ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

သိထားသင္​့​ေသာ ယာဥ္​တိုက္​မႈ(၁၀)မ်ိဳး

သိထားသင္​့​ေသာ ယာဥ္​တိုက္​မႈ(၁၀)မ်ိဳး
======================

၁။ရပ္​ထား​ေသာယာဥ္​ကို
ဝင္​​ေရာက္​တိုက္​မိျခင္​း။
ရပ္​ထား​ေသာယာဥ္​ကို
အျခားယာဥ္​တစ္​စီးမွ
ဝင္​​ေရာက္​မိတဲ့အခါမွာ
တိုက္​တဲ့ယာဥ္​အမွားပဲ ျဖစ္​ပါတယ္​။
ဒါ​ေပမယ္​့
ညအခ်ိန္​အ​ေမွာင္​ထဲမွာ
​ေဘးမီးဖြင္​့မထားဘဲ
လမ္​းမ​ေပၚရပ္​ထားခဲ့မယ္​။
အႏၱရာယ္​မျဖစ္​ႏိုင္​​ေအာင္​
သတိ​ေပးမယ္​့သူ႐ွိမ​ေနခဲ့ရင္​​ေတာ့
ရပ္​ထားတဲ့ယာဥ္​မွာလည္​း
တာဝန္​႐ွိပါတယ္​။

၂။​ေ႐ွ႕ယာဥ္​အား​ေနာက္​ယာဥ္​မွ
ဝင္​​ေရာက္​တိုက္​မိျခင္​း။
​ေနာက္​ကယာဥ္​မွာတာဝန္​႐ွိပါတယ္​။
ဒီ​ေနရာမွာတစ္​ခ်ိဳ႕က​ေျပာၾကပါတယ္​။
​ေ႐ွ႕ယာဥ္​က ႐ုတ္​တရက္​
ဘရိတ္​အုပ္​လို႔တိုက္​ရတာပါလို႔
​ေျပာၾကပါတယ္​။
ဒါ​ေပမယ္​့
ယာဥ္​သြားလာမႈစည္​းကမ္​း
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၅မွာ
​ေ႐ွ႕ယာဥ္​႐ုတ္​တရက္​တန္​႔လ်ွင္​
​ေနာက္​မွယာဥ္​သည္​
ထိခိုက္​မႈမျဖစ္​​ေစရန္​
သင္​့​ေလ်ာ္​​ေသာအကြာအ​ေဝးမွ
လိုက္​ရမည္​လို႔​ေဖာ္​ျပထားပါတယ္​။
သင္​့​ေလ်ာ္​​ေသာအကြာအ​ေဝး
ဆိုတာက​ေတာ့
ပံု​ေသမႏိုင္​႐ွိပါဘူး။
​ေ႐ွ႕ယာဥ္​အ႐ွိန္​မ်ားရင္​
မ်ားသလို
အ႐ွိန္​နည္​းရင္​နည္​းသလို
ထိခိုက္​မႈမ႐ွိပဲ
ရပ္​တန္​႔ႏိုင္​မယ္​့အကြာအ​ေဝးကို
ခ်ိန္​ဆ​ေမာင္​းႏွင္​ရမွာပါ။
အဲ့ဒီ့အတြက္​​
​ေ႐ွ႕ယာဥ္​မွ ​ေခြးျဖတ္​​ေျပးလို႔ျဖစ္​ျဖစ္​
လူျဖတ္​​ေျပးလို႔ပဲျဖစ္​ျဖစ္​
အ​ေၾကာင္​းတစ္​စံုရာ​ေၾကာင္​့
ရပ္​တန္​႔ခ်ိန္​မွာ
​ေနာက္​ယာဥ္​သည္​လည္​း
ထိခိုက္​မႈမ႐ွိ​ေအာင္​
ရပ္​တန္​႔ႏိုင္​ရပါမယ္​။
ဖရီး​ေၾကာလို႔​ေခၚတဲ့
ရပ္​မ်ဥ္​း မ႐ွိတဲ့​ေကြ႔​ေၾကာ
တည္​့​ေၾကာမွာတိုက္​ရင္​​ေတာ့
​ေ႐ွ႕ယာဥ္​အမွားျဖစ္​ပါတယ္​။
လမ္​းၫႊန္​အမွတ္​အသားကို
လိုက္​နာျခင္​းမ႐ွိတဲ့
အတြက္​ပါ။

