ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Motorcycle Vavle(ဘား) အေၾကာင္း တေစ့တေစာင္း

Vavle(ဘား)
🗼🗼🗼🗼🗼🗼🗼🗼
Vavle (ဘား) ဆိုတာကေတာ့ စတီးအမာတင္ထားေသာ သံသား vavle(ဘား)အေခ်ာင္းေလးေတြကိုျမင္မိႀကမွာပါ။
4 stroke အင္ဂ်င္ေတြမွာ အမ်ားဆံုးအသံုးျပဳတာကိုေတြ႔ရမွာပါ။အင္ဂ်င္တလံုးအလုပ္ လုပ္တ့ဲေနရာမွာ vavle(ဘား)ကလည္းမရွိမျဖစ္လိုအပ္ပါတယ္။
တိုင္ပင္ကိုက္ေအာင္ အင္ဂ်င္ကိုသူ ကလည္းလုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။အဖြင့္/အပိတ္
ကို In(ဘား)နွင့္Ex(ဘား)နွစ္ေခ်ာင္းက ကင္းမရွပ္ေပၚ မူတည္ျပီး တိုင္ပင္ကိုက္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။
vavle ဘား နစ္ေခ်ာင္းရွိတ့ဲထဲမွာ တစ္ေခ်ာင္းက
ခြ်တ္ယြင္းသြားရင္ အင္ဂ်င္ကို ဒုကၡေပးတက္ပါတယ္။ျပစ္ခ်က္ကိုေသခ်ာစြာ နားလည္ရင္ အလြယ္ေလးျပဳျပင္ေပးနိူင္မွာပါ။
အင္ဂ်င္တစ္လံုးမွာ vavle ဘားေတြကလည္း
ဒုကၡေပးတက္ပါတယ္။
       ပထမဆံုး vavle ဘားကေတာ့ Inဘား ရိူက္ဘားလို႔လည္းေခၚႀကပါတယ္။In ဘား ဟာ
ရင္ေတာ့ စလိုးမရေတာ့ပါဘူး။အနိူးခတ္တာေတြပါျဖစ္
တက္ပါတယ္။ကစ္နင္းႀကည့္ရင္ ေလသံထြက္ျပီး
ဟာတာတာ ႀကီးျဖစ္တက္ပါတယ္။ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့ ကာျပဴေရတာမွ ဆီမူတ္ထုတ္တာေတြျဖစ္တက္ပါေသးတယ္။
ဆီမီးခိုးထြက္တာတို႔ မီးေခါက္သံေတြထြတ္ေနတာတို႔ ျဖစ္ေပၚတက္ပါတယ္။ဒီအခ်က္အလက္ေတြ အင္ဂ်င္တလံုးမွာျဖစ္ေနျပီဆိုရင္ Inဘားကိုေသခ်ာစြာစစ္ေဆးႀကည့္ဖို႔လိုပါတယ္။
(သတိ တိုက္ပစ္ခ်ိန္တာ မွန္ကန္ဖို႔လိုပါသည္ ဘားေတြကို အရမ္းမတင္းေစရပါ)။
     Ex(ဘား) ဟာရင္ ဘာေတြျဖစ္နိူင္ေျခရွိလည္းရွိလည္းဆိုေတာ့
အင္ဂ်င္ ဖိအားက်ဆင္းျခင္းကိုျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။စက္သံမွန္ကန္မူ မရွိျခင္း အင္ဂ်င္မျငိမ္ျခင္း ေလာင္စာဆီေလအခ်ိဳးအစားကို အေနာက္အယွက္ေပးျခင္းတို႔ကိုျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ ဘားေတြျပဳျပင္တ့ဲေနရာမွာ ဘာက်င္းေတြနိမ့္ေနလား ဘားတံေလးေတြ ရုိက္အားမ်ားျပီး ပါးေနလား ဘားမ်က္ကြင္ေတြ စားေနလား ဘားကိုက္ေတြေခ်ာင္ေနျပီးလားစသည့္အခ်က္အလက္ေတြြကိုေသခ်ာစစ္ေဆးျပီး ျပဳျပင္ေပးမွသာ အင္ဂ်င္သက္တမ္းႀကာရွည္စြာ
အသံုးျပဳနိူင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
        Writer by   ႀကိဳးစားလွ်က္
                                      ko zaw

