မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။
ေမာ္တာေတြ ကိုဘယ္လို ထိန္းသိမ္းမလဲ……… ။
ေမာ္တာမွာ AC နဲ ့ DC ဆိုျပီး အမ်ိဳးအစား ၂မ်ိဳးခြဲျခားထားပါတယ္။ A.C ဆိုတာ Alternating current ျဖစ္ျပီး D.C ဆုိတာကေတာ့ Direct Current ဘဲျဖစ္ပါတယ္။ဒီေတာ့ ေမာ္တာေတြ ဘာေၾကာင့္ေလာင္ရတာလဲဆိုတဲ့ အပိုင္းေလးမသြားခင္ ေမာ္တာအေၾကာင္း အနည္းငယ္ မိတ္ဆက္ခြင့္ျပဳပါခင္ဗ်ာ။
* AC Motor မွာ
1) သံလုိက္စက္ကြင္းနယ္ေျမ ဖန္တီးထုတ္လုပ္ထားတဲ့ သံလုိက္ဝန္ရုိးစြန္းမ်ား
2) လ်ွပ္စစ္ဖိအား ညိွဳ့ငင္ျဖစ္ေပၚရာ Armature ေတြပါဝင္ပါတယ္။ေမာ္တာတစ္လံုးမွာ စက္ေသးလ်ွင္ Armature = Rotor ျဖစ္မယ္။ ေမာ္တာတစ္လံုးမွာစက္ႀကီးလ်ွင္ Magnetic Pole = Rotor ျဖစ္မယ္။
Diode ဆုိတာ သလင္းေက်ာက္ကုိ Current လွ်ပ္စီး ျဖတ္စီးဆင္းေစတာပါ ။ Steam Turbine နဲ႔ လ်ွပ္စစ္ထုတ္ေပးတဲ့ ဂ်င္နေရတာေတြ သက္သက္ ရွိပါေသးတယ္။
1) သံလုိက္စက္ကြင္းနယ္ေျမ ဖန္တီးထုတ္လုပ္ထားတဲ့ သံလုိက္ဝန္ရုိးစြန္းမ်ား
2) လ်ွပ္စစ္ဖိအား ညိွဳ့ငင္ျဖစ္ေပၚရာ Armature ေတြပါဝင္ပါတယ္။ေမာ္တာတစ္လံုးမွာ စက္ေသးလ်ွင္ Armature = Rotor ျဖစ္မယ္။ ေမာ္တာတစ္လံုးမွာစက္ႀကီးလ်ွင္ Magnetic Pole = Rotor ျဖစ္မယ္။
Diode ဆုိတာ သလင္းေက်ာက္ကုိ Current လွ်ပ္စီး ျဖတ္စီးဆင္းေစတာပါ ။ Steam Turbine နဲ႔ လ်ွပ္စစ္ထုတ္ေပးတဲ့ ဂ်င္နေရတာေတြ သက္သက္ ရွိပါေသးတယ္။
* DC motor တစ္လံုးရဲ႕တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ကုိ ဖြင့့္ၾကည့္လ်ွင္
1) ကုိယ္ထည္နဲ႔ စက္ကြင္းဝါယာေခြ
2) Armature သံကြင္းနွင့္ဝါယာေခြ
3) ထိပ္ပိတ္နွစ္ခုနဲ႔
4) Carbon Brush တံုး ေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။
1) ကုိယ္ထည္နဲ႔ စက္ကြင္းဝါယာေခြ
2) Armature သံကြင္းနွင့္ဝါယာေခြ
3) ထိပ္ပိတ္နွစ္ခုနဲ႔
4) Carbon Brush တံုး ေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။
*ေမာ္တာတစ္လံုး အမ္ပီယာ (Amp) တက္တယ္ဆုိတာ?
