ကလပ္ျပားေတြဘာေႀကာင့္ အသစ္လဲရသလဲ
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
တရုတ္ဘီးအမ်ားစူမွာ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတက္တ့ဲ အေႀကာင္းကေတာ့ အထမေကာင္းတာတို႔ အရုန္းအဆြဲ မေကာင္းတာတို႔ မႀကာခဏျဖစ္တက္ပါတယ္ တခ်ိဳ႕ဘီးေတြဆိုရင္ အသစ္မွာေတာင္ အဲဒီ႔ျပႆနာေတြၿပစ္တက္ပါတယ္ ဒီလိုျဖစ္ျပီဆိုရင္ ကလပ္ျပားအသစ္လဲႀကတက္ပါတယ္ ကလပ္ျပားအသစ္လဲတယ္ဆိုေဘမယ့္ အထမေကာင္းဘူးျဖစ္တက္ပါေသးတယ္ အဲဒါဆိုရင္ေတာ့ ကလပ္ျပားအထိုင္ စားေနတာလား ေက်ာက္ျပင္အထိုင္စားေနတာလား ေသခ်ာစစ္ေဆးဖို႔လိုပါတယ္ တရုပ္ဘီးကလပ္ျပားဆို နွစ္မ်ိဳး အမ်ားအားျဖင့္ေတြ႔ရတက္ပါတယ္ဂါဗနာဘီးမွလြဲ၍ေပါ့ ကလပ္ျပားနွစ္မ်ိဳးကေတာ့ 110/125ဆိုျပီးနွစ္မ်ိဳးေတြ႔ရတယ္ 110ကေတာ့ ကလပ္ျပားအက်ဥ္း/125ကေတာ့ ကလပ္ျပားအက်ဲ အက်ဲန႔ဲအက်ဥ္းဘာကြာလဲဆိုေတာ့ အက်ဲကေတာ့ အထပိုေကာင္းတယ္ အက်ဥ္းကေတာ့ ပုံမွန္အထေပါ့ နွစ္မ်ိဳးစလံုး သင့္ေတာ္သလို သံုးတင့္ပါတယ္ ကလပ္ျပားေကာင္းမေကာင္းဘယ္လိုစမ္းမလဲ ဆိုေတာ့ ဆိုင္ကယ္က ကစ္တံကိုနင္းျခင္းအားျဖင့္လည္းသိနိူင္ပါတယ္
zaw
တမ်ိဳးကေတာ့ ဂီယာန႔ဲစမ္းေမာင္းျပီးလည္းသိနူိင္ပါတယ္ ေနာက္တနည္းကေတာ့ အင္ဂ်င္ဝိုင္အနမ့္ ကိုနမ္းႀကည့္လည္းသိနိူင္ပါတယ္ ဒီအခ်က္ေတြကို ေလ့လာျခင္းအားျဖင့္ကလပ္ျပားေကာင္းမေကာင္းသိနူိင္ပါတယ္
ကလပ္ဘီးအမ်ားစူမွာေတာ့ ဒီလိုျပႆနာေတြေတြ႔ျပီဆိုရင္ ကလပ္ျပားအသစ္လဲတာန႔ဲဘီးဟာအထေကာင္းခ်င္မွေကာင္းမွာပါ ဘာေႀကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဂါဗနာရူးန႔ဲခြက္ကိုပါေကာင္းမေကာင္းထက္ျပီးေတာ့ေလ့လာရပါေသးတယ္ ရူးမေကာင္ရင္လည္း ရူးလဲေပးရပါတယ္ ခြက္မေကာင္းလဲခြက္လဲေပးရပါတယ္ မလဲခ်င္လဲ တြင္ခံုမွာခြက္စလစ္ျပန္ရိုက္ေပးလို႔ရပါတယ္ ဂါဗနာရူးန႔ဲခြက္ေကာင္းရင္ေတာ့ ကလပ္ျပားအသစ္လဲေပးျခင္းျဖင့္အဆင္ေျပပါတယ္ အထအရုန္းအဆြဲေကာင္းဖို႔ဆိုရင္အခုေျပာခ့ဲတာေတြကို အဆင္ေျပသလိုလုပ္ေပးလို႔ရပါတယ္
ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့ ဂါဗနာေဘာပါဘဲ သူက ကစ္တံကနင္းအားကိုအားျပဳျပီး မိန္းရွပ္ကေနကလပ္အံုကိုလည္ပတ္ေပးတာျဖစ္ပါတယ္ သူမေကာင္းရင္ ကစ္မခ်ိတ္တာတို႔ျဖစ္တက္ပါတယ္ အမ်ားအားျဖစ္ စတက္မပါတ့ဲဘီးအမ်ားစူ႔မွာသူကအလုပ္ပိုလုပ္ရဆံုးပါ ဂါဗနာေဘာေခ်ာ္ရင္ေတာ့ ကစ္မခ်ိတ္ျခင္းကိုျဖစ္ေပၚေစပါတယ္ ဒါေႀကာင့္