Unicode font

Vavle(ဘား)

Vavle (ဘား) ဆိုတာကတော့ စတီးအမာတင်ထားသော သံသား vavle(ဘား)အချောင်းလေးတွေကိုမြင်မိကြမှာပါ။
4 stroke အင်ဂျင်တွေမှာ အများဆုံးအသုံးပြုတာကိုတွေ့ရမှာပါ။အင်ဂျင်တလုံးအလုပ် လုပ်တဲ့နေရာမှာ vavle(ဘား)ကလည်းမရှိမဖြစ်လိုအပ်ပါတယ်။
တိုင်ပင်ကိုက်အောင် အင်ဂျင်ကိုသူ ကလည်းလုပ်ဆောင်ပေးပါတယ်။အဖွင့်/အပိတ်
ကို In(ဘား)နှင့်Ex(ဘား)နှစ်ချောင်းက ကင်းမရှပ်ပေါ် မူတည်ပြီး တိုင်ပင်ကိုက်အောင်လုပ်ဆောင်ပေးပါတယ်။
vavle ဘား နစ်ချောင်းရှိတဲ့ထဲမှာ တစ်ချောင်းက
ချွတ်ယွင်းသွားရင် အင်ဂျင်ကို ဒုက္ခပေးတက်ပါတယ်။ပြစ်ချက်ကိုသေချာစွာ နားလည်ရင် အလွယ်လေးပြုပြင်ပေးနိူင်မှာပါ။
အင်ဂျင်တစ်လုံးမှာ vavle ဘားတွေကလည်း
ဒုက္ခပေးတက်ပါတယ်။
       ပထမဆုံး vavle ဘားကတော့ Inဘား ရိူက်ဘားလို့လည်းခေါ်ကြပါတယ်။In ဘား ဟာ
ရင်တော့ စလိုးမရတော့ပါဘူး။အနိူးခတ်တာတွေပါဖြစ်
တက်ပါတယ်။ကစ်နင်းကြည့်ရင် လေသံထွက်ပြီး
ဟာတာတာ ကြီးဖြစ်တက်ပါတယ်။နောက်တမျိုးကတော့ ကာပြူရေတာမှ ဆီမူတ်ထုတ်တာတွေဖြစ်တက်ပါသေးတယ်။
ဆီမီးခိုးထွက်တာတို့ မီးခေါက်သံတွေထွတ်နေတာတို့ ဖြစ်ပေါ်တက်ပါတယ်။ဒီအချက်အလက်တွေ အင်ဂျင်တလုံးမှာဖြစ်နေပြီဆိုရင် Inဘားကိုသေချာစွာစစ်ဆေးကြည့်ဖို့လိုပါတယ်။
(သတိ တိုက်ပစ်ချိန်တာ မှန်ကန်ဖို့လိုပါသည် ဘားတွေကို အရမ်းမတင်းစေရပါ)။
     Ex(ဘား) ဟာရင် ဘာတွေဖြစ်နိူင်ခြေရှိလည်းရှိလည်းဆိုတော့
အင်ဂျင် ဖိအားကျဆင်းခြင်းကိုဖြစ်ပေါ်စေပါတယ်။စက်သံမှန်ကန်မူ မရှိခြင်း အင်ဂျင်မငြိမ်ခြင်း လောင်စာဆီလေအချိုးအစားကို အနောက်အယှက်ပေးခြင်းတို့ကိုဖြစ်ပေါ်စေပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဘားတွေပြုပြင်တဲ့နေရာမှာ ဘာကျင်းတွေနိမ့်နေလား ဘားတံလေးတွေ ရိုက်အားများပြီး ပါးနေလား ဘားမျက်ကွင်တွေ စားနေလား ဘားကိုက်တွေချောင်နေပြီးလားစသည့်အချက်အလက်တွေကိုသေချာစစ်ဆေးပြီး ပြုပြင်ပေးမှသာ အင်ဂျင်သက်တမ်းကြာရှည်စွာ
အသုံးပြုနိူင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
                        ကြိုးစားလျှက်
                                      ko zaw

No comments:

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html