လိုင္းေပၚ က ပညာသင္ လူငယ္မ်ားအတြက္
တစ္ႀကိမ္ထဲနဲ႔ တဆင့္ခ်င္း
အင္ဂ်င္ခ်နည္း အင္ဂ်င္အၿငိမ္လံုးနည္းပါ
အင္ဂ်င္ခြဲဖို႔အတြက္ စပါမယ္..........
၁. အိပ္ေဇာ ၁၀ နပ္ ႏွစ္လံုး. ၁၂ နပ္ ႏွစ္လံုး ၁၄ နပ္ တစ္လံုး စျဖဳပ္ပါမယ္
၂. ေျခတင္ခံု ၁၃ နပ္ ၄ လံုး
၃. အင္ဂ်င္ဝိုင္ ေဖာက္ခ် ၁၇ နပ္ တစ္လံုး
၄. ကစ္တံ ၁၀ နပ္ ျဖဳပ္
၅. ကလပ္အံုအဖံု႔း ၈ေခါင္း ၈ လံုးျဖဳပ္
၆. ဘရိတ္ကိုဖိၿပီး ကလပ္အံုအဖံုးကိုခြာ
၇. ကလပ္ေမာင္းအေကာက္ေလးနဲ႔ ကလပ္ေဘာသံုလံုးအထိုင္ကိုျဖဳပ္
ကလပ္အံုအဖံုးထဲထည့္ထား
၈. ကလပ္အံုကစတားနပ္ေလးလံုးျဖဳပ္ အျပားနဲ႔ကလပ္ခြာ
၉. ကလပ္အံုနပ္ကို အသီး၇ိွအသီး မရ်ီ၇င္ စို႔နဲ႔၇ိဳက္ျဖဳပ္
၁၀့. ကလပ္အံုေအာက္က ပင္နယံအေသးနဲ႔ဘြတ္ကိုျဖဳပ္
သံလိုက္အံုျခမ္းဘက္ျပန္သြား
၁. ဂီယာတံျဖဳပ္ ၁၀ နပ္
၂. စေပါ့ကဒ္ အဖံုး ၈ ေခါင္း နီစ္လံုးျဖဳပ္
၃. သံလိုက္အံုအဖံုး ၈ ေခါင္း ၄ လံုး ျဖဳပ္ အဖံုးကိုခြာ
၄. သံလိုက္အံု ၁၄ နပ္ကိုခြၽတ္ က႐ိုင္းနပ္ရစ္နဲ႔တစ္ညီထဲျဖစ္ေအာင္ျပန္တပ္
၅. ပူလာနဲ႔ျဖဳပ္
၆. ေမာ္တာပင္နယံက ကလစ္ကိုျဖဳပ္ က႐ိုင္းက ကီးကိုျဖဳပ္
၇. ေမာ္တာပင္နယံ ေမာ္တာခ်ိန္း ေဘာကဒ္ပင္နယံကို အတြဲလိုက္ကိုင္ၿပီး. ခြၽတ္
၈. အဝိုင္းစီးအထိုင္ စတားနပ္ႏွစ္လံုးျဖဳပ္
၉. ခ်ိန္းေထာက္နပ္ ၁၄ နပ္ ျဖဳပ္ ပုေလြ၇ိဳးဆြဲထုတ္
ေ၇ွ႕ျခမ္း ဖြင့္ဖို႔ ၁၀ ဂြ ယူ
၁. မန္နယူဖိုး အရင္းက ၁၀ နပ္ နီစ္လံုးျဖဳပ္
၂. ပလပ္ေဘးရိွ ၁၀ နပ္အရည္ကိုျဖဳပ္၍တိုင္ပင္ခ်ိန္းအဖံုးကိုဖြင့္ပါ
၃. တိုင္ပင္ပင္နယံက ၉ နပ္သံုးလံုး ျဖဳတ္ ပင္နယံဆြဲထုတ္
၄. ဟတ္နပ္ေလးလံုး. ၁၀ နပ္ေတြကိုျဖဳပ္
၅. ဟတ္ကိုဆြဲထုတ္ စလစိရိွ ၁၀နပ္ကိုျဖဳပ္
၆. စလစ္ဆြဲခြၽတ္တဲ့အခါ အေပၚမ်က္ႏွာျပင္မွာ ေကာ္လန္ဘြတ္အမဲ ပါမပါ စစ္ပါ
၇. စလစ္ေအာက္ေျခက ၁၀နပ္ကိုျဖဳပ္ စလစ္ဆြဲခြၽတ္
