ခ်ိန္မွာကတည္းက ေရာင္းခ်သူထံမွတစ္ဆင့့္ မွတ္သားထားၿပီး သက္တမ္းကုန္ခ်ိန္ ကိုလည္း ေစာင့္ၿပီး မွတ္သားေနဖုိ႔ လိုအပ္ပါတယ္။ တာယာ သက္တမ္း ျပည့္ခ်ိန္မွာ တာယာကို အခ်ိန္မီ လဲလွယ္ေပးျခင္းျဖင့္ ကား တာယာျဖစ္တဲ့ ယာဥ္မေတာ္တဆ မႈေတြကို ေလ်ာ့ပါး သက္သာေစပါ တယ္။

🚨 O-Oil (အင္ဂ်င္၀ိုင္)
ဒါကလည္း အေျခခံစစ္ေဆး သင့္တဲ့အခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။

✨ ကား တာယာစစ္ေဆးၿပီး ေနာက္ ပိုင္း အေရးႀကီးစစ္ေဆးသင့္တဲ့အ ေျခခံအပုိင္းကေတာ့ အင္ဂ်င္၀ိုင္ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္၀ိုင္ဆိုတာ ကားတစ္စီးအတြက္ေတာ့ေသြးလို ပါပဲ။ အင္ဂ်င္၀ိုင္မ်ားတဲ့ကားက ေသြးတိုးတဲ့လူ တစ္ေယာက္နဲ႔တူ ၿပီး အင္ဂ်င္၀ိုင္နည္းတဲ့ကားက ေသြးေပါင္က်ေနတဲ့ လူတစ္ ေယာက္နဲ႔တူပါတယ္။ အဲဒါ ေၾကာင့္ ကားတစ္စီးရဲ႕အင္ဂ်င္၀ုိင္ ဆိုတာကိုလည္း ေန႔စဥ္စစ္ေဆး ေပးသင့္ပါတယ္။

✨ အင္ဂ်င္၀ိုင္ နည္းတာ၊ မ်ားတာအျပင္ အင္ဂ်င္ ၀ိုင္အပစ္အက်ဲကိုလည္း ေလ့လာ စစ္ေဆး သင့္ပါတယ္။ ကားရဲ႕လိုအပ္ခ်က္အေပၚမူတည္ၿပီး အင္ ဂ်င္၀ိုင္ လဲလွယ္ေပးသင့္ခ်ိန္မွာ လဲလွယ္ေပး သင့္ပါတယ္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ ကားအင္ဂ်င္၀ိုင္ လဲလွယ္ေပးသင့္ခ်ိန္ကို ကီလိုမီတာ ၅,၀၀၀ နဲ႔ ၅,၅၀၀ ၾကား အသံုးျပဳၿပီးတိုင္း စစ္ေဆး သင့္ပါတယ္။ ပံုမွန္စစ္ ေဆးခ်င္တဲ့သူေတြ အတြက္ေတာ့ အနည္းဆံုးတစ္ပတ္ကုိ တစ္ႀကိမ္ စစ္ေဆးေပးသင့္ပါတယ္။

🚨 W-Windows (မွန္တံခါးေတြ)
ကားမွန္တံခါး ေတြကုိလည္း ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္မႈ အပုိင္းမွာ ထည့္သြင္းထားပါတယ္။ ကားတစ္စီးရဲ႕ မွန္တံခါး ဆုိတာေတြက ကားအတြက္႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ မွာေရာ၊ အကာအကြယ္အတြက္ပါ ေထာက္ပံ့ ေပးတဲ့အစိတ္အပိုင္းေတြျဖစ္ပါ တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကားရဲ႕ေလ ကာမွန္ေတြ ေနာက္ၾကည့္မွန္ေတြ သန္႔ရွင္းမႈရွိဖို႔ ထိခုိက္ဒဏ္ရာေတြ ကုိ စစ္ေဆးေပးရပါမယ္။ အဲဒါမွ ၾကည္လင္ျပတ္သားတဲ့ ျမင္ကြင္း ကုိ ကားအတြင္းခန္းကေန ျမင္ေတြ႕ႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္သတိထား သင့္တာ ကေတာ့ ကားရဲ႕ေလကာမွန္ေတြကို ေန အလင္းေရာင္ ကာကြယ္ႏုိင္ဖို႔ အလင္းပိတ္ စတစ္ကာ အလြန္အကၽြံ ကပ္တာကိုလည္း ေရွာင္က်ဥ္သင့္ ပါတယ္။