1) Overload ျဖစ္လုိ႔
2) Insulation အပူခံႏုိင္ေရက်ဆင္းလုိ႔
3) Ball ကြဲလုိ႔
4) Mis Alligment Out ျဖစ္ေနလုိ႔
5) 3 phase မွာ 1 phase ေပါက္ေနလုိ႔
6) Earth မိေနလုိ႔
7) Volt အဝင္ မ်ားလုိ႔
1) Overload ျဖစ္လုိ႔
2) Insulation အပူခံႏုိင္ေရက်ဆင္းလုိ႔
3) Ball ကြဲလုိ႔
4) Mis Alligment Out ျဖစ္ေနလုိ႔
5) 3 phase မွာ 1 phase ေပါက္ေနလုိ႔
6) Earth မိေနလုိ႔
7) Volt အဝင္ မ်ားလုိ႔
* Split Phase Motor
အေရးႀကီးတဲ့အစိတ္အပုိင္း ၄ပုိင္း ပါရွိတယ္။
1) Rotor
2) Stator
3) End Plate
4) Centrifugal Switch (inside motor) assembles for heater element.
အေရးႀကီးတဲ့အစိတ္အပုိင္း ၄ပုိင္း ပါရွိတယ္။
1) Rotor
2) Stator
3) End Plate
4) Centrifugal Switch (inside motor) assembles for heater element.
* Motor Run Noisly (ေမာ္တာတစ္လံုး ဆူညံသံထြက္ေနျပီဆုိလွ်င္)
1) Shorted Winding Coil
2) Improperly connected polar (အစြန္း၂ဖက္ၾကား)
3) Loose Rotor (Shaft)
4) Worm Bearing
5) Worm Centrifugal Switch
6) Too much end play (ၾကာၾကာ ေမာင္းလုိ႔)
7) Foreign material inside motor (ျပင္ပမွပစၥည္းမ်ား ေမာ္တာထဲကုိ ဝင္ေရာက္လုိ့)
1) Shorted Winding Coil
2) Improperly connected polar (အစြန္း၂ဖက္ၾကား)
3) Loose Rotor (Shaft)
4) Worm Bearing
5) Worm Centrifugal Switch
6) Too much end play (ၾကာၾကာ ေမာင္းလုိ႔)
7) Foreign material inside motor (ျပင္ပမွပစၥည္းမ်ား ေမာ္တာထဲကုိ ဝင္ေရာက္လုိ့)
* How to check Motor ? ေမာ္တာတစ္လုံးကို ေကာင္းမေကာင္း ဘယ္လုိစစ္ေဆးမလဲ။
1) Ampere (အမ္ပီယာ)
2) Smell (ေညွာ္နံ ့ထြက္မထြက္)
3) Touch by hand (hot or not?) သာမန္အပူခ်ိန္ထက္ ပုိပူ၊မပူ
4) Noise? (ဆူညံသံ ရွိမရွိ)
5) Vibration abnormal (တုန္ခါမႈ ပံုမွန္ရွိမရွိ)
6) Good Insulation or not ? [Megger test ကြိဳင္ေလာင္၊မေလာင္ မက္ဂါရုိက္ၾကည့္ႏုိင္ျခင္း]
7) Gland leaking ( ေရယုိစမ့္မႈ႕ ရွိမရွိ)
1) Ampere (အမ္ပီယာ)
2) Smell (ေညွာ္နံ ့ထြက္မထြက္)
3) Touch by hand (hot or not?) သာမန္အပူခ်ိန္ထက္ ပုိပူ၊မပူ
4) Noise? (ဆူညံသံ ရွိမရွိ)
5) Vibration abnormal (တုန္ခါမႈ ပံုမွန္ရွိမရွိ)
6) Good Insulation or not ? [Megger test ကြိဳင္ေလာင္၊မေလာင္ မက္ဂါရုိက္ၾကည့္ႏုိင္ျခင္း]
7) Gland leaking ( ေရယုိစမ့္မႈ႕ ရွိမရွိ)
