ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ကားေရတိုင္ကီ လို႔သိထားတဲ႔ Car Radiator

ကားေရတိုင္ကီ လို႔သိထားတဲ႔ Car Radiator  ကသင့္ကားရဲ႕ Engine အတြက္သိပ္အေရးႀကီးပါသလား


✅ ဟုတ္ကဲ႔ ပါ ❕❕❕❕❕❕
 ခုေခတ္ေပၚ အဆင့္ျမင့္ကားမ်ားအတြက္ အရမ္းေရးႀကီးေၾကာင္းကိုရွင္းျပေပးခ်င္ပါတယ္


 ျမန္မာျပည္ ကားေလာကအသစ္တစ္ဖန္ ျပန္လည္ဝင္ေရာက္လာတာဟာ ၂၀၁၂ခုႏွစ္ ေလာက္ကစတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ တစ္ပတ္ရစ္ကားမ်ိဳးစံု ေပါေပါမ်ားမ်ား စဝင္လာတာကေတာ့ ၂၀၁၃ ေလာက္က စပါတယ္။

၂၁၁၃ ကေန ၂၀၁၈ခုႏွစ္ လက္ရွိအထိဆိုရင္
၅ ႏွစ္ အနည္းဆံုးရွိၿပီမို႕ ကားအသံုးျပဳၾကသူ မိတ္ေဆြမ်ား ကားအေၾကာင္းေတာ္ေတာ္သေဘာေပါက္ေနၾကၿပီးပါၿပီ။တစ္ခ်ိဳ႕ ဆို သေဘာေပါက္ရံုမက ေက်ာပါ ေပါက္ၿပီးေနၾကပါၿပီ။


 ေျပာခ်င္တာက ဒီက သေဘာသဘာဝ
လူအမ်ားက ကားကို အသံုးခ် အသံုးျပဳဘို႔ထက္အက်ိဳးအျမတ္ကိစၥကိုပဲ နံပါတ္ (၁) ဦးစားေပးတာေတြ႕ရပါတယ္။ ေျပာခ်င္တာက အရင္းတစ္ခုနဲ႔အလကား စီးခ်င္တယ္။ ျပန္ေရာင္းရင္ ျမတ္ခ်င္ေသးတယ္။ အရင္လို အိုေကမွာစိုေျပ ခ်င္ေသးတယ္ဆိုပါေတာ့။ အနည္းဆံုး အရင္းျပန္ရခ်င္ၾကတယ္။

 ကားတစ္စီး ကို ေရရွည္ႀကံ ့ခိုင္ေအာင္
ဘယ္လို ထိန္းသိမ္းရမလဲ ဆိုတာကိုေတာ့
သိပ္ဦးစားေပးတာ မေတြ႕ရပါဘူး။
 ကားမ်ားကလည္း ေမာ္ဒယ္ အသစ္နဲ႔လာေနပါၿပီ။


⛽ ေလာင္စာဆီကလည္း 92/95-Ron HSD / Premium စသျဖင့္ နည္းပညာစကားလံုးမ်ားကိုလည္း စတင္ထိေတြ႕ရပါၿပီ။
၂၀၁၂ - ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ေလာက္မွာ ျပည္တြင္းဓါတ္ဆီဆိုင္မ်ားကလည္း အဆင့္မမီတဲ႔ ေလာင္စာဆီမ်ားနဲ႔ေကာင္းေကာင္း နားပန္က်င္းလိုက္တာကိုလည္းကားအင္ဂ်င္အမ်ားအျပားခံလိုက္ရပါေသးတယ္။

ကားသံုးစြဲသူကလည္း Beginner ၊အဆင့္ျမင့္
ကားမ်ားကို ျပင္ေပးၾကမယ့္ သူမ်ားကလည္း
Beginner မ်ားလည္းထြက္ေပၚလာၾကတာကိုလည္းျမင္ေတြ႕လာရပါတယ္။
‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍


ေရွးရိုးစြဲ စီနီယာ လက္ေဟာင္း စက္ဆရာႀကီးမ်ားရဲ႕ဘုဂလန္႔၊ ေထာ္ေလာ္ကန့္လန္႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္အမွားမ်ားရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈ ေအာက္မွာလည္း ေမာ္ဒယ္သစ္ကားပိုင္ရွင္မ်ား ခံစားခဲ႔ ဘူးမွာပါ။



ခု ေရာက္ရွိေနတဲ့ ၂၀၁၈ခုႏွစ္အထိ ၅ ႏွစ္တာသက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ကားမ်ိဳးစံု ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရဲ႕ အင္ဂ်င္အခ်ိဳ႕ဟာ သက္တမ္းမျပည့္မီ အင္ဂ်င္ေတြဖြင့္လိုက္ရတယ္။အလံုးလိုက္လဲၾကရပါတယ္။


 Japan  က်ကားမ်ားကိုျမန္မာျပည္မွာ
ဝယ္ေနက်တာကိုျမင္ေတြ႕ ေနရတာက ဝယ္သူတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကီလိုနည္းနည္းနဲ႔လာတဲ႔ကားကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေမးဝယ္ၾကပါတယ္။

သူတို႔အထင္ ကီလိုနည္းတဲ့ကားက ၾကာၾကာခံမယ္ေပါ့။
 ေအာက္ပိုင္းသေဘာတရားအရ ျဖစ္နိုင္ေျခရွိေပမယ့္ ကားရဲ႕ အင္ဂ်င္ကိုေတာ့ ဒီလို စိတ္ခ်လက္ခ် မမွန္းနိင္ေၾကာင္းကို ဗဟုသုတေလးေပးခ်င္လို႔ ခုလိုလွ်ာရွည္ေပးေနရတာပါဗ်ာ။



 ကားေရတိုင္ကီ လို႔အသိမ်ားေနတဲ႔
Radiator ကို ေရတိုင္ကီလို႔ တိုက္ရိုက္ေခၚလို႔
မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ Tank ဆိုတဲ႔ တိုင္ကီေလးဟာ ေသးေသးေလးပါ  အသြင္း၊အထုတ္ ၂ ခုနဲ႔ေပါင္းစပ္ထားပါတယ္။ ဒီ Tank ထဲက ပူလာတဲ႔ ေရမ်ားကိုေအးဖို႔ Heat Transfer နည္း (၃) ခုစလံုးနဲ႔ ျပန္လည္ ေအးေစဘို႔ဒီဇိုုင္းလုပ္ေပးထားရပါတယ္။



♨ ေရပူမ်ားကို ထုနဲ႔ထည္နဲ႔ စီးဆင္းလည္ပတ္ေပးေနရမယ့္အစား ေရႊပါးခတ္ေပးသလို ေရပါးခတ္ေပးဘို႔ စီစဥ္ေပးရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အလႊာပါးေလးမ်ားရေစဖို႔ Core Design မ်ားလုပ္ေပးလိုက္တယ္ ။ေရပူေတြကို Core Tube ေရလိုင္းေလးမ်ားနဲ႔ ေရပါးခတ္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ပါးႏိုင္သမွ်ပါးေအာင္လုပ္နိုင္ေလ ေရပူလည္းျမန္ျမန္ေအးနိုင္ေလေလပါဘဲ ခင္ဗ်ာ။

〽 Core Tube ေလးေတြ ဒီအတိုင္းထားလည္းရေနေပမယ့္ Coer Tube ေလးေတြက အပူမ်ားကို အပူစီးကူးျခင္း အပူေလွ်ာက္ကူးျခင္း မ်ားထပ္ျဖစ္ေစၿပီး။Cooling Fins တိုတဲ႔ သတၱဳ ျပားအလႊာေလးေတြကိုလည္းအတြန္အလိမ္ေလးမ်ားနဲ႔ညီညာစြာတြန္႔ေခါက္ၿပီး ေနရာမလပ္ထိစပ္ေပးထားၾကပါတယ္။