၈. ပစ္စတင္ ကလစ္ျဖဳတ္ပစ္စတင္ဆြဲထုတ္
၉ ဂီယာပိုစရွင္ သံလိုက္အံု ေမာ္တာ ေဆာ့ကဒ္သံုးခုစလံုးျဖဳတ္ ပလပ္စြတ္ျဖဳတ္
္၁၀. တိုင္ပင္ခ်ိန္း ထုတ္ အင္ဂ်င္ အထိုင္နပ္၁၃ နပ္
နွစ္လံုးျဖဳတ္အင္ဂ်ငခ်္
အင္ ဂ်င္ ခ်မယ္
၁. ခိုပင္နယံ ေက်ာက္ျပင္ပင္နယံ အႀကီး၇ဲ႕ ကလစ္ကိုျဖဳတ္
၂. ၾကယ္က ၁၀နပ္ကိုျဖဳတ္ ၾကယ္ျဖဳတ္
၃. ဂီယာရွပ္ ဆြဲထုတ္
၄. ကြန္ထ႐ိုလာက ပင္ေလးေတြကိုသံလိုက္အံုမွာ ကပ္
၅ ကစ္ရွပ္က ကလစ္ကိုျဖဳတ္စပရိန္ျဖဳတ္ ကြန္ထ႐ိုလာက အယ္ကီးနပ္ကိုျဖဳတ္
၆. အင္ဂ်င္တံုးကို ေမွာက္ခံုျပန္ေမွာက္ ၈ နပ္ေတြ ျဖဳတ္
၇ အခ်မ္းဆြဲခြာ. ကစ္ရွပ္ကို ဆြဲထုတ္
၈. ဂီယာေဘာက္နဲ႔ကြန္ထ႐ိုလာကို ဆြဲထုတ္. က႐ိုင္းကို ႏွဲ႔ထုတ္
ျဖဳတ္ထားသမွ် အကုန္ ေဆးေၾကာ တစ္ပိုင္းျခင္းပစၥည္း ခြဲၿပီး ျပန္စီထား
၉. ဂီယာေဘာက္ပင္နယံအတက္ေတြႏႉပ္ခမ္းလံုးေနလား ကြန္ထ႐ိုလာဂြေတြ စားေနတာရိွလား. ကလစ္အေပၚမွာ ဝါရွာ အကုန္အေစ့ပါလား. စေပါ့ကဒ္ ရွပ္ရိွ ေအာက္ဆံုး ပင္နယံအႀကီးေအာက္မွာ ဝါ၇ွာ ပါလား အေပၚဆံုး နံပါတ္ေလးပင္နယံနဲ႔သံုးပင္နယံၾကားမွာဝါ၇ွာပါလား ေသခ်ာစစ္
ဂီယာဖရီးေမာင္းတက္ေလးရိွစပရင္ က်ဳိးေနလားက်ယ္ေနလားစစ္
မိန္းေဘာအထိုင္မ်ားေခ်ာင္ေနလားစစ္
ေခ်ာင္ေနရအထိုင္ေဘးပတ္လည္ကို စို႔ နဲ႔. အရာ လိုက္ေပးထား
ဂက္စ္စကဒ္ အစမ်ားကို ေျပာင္ရွင္းေနေအာင္ျခစ္ပါ
ကစ္ရွပ္မွာ ဝါရွာ ပါမပါစစ္ပါ အင္ဂ်င္ဝိုင္ပန္႔ ဆီသြားရာလမ္းေၾကာင္း
ပိတ္ဆို႔ေနျခင္းရိွမရိွ. စစ္ေဆးပါ ေလမႉပ္ပါ
ဟတ္နပ္တိုင္ဝင္ရာ အင္ဂ်င္ျခမ့္းရိွ အရစ္မ်ား ေကာင္းမေကာင္း အားနဲခ်က္ရိွမရိွ စစ္ပါ အင္ဂ်င္ျခမ္း ကြဲျခင္းအက္ျခင္းမ်ားရိွမရိွစစ္ပါ
ေျခနင္းကိုင္းနပ္အထိုင္အရစ္မ်ားမ်ား အင္ဂ်င္ဝိုင္ခ်က္နပ္
ခ်ိန္းေထာက္နပ္. ခ်ိန္းေထာက္ေမာင္းအထိုင္ ၁၇ နပ္ မ်ားၿပံဳးမၿပံဳး
စစ္ပါ.