၃။လမ္​းဆံုတြင္​ယာဥ္​(၂)စီးတိုက္​ျခင္​း
မိန္​းလမ္​းမႀကီးနဲ႔
လမ္​းသြယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့
လမ္​းသြယ္​ယာဥ္​ရဲ႕ တာဝန္​ပဲ
ျဖစ္​ပါတယ္​။
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၉(ခ) အရ
လမ္​းမႀကီးမွယာဥ္​သည္​
ဦးစား​ေပးရတဲ့အတြက္​ပါ။
တကယ္​လို႔
တူညီလမ္​းဆံုမွာဆိုရင္​​ေတာ့
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၉(က) အရ
လက္​ယာဘက္​ယာဥ္​သည္​
ဦးစား​ေပးရပါတယ္​။
တူညီလမ္​းဆံုသို႔
ယာဥ္​(၂)စီးတၿပိဳင္​တည္​း
​ေရာက္​႐ွိလ်ွင္​
ဦးစြာ​ေရာက္​႐ွိ​ေသာယာဥ္​ကို
ဦးစား​ေပးရမည္​ျဖစ္​ၿပီး
တစ္​ခ်ိန္​တည္​း​ေရာက္​႐ွိလ်ွင္​
လက္​ယာဘက္​ယာဥ္​ကို
ဦးစား​ေပးရမည္​လို႔
သတ္​မွတ္​ထားတဲ့အတြက္​ပါ။

၄။လမ္​းလယ္​တြင္​ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​
တိုက္​မိျခင္​း။
ဒါက​ေတာ့
ယာဥ္​(၂)စီးလံုးမွာတာဝန္​႐ွိပါတယ္​။
လက္​ယာကပ္​​ေမာင္​းစနစ္​ျဖစ္​တဲ့
ဒီႏိုင္​ငံမွာ သာမန္​အားျဖင္​့
မည္​သည္​့ယာဥ္​မဆို
လက္​ယာကပ္​​ေမာင္​းရမွာ
ျဖစ္​တဲ့အတြက္​ပါ။
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၁ မွာလည္​း​
​ေဖာ္​ျပထားပါတယ္​။
အျမန္​လမ္​း​ေတြလို
ယာဥ္​​ေၾကာ(၃)​ေၾကာ႐ွိတဲ့လမ္​းဆို
လက္​ဝဲဘက္​ အစြန္​း​ေၾကာသည္​
​ေက်ာ္​တက္​ရန္​ႏွင္​့ အျမန္​​ေမာင္​းႏွင္​ရန္​
မွသာ အသံုးျပဳရမွာျဖစ္​ပါတယ္​။

၅။T ပံုသ႑န္​ လမ္​းဆံုတြင္​
တိုက္​မိျခင္​း။
T လမ္​းဆံုမွာတိုက္​ရင္​လည္​း
လမ္​းမ​ေပၚ​ေကြ႔ထြက္​တဲ့ယာဥ္​က
အမွားပဲျဖစ္​ပါတယ္​။

၆။တည္​့ယာဥ္​ႏွင္​့ဝဲဘက္​သို႔
"ဂ"​ေကြ႔ ​ေကြ႔​ေသာယာဥ္​ကိုတိုက္​မိျခင္​း။
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၈ နဲ႔ ၁၅၀ အရ
တည္​့တည္​့လာ​ေနတဲ့
ယာဥ္​မ႐ွင္​းပဲ ​ေကြ႔တဲ့ယာဥ္​က
အမွားပဲျဖစ္​ပါတယ္​။
"လြတ္​မယ္​ထင္​လို႔
​ေကြ႔တာပါ" တို႔
​ေျပာတတ္​ၾကပါတယ္​။
ဘယ္​လိုပဲ​ေျပာ​ေျပာ
႐ွင္​းရမွာပါပဲ။

၇။လမ္​း​ေျပာင္​းျပန္​​ေက်ာ္​တက္​၍
မ်က္​ႏွာျခင္​းဆိုင္​ယာဥ္​ႏွင္​့တိုက္​မိျခင္​း။
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၆ အရ
​ေ႐ွ႕မွမ်က္​ႏွာျခင္​းဆိုင္​လာ​ေသာ
ယာဥ္​မ႐ွင္​းပဲလမ္​း​ေျပာင္​းျပန္​
​ေက်ာ္​တက္​တဲ့ယာဥ္​မွာ
တာဝန္​႐ွိပါတယ္​။