🚨 B-Brakes,Belt and Battery (ဘရိတ္၊ ခါးပတ္ႀကိဳး၊ ဘက္ထရီ)
ကားရဲ႕ ဘရိတ္စနစ္ကလည္း ကားတစ္စီးအတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ဘရိတ္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကုိ အျမင့္ဆံုး အေနအထား မွာရွိ ေနဖို႔လိုအပ္ပါ တယ္။ ဒါမွလည္း အခ်ိန္မေရြးႀကံဳ ေတြ႕ႏိုင္တဲ့ ယာဥ္အႏၲရာယ္ေတြ ကုိ ကာကြယ္ ေရွာင္ရွားႏုိင္မွာျဖစ္ ပါတယ္။ ခါးပတ္ႀကိဳးေတြကုိေတာ့ ေသခ်ာခိုင္ၿမဲမႈ ရွိေနဖို႔လိုအပ္ပါ တယ္။ ကားသစ္ေတြမွာ ျဖစ္ခဲေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္နိမ့္လာတဲ့ကား ေဟာင္း ေတြမွာေတာ့ ခါးပတ္ႀကိဳး ေတြေဆြးျမည့္ေနတာ၊ အထုိင္ ျပဳတ္ထြက္တာမ်ိဳး ေတြျဖစ္တတ္ ပါတယ္။ ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ အမွန္တကယ္ လိုအပ္တဲ့ ကာကြယ္မႈရႏုိင္ဖို႔ ခါးပတ္ႀကိဳး ေတြ ေသခ်ာခုိင္ၿမဲေနရပါမယ္။

✨ ဒါ့အျပင္ အတြင္းခန္း ထိုင္ခံုခါးပတ္ ေတြမွမဟုတ္ဘဲ ေမာ္တာ Belt ႀကိဳး၊ ပန္ကာ Belt ႀကိဳးေတြကုိ လည္း အေလ်ာ့အတင္း စစ္ေဆး ေပးသင့္ပါတယ္။ ကားအင္ဂ်င္ ေဘာနက္ အဖံုးဖြင့္ၿပီး အလြယ္တကူ စစ္ေဆးႏုိင္မယ့္ အခ်က္ျဖစ္ပါ တယ္။ Belt ႀကိဳးေတြကို စစ္ေဆး ေပးျခင္းျဖင့္ အင္ဂ်င္ စြမ္းေဆာင္ရည္ က်ဆင္းမႈ အေၾကာင္းရင္းကို လည္း အလြယ္တကူစစ္ေဆး သိရွိႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘက္ထရီဆုိ တာကေတာ့ ကားတစ္စီးအတြက္ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားဘက္ထရီမေကာင္းရင္ အင္ဂ်င္ႏိႈး ရတာကစၿပီး၊ ကားမီးသီးေတြ အထိ ထိခုိက္ ေစပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဘက္ထရီ သက္တမ္း နဲ႔ ဘက္ထရီအေျခအေန၊ ဘက္ထရီရဲ႕ သန္႔ရွင္းမႈ ေတြကအစ အၿမဲ ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္ေပးသင့္ပါတယ္။

🚨 I-Interior (အတြင္းခန္း)
ကားအတြင္းခန္းဆုိတာ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ေယာက္ အတြက္ ေရာ စီးနင္းသူတစ္ေယာက္အ တြက္ပါ မျဖစ္မေန ထိေတြ႕ေနရ မယ့္အရာျဖစ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္း သန္႔ရွင္းမႈက ကားတန္ဖိုး သတ္မွတ္မႈ အေပၚမွာ မူတည္ေနတဲ့အျပင္၊ ကားစီးနင္းသူ၊ ေမာင္းႏွင္သူေတြရဲ႕ က်န္းမာေရးနဲ႔လည္း သက္ဆုိင္ ပါတယ္။ အေမႊးနံ႔သာေတြ သံုးရတာမႀကိဳက္ဘူး ဆုိရင္ေတာင္ အတြင္းခန္းမွာ ဖုန္မႈန္႔နဲ႔ အမိႈက္ ေတြကိုေတာ့ ကင္းစင္ၿပီး ေျခာက္ေသြ႕ သန္႔ရွင္း ေအာင္ ထိန္းသိမ္း ေနသင့္ပါတယ္။