ကြန္နတင္း ေကာင္းမေကာင္း ကြန္နတင္း အတံကို လက္ကမ၍ လက္ဖေနာင့္ျဖင့္ ထုၾကည့္ပါ. ကြပ္ကြပ္ဆို အသံထြက္လွ်င္ က႐ိုင္းလဲဖို႔လုပ္ပါ
ဘားဂိုက္မ်ား ေခ်ာင္မေခ်ာင္လူးမလူးစစ္ပါ ဘားလံုမလံု ကမ္ရွပ္ဖရီးထား
သို႔မဟုတ္ ျဖဳတ္ထား၍ ဆီထည့္ၾကည့္ပါ ဆီထြက္လွ်င္ဘားက႐ိုင္းထားပါ
ဆီကာျပားအထု္င္ ေပါက္ျခင္းအက္ျခင္း ရိွမရိွစစ္ထားပါ
စတတ္ေဘာမ်ား တစ္ခါထဲလဲပါ တိုင္ပင္ခ်ိန္း ႐ိုလာ ဝိုင္းစီး လဲပါ
ကမ္ရွပ္စားေနျခင္း ေရာ္ကာအမ္း စားေနျခင္းမ်ား ရိွမရိွစစ္ပါ
နပ္က်္ဳးမ်ားရိွက တစ္ခါထဲ ထုတ္ထားပါ
ေရွျခ႕မ္းတြင္ပါရမည့္သံပိုက္ဘြတ္အတိုေလး ၅ခု. စံုမစံုစစ္ထားပါ
အင္ဂ်င္အခိုးထုတ္ပိုက္ တစ္ခါထဲ တပ္ထားပါ
ကလပ္အံု အထု္င္မ်ားစားေနျခင္းရိွမရိွကလပ္ျပားေႂကြေနပါးေနျခင္းရိွမရိွစစ္ထားပါ
ရိွကလဲဖို႔ျပင္ဆင္ထားပါ
ဂီယာရွပ္အထိုင္ေအာက္ေျခရိွ. ၁၄ နပ္တိုင္ ေလ်ာ့ေနျခင္း အထိုင္အက္ေနျခင္းရွ္မရ်ီစစ္ပါ
အငဂ်င္ျခမ္းရိွ ေဘာထိုင္ႏႉပ္ခမ္းမ်ား ပဲ့ေနျခင္းအက္ေနျခင္းရိွမရိွစစ္ေဆးပါ
တိုင္ပင္ခ်ိန႔းဘက္ရိွ ပန္႔ပင္နယံ အစြယ္မ်ား လံုးေနျခင္း ျပတ္ထြက္ေနျခင္းရိွမရိွ စစ္ေဆးထားပါ
ပလပ္က်င္းအရစ္ေကာင္းမေကာင္း နာထားလားမနာထားလားစစ္ထားပါနာေနရင္ပလပ္က်င္းေတာက္ျပန္ခ်ထားပါ
OK. အားလံုးအဆင္သင့္ျဖစ္ရင္. အင္ဂ်င္ စ. လံုးပါမယ္
( အပိုင္း. ၂ )
ပထမဆံုးဂီယာေဘာက္ဘယ္ျခမ္းမွာ က႐ိုင္းကိုအရင္စြပ္ပါ...