 Core Tube ကအပူမ်ားကို ထပ္မံၿပီး
စီးဆင္းသယ္ေဆာင္ေစပါတယ္လြတ္ေနတဲ႔ ေနရာလပ္မ်ားကို ျပင္ပကတိုးဝင္လာတဲ႔ ေလေအး၊ေအာ္တိုဖန္(ၾကိဳးနဲ႔လည္တဲ႔ဖန္)ကလည္း အပူျဖာကူးျခင္းအတြက္ ျမန္ျမန္နဲ႔မ်ားမ်ား အေထာက္အကူေပးပါတယ္။ဒီလို ေရပူ မွ ေရေအးျဖစ္ေအာင္ Tank ၂ ခု ၊Core Tube ၊Core Fins စသည္တို႕နဲ႔ စနစ္တစ္က် ေပါင္းစပ္ေပးထားလိုက္လို႔ Radiator လို႔ ေခၚလိုက္ရတာပါ။ 

အရည္တစ္ခုခု ကို သမရိုးက် သိုေလွာင္ထားတဲ႔အဝိုင္းျဖစ္ျဖစ္ ေလးေထာင့္ျဖစ္ျဖစ္ အရာကိုသာ Tank တိုင္ကီလို႔ ေခၚထားတာကို သေဘာထပ္ေပါက္လိုက္ပါ။

❌ ကားမွာ ေရတိုင္ကီလို႔ ေခၚလို႔မရပါဘူး။
ထပ္ေျပာလိုက္ခ်င္တာက Radiator က Tank ေရဇလုပ္ကို အေပၚဘက္တစ္ခု ေအာက္ဘက္တစ္ခုနဲ႔ တည္ေဆာက္ၾကည့္တယ္။
Core Tubevေတြကို သမရိုးက် ေဒါင္လိုက္
ထားၾကည့္တယ္။



 ခု ဝင္လာေနတဲ႔ ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Radiator မ်ားၾကေတာ့ Tank ေတြကို ေဘး ၂ ဘက္နဲ႔ထားၾကည့္တယ္။ Core Tube ေတြကို ေရျပင္ညီ အလ်ားလိုက္ထားၾကျပန္တယ္။
✍ Core ေလးေတြကို တတ္နိုင္သမ်ွ ပါးေပးတယ္။တတ္နိုင္သမွ် မ်ားေပးတယ္ အပူျမန္ျမန္ဖလွယ္ေပးနိုင္ေအာင္ေပါ့။
ဒီလို လုပ္ေပးျခင္းအားျဖင့္ Radiator ကို ေတာ္ေတာ္ပါးသြားေအာင္ လုပ္နိုင္ခဲ႔တယ္။ ဒီေတာ့ ကားစက္ခန္းမွာေနရာပိုလာတယ္ ေရလည္အံု အားကိုး၊ေအာ္တိုဖန္အားကိုးနဲ႔ တစ္ကယ္လည္းအပူဖလွယ္ေပးနိုင္ခဲ႔ပါတယ္။

ေအာက္က Tank တစ္ကန္႔ကိုလည္း ေအာ္တိုဂီယာဝိုင္လွည့္စီးဘို႔ ေနရာေပးထားျပန္ေသးတယ္။ဒါေၾကာင့္မို႔ ကား Radiator တစ္ခုဟာ စနစ္ေကာင္းမြန္ေနေစဘို႔ ေတာ္ေတာ္ အေရးႀကီးပါတယ္။ စနစ္ေကာင္းဖို႔ အင္ဂ်င္ထဲကို လွည့္ပတ္စီးဆင္းေပးတဲ႔ Coolant အရည္ကိုလဲ လိုခ်င္တဲ႔အပူခ်ိန္တစ္ခုမွာ အပိုအလိုမရွိတည္ျမဲေနဘို႔ သာမိုစတက္ဆို တဲ႔အရာကလည္း ထိန္းညိွေပးထားရျပန္တယ္။



