ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ဆိုင္​ကယ္​ ကာဗ႐ိုက္တာ အေၾကာင္း သို႔မဟုတ္ ဓါတ္ဆီအင္ဂ်င္တစ္လံုးရဲ႕ နွလံုးသား

ဓါတ္ဆီအင္ဂ်င္တစ္လံုးရဲ႕ နွလံုးသား သို႕မဟုတ္ ကာဗ်ဴေရတာ


ကာဘရိုက္တာ အေႀကာင္းေတြကေတာ့ ေျပာမိပီးသားျဖစ္ေပမယ့္ ဒီပိုစ့္ေလးဟာ အနည္းငယ္ေတာ့ကြဲလြဲပါတယ္။ သေဘာသဘာဝနဲ႕ျပင္ဆင္ပံုကို ဦးစားေပးေျပာျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ 

ကာဘရိုက္တာဆိုတာဟာ အင္ဂ်င္ရဲ႕ စုပ္အားနဲ႕ အလုပ္လုပ္တဲ႕ အစိတ္အပိုင္းပါ။ carburator ကဘ္ဗ်ဴရ္တာ  လို႕အသံထြက္ေပမယ့္ ျမန္မာ့အေခၚက ကာဘရိုက္တာပါပဲ။

ဆီေလအခ်ိဳး 12:1 အထိေရာစပ္ေပးနိုင္တဲ႕ ကာဘရိုက္တာစနစ္ဟာ ဘယ္သူေတြဘယ္လိုေျပာေျပာ ျမန္မာ့ေျမမွာေတာ့ ေအာင္လံထူဆဲပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ျပသနာေတြကလဲအမ်ားသားပါ။ 

ကဘရိုက္တာမွာ ထပ္ပီးခြဲရင္ ဖဲြ႕စည္းပံုအရ အေပၚေအာက္နဲ႕ ေဘးတိုက္ပဲ ရွိပါလိမ့္မယ္။ အေပၚေအာက္ကေတာ့ အရင္ ဓါတ္ဆီ ကားေတြမွာအသံုးမ်ားခဲ့ပါတယ္။ ေဘးတိုင္ကေတာ့ ဆိုင္ကယ္ကာဘရိုက္တာအမ်ားစုေပါ့ေလ။ ေအာက္က ဆီကေလွာင္ကန္ေလးထဲမွာ pilot jet (idle jet ) နဲ႕ main jet အစရွိတဲ႕ ဂ်က္ပင္ေလးေတြ စိုက္ျမဳပ္ထားတဲ႕ အခါ အင္ဂ်င္က ေလစုပ္သြင္းလိုက္တဲ႕အခါ ဆီကိုဂ်က္ပင္အေပါက္ေတြကေန အခ်ိဳးက် ေရာစပ္ေပးတဲ႕ စနစ္ပါပဲ။ အလုပ္လုပ္ပံုထဲမွာ ကာဘရိုက္တာကို စနစ္ သံုးမ်ိဳးသာေတြ႕ရမွာပါ။ 

jet လို႕ေခၚတဲ႕ ပင္ေပါက္ကေလးေတြကေတာ့ ကြာျခားပါလိမ့္မယ္။ ေယဘုယ်အားျဖင့္ ကာဘရိုက္တာမွာ မိန္းဂ်က္ ရယ္ pilote jet လို႕ေခၚတဲ႕ idel ဂ်က္ရယ္နွစ္မ်ိဳးသာရွိပါတယ္။ 

မိန္းဂ်က္ဟာ အစို႕ရွင္ ရွပ္( စလိုက္ပင္) အတက္အက်မွာ အေပါက္က အက်ဥ္းက်ယ္ျဖစ္တာေႀကာင့္ ဆီ ဟာ အနည္းအမ်ား ဝင္ေပးပါတယ္။ idle jet က်ေတာ့ စလိုးခ်ထားတဲ႕အခ်ိန္( ကာဘရိုက္တာေတြဟာ(REV 650 ) ထိ ခ်လို႕ရပါတယ္။) မွာအင္ဂ်င္အတြက္ နိုးယံုေလးပဲေလနည္းနည္းနဲ႕ဆီနည္းနည္းကိုေရာစပ္ေပးတာပါ။ ဆိုလိုတာက လီဘာမဆြဲမျခင္း မိန္းဂ်က္ဟာအလုပ္မလုပ္ဘူးလို႕ေျပာလို႕ရပါတယ္။ အလုပ္ဟာသီးျခားျဖစ္တာေႀကာင့္ ျပစ္ခ်က္ကိုရွာေဖြတဲ႕အခါ သီးျခားပါပဲ။ စလိုးမရဘူး လီဘာဆြဲနိူးေနရတယ္ဆိုရင္ စလိုးဂ်က္ရဲ႕ျပသနာပါ။ စလိုးနိုးတယ္ လီဘာဆြဲရင္စက္ေသတယ္ဆို မိန္းဂ်က္နဲ႕ပါတ္သက္တဲ႕ျပသနာပါ။ 

