ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

Diesel Generator တစ္လံုး၏ စတင္ေမာင္းႏွင္မႈဆိုင္ရာ အေျခခံအခ်က္မ်ား

Diesel Generator တစ္လံုး၏ စတင္ေမာင္းႏွင္မႈဆိုင္ရာ အေျခခံအခ်က္မ်ား
`````````````````````
(၁) Diesel Generator set ဆိုသည္မွာ ENGINE လည္ပတ္အားကို အသံုးျပဳၿပီး ALTERNATOR (ေခၚ) DYNAMO ကိုတိုက္ရိုက္လည္ပတ္ေစ၍ ALTERNATOR မွထြက္ေသာလွ်ပ္စီးကို အသံုးျပဳ၍လွ်ပ္စစ္ထုတ္ေပးေသာ စက္ျဖစ္သည္။
(၂) ALTERNATOR သည္ (3)Phase, (4)Wires System ျဖင့္ထုတ္လုပ္ၿပီး (3)Phase ႏွင့္ Single Phase System ႏွစ္မ်ိဳးလံုးအသံုးျပဳႏိုင္သည္။
(၃) Three Phase System(50 Hz) မွာ L1, L2, L3 ျဖစ္ၿပီး
(a) L1 + L2 = 400 V
(b) L2 + L3 = 400 V
(c) L3 + L1 = 400 V
      Single Phase(50 Hz) မွာ
(a) L1 + N = 230 V
(b) L2 + N = 230 V
(c) L3 + N = 230 V တို႔ျဖစ္ပါသည္။
(၄) Engine အပတ္ေရ(1500)RPM ကိုသံုးၿပီး Dynamo/Alternator မွထြက္ေသာ လွ်ပ္စီးကို AVR(Auto Voltage Regulator)ကဒ္မွတဆင့္ (400V) 50Hz ကိုခ်ိန္ညွိထုတ္လႊတ္ေပးသည္။
(၅) Engine ကိုအပတ္ေရႏွစ္မ်ိဳးျဖင့္ စတင္လည္ပတ္ေစၿပီး ပထမအခ်ိန္စတင္စႏွိဳးခ်ိန္တြင္ အပတ္ေရ 850RPM ျဖင့္စၿပီး စကၠန္႔အနည္းငယ္ၾကာၿပီး အင္ဂ်င္ႏိွဳးမႈပံုမွန္ျဖစ္လ်င္ အပတ္ေရ 1500RPMသို႔ AUTO ေျပာင္းေပးသည္။
(၆) ENGINE 1500RPM လည္ၿပီး DYNAMO/Alternator မွ 400V, 50Hz ထြက္မွ (MCB) Main Circuit Breaker ကို (ON) ပံုစံသို႔မတင္ၿပီး စတင္အသံုးျပဳႏိုင္မွာျဖစ္ပါသည္။
Credit.. online









Kk


lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html