 ခုလို စက္အေအးခံစနစ္သေဘာသဘာဝ
စနစ္ကို နည္းနည္းနားလည္ၿပီဆိုရင္ ပိုရွင္းလာပါလိမ့္မယ္။
စနစ္ထဲက တစ္ခုခု ခ်ိဳ႕ယြင္းၿပီဆိုပါကRadiator ထဲက အရည္ Over Heat တက္လာပါလိမ့္မယ္။ ဒါကိုအင္ဂ်င္ Heat  တတ္တယ္လို႔ေျပာပါတယ္။
 အတိုင္းထက္လြန္သြားလွ်င္ ဟက္ဂတ္စက္ပ်က္ပါလိမ့္မယ္ ။မကုန္သင့္တာကုန္က်သြားပါမယ္။Over Heat ခဏ၊ခဏ တက္တဲ႔ကားေရခဏ၊ခဏ ဆူလို႔ လမ္းမွာ မၾကာမၾကာနားေမာင္းရတဲ႔ကား အင္ဂ်င္အတြင္းထဲက ရွိရွိသမ်ွေသာ သတၱဳ မ်ားနာသြားပါၿပီ။
အထူးသျဖင့္ ဟက္မ်က္ႏွာျပင္ ၾကြတတ္ပါသည္။ပစၥတက္နဲ႔ ဆလင္ဒါမ်ားလည္း ျခစ္ရာမ်ား
ျဖစ္သြားတတ္ပါသည္။


 ေရ ခဏ၊ခဏ ဆူလို႔ Over Heat တက္တဲ႔
ကားမ်ားရဲ႕ Engine Oil Quality က်သြားပါၿပီ။
ေရတိုင္ကီ အဖံုးဆိုတဲ႔ Pressure Cap က ေရာ္ဘာမ်ားထုတ္သြင္းလုပ္ေပးေနရတဲ႔ Valve မ်ားလည္းနာသြားတတ္ပါသည္။
အင္ဂ်င္ကို မူလအတိုင္း Repair လုပ္ပီးရင္ေတာ့ထည့္ေနက် Engine Oil ကို မနွေျမာပဲ
အသစ္လဲလွယ္ေပးဘို႔ သတိထားလိုက္ပါ။
ဆင္ေျပာင္ႀကီး အၿမီးက်မွ မတစ္ပါနဲ႔။


အင္ဂ်င္ပါဝါ အျပည့္အကုန္သံုးေနၾကေသာ
အံဇာတုံုး၊ အာရဖတ္ ကားမ်ား အင္ဂ်င္ဟိတက္တာအသိေနာက္က်လို႔ အခ်ိန္မီမျပဳင္လိုက္လို႔အင္ဂ်င္ဖြင့္လိုက္ရတဲ႔ ကားမ်ား အလြန္မ်ားခဲ႔ပါသည္။
သက္ဆိုင္ရာ ထိန္းသိမ္းမႈ စနစ္မ်ားကို သိထားရင္ျဖင့္ကားအင္ဂ်င္တစ္လံုးဟာ ကီလို သိန္းဂဏန္းေမာင္းလို႔ရပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။

နိဂံုးခ်ဳပ္ ေျပာလိုက္ခ်င္တာကေတာ့
ခုေခတ္ကားမ်ားဟာ ေတာ္ယံုတန္ရံု မပ်က္တတ္ပါ။အဲ ပ်က္ရင္ေတာ့ ပြဲသိမ္းတတ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။စနစ္တစ္က် ထိန္းသိမ္းတတ္ရင္လည္း
အၾကာႀကီးခံပါတယ္။ သက္တမ္းျပည့္လည္း
သံုးလို႔ရပါတယ္။ထိန္းသိမ္းမႈကင္းဆိုေပမယ့္
ဆီ၊ ေရ၊ ေလ၊ ဝိုင္ေတာ့ ဂရုစိုက္ေပးပါ။
ကားဒိုင္ခြက္က သတိေပးသေကၤတမ်ားကိုသေဘာေပါက္ေပးပါ။ ဘာေလးျပေနတာလဲ ဆိုၿပီး
ၾကည့္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ၾကည့္မေနပါနဲ႔။
ခု ရက္ပိုင္း အျဖစ္မ်ားေနတာကေတာ့ Over Heatေၾကာင့္ ဂတ္စက္ျပတ္ ေနတာကို အျမင္မ်ားေနလို႔ပါ။



Crdဆရာကိုသက္





lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html