ဒုတိယ ဂီယာေဘာက္ညာျခမ္းအုပ္၍ နပ္ ေလးလံုးေလာက္ေဒါင့္ျဖတ္ဆြဲပါ...
တတိယ.... က႐ိုင္းကို အထက္ေအာက္ဆြဲၾကည့္ပါ.
လႉပ္ေနသလား ၿငိမ္ေနသလား စစ္ပါ
ျမငိမ္ေနလွ်င္က႐ိုင္းေဘာမ်က္ႏွာျပင္ႏွင့္အင္ဂ်င္ျခမ္း
ေဘာအထိုင္ ထိေနၿပီလား လြတ္ေနေသးလားၾကည့္ပါ
က႐ိုင္းထိပ္ကို သစ္သားတံုးခံ၍တစ္ခ်က္ထုၾကည့္ပါ
ၿငိမ္ေနေသာက႐ိုင္းအထက္ေအာက္. လႉပ္သြားၿပီလားျပန္စစ္ပါ. လႉပ္သြားလွ်င္ အင္ဂ်င္အထု္င္ႏွင့္ေဘာမ်က္ႏွာျပင္ၾကားရိွလြတ္သြားေသာ အေနအထားကိမွတ္သားခ်ိန္ဆ၍ က႐ိုင္းအားျပန္ျဖဳတ္ၿပီးလွ်င္ ကလပ္အံုဘက္ရိွေဘာအား ပူလာျဖင့္ ခြၽတ္ၿပီးေဘာေအာက္ေျခ၌
ဒန္ဝါရွာအပါးေလးတစ္ကြင္းခ်ိန္ဆထည့္ၿပီး ျပန္တပ္ပါ
ျပန္လံုးပါ. က႐ိုးၿငိမ္သြားၿပီလားျပန္စမ္းပါ လွည့္ၾကည့္ပါ
လက္ဗလာအားစိုက္လွည့္၍မလည္လွ်င္ အရမ္းေလေနလွ်င္ ဝါရွာထူသြားလို႔ပါျပန္ေလွ်ာ့ပါ
လွည့္လွ်င္က႐ိုင္းလည္ၿပီး အနည္းငယ္မွ်ေလာက္ေလးသလိုရိွလွ်င္လည္းရပါသည္
စက္စႏိုးႏိုးခ်င္ ကစ္နင္းရတာေလးၿပီး စက္ႏိုးလွ်င္ စလိုးမွာ စက္သံက်သြားၿပီးစက္ေသေသသြားတတ္ပါသည္
စလိုးအနည္းငယ္တင္၍ႏိူးထားပါ ခဏၾကာလွ်င္ စက္သံ ထိုးတက္လာပါလိမ္မည္ စလိုးျပန္ေလွ်ာ့ပါ ဒါဆိုပံုမွန္အတိုင္း ျပန္ေပါ့သြားပါလိမ့္မည္
၁. ခံုမရ်ီလွ်င္. တံုးႏွစ္တံုးေပၚ. အင္ဂ်င္ျခမ္း ဘယ္ျခမ္းကို. အရင္တင္ပါ
၂. ဂီယာေဘာက္နဲ႔ ကြန္ထ႐ိုလာကိုကို အတြဲလိုက္ကိုင္၍ဘယ္ဘက္လက္က လက္ညိႇဴးမွ ေအာက္ဆံုးပင္နယံရိွ ဝါရွာကို ထိန္းထားပါ
ညာဘက္လက္က ရွပ္ႏွစ္ခုနဲ႔ကြန္ထ႐ိုလာကို အေပၚကကိုင္၍ အထိုင္ခ်လိုက္ပါ ကြန္ထ႐ိုလာပင္ေလးမ်ားထည့္ရာ အေပါက္ဘက္ကိုအေပၚကထားပါ
