ကိန်းဝပ်ခိုင်မြဲ ​Car Tyres Sale And Services

ဗဟုသုတ နည်းပညာ အတတ်ပညာ လေ့လာရန်

မင်္ဂလာပါ Hey.... all my friend... thank you for yours Vistors..---လာရောက် အားပေးသူအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ် -
.

ပစၥတင္ တလုံး၏လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္

ပစၥတင္  တလုံး၏လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္


သင္စက္ဘီးစီးဘူးလား?။  
ဟ ဘဘကေတာ့လုပ္ျပီ။မဆီမဆုိင္လို့ ့။      
 စက္ဘီးေျခနင္းတဖက္ကိုနင္းျပီးေအာက္သို့ေရာက္ေနစဥ္အ
ျခားေျခနင္းတဖက္သည္နင္းခ်
ရန္အဆင္သင့္အလိုက္သင့္ေစာင္းလ်က္အေနအထားရွိေနျခင္း
ကိုေကာသတိထားမိပါသလား?
ayeaye
   ၎သေဘာတရားသည္ပစၥတင္မ်ားကိုေ႔ရွ ေနာက္မွားျပီးမတတ္မိေစရန္ဖြင့္ဟလစ္ဆိုသည့္သာဓကပင္ျဖစ္
သည္။ရွဳပ္သြားျပီလား?။ထပ္၍
ရွင္းပါအ့ံ။
            စက္ဆရာတိုင္းသည္
ပစၥတင္နွင္ဆက္ထိုးတံကြန္နက္
တင္းျဖဳတ္တပ္လုပ္ရာတြင္အမွတ္အသားမပါခဲ႔လ်င္မေမ့မေလ်ာ့
မမွားေအာင္မွတ္သားစျမဲပင္ျဖစ္
သည္။အင္ဂ်င္ျပန္လုံးလ်င္လဲမွတ္ထားသည့္အတိုင္းျပန္လုံးျခင္းျဖင့္ဆြဲတိုင္းေျပးနင္းတိုင္းပါေသာအင္ဂ်င္ျဖစ္ေစသည္။
(ဘာေၾကာင့့္မွတ္ထားသည့္အတိုင္းမယြင္းမွားေအာင္ျပန္တပ္
ရသလဲ?)
အေၾကာင္းရင္းကိုဂဂဏဏသိရွိရန္ေလ့လာစမ္းစစ္သူစက္ဆရာ
အလြန္နည္းေပသည္။
(ေျပာခဲ႔ဘူးပါသည္။စက္ဆရာ
ပီသသူသည္မိမိလုပ္သည့္အလုပ္သည္ဘာအတြက္ေၾကာင့္လုပ္
ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းေျပာဆိုရွင္းျပ
နိဳင္မွသာၾဆာျဖစ္ေၾကာင္း)

         အင္ဂ်င္တလုံးျဖစ္တည္ေပါ္ ္ ္ေပါက္ျပီးစမ္းသပ္စစ္ေဆးဆဲ
ကာလတြင္တပ္ဆင္ပါရွိပစ္စတင္ထိပ္ေရာက္(TDC)ျပန္ဆင္းခ်ိန္လည္ပတ္ေနွး၍အင္ဂ်င္ဘရိတ္ဖမ္းမႈကိုျဖစ္ေစျပီး။အစဥ္မသင့္လ်င္စက္စနွိဳးစဥ္အင္ဂ်င္အလည္မွန္ကိုဆန့္က်င္၍နာရီလက္တံေျပာင္းျပန္နိဳး။ေရနွင့္အင္ဂ်င္ဝိုင္မ်ားကိုမႈတ္ထုတ္။ေရွ့ေမာင္းဂီယာအားလံုးေနာက္ေမာင္းျဖစ္
ဘက္ဂီယာတခုသာေရွ ႔သို ့ေမာင္းနိဳင္ေသာျဖစ္စဥ္မ်ားျဖစ္
ခဲ႔ေပသည္။