၈။​ေဘးခ်င္​းယွဥ္​​ေက်ာ္​တက္​၍
ပြတ္​တိုက္​ျခင္​း။
လက္​ဝဲဘက္​မွ​ေက်ာ္​တက္​
ပြတ္​တိုက္​မိသည္​့ယာဥ္​သာ
အမွားျဖစ္​ပါတယ္​။

၉။အဝိုင္​းတြင္​ယာဥ္​(၂)စီး
တိုက္​မိျခင္​း။
နည္​းဥပ​ေဒ ၁၄၉ အရ
အဝိုင္​းပတ္​​ေနတဲ့ယာဥ္​သာ
အမွန္​ျဖစ္​ပါတယ္​။
အဝိုင္​းပတ္​ယာဥ္​ ဦးစား​ေပးရမွာ
ျဖစ္​​ေပမယ္​့
ၿမိဳ႕​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားမွာ
အဝိုင္​းပတ္​​ေနတဲ့ယာဥ္​​ေတြကပဲ
ရပ္​​ေပး​ေနတာကိုျမင္​​ေနရပါတယ္​။
ရန္​ကုန္​ၿမိဳ႕က
ဦး​ေထာင္​ဘို/ဟံသာဝတီအဝိုင္​းလိုမ်ိဳး
​ေနျပည္​​ေတာ္​ၾကာပန္​းအဝိုင္​းလိုမ်ိဳး
အဝိုင္​းႀကီး​ေတြထဲမွာ အဝိုင္​းပတ္​​ေနတဲ့
ယာဥ္​အခ်င္​းခ်င္​းတိုက္​မိရင္​​ေတာ့
လက္​ဝဲဘက္​အတြင္​း​ေၾကာကယာဥ္​
အမွန္​ျဖစ္​ပါတယ္​။

၁၀။ယာဥ္​မွလူကိုတိုက္​ျခင္​း
စက္​တပ္​ယာဥ္​နဲ႔လူ
တိုက္​မိၿပီဆိုရင္​​ေတာ့
စက္​တပ္​ယာဥ္​သာအမွားျဖစ္​ပါတယ္​။
​ေျပာစရာ​ေတာင္​မလို​ေလာက္​ပါဘူး။

ယာဥ္​တိုက္​မႈျဖစ္​ပြားရတဲ့
အ​ေၾကာင္​းအရင္​း​ေတြက​ေတာ့
ယာဥ္​​ေမာင္​းႏွင္​သူမ်ားရဲ႕
​ေပါ့​ေလ်ာ့မႈ​ေၾကာင္​့ရယ္​
ယာဥ္​ရဲ႕စက္​ပစၥည္​း
ခ်ိဳ႕ယြင္​းမႈ​ေၾကာင္​့ရယ္​
လမ္​းအသံုးျပဳသူမ်ားရဲ႕
​ေပါ့​ေလ်ာ့မႈ​ေတြ​ေၾကာင္​့
အျဖစ္​မ်ားၾကပါတယ္​။

ဒါက​ေတာ့
ကြၽန္​​ေတာ္​မွတ္​ထားသ​ေလာက္​ကို
ျပန္​​ေဝမ်ွ​ေပးတာပါ။
အမွားပါ​ေကာင္​းပါႏိုင္​ပါတယ္​။
တက္​သိနားလည္​​ေသာ
ဆရာမ်ားမွအမွားဝင္​​ေရာက္​
​ေထာက္​ျပႏိုင္​ပါတယ္​။