သာမန္ ေလဘြတ္ကိုႀကိဳးနဲ႕ဆြဲတဲ႕ သာမန္ကာဘရိုက္တာေတြမွာေတာ့ရိုးစင္းပါတယ္။ ေရပူဝင္ေပးထားတဲ႕ off road ကာဘရိုက္တာေတြရွိသလိုပဲ ဟိတာေလးေတြတပ္ထားတဲ႕ အေအးပိုင္းေဒသဆိုင္ကယ္ေလးေတြလဲရွိပါေသးတယ္။

ေလထီးCV ကာဘရိုက္တာေတြမွာ ျဖစ္တတ္တာေတြကေတာ့ ေလဘြတ္ကို အင္ဂ်င္စုပ္အားနဲ႕တက္ေအာင္လုပ္ေပးတာေႀကာင့္ CV ကာဘရိုက္တာေတြဟာ ျပသနာပိုမိုမ်ားပါတယ္။ ေလထီးကာဘိုက္တာေတြဟာ စပရင္ရဲ႕တင္းအားရယ္ အင္ဂ်င္ပါဝါရယ္ကို မွ်တ ထုတ္ထားတာမို႕အင္ဂ်င္ပါဝါတက္လာတာနဲ႕(reboring ခ်လိုက္တဲ႕အခါမ်ိဳး) ကာဘရိုက္တာဟာ မမွ်တေတာ့တဲ႕ျပသနာမ်ိဳးျဖစ္တတ္ပါတယ္။ 

ဆီေႀကြးမ်ားသြားတာ(ေလထီးဘြတ္ဟာ အဆံုးတက္တက္သြားတာ) အစမွာ ထစ္ေနတာ  အလယ္မွာမပါတာ။ အဆံုးထိမပြင့္တာ အဲ့သည့္ျပသနာေတြဟာ cv ရဲ႕ လကၡဏာေတြပါ။အင္ဂ်င္တစ္လံုးဟာ ဘိုးရင္း မဝင္ရေသးလဲ cv ကာဘရိုက္တာေတြကေဖါက္တတ္ပါတယ္။ အလြယ္ဆံုးနည္းကေတာ့ ေလထီးစပရင္ကို ဘိုးရင္းတစ္ခါဝင္တိုင္း2mm ခုေပးပါ။ 

ကြ်တ္စ ေလးညွပ္ခုရင္ အသင့္ေတာ္ဆံူးပါပဲ။ ေအာက္ဂ်က္ေတြကဆီခ်ဳပ္တဲ႕စနစ္ဟာ မလုပ္သင့္သလို  မလိုလားအပ္ပဲ စပရင္ေတြကိုဆြဲဆန္႕တာကလဲ cv ကာဘရိုက္တာေတြကိုေဖါက္ေစပါတယ္။ steed 400နဲ႕ရွဲဒိုးေတြဟယ ကာဘရိုက္တာဆိုရင္ စပရင္ ေျခာက္လက္မခြဲရွိရပါမယ္။ မရွိရင္ဆြဲဆန္႕ပါ။ 

ရွည္ေနရင္ျပန္ဖိပီး ကလစ္ညွပ္ထားပါ။ s4 မွာေတာ့ နွစ္မ်ိဳးလာပါတယ္ 2လက္မခြဲ နဲ႕ ေလးလက္မခြဲပါ။ စပရင္ေတြဟာ CV ကာဘရိုက္တာရဲ႕အသက္ပါ။ မမွန္တာ ေစာင့္ေစာင့္ေခၚေနရတာ ဟိတက္တာ စတာေတြပါပဲ။ သင္တန္းတစ္ပါတ္စ ေနပီျဖစ္လို႕စာေတြမေရးနိုင္ျဖစ္ေနခဲ့ရင္ ဒါေလးနဲ႕နွစ္သိမ့္ေပးပါညီအကိုမ်ားေရ။

အားလံုးပဲဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတျပည့္ဝႀကပါေစ
Credit to..... ရင့္သာေဝပိုင္






Goodluck

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html