       ၎ျပစ္ခ်က္၏အေျဖကိုစမ္းစစ္ရွာေဖြရာထင္မွတ္မထားေသာပစ္္စတင္သီးတည္ေဆာက္မႈလိုအပ္ခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္းေတြ႔ရွိရသည္။ပစ္စတင္သည္ပါဝါျဖစ္ျပီးထိုးတက္မႈနယ္ဆုံး(TDC)မွေအာက္သို့တြန္းထိုးဆင္းသက္စဥ္
ပစ္စတင္သီး။ႊႊႊတြန္းထိုးဆြဲတံ
ကြန္နက္တင္းေခ်ာင္း။ကရိုင္းဂ်ာ
နယ္ထိပ္ေရာက္အေနအထား
တို့မွာမ်ဥ္းမတ္ပုံစံခံေဆာင္ေနသည္။ထိုအေနအထားကိုပစ္စတင္
သီးေပါ ္ ္သို့ဖိအားသက္ေရာက္ေစခဲ႔လ်င္
မ်ဥ္းမတ္သက္ေရာက္မႈျဖစ္၍
လည္ပတ္မႈမျဖစ္ဘဲတူညီေသာ
တြန္းအားမ်ဥ္းမတ္အတိုင္းျပန္ကန္မည္မလြဲေပ။
Hh

           အေပါ ္မွေပါက္ကြဲပါဝါျဖစ္
သည့္အားကိုအေရြ႔႕စြမ္းအင္ျဖစ္ေစရန္ေအာက္မွခံေဆာင္ေသာပစၥတင္သည္မ်ဥ္းပုံေဆာင္ေထာင့္ျဖင့္ႀကိဳလင့္မႈမရွိရန္လိုေၾကာင္းေတြ့့ ့ရွိလာခဲ႔သည္။္
    သို့ျဖစ္၍ပစ္စတင္သီးသည္အေလးခိုးထားသည့္ခ်ိန္ခြင္ပမာ
တဖက္လိုက္ေနမွသာမ်ဥ္းမတ္
ခံေဆာင္ေဒါင့္နွင့္အေပါ ္ဒဏ္ျပန္
တြန္းကန္မႈသည္ပ်က္ပ်ယ္ေျပ
ေပ်ာက္ေပမည္။တဖက္လိုက္
အေလးခိုးပစၥတင္သီးေၾကာင့္ပါဝါတြန္းခ်အားသည္ခိုးထားသည့္
အယိမ္းဘက္သို့သာေစာင္းေစြ
ဖိထိုးျခင္းျဖင့္လည္ပတ္မႈကိုအဆင္သင့္စက္ဘီးေျခနင္းျပားကဲ႔
သုိ ့ု ့ေစာင့္ေနေသာပစၥတင္ျဖစ္ေနရန္္
ပစၥတင္သီး၏ေရွ ့ ့ျခမ္းေနာက္ျခမ္းမညီေအာင္။အေလးခိုးခိ်န္ခြင္လိုျဖစ္ေအာင္ဆြဲထိုးတံကြန္နက္တင္းခ်ိတ္ဆက္ရာ
ပစၥတင္ပင္ေပါက္(ဂန္ဂ်ီပင္ေပါက္)ကိုပုံုတြင္ျပထားသည့္အတိုင္းအလယ္စန္တာမွလႊဲေဖါက္ျခင္းျဖင္အင္ဂ်င္လည္ရာအမွန္ျဖစ္ေသာနာရီလက္တံလည္ရာ
အမွန္ကိုမထိခင္ကလည္ခ်င္ခ်င္
ျဖစ္ေအာင္အသီးကိုတည္ေဆာက္ပုံသြင္းထားေပသည္။

        ၎အခ်ိက္မွန္/မမွန္္ကို
ပစၥသီးအသစ္တလုံးအားေရညီ
ျပင္အတိုင္းတင္းေနေအာင္သြယ္တန္းထားေသာႀကိဳးတေခ်ာင္းတြင္းပင္ေပါက္မွထည့္၍
ပစၥတင္topထိပ္ကိုေရညီျပင္အတိုင္းထားျပီးလက္လႊတ္တိုင္း
အေလးခိုးထားသလိုတဖက္သတ္တဖက္တည္းကိုသာလည္က်မႈေၾကာင့္တပ္ဆင္မႈမလႊဲမွားေစရန္ေျငာ္ျငာေမာင္းခတ္လိုက္ရပါေၾကာင္း၊။။။့

္ွcrefit to tinmg ygm ayeaye


lasted post in this site, touch on header

ကားတာယာအေရာင္းဆိုင္ မိတ္ဆက္ျခင္း

Html