Writer by online man

       ​ေလးစားလ်ွက္​ ျပန္​လည္​​ေဝမ်ွပါသည္​။
      

L

သိထားသင့်သော ယာဉ်တိုက်မှု(၁၀)မျိုး

======================


၁။ရပ်ထားသောယာဉ်ကို 

ဝင်ရောက်တိုက်မိခြင်း။

ရပ်ထားသောယာဉ်ကို

အခြားယာဉ်တစ်စီးမှ 

ဝင်ရောက်မိတဲ့အခါမှာ

တိုက်တဲ့ယာဉ်အမှားပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ဒါပေမယ့် 

ညအချိန်အမှောင်ထဲမှာ

ဘေးမီးဖွင့်မထားဘဲ

လမ်းမပေါ်ရပ်ထားခဲ့မယ်။

အန္တရာယ်မဖြစ်နိုင်အောင်

သတိပေးမယ့်သူရှိမနေခဲ့ရင်တော့

ရပ်ထားတဲ့ယာဉ်မှာလည်း

တာဝန်ရှိပါတယ်။


၂။ရှေ့ယာဉ်အားနောက်ယာဉ်မှ

ဝင်ရောက်တိုက်မိခြင်း။

နောက်ကယာဉ်မှာတာဝန်ရှိပါတယ်။

ဒီနေရာမှာတစ်ချို့ကပြောကြပါတယ်။

ရှေ့ယာဉ်က ရုတ်တရက်

ဘရိတ်အုပ်လို့တိုက်ရတာပါလို့ 

ပြောကြပါတယ်။

ဒါပေမယ့်

ယာဉ်သွားလာမှုစည်းကမ်း

နည်းဥပဒေ ၁၄၅မှာ

ရှေ့ယာဉ်ရုတ်တရက်တန့်လျှင်

နောက်မှယာဉ်သည်

ထိခိုက်မှုမဖြစ်စေရန်

သင့်လျော်သောအကွာအဝေးမှ

လိုက်ရမည်လို့ဖော်ပြထားပါတယ်။

သင့်လျော်သောအကွာအဝေး

ဆိုတာကတော့

ပုံသေမနိုင်ရှိပါဘူး။

ရှေ့ယာဉ်အရှိန်များရင်

များသလို

အရှိန်နည်းရင်နည်းသလို

ထိခိုက်မှုမရှိပဲ

ရပ်တန့်နိုင်မယ့်အကွာအဝေးကို

ချိန်ဆမောင်းနှင်ရမှာပါ။

အဲ့ဒီ့အတွက်

ရှေ့ယာဉ်မှ ခွေးဖြတ်ပြေးလို့ဖြစ်ဖြစ်

လူဖြတ်ပြေးလို့ပဲဖြစ်ဖြစ်

အကြောင်းတစ်စုံရာကြောင့်

ရပ်တန့်ချိန်မှာ

နောက်ယာဉ်သည်လည်း

ထိခိုက်မှုမရှိအောင်

ရပ်တန့်နိုင်ရပါမယ်။

ဖရီးကြောလို့ခေါ်တဲ့ 

ရပ်မျဉ်း မရှိတဲ့ကွေ့ကြော

တည့်ကြောမှာတိုက်ရင်တော့

ရှေ့ယာဉ်အမှားဖြစ်ပါတယ်။

လမ်းညွှန်အမှတ်အသားကို

လိုက်နာခြင်းမရှိတဲ့

အတွက်ပါ။


၃။လမ်းဆုံတွင်ယာဉ်(၂)စီးတိုက်ခြင်း

မိန်းလမ်းမကြီးနဲ့ 

လမ်းသွယ်ဆိုရင်တော့

လမ်းသွယ်ယာဉ်ရဲ့ တာဝန်ပဲ

ဖြစ်ပါတယ်။

နည်းဥပဒေ ၁၄၉(ခ) အရ

လမ်းမကြီးမှယာဉ်သည်

ဦးစားပေးရတဲ့အတွက်ပါ။

တကယ်လို့

တူညီလမ်းဆုံမှာဆိုရင်တော့

နည်းဥပဒေ ၁၄၉(က) အရ

လက်ယာဘက်ယာဉ်သည်

ဦးစားပေးရပါတယ်။

တူညီလမ်းဆုံသို့

ယာဉ်(၂)စီးတပြိုင်တည်း

ရောက်ရှိလျှင်

ဦးစွာရောက်ရှိသောယာဉ်ကို

ဦးစားပေးရမည်ဖြစ်ပြီး

တစ်ချိန်တည်းရောက်ရှိလျှင်

လက်ယာဘက်ယာဉ်ကို

ဦးစားပေးရမည်လို့

သတ်မှတ်ထားတဲ့အတွက်ပါ။


၄။လမ်းလယ်တွင် မျက်နှာချင်းဆိုင်

တိုက်မိခြင်း။

ဒါကတော့

ယာဉ်(၂)စီးလုံးမှာတာဝန်ရှိပါတယ်။

လက်ယာကပ်မောင်းစနစ်ဖြစ်တဲ့