၃. ကစ္ရွပ္ထည့္ပါ ရွပ္အေပၚမွာ ဝါရွာထည့္ပါ
၄. က႐ိုင္းကိုႏွဲ႔ သြင္းပါ ဝိတ္တံုးကို တူနဲ႔မထုပါနဲ႔ ကြန္နတင္း က်ပ္သြားစီးသြားတတ္ပါသည္
၅. ဘြတ္အႀကီးႏွစ္လံုး အရင္တပ္ပါ ဂက္စကဒ္ထည့္ပါ
ဂက္စကဒ္ႏႉပ္ခမ္းကု္ျဖတ္လိုက္ပါ
ဂက္စကဒ္ အေပၚဘက္ႏႉပ္းခမ္းအား ေအာက္သို႔နိမ့္က်မသြားေစရန္
ေကာ္သုတ္၍ အေျခာက္ခံကပ္ထား ပါ
၆. အင္ဂ်င္ညာျခမ္းအားစအုပ္ပါ. အင္ဂ်င္အုပ္ေသာအခ်ိန္တြင္ တိုင္ပင္ခ်ိန္းဘက္ရိွ ပန္႔ကိုေမာင္းေသာပင္နယံအား လက္ကလွည့္ေပး၍ အျခမ္းအားျက်ေအာင္ အုပ္ပါ အင္ဂ်င္ျခမ္းနပ္မ်ားဆြဲပါ ပင္နယံအားျပန္လွည့္ၾကည့္ပါ လည္ရပါမည္ က်ပ္မေနရပါ
ကြန္ထ႐ိုလာ အယ္လ္ကီး နပ္အား က်ပ္ထားပါ ျပန္လွည့္ထားပါ
၇ . က႐ိုင္းအထက္ေအာက္ေျပးမေျပးစစ္ေဆးပါ. မေျပးပဲၿငိမ္ေနပါက ေသခ်ာေအာင္ သစ္သားတံုးျဖင့္ က႐ိုင္းထိပ္အား သံုးခ်က္ထုၾကည့္ပါ
ၿပန္ဆြဲၾကည့္ပါ ၿငိမ္ေနလွ်င္ က်န္တာဆက္လံုးဖို႔အသင့္ျဖစ္ပါၿပီ
မၿငိမ္လွ်င္ က႐ိုင္းအားဆြဲထုတ္ပါ ကလပ္အံုဘက္ျခမ္းက႐ိုင္းေဘာအားျဖဳတ္၍ ေဘာေအာက္ေျခ၌ ဝါရွာအပါးတိုင္း၍ထည့္ေပးၿပီးျပန္တပ္ပါ. ဝါရွာထူပါက က႐ိုင္းေလးသြားက်ပ္သြားပါမည္
၈. ကြန္ထ႐ိုလာရိွ ပင္ေလးမ်ားအား အတုိကိုေနာက္ဆံုးမွထား၍ အရွည္ေတြကို အရင္ထည့္ပါ. ပင္ထိပ္အားလံုးတစ္ညီထဲျဖစ္ရပါမည္
၉. ကလပ္အံုဘက္ရိွပင္နယံအႀကီးတပ္ေသာရွပ္အားအထက္ေအာက္ဆြဲၾကည့္ပါ ကစားရပါမည္
၁၀ စေပါ့ကဒ္ရွပ္အားအထက္ေအာက္ဆြဲၾကည့္ပါ ကစားရပါမည္
၁၁. စေပါ့ကဒ္ရွပ္သည္ ပင္နယံအႀကီးတပ္ေသာရွပ္ထက္ ပိုကစားရပါမည္. မကစားလွ်င္ ေဘာအထိုင္က်မက် စေပါ့ကဒ္အဝိုင္းစီး
အတြင္းသို႔ ဝင္ေနမေန ျပန္စစ္ပါ ရွပ္ကိုထုၾကည့္ပါ