ဒါေတြကေတာ့ ေမာ္တာတစ္လံုးကို စစ္ေဆးနည္း Troubleshooting Tips ေလးေတြပါ။ လွ်ပ္စစ္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ အေနနဲ ့ ေမာ္တာတစ္လံုးကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ တက္ဖုိ ့လည္း အထူးအေရးၾကီးပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ေမာ္တာေတြကို ပံုမွန္ Grease ေခ်ာဆီ ထုိးေပးျခင္း၊ ဒီလုိ ေခ်ာဆီထုိးေပးျခင္းအားျဖင့္ ရလဒ္က ေဘာဘယ္ရင္ (ball bearing) ေတြ ေခ်ာေမြ ့စြာလည္ပတ္ေစမယ္။ အထူးသျဖင့္ End played ၾကာၾကာေမာင္းတက္တဲ့ ေမာ္တာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အတြက္ေတာ့ Rotor shaft ကို ထိန္းျပီး လည္ပတ္ေနတဲ့ ball bearing ေတြ ဆီမငတ္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ေခ်ာဆီ grease မထိုးတာၾကာရင္ ေဘာကြဲျပီး ေမာ္တာေလာင္တက္ပါတယ္။ Poor maintenance လုိ ့ေခၚတဲ့ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္မႈ အားနည္းျခင္းေၾကာင့္လုိ ့ ဆုိႏုိင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
ဒီေနရာမွာ အနည္းငယ္ ျဖည့္စြပ္ခ်င္တာက ေခ်ာဆီထုိးတဲ့အခါ ေမာ္တာအမ်ဳိးအစားအလုိက္ မတူညီတာေလးေတြ ရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့ေမာ္တာေတြက ေခ်ာဆီထိုးရန္ Grease point ပါျပီး၊ေခ်ာဆီျပန္ထြက္ဖုိ ့ မပါတက္ပါဘူး၊ ေခ်ာဆီထိုးတာမ်ားရင္လည္း ေမာ္တာေတြ ေလာင္တက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ေခ်ာဆီထုိးပံု၊ထုိးနည္းေလးကိုလည္း သိထားဖုိ ့လုိပါတယ္။ ထိုး ဆုိတုိင္း၊ စြတ္ထုိးေတာ့ ဆီမ်ား ျပီးတုိင္ပတ္တက္ပါတယ္။
ေမာ္တာတစ္ခ်ဳိ ့ကေတာ့ grease point ကို ေမာ္တာရဲ ့အေပၚမွာထားျပီး၊ ေခ်ာဆီျပည္ ့ရင္ျပန္ထြက္ဖုိ ့အတြက္ ေအာက္ဖက္မွာ lock nut ေလးနဲ ့ ပိတ္ထားတက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေခ်ာဆီ ထုိးတုိင္း lock nut ေလးကို ျဖဳတ္ျပီး ထိုးပါ၊ ျပည့္လုိ ့ ေခ်ာဆီအေဟာင္း၊အမဲေရာင္ေတြ ထြက္လာျပီး၊ ေခ်ာဆီအသစ္ အဝါေရာင္ (သို ့မဟုတ္) အနီေရာင္ မိမိထိုးတဲ့ ေခ်ာဆီအသစ္အေရာင္ေလး ထြက္လာျပီဆုိ ရပ္လုိက္ပါ။
အမ်ားအားျဖင့္ အနီေရာင္ ေခ်ာဆီမ်ားက heavy duty type အပူခ်ိန္ ျမင့္မားတဲ့ စက္ပစၥည္းေတြအတြက္ ထုတ္ထားတာျဖစ္လုိ ့ ေစ်းလည္းျကီးပါတယ္။ Main Engine လုိ ပစၥည္းေတြမွာ အနီေရာင္ ေခ်ာဆီ grease ကို အသံုးမ်ား ပါတယ္။ ဒီေတာ့ grease point outlet (lock nut) မပါတဲ့ အမ်ိဳးအစားေတြကိုၾကေတာ့ ဘယ္လုိ ထိန္းသိမ္းေမာင္းႏွင္ျပီး ေခ်ာဆီထိုးရမလဲလုိ ့ ေမးႏုိင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာသမား တစ္ဦး သင္ေပးဖူးတာကေတာ့ ၃ ခ်က္ေလာက္ဘဲ အရင္ထိုးၾကည့္ပါတဲ့၊ေခ်ာဆီထိုးေနခ်ိန္ မွာ Grease gun ေပၚမွာ အာရုံစူးစုိက္မႈ အျပည့္ထားျပီး ကိုယ္ထုိးလုိက္တဲ့အခါမွာ grease gun က တင္းၾကပ္ၾကပ္ ခံစားရတယ္ဆုိရင္ ဆက္မထုိးနဲ ့ ရပ္လုိက္ပါတဲ့၊ အေၾကာင္းက ေခ်ာဆီျပည့္ေနျပီေပါ့။ ေမာ္တာေတြကို ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ၆ လ တစ္ၾကိမ္ Megger ရုိက္ေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ၾကာၾကာေမာင္းေလ့ရွိျပီး၊ မသင္ကာတဲ့ ေမာ္တာေတြဆုိရင္ service maintenance လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေမာ္တာကို ျဖဳတ္စစ္ရပါတယ္။
Grease ေခ်ာဆီေတြမ်ားေနရင္ ဖယ္ထုတ္ျပီး၊ အသစ္ျပန္ထုိးတာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေပးရသလုိ၊ ေမာ္တာကြိဳင္ေတြ ညစ္ပတ္ေနရင္ Electronic contact cleaner နဲ ့ေဆးေၾကာသင့္၊ ေဆးေၾကာေပးရပါတယ္။ Visual Inspection မ်က္ျမင္စစ္ေဆးမႈ လုိအပ္မႈအရ varnish ေဆးျပန္မႈတ္သင့္၊မႈတ္တာမ်ိဳးေတြနဲ ့Ball bearing အသစ္လဲလွည္တာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေပးရပါတယ္။
ေမာ္တာတစ္လံုးအတြက္ ball bearing သက္တမ္းေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ေဘာဘယ္ရင္ အမ်ိဳးအစားေတြလည္း မတူညီၾကပါဘူး။ တစ္ဖက္ပိတ္ Z ေဘာဘယ္ရင္ အမ်ိဳးအစားေတြရွိသလုိ၊ ႏွစ္ဖက္ပိတ္ ZZ အမ်ိဳးအစားေတြ၊ ႏွစ္ဖက္လံုး ဖြင့္ တဲ့ ေဘာဘယ္ရင္အမ်ိဳးအစားေတြ အစရွိသျဖင့္ မတူညီ ကြဲျပားစြာ အသံုးျပဳထားတာကို ေတြ ့ျမင္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္ခင္ဗ်ာ။
ဒီေနရာမွာ အနည္းငယ္ ျဖည့္စြပ္ခ်င္တာက ေခ်ာဆီထုိးတဲ့အခါ ေမာ္တာအမ်ဳိးအစားအလုိက္ မတူညီတာေလးေတြ ရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့ေမာ္တာေတြက ေခ်ာဆီထိုးရန္ Grease point ပါျပီး၊ေခ်ာဆီျပန္ထြက္ဖုိ ့ မပါတက္ပါဘူး၊ ေခ်ာဆီထိုးတာမ်ားရင္လည္း ေမာ္တာေတြ ေလာင္တက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ေခ်ာဆီထုိးပံု၊ထုိးနည္းေလးကိုလည္း သိထားဖုိ ့လုိပါတယ္။ ထိုး ဆုိတုိင္း၊ စြတ္ထုိးေတာ့ ဆီမ်ား ျပီးတုိင္ပတ္တက္ပါတယ္။
ေမာ္တာတစ္ခ်ဳိ ့ကေတာ့ grease point ကို ေမာ္တာရဲ ့အေပၚမွာထားျပီး၊ ေခ်ာဆီျပည္ ့ရင္ျပန္ထြက္ဖုိ ့အတြက္ ေအာက္ဖက္မွာ lock nut ေလးနဲ ့ ပိတ္ထားတက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေခ်ာဆီ ထုိးတုိင္း lock nut ေလးကို ျဖဳတ္ျပီး ထိုးပါ၊ ျပည့္လုိ ့ ေခ်ာဆီအေဟာင္း၊အမဲေရာင္ေတြ ထြက္လာျပီး၊ ေခ်ာဆီအသစ္ အဝါေရာင္ (သို ့မဟုတ္) အနီေရာင္ မိမိထိုးတဲ့ ေခ်ာဆီအသစ္အေရာင္ေလး ထြက္လာျပီဆုိ ရပ္လုိက္ပါ။
