ကားတစ္စီး ကို တက္ေမာင္းျပီဆိုရင္
အလြယ္ကူဆံုး အလုပ္ေတြကေတာ့
လီဗာနင္းတာ ဟြန္းေဟာင္တာ နဲ႔
ဆစ္ဂနယ္ ျပတဲ့ အလုပ္ေတြပါပဲ။
Signal Switch ဆိုတာ
ေဂြကိုင္ထားတဲ့လက္ရဲ႕ေအာက္
၂ လက္မ ေလာက္ အကြာမွာပဲ
႐ွိေနတာေတာင္ သူတစ္ပါးအတြက္
သံုးေပးရေကာင္း မွန္း မသိတဲ့
လက္ေခ်ာင္းေတြ ေလျဖတ္ေနတဲ့
ငပိန္း ငတံုး အေရအတြက္ဟာ
ေန႔စဥ္ တိုးတက္ မ်ားျပားလာေနေတာ့
ေျပာျပန္ရင္လဲ ႏွိမ္တယ္လို႔ပဲ ထင္လိုက္။
အရင္ေခတ္ကားေတြလို ခါးကုန္းၿပီး
ဖြင့္ရတဲ့ ခလုတ္မ်ိဳးလဲ မဟုတ္ဘူး။
ကားမ်ိဳးစံုေတြေဖာင္းပြၿပီး စနစ္တက်
ေမာင္းတတ္သူက ႐ွားပါးလာေတာ့
ၾကံဳရာက်ဘမ္း ၾကံဳသလို ခပ္တည္တည္
နဲ႔ ေဂြတက္ကိုင္ ႀကေတာ့တယ္ ။
ေဂြသာတက္ကိုင္တာအခ်က္ျပ ခလုတ္
ကိုေတာ့ ကိုင္ရေကာင္းမွန္းမသိၾကဘူး။
ဘာပညာသားမွ မပါတဲ့အလုပ္ ။
ဝမ္းေရးပူစာၾကပ္တည္းလို႔ တက္ၿဖဲရင္လဲ
ယာဥ္/လမ္းစည္းကမ္း မလိုက္နာခ်င္ေန။
အမ်ားသံုး လမ္း ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္
"ယာဥ္ေမာင္း က်င့္ဝတ္"ဆိုတာကို
နားမလည္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ၿပီးေတာ့
ေဂြတက္ကိုင္ေနၾကလို႔ မရေသးဘူး ။
က်ေနာ့္ရဲ႕ ယာဥ္ေမာင္းသက္တမ္း
အႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ အတြင္းမွာ လူကအစ
ပု႐ြက္ဆိတ္အဆံုးအကုန္တိုက္ခဲ့ဖူးတယ္
ျပဌာန္းစည္းကမ္းအားလံုးနီးပါး ခ်ိဳးေဖါက္
ခဲဖူးတယ္ ။ သို႔ေသာ္ျငားလည္း က်ေနာ္
မလုပ္ဖူးတာ ၂ မ်ိဳး ေတာ့ ႐ွိတယ္ ။
ယာဥ္ေမာင္းက်င့္ဝတ္ မလိုက္နာျခင္း နဲ႔
အခ်က္ျပမီး မျပပဲ ခ်ိဳးေကြ႕ျခင္း။
ဗမာလို ေျပာရရင္
မိမိ ဘယ္ေကြ႕ ညာေကြ႕ ျခင္းကို
တစ္ေလာကလံုး သိသာေစရန္ နဲ႔
အႏၲရာယ္ ကင္းေဝးေစရန္ ႀကိဳတင္
ေမာင္းခတ္ ေၾကျငာ အသိေပးတဲ့ မီး။
မိမိဘာလုပ္မယ္ဆိုတာ ဘယ္သူမွ
အၾကားအျမင္ေပါက္ၿပီး ႀကိဳမသိႏိုင္ဘူး။
လိုအပ္ရင္ မီးျပ႐ံု မကပဲ လက္ /
ေျခေထာက္ / ေခါင္း ေတြပါ
ထုတ္ျပေပး လိုက္တယ္ ။
မတတ္သာလို႔ ေသာက္တစ္လဲြ
ေမာင္းလိုက္ရတဲ့ အခိုက္အတန္႔
ယာဥ္ေမာင္းတိုင္းမွာ ႐ွိဖူးပါတယ္
မိမိ ေသာက္တစ္လဲြ လုပ္ေတာ့မယ္
ဆိုရင္လည္း မိမိ ေသာက္တစ္လဲြ
လုပ္ေတာ့မယ့္ သေကၤတေလးေတာ့
ျပေပး ထား လိုက္ရေသးတယ္ ။
ဘီးလွိမ့္ၿပီး ဖံုးတစ္ဖက္နဲ႔
အိမ္လိပ္စာ႐ွာ လမ္း႐ွာ ေနတဲ့ကားက
"စံုမီး" Hazard Light ေလး႐ိုက္ျပထားရင္
ထိုင္ၿပီး ကန္ေတာ့ခ်င္ေလာက္ေအာင္
ေက်းဇူး တင္မိတယ္ ။
Writer by
Bluish Cloud
No comments:
Post a Comment