ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

သင့္ကားဘက္ထရီကို ဂ႐ုျပဳသင့္တဲ့ အခ်က္မ်ား

သင့္ကားဘက္ထရီကို ဂ႐ုျပဳသင့္တဲ့ အခ်က္ ==============================


ကားဘက္ထရီ ခ်ိဳ႕ယြင္းခဲ့ရင္ စက္ႏိႈးလို႔မရတာက ကားရဲ႕အဓိကအေရးအႀကီးဆံုး အစိတ္အပိုင္းျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ညႊန္ျပေနတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကားဘက္ထရီနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဂ႐ုျပဳသင့္တဲ့အခ်က္ ကိုးခ်က္ကိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
၁။ ႀကိဳးေတြ စစ္ေဆးပါ။
--------------------------
ဘက္ထရီအနီ (+) ငုတ္ကလာတဲ့ႀကိဳးဟာ ခ်ိတ္ဆက္တဲ့ေနရာေတြမွာ ခိုင္ခိုင္ၿမဲၿမဲတပ္ဆင္ထားတာမ်ိဳးျဖစ္ရပါမယ္။ေခါင္းေခ်ာင္ေနၿပီး မမိတမိျဖစ္ေန တာက အင္ဂ်င္က ခ်က္ခ်င္းမႏိုးဘဲ အီေနတာမ်ိဳးျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဘက္ထရီ အနက္(-) ငုတ္ကလာတဲ့ႀကိဳးက earth ႀကိဳးအေနနဲ႔ေဆာင္ရြက္တာ ျဖစ္ၿပီး ေခါင္းေခ်ာင္ေနရင္လည္း အင္ဂ်င္စက္ႏိႈးတဲ့အခါ အီေနတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘက္ထရီငုတ္ ႏွစ္ခုနဲ႔ဆက္သြယ္ထားတဲ့ႀကိဳးေတြေကာင္း မေကာင္း၊ ဆက္သြယ္တဲ့ေနရာက ထိထိမိမိအၿမဲရွိေနေစဖို႔ စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။
၂။ အက္စစ္ပါဝါဒီဂရီ
-----------------------
ခဲသားကိုအေျချပဳၿပီး အက္စစ္အရည္နဲ႔ဓာတ္ျပဳေစတဲ့ ဘက္ထရီမွာအက္စစ္ပါဝါဒီဂရီမွန္ေနဖို႔နဲ႔ အက္စစ္ပမာဏေလ်ာ့က်မသြားစဖို႔ ဂ႐ုျပဳသင့္တယ္။ အက္စစ္ပါဝါဒီဂရီက်ဆင္းေနလို႔ စက္ႏိႈးမရတာမ်ိဳးလည္း ၾကံဳရတတ္ပါတယ္။
၃။ လိုအပ္ရင္ ထပ္ျဖည့္ပါ။
-----------------------------
အသံုးၾကာလာတာနဲ႔အမွ် အက္စစ္ကခန္းေျခာက္ေလ်ာ့နည္းလာတတ္ပါတယ္။ သတ္မွတ္တဲ့ပမာဏအတိုင္းအၿမဲရွိေနေစဖို႔ ဂ႐ုစိုက္ရမွာျဖစ္တယ္။
၄။ အားသြင္းတဲ့ စနစ္။
------------------------
ဘက္ထရီထဲကို အားသြင္းတဲ့စနစ္က မေကာင္းရင္အားမဝင္တာနဲ႔သိႏိုင္ၿပီး ဒိုင္အုတ္အပိုင္းကိုစစ္ေဆးရပါမယ္။ အားသြင္းပိုင္း အၿမဲေကာင္းေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ သံုးလတစ္ႀကိမ္စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။ စက္ႏိႈးခ်ိန္မွာ ဒက္ရွ္ဘုတ္ေပၚ က မီးေတြမွိန္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အားသြင္းတဲ့စနစ္ကိုစစ္ေဆးဖို႔ လိုအပ္ေနတာပါ။
၅။ ၾကာရွည္မခံရင္။
---------------------
အားသြင္းထားပါလ်က္နဲ႔ ဘက္ထရီအားက ၾကာရွည္မခံဘူး၊ အားထိန္းမထားႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ေတာ့ အားသြင္းတဲ့စနစ္ေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲဘက္ထရီ ရဲ႕အားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ပါ။ ခဲျပားေတြရဲ႕အေျခအေန၊ အက္စစ္နဲ႔မိုးေရစတဲ့ အပိုင္းေတြကိုစစ္ေဆးရပါမယ္။
၆။ ဘက္ထရီအား တိုင္းတာပါ။
-----------------------------------
ဘက္ထရီအားကိုတိုင္းတာဖို႔ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ဗို႔မီတာကိုသံုးရပါမယ္။ စံႏႈန္းေတြအၿမဲမွတ္သားထားရပါမယ္။ ဘက္ထရီအားတိုင္းတဲ့အခါပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အက္စစ္တိုင္း တာတဲ့အခါပဲျဖစ္ျဖစ္ စက္ရပ္ထားျပီး အနည္းဆံုးငါးမိနစ္ေလာက္ၾကာမွ စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။
၇။ ပိုမထည့္မိပါေစနဲ႔။
------------------------
အက္စစ္ပမာဏလိုအပ္တာထက္ ပိုမထည့္မိဖို႔လိုအပ္သလို အက္စစ္ရဲ႕ျပင္းအားကလည္း လိုအပ္တာထက္မေက်ာ္မိေစဖိုု႔သတိထားရပါမယ္။
၈။ ဆားေပါက္ရင္။
----------------------
ဘက္ထရီေခါင္းႀကိဳးအဆက္ေနရာေတြမွာဆားေပါက္တတ္ပါတယ္။ အျဖဴေရာင္ဆားပြင့္ေတြမ်ားလာရင္ ေရေႏြးေလာင္းေဆးေၾကာတာ၊ သန္႔ရွင္းေပးတာေတြျပဳလုပ္သင့္ပါတယ္။ အိုးရဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ယိုစိမ့္တာေတြရွိ မရွိလည္းပံုမွန္စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။
၉။ သက္တမ္းကို ဂ႐ုျပဳပါ။
----------------------------
သက္တမ္းလြန္ဘက္ထရီေၾကာင့္ စက္ႏိႈးမရတာလည္းျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဘက္ထရီရဲ႕သက္တမ္းဟာ အရည္အေသြးေပၚမူတည္ၿပီးႏွစ္ႏွစ္ကေန ေလးႏွစ္အထိ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။

cd::
# ေအာင္ထြန္းဦး@ကုိ ဂ်က္

lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html