အမ်ားအားျဖင့္ အနီေရာင္ ေခ်ာဆီမ်ားက heavy duty type အပူခ်ိန္ ျမင့္မားတဲ့ စက္ပစၥည္းေတြအတြက္ ထုတ္ထားတာျဖစ္လုိ ့ ေစ်းလည္းျကီးပါတယ္။ Main Engine လုိ ပစၥည္းေတြမွာ အနီေရာင္ ေခ်ာဆီ grease ကို အသံုးမ်ား ပါတယ္။ ဒီေတာ့ grease point outlet (lock nut) မပါတဲ့ အမ်ိဳးအစားေတြကိုၾကေတာ့ ဘယ္လုိ ထိန္းသိမ္းေမာင္းႏွင္ျပီး ေခ်ာဆီထိုးရမလဲလုိ ့ ေမးႏုိင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာသမား တစ္ဦး သင္ေပးဖူးတာကေတာ့ ၃ ခ်က္ေလာက္ဘဲ အရင္ထိုးၾကည့္ပါတဲ့၊ေခ်ာဆီထိုးေနခ်ိန္ မွာ Grease gun ေပၚမွာ အာရုံစူးစုိက္မႈ အျပည့္ထားျပီး ကိုယ္ထုိးလုိက္တဲ့အခါမွာ grease gun က တင္းၾကပ္ၾကပ္ ခံစားရတယ္ဆုိရင္ ဆက္မထုိးနဲ ့ ရပ္လုိက္ပါတဲ့၊ အေၾကာင္းက ေခ်ာဆီျပည့္ေနျပီေပါ့။ ေမာ္တာေတြကို ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ၆ လ တစ္ၾကိမ္ Megger ရုိက္ေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ၾကာၾကာေမာင္းေလ့ရွိျပီး၊ မသင္ကာတဲ့ ေမာ္တာေတြဆုိရင္ service maintenance လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေမာ္တာကို ျဖဳတ္စစ္ရပါတယ္။
Grease ေခ်ာဆီေတြမ်ားေနရင္ ဖယ္ထုတ္ျပီး၊ အသစ္ျပန္ထုိးတာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေပးရသလုိ၊ ေမာ္တာကြိဳင္ေတြ ညစ္ပတ္ေနရင္ Electronic contact cleaner နဲ ့ေဆးေၾကာသင့္၊ ေဆးေၾကာေပးရပါတယ္။ Visual Inspection မ်က္ျမင္စစ္ေဆးမႈ လုိအပ္မႈအရ varnish ေဆးျပန္မႈတ္သင့္၊မႈတ္တာမ်ိဳးေတြနဲ ့Ball bearing အသစ္လဲလွည္တာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေပးရပါတယ္။
ေမာ္တာတစ္လံုးအတြက္ ball bearing သက္တမ္းေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ေဘာဘယ္ရင္ အမ်ိဳးအစားေတြလည္း မတူညီၾကပါဘူး။ တစ္ဖက္ပိတ္ Z ေဘာဘယ္ရင္ အမ်ိဳးအစားေတြရွိသလုိ၊ ႏွစ္ဖက္ပိတ္ ZZ အမ်ိဳးအစားေတြ၊ ႏွစ္ဖက္လံုး ဖြင့္ တဲ့ ေဘာဘယ္ရင္အမ်ိဳးအစားေတြ အစရွိသျဖင့္ မတူညီ ကြဲျပားစြာ အသံုးျပဳထားတာကို ေတြ ့ျမင္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္ခင္ဗ်ာ။
ေမာ္တာေတြမွာ သတ္မွတ္ အပူခ်ိန္ဆိုတာလည္း ရွိပါတယ္။ Ambient temperature လို႔ေခၚပါတယ္။ ေမာ္တာ တစ္လုံး သတ္မွတ္ထားတဲ့ အပူခ်ိန္ ထက္ပိုမိုမမ်ားေစဖို႔ ေလဝင္ ေလထြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ေနရာေတြမွာ တပ္ဆင္အသုံးျပဳၾကပါတယ္။ အကယ္လို႔ ေလဝင္ေလထြက္ မေကာင္းတဲ့ ေနရာမ်ိဳး ျဖစ္ခဲ့ရင္ Ventilation Fan မ်ားနဲ႔ အေအးေပးၿပီး ေမာင္နွင္အသုံးျပဳၾကပါတယ္။