အနာန႔ဲေဆးတည့္နိူင္ႀကပါေစ
Writer by ႀကိဳးစားလ်ွက္
ko zaw
zaw
Uni
ကလပ်ပြားတွေဘာကြောင့် အသစ်လဲရသလဲ
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
တရုတ်ဘီးအများစူမှာ ဖြစ်လေ့ဖြစ်ထရှိတက်တဲ့ အကြောင်းကတော့ အထမကောင်းတာတို့ အရုန်းအဆွဲ မကောင်းတာတို့ မကြာခဏဖြစ်တက်ပါတယ် တချို့ဘီးတွေဆိုရင် အသစ်မှာတောင် အဲဒီ့ပြဿနာတွေပြစ်တက်ပါတယ် ဒီလိုဖြစ်ပြီဆိုရင် ကလပ်ပြားအသစ်လဲကြတက်ပါတယ် ကလပ်ပြားအသစ်လဲတယ်ဆိုဘေမယ့် အထမကောင်းဘူးဖြစ်တက်ပါသေးတယ် အဲဒါဆိုရင်တော့ ကလပ်ပြားအထိုင် စားနေတာလား ကျောက်ပြင်အထိုင်စားနေတာလား သေချာစစ်ဆေးဖို့လိုပါတယ် တရုပ်ဘီးကလပ်ပြားဆို နှစ်မျိုး အများအားဖြင့်တွေ့ရတက်ပါတယ်ဂါဗနာဘီးမှလွဲ၍ပေါ့ ကလပ်ပြားနှစ်မျိုးကတော့ 110/125ဆိုပြီးနှစ်မျိုးတွေ့ရတယ် 110ကတော့ ကလပ်ပြားအကျဉ်း/125ကတော့ ကလပ်ပြားအကျဲ အကျဲနဲ့အကျဉ်းဘာကွာလဲဆိုတော့ အကျဲကတော့ အထပိုကောင်းတယ် အကျဉ်းကတော့ ပုံမှန်အထပေါ့ နှစ်မျိုးစလုံး သင့်တော်သလို သုံးတင့်ပါတယ် ကလပ်ပြားကောင်းမကောင်းဘယ်လိုစမ်းမလဲ ဆိုတော့ ဆိုင်ကယ်က ကစ်တံကိုနင်းခြင်းအားဖြင့်လည်းသိနိူင်ပါတယ်
တမျိုးကတော့ ဂီယာနဲ့စမ်းမောင်းပြီးလည်းသိနိူင်ပါတယ် နောက်တနည်းကတော့ အင်ဂျင်ဝိုင်အနမ့် ကိုနမ်းကြည့်လည်းသိနိူင်ပါတယ် ဒီအချက်တွေကို လေ့လာခြင်းအားဖြင့်ကလပ်ပြားကောင်းမကောင်းသိနိူင်ပါတယ်
ကလပ်ဘီးအများစူမှာတော့ ဒီလိုပြဿနာတွေတွေ့ပြီဆိုရင် ကလပ်ပြားအသစ်လဲတာနဲ့ဘီးဟာအထကောင်းချင်မှကောင်းမှာပါ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ ဂါဗနာရူးနဲ့ခွက်ကိုပါကောင်းမကောင်းထက်ပြီးတော့လေ့လာရပါသေးတယ် ရူးမကောင်ရင်လည်း ရူးလဲပေးရပါတယ် ခွက်မကောင်းလဲခွက်လဲပေးရပါတယ် မလဲချင်လဲ တွင်ခုံမှာခွက်စလစ်ပြန်ရိုက်ပေးလို့ရပါတယ် ဂါဗနာရူးနဲ့ခွက်ကောင်းရင်တော့ ကလပ်ပြားအသစ်လဲပေးခြင်းဖြင့်အဆင်ပြေပါတယ် အထအရုန်းအဆွဲကောင်းဖို့ဆိုရင်အခုပြောခဲ့တာတွေကို အဆင်ပြေသလိုလုပ်ပေးလို့ရပါတယ်
နောက်တမျိုးကတော့ ဂါဗနာဘောပါဘဲ သူက ကစ်တံကနင်းအားကိုအားပြုပြီး မိန်းရှပ်ကနေကလပ်အုံကိုလည်ပတ်ပေးတာဖြစ်ပါတယ် သူမကောင်းရင် ကစ်မချိတ်တာတို့ဖြစ်တက်ပါတယ် အများအားဖြစ် စတက်မပါတဲ့ဘီးအများစူ့မှာသူကအလုပ်ပိုလုပ်ရဆုံးပါ ဂါဗနာဘောချော်ရင်တော့ ကစ်မချိတ်ခြင်းကိုဖြစ်ပေါ်စေပါတယ် ဒါကြောင့်