၁၂. ဂီယာရွပ္အတြဲလိုက္ထည့္ပါ ၾကယ္တပ္ပါ ၾကယ္ရိွ၁၀နပ္အား အပိုင္္က်ပ္ပါ. ၾကယ္ကို ဖရီးျပန္လွည့္ထားပါ
၁၃. ကစ္ရွပ္အား ေရွ႕သို႔အနဲငယ္လွည့္၍ ဂိယာေဘာက္ရွပ္အားလွည့္ၾကည့္ပါ. အသံမထြက္ရပါဘူး
ဂီးဂီး. အသံထြက္လွ်င္ ရွပ္အားေရွ႕သို႔ ထပ္လွည့္ပါ
၁၄ ကစ္စပရင္ႏွင့္ကစ္အထိုင္ အား အသြားတစိတ္ ေနာက္ဆုပ္၍ ထည့္ပါ တပ္ပါ ကလစ္တပ္ပါ. က႐ိုင္းတြင္ သံဘြတ္အထူေလးအား အရင္တပ္ပါ
၁၅. ခိုပင္နယံအႀကီး တပ္ပါ ကလစ္အားျပန္စိ၍ ျပန္တပ္ပါ
ခိုပင္နယံနဲ႔ဘြတ္တပ္ပါ မတပ္မီွ. မူလ အရာေဟာင္းအားေသခ်ာၾကည့္၍တပ္ပါ
ကလပ္အံု တပ္ပါ ကလပ္အံုႏွင့္ႏွင့္က႐ိုင္း လူးမလူးေသခ်ာစစ္ပါ
၁၆. ကလပ္အံုကလစ္ဝါရွာ နပ္ အကုန္တပ္ပါ. နပ္ေလးလံုးအဖံုးတပ္ ကလပ္ေဘာတပ္. ေဘာသံုးလံုးအထိုင္တပ္ အမဲဆီ ြကပ္တပ္
ကလပ္ေမာင္းကို ေဘာသံုးလံုးအထိုင္အလယ္တဲ့တဲ့ က်ေအာင္ထည့္
အဖံုးအုပ္ နပ္ ၈လံုးဆြဲ
၁၇. တိုင္ပင္ခ်ိန္းထည့္ ခ်ိန္းေထာက္ေမာင္း႐ိုလာအေသးတပ္
ဆီကာျပားေအာက္ေျခ တြင္အဝိုင္းစီး အေသးႏွစ္ကြင္းအားေကာ္သုပ္ထည့္ပါ ဆီကာျပား အဝိုင္းစီးတပ္၍ အုပ္ပါ ေမာ္တာပင္နယံ ေမာ္တာခ်ိန္းႏွင့္ေဘာကဒ္ပင္နယံအား အတြဲလိုက္ကိုင္၍ က႐ိုင္းအားစြပ္ပါ
၁၈ ေဘာကဒ္နပ္မ်ားေခ်ာင္မေခ်ာင္စစ္ႀပီး စတတ္ေဘာလဲထားပါ
၁၉ က႐ိုင္းကီးအား တပ္ပါ ကီးမ်က္ႏွာျပင္တညီထဲျဖစ္မေနရပါ
၂၀ သံလိုက္အံု ကီးတည့္ေအာင္ခ်ိန္ၿပီး တပ္ပါ ၁၄ နပ္ က်ပ္ပါ
စတတ္ပင္နယံ အထိန္းသံျပားတပ္ပါ ေမာ္တာခ်ိန္းဘိေလးမ်ားထည့္ပါ
၂၁. သံလိုက္အံုအဖံုးမတပ္မီွ ဝါယာႀကိဳးမ်ားတင္းၿပီး သံလိုက္တံုးႏွင့္ တိုက္ႏိုင္မတိုက္ႏိုင္စစ္ပါ. အဖံုးအုပ္ပါ
၂၂ စလစ္ေအာက္ေျခ ဘယ္ဘက္ေထာင့္၌ ဘြတ္ႏွစ္လံုး တပ္ပါ
ဂက္စကဒ္တပ္ပါ ဆီးကြင္းအေသးထည့္ပါ
ပစ္စတင္ ရိ န္း စလစ္. တပ္ပါ. စလစ္မ်က္ႏွာျပင္တြင္ ေထာင့္ျဖတ္ဘြတ္ ႏွစ္လံုး တပ္ထားပါ. ဂက္စကဒ္တပ္ပါ. ဆီးကြင္းအႀကီးထည့္ပါ. ေကာ္လံဘြတ္ႏွင့္ဆီးကြင္း တြဲထည့္ပါ. ႐ိုလာအႀကီးတပ္ပါ စလစ္ နပ္ဆြဲပါ
၂၃. ဘားဂိုက္ဝိုင္းဆီး အသစ္လဲပါ. ဟဒ္ လံုးပါ ဘားကို တစ္လံုး
ဂိတ္ဆံုးဆင္းတဲ့အခ်ိန္ အျခားတစ္လံုးကို ေဘးတိုက္အနဲငယ္လႉပ္တယ္ဆိုယံုေလးခ်ိန္ထားပါ
၂၄ ဟဒ္ တပ္ပါ. ဟတ္ဖု႔းတပ္ပါ နပ္၄လံုးဆြဲပါ
၂၅. ပစ္စတင္ထိပ္မွာထားပါ. ကမ္ရွပ္ကို ဖရီးထားပါ တိုင္ပင္ပင္နယံအမွတ္ကို ဟဒ္အဝိုင္း၏အလယ္တည့္တည့္ က်ေအာင္ ခ်ိန္ပါ. နပ္ေပါက္သံုးေပါက္မတည့္ေသးလွ်င္ သံလိုက္အံုအားလွည့္၍ တည့္ေအာင္ခ်ိန္လိုက္ပါ နပ္ဆြဲပါ တိုင္ပင္ဖံုးအုပ္ပါ
၂၆. ကာပ႐ိုက္တာတပ္ပါ. ဝပိုစရွင္တပ္ပါ ဝါယာလိုင္းမ်ားျပန္တပ္ပါ
အင္ဂ်င္ဝိုင္ထညိ့ပါ ကစ္ ၁၀ခ်က္ေလာက္နင္းေပးထားပါ
အင္ဂ်င္လံုးျခင္းၿပီးပါၿပီ.
ႏိႉးလိုက္ပါ. ဘားထပ္ခ်ိန္စရာမလိုေအာင္ ၿငိမ္ေနပါလိ့မ္မည္။. ။
ဒီေလာက္ဆိုရင္.[ ျခင္ေထာင္] ထဲကေန{ အင္ဂ်င္} ကိုင္လို႔ ရပါၿပီ
လက္ေတြလည္း အေတာ္ ေညာင္းသြားပါသည္
ေနာက္ေန႔ကို.{ တးူစတုပ္ ဘီးႀကီး လိုင္းနဲ႔ ေလးလံုးထိုး ဘီးႀကီးလိုင္း}
အၿငိမ္လံုးနည္းတင္ေပးပါအံုးမယ္
......
မိနစ္ပိုင္းအတြင္း. ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ စက္ဆရာ. ေတြ
ေပၚထြန္းလာေအာင္. တင္ေပးပါ အံုးမယ. ္}
သင္တန္းမွာသင္တဲ့နည္းပါ. တစ္ထိုင္ထဲ တတ္ပါသည္ မွတ္ႏိုင္ရင္
Writer by online .. maybe manugmg
No comments:
Post a Comment