🚨 F-Fluids (အေအးခံရည္မ်ား)
အင္ဂ်င္တစ္ခုလံုး အေအး ဓာတ္ရွိေနဖို႔အတြက္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ ေရတုိင္ကီထဲက ေရေတြနဲ႔ပန္ကာ ေတြက လွည့္ပတ္ထိန္းသိမ္းေပး ေနပါတယ္။ ကားမွန္ေတြကို အခ်ိန္မေရြး သန္႔ရွင္းေပးႏုိင္ဖို႔ အတြက္ေတာ့ မွန္၀ုိက္ဘာေတြက စြမ္းေဆာင္ ေပးပါတယ္။ အင္ဂ်င္ ေအးေစဖို႔ ေရတုိင္ကီထဲက ေရကို စစ္ေဆး ျဖည့္သြင္းေပးဖို႔ လိုအပ္သလို မွန္၀ိုက္ဘာေရ ကိုလည္း လိုအပ္သလို ျဖည့္ေပး ေနဖို႔လိုအပ္ ပါတယ္။ ဒါမွလည္း လိုအပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ လိုအပ္သလို ကားမွန္ေတြကုိ သန္႔ရွင္း ေပးႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

☑ L-Light (မီးစနစ္)
ကားမီးသီးနဲ႔ မီးစနစ္ေတြကိုေတာ့ ကိုယ္တုိင္ စစ္ေဆးရတာလည္း လြယ္ကူၿပီး ကားအတြက္ ေရာ ယာဥ္ေမာင္းအတြက္ပါ အေရးပါတဲ့ အစိတ္အပိုင္း ျဖစ္ပါ တယ္။ ကားတစ္စီးရဲ႕ မီးသီးေတြ အားလံုးရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈကို အနည္းဆံုး တစ္ပတ္ႏွစ္ႀကိမ္ခန္႔ စစ္ေဆးေပး သင့္ပါတယ္။ ကားကိုရပ္ ထားၿပီး ကားရဲ႕ ေရွ႕ေနာက္မီး ေတြ၊ အခ်က္ျပမီးေတြ၊ ဘရိတ္မီး၊ Silent မီးေတြ ပံုမွန္လုပ္ေဆာင္ ျခင္းကို စစ္ေဆး ထိန္းသိမ္းရပါ မယ္။ လိုအပ္ရင္ျပဳျပင္ေပးရပါ မယ္။

☑ Windshield Wipers (ေလကာမွန္ ၀ိုက္ဘာ) မွန္၀ိုက္ဘာေရေတာ့ ျဖည့္ ထားေပမယ့္ မွန္၀ုိက္ဘာေတြက ပံုမွန္အလုပ္မလုပ္ေတာ့ ရင္ေတာ့ အသံုးမ၀င္တဲ့ ၀ိုက္ဘာပဲျဖစ္ေန မွာပါ။ ကားမွန္၀ိုက္ဘာေတြလည္း ပံုမွန္အတုိင္း ေကာင္းမြန္ေနဖို႔နဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မွန္ဖို႔ကိုလည္း စစ္ေဆးထိန္းသိမ္း သင့္ပါတယ္။

☑ Emission Control System (ဓာတ္ေငြ႕ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္)
ကားတစ္စီးရဲ႕ အင္ဂ်င္က ေန ဓာတ္ေငြ႕ ထုတ္လုပ္မႈပမာဏကို ထိန္းခ်ဳပ္လုပ္ေဆာင္ေပးဖို႔အ တြက္ ေအာက္ဆီဂ်င္  ဆင္ဆာ၊ EGR စတဲ့ စနစ္ေတြကို ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ထားပါတယ္။ ဓာတ္ထုတ္လႊတ္မႈနဲ႔ ကားအိတ္ေဇာက ထြက္လာမယ့္ ဓာတ္ေငြ႕ အေရာင္ေတြၾကည့္ၿပီးေတာ့ လည္း အင္ဂ်င္ရဲ႕ အေျခအေနကိုသိႏုိင္ပါတယ္။

✨ မူရင္း ထုတ္လုပ္တဲ့ စက္႐ံုကလည္း သူတို႔လိုက္နာ ထုတ္လုပ္တဲ့ ဓာတ္ေငြ႕ထုတ္လႊင့္ မႈဆုိင္ရာ ဆက္စပ္ဥပေဒ ေတြကို ကားတစ္စီးခ်င္းမွာ ေဖာ္ျပေပး ထားပါတယ္။ အဲသည့္အခ်က္ေတြကို ၾကည့္ၿပီး မိမိကားရဲ႕ ဓာတ္ေငြ႕ ထုတ္လႊတ္ေနမႈကုိ ျပဳျပင္ထိန္း သိမ္းျခင္းျဖင့္ အဘက္ဘက္မွ စည္းကမ္းလိုက္နာတဲ့ ယာဥ္ထိန္း သိမ္းျပဳျပင္မႈကို ရရွိေစမွာျဖစ္ပါ တယ္။
🚘🚘🚘🚘🚘

Writer by

ေအာင္ၿဖိဳးမြန္
ref: wiki How
7daycars

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html