ဒီနိုင်ငံမှာ သာမန်အားဖြင့်

မည်သည့်ယာဉ်မဆို

လက်ယာကပ်မောင်းရမှာ

ဖြစ်တဲ့အတွက်ပါ။

နည်းဥပဒေ ၁၄၁ မှာလည်း

ဖော်ပြထားပါတယ်။

အမြန်လမ်းတွေလို

ယာဉ်ကြော(၃)ကြောရှိတဲ့လမ်းဆို

လက်ဝဲဘက် အစွန်းကြောသည်

ကျော်တက်ရန်နှင့် အမြန်မောင်းနှင်ရန်

မှသာ အသုံးပြုရမှာဖြစ်ပါတယ်။


၅။T ပုံသဏ္ဍန် လမ်းဆုံတွင်

တိုက်မိခြင်း။

T လမ်းဆုံမှာတိုက်ရင်လည်း

လမ်းမပေါ်ကွေ့ထွက်တဲ့ယာဉ်က

အမှားပဲဖြစ်ပါတယ်။


၆။တည့်ယာဉ်နှင့်ဝဲဘက်သို့

"ဂ"ကွေ့ ကွေ့သောယာဉ်ကိုတိုက်မိခြင်း။

နည်းဥပဒေ ၁၄၈ နဲ့ ၁၅၀ အရ

တည့်တည့်လာနေတဲ့

ယာဉ်မရှင်းပဲ ကွေ့တဲ့ယာဉ်က

အမှားပဲဖြစ်ပါတယ်။

"လွတ်မယ်ထင်လို့

ကွေ့တာပါ" တို့

ပြောတတ်ကြပါတယ်။

ဘယ်လိုပဲပြောပြော

ရှင်းရမှာပါပဲ။


၇။လမ်းပြောင်းပြန်ကျော်တက်၍

မျက်နှာခြင်းဆိုင်ယာဉ်နှင့်တိုက်မိခြင်း။

နည်းဥပဒေ ၁၄၆ အရ 

ရှေ့မှမျက်နှာခြင်းဆိုင်လာသော

ယာဉ်မရှင်းပဲလမ်းပြောင်းပြန်

ကျော်တက်တဲ့ယာဉ်မှာ

တာဝန်ရှိပါတယ်။


၈။ဘေးချင်းယှဉ်ကျော်တက်၍

ပွတ်တိုက်ခြင်း။

လက်ဝဲဘက်မှကျော်တက်

ပွတ်တိုက်မိသည့်ယာဉ်သာ

အမှားဖြစ်ပါတယ်။


၉။အဝိုင်းတွင်ယာဉ်(၂)စီး

တိုက်မိခြင်း။

နည်းဥပဒေ ၁၄၉ အရ 

အဝိုင်းပတ်နေတဲ့ယာဉ်သာ

အမှန်ဖြစ်ပါတယ်။

အဝိုင်းပတ်ယာဉ် ဦးစားပေးရမှာ

ဖြစ်ပေမယ့်

မြို့တော်တော်များများမှာ 

အဝိုင်းပတ်နေတဲ့ယာဉ်တွေကပဲ

ရပ်ပေးနေတာကိုမြင်နေရပါတယ်။

ရန်ကုန်မြို့က

ဦးထောင်ဘို/ဟံသာဝတီအဝိုင်းလိုမျိုး

နေပြည်တော်ကြာပန်းအဝိုင်းလိုမျိုး

အဝိုင်းကြီးတွေထဲမှာ အဝိုင်းပတ်နေတဲ့

ယာဉ်အချင်းချင်းတိုက်မိရင်တော့

လက်ဝဲဘက်အတွင်းကြောကယာဉ်

အမှန်ဖြစ်ပါတယ်။


၁၀။ယာဉ်မှလူကိုတိုက်ခြင်း

စက်တပ်ယာဉ်နဲ့လူ

တိုက်မိပြီဆိုရင်တော့

စက်တပ်ယာဉ်သာအမှားဖြစ်ပါတယ်။

ပြောစရာတောင်မလိုလောက်ပါဘူး။


ယာဉ်တိုက်မှုဖြစ်ပွားရတဲ့

အကြောင်းအရင်းတွေကတော့

ယာဉ်မောင်းနှင်သူများရဲ့

ပေါ့လျော့မှုကြောင့်ရယ်

ယာဉ်ရဲ့စက်ပစ္စည်း 

ချို့ယွင်းမှုကြောင့်ရယ်

လမ်းအသုံးပြုသူများရဲ့

ပေါ့လျော့မှုတွေကြောင့်

အဖြစ်များကြပါတယ်။


ဒါကတော့

ကျွန်တော်မှတ်ထားသလောက်ကို

ပြန်ဝေမျှပေးတာပါ။

အမှားပါကောင်းပါနိုင်ပါတယ်။

တက်သိနားလည်သော

ဆရာများမှအမှားဝင်ရောက်

ထောက်ပြနိုင်ပါတယ်။


Writer by online man


       လေးစားလျှက် ပြန်လည်ဝေမျှပါသည်

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html