ေလဝင္ေလထြက္ေကာင္းမြန္ပါမွ ေမာ္တာတစ္လုံး သက္တမ္းေစ့ အသုံးခံနိုင္မယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္လည္းျဖစ္ပါတယ္။
ေလဝင္ေလထြက္ေကာင္းမြန္ပါမွ ေမာ္တာတစ္လုံး သက္တမ္းေစ့ အသုံးခံနိုင္မယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္လည္းျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ေမာ္တာကို ျပဳျပင္ထိန္သိမ္းေစာင့္ေရွာက္နည္းေတြကို ေထြေထြထူးထူး သိပ္ေလ့လာစရာေတာ့ မလိုအပ္ပါဘူး။
Motor ထုတ္လုပ္တဲ့ company ကို Maker ဆိုၾကပါစို႔။ ေမာ္တာ တစ္လုံးဝယ္ၿပီ ဆု်ကထဲက ေမာ္တာအထဲမွာ Maker Operation & Maintenance Instruction book ဆိုတဲ့ စာအုပ္ေလး ပါပါတယ္။ Manual စာအုပ္ေလးေပါ့ဗ်ာ။
ဖတ္ၾကည့္ပါ။ Running hour ဘယ္ောက္မွာ ဘယ္လို ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္မႈေတြ လုပ္ဖို႔ လုိအပ္တယ္ဆုိတာ ေရးသားေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ မသိသူေက်ာ္သြား သိသူေဖာ္စားဆိုတဲ့ စကားပုံေလးလို မဖတ္သူမသိ။ ဖတ္သူသိ၏ လို႔ ျပန္ျပင္ေျပာရမလို ျဖစ္ေနပါတယ္။
Motor ထုတ္လုပ္တဲ့ company ကို Maker ဆိုၾကပါစို႔။ ေမာ္တာ တစ္လုံးဝယ္ၿပီ ဆု်ကထဲက ေမာ္တာအထဲမွာ Maker Operation & Maintenance Instruction book ဆိုတဲ့ စာအုပ္ေလး ပါပါတယ္။ Manual စာအုပ္ေလးေပါ့ဗ်ာ။
ဖတ္ၾကည့္ပါ။ Running hour ဘယ္ောက္မွာ ဘယ္လို ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္မႈေတြ လုပ္ဖို႔ လုိအပ္တယ္ဆုိတာ ေရးသားေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ မသိသူေက်ာ္သြား သိသူေဖာ္စားဆိုတဲ့ စကားပုံေလးလို မဖတ္သူမသိ။ ဖတ္သူသိ၏ လို႔ ျပန္ျပင္ေျပာရမလို ျဖစ္ေနပါတယ္။
Materials Life လို႔ေခၚတဲ့ စက္ပစၥည္းေတြရဲ႕ သက္တမ္းကိုလည္း မည္သည့္ပစၥည္းမွာမဆို ထည့္သြင္းေဖာ္ျပထားတက္ၾကပါတယ္။ ဒီလိုဆိုေတာ့ ေမာ္တာေတြ ဘာေၾကာင့္ေလာင္သလဲဆုိတာ ထိန္းသိမ္းေစာက္ေရွာက္မႈ ဆုိတဲ့ အခ်က္ကလည္း အေရးၾကီးသလုိ၊ Ventilation ေလဝင္၊ေလထြက္ လုိအပ္ခ်က္ေၾကာင့္ဆုိတာေလးကို တီးမိေခါက္မိ ရွိသြားျပီလုိ ့ ယူဆပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
Credit to
Credit to
အားလုံး အဆင္ေျပၿပီး
ေအာင္ျမင္နိုင္ၾကပါေစခင္ဗ်ာ။
ေအာင္ျမင္နိုင္ၾကပါေစခင္ဗ်ာ။
ေမတၱာျဖင့္
T.Y.M.M
ေခတၱကမ္းလြန္
T.Y.M.M
ေခတၱကမ္းလြန္