အနာနဲ့ဆေးတည့်နိူင်ကြပါစေ
ကြိုးစားလျှက်
koHh
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
တရုတ်ဘီးအများစူမှာ ဖြစ်လေ့ဖြစ်ထရှိတက်တဲ့ အကြောင်းကတော့ အထမကောင်းတာတို့ အရုန်းအဆွဲ မကောင်းတာတို့ မကြာခဏဖြစ်တက်ပါတယ် တချို့ဘီးတွေဆိုရင် အသစ်မှာတောင် အဲဒီ့ပြဿနာတွေပြစ်တက်ပါတယ် ဒီလိုဖြစ်ပြီဆိုရင် ကလပ်ပြားအသစ်လဲကြတက်ပါတယ် ကလပ်ပြားအသစ်လဲတယ်ဆိုဘေမယ့် အထမကောင်းဘူးဖြစ်တက်ပါသေးတယ် အဲဒါဆိုရင်တော့ ကလပ်ပြားအထိုင် စားနေတာလား ကျောက်ပြင်အထိုင်စားနေတာလား သေချာစစ်ဆေးဖို့လိုပါတယ် တရုပ်ဘီးကလပ်ပြားဆို နှစ်မျိုး အများအားဖြင့်တွေ့ရတက်ပါတယ်ဂါဗနာဘီးမှလွဲ၍ပေါ့ ကလပ်ပြားနှစ်မျိုးကတော့ 110/125ဆိုပြီးနှစ်မျိုးတွေ့ရတယ် 110ကတော့ ကလပ်ပြားအကျဉ်း/125ကတော့ ကလပ်ပြားအကျဲ အကျဲနဲ့အကျဉ်းဘာကွာလဲဆိုတော့ အကျဲကတော့ အထပိုကောင်းတယ် အကျဉ်းကတော့ ပုံမှန်အထပေါ့ နှစ်မျိုးစလုံး သင့်တော်သလို သုံးတင့်ပါတယ် ကလပ်ပြားကောင်းမကောင်းဘယ်လိုစမ်းမလဲ ဆိုတော့ ဆိုင်ကယ်က ကစ်တံကိုနင်းခြင်းအားဖြင့်လည်းသိနိူင်ပါတယ်
တမျိုးကတော့ ဂီယာနဲ့စမ်းမောင်းပြီးလည်းသိနိူင်ပါတယ် နောက်တနည်းကတော့ အင်ဂျင်ဝိုင်အနမ့် ကိုနမ်းကြည့်လည်းသိနိူင်ပါတယ် ဒီအချက်တွေကို လေ့လာခြင်းအားဖြင့်ကလပ်ပြားကောင်းမကောင်းသိနိူင်ပါတယ်
ကလပ်ဘီးအများစူမှာတော့ ဒီလိုပြဿနာတွေတွေ့ပြီဆိုရင် ကလပ်ပြားအသစ်လဲတာနဲ့ဘီးဟာအထကောင်းချင်မှကောင်းမှာပါ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ ဂါဗနာရူးနဲ့ခွက်ကိုပါကောင်းမကောင်းထက်ပြီးတော့လေ့လာရပါသေးတယ် ရူးမကောင်ရင်လည်း ရူးလဲပေးရပါတယ် ခွက်မကောင်းလဲခွက်လဲပေးရပါတယ် မလဲချင်လဲ တွင်ခုံမှာခွက်စလစ်ပြန်ရိုက်ပေးလို့ရပါတယ် ဂါဗနာရူးနဲ့ခွက်ကောင်းရင်တော့ ကလပ်ပြားအသစ်လဲပေးခြင်းဖြင့်အဆင်ပြေပါတယ် အထအရုန်းအဆွဲကောင်းဖို့ဆိုရင်အခုပြောခဲ့တာတွေကို အဆင်ပြေသလိုလုပ်ပေးလို့ရပါတယ်
နောက်တမျိုးကတော့ ဂါဗနာဘောပါဘဲ သူက ကစ်တံကနင်းအားကိုအားပြုပြီး မိန်းရှပ်ကနေကလပ်အုံကိုလည်ပတ်ပေးတာဖြစ်ပါတယ် သူမကောင်းရင် ကစ်မချိတ်တာတို့ဖြစ်တက်ပါတယ် အများအားဖြစ် စတက်မပါတဲ့ဘီးအများစူ့မှာသူကအလုပ်ပိုလုပ်ရဆုံးပါ ဂါဗနာဘောချော်ရင်တော့ ကစ်မချိတ်ခြင်းကိုဖြစ်ပေါ်စေပါတယ် ဒါကြောင့်
အနာနဲ့ဆေးတည့်နိူင်ကြပါစေ
ကြိုးစားလျှက်
koHh
zaw
Kk
